 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Gra o Tron PBF #21-Strach tnie głębiej niż miecze-Pole Gry |
Autor |
Wiadomość |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013 Gra o Tron PBF #21-Strach tnie głębiej niż miecze-Pole Gry
|
|
|
Strach tnie głębiej niż miecze
RUNDA: 7
MAPA:
Aktualna mapa 7.4
Karty Westeros:
1. - Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje
2. - Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
3. - Atak Dzikich – Dzicy atakują!
Kolejność Rundy:
>Lannister może użyć Kruka. - Zmienia UW* na Obronę* w Harrenhal.
NAJAZDY:
>Lannister - Pali Rozkaz Jednorazowy >Greyjoya
>Greyjoy - brak legalnego celu
>Martell - Pali Wsparcie >Tyrella w Redwyne.
>Stark - Pali Wsparcie >Greyjoya z Greywater Watch
>Tyrell - brak legalnego celu
MARSZE:
>Lannister - Piechur z Lannisportu na Pyke - bitwa z >Greyjoy
>Greyjoy - Rycerz z Flints do Greywater Watch.
--> Aktualna mapa 7.3 <--
>Martell - Rycerz ze SE do Sunspear
>Stark - Marsz z Erie bez wykonania
>Tyrell - Rycerz z Arbor na Three Towers
>Baratheon - Wymuszony Marsz - Rycerz z KL do Craclow.
-------------------------------------
>Lannister - Statek z Golden Sund do Sunset Sea - bitwa z >Tyrellem
>Greyjoy - Wszystko z Seagard do Moat Calin - bitwa z >Stark
--> Aktualna mapa 7.4 <--
>Martell - Machina z Sunspear na Starfall
>Stark - Rycerz z MC na Greywater Watch - bitwa z >Greyjoy (utrata Fortyfikacji)
>Tyrell - 2 Rycerzy z Three Towers na Highgarden - bitwa z >Baratheon
>Baratheon
-------------------------------------
>Lannister
>Baratheon
------------------------------------
>Baratheon
UMOCNIENIE WŁADZY:
>Martell - 2 UW + Zaopatrzenie
>Stark - 2 UW + Zaopatrzenie
WESTEROS I:
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje
Karty zużyte:
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia
- Tron ostrzy [dzicy] - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia
- Tron ostrzy [dzicy] - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje
WESTEROS II:
- Starcie Królów – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Gra o tron (Dzicy) – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje
Karty zużyte:
- Starcie Królów (Dzicy)– Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów
- Starcie Królów – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Mroczne skrzydła, mroczne słowa - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
- Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
- Ostatnie dni lata – nic się nie dzieje
WESTEROS III:
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Nawałnica mieczy (Dzicy) – Podczas tej fazy Planowania nie można wydawać rozkazów Obrony
- Pod miecz - Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje
Karty zużyte:
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Morze sztormów – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Najazdu.
- Jesienne deszcze (Dzicy) – Piechury, którzy wspierają bitwy nie zapewniają żadnej premii do siły armii.
- Uczta dla wron – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Umocnienia Władzy.
- Pod miecz - Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje
DZICY:
Siła: 2
Obecna karta podejrzana przez:
- brak
Karty:
- Zabójcy Wron
- Cisza na Murze
- Warg - Zwiadowca
- Gromadzą się nad Mleczną Wodą
- Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
- Król za Murem
Karty zużyte:
- Nadciąga horda
- Najazd prewencyjny
- Jeźdźcy mamutów
KARTY RODÓW
STARK (Beez):
1.Eddard Stark (5) – 2 x Wieża
2.Robb Stark (4) – Jeśli wygrasz bitwę jako atakujący możesz natychmiast wykonać MARSZ +1 z regiony, w którym właśnie skończyła się bitwa. (tylko rycerze mogą brać udział w tym marszu).
3.The Blackfish (4) – Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
4.Jory Cassell (2) - 2 x Wieża
5.Roose Bolton (2) – 2 x Miecz
6.Arya Stark (1) – 1x Miecz
7.Old Nan (0) – Natychmist wybierz odrzuconą Kartę Rodu któregokolwiek z przeciwników. Dla tej bitwy Old Nan ma SPECJALNĄ ZDOLNOŚĆ tej karty.
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Młody Wilk [Najazd]: Można przesunąć swoje jednostki z wybranego obszaru tak, jakby był tam rozkaz marszu, ale jej rezultatem nie może być bitwa
GREYJOY (Sardo):
1.Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz
2.Theon Greyjoy (4) – Dodaj dodatkowe +2 do Siły Bojowej oraz ikonę MIECZA, jeśli bronisz obszar na którym znajduję się Twierdza lub Miasto.
3.Asha Greyjoy (4) – 2 x Miecz
4.Gorold Goodbrother (2) - Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
5.Aeron Damphair (2) – Jeśli wygrasz bitwę możesz natychmiast zwerbować jednostki na tym obszarze (zgodnie z zasadami werbunku i zaopatrzenia).
6.Dagmar Claftjaw (2) – Dodaj dodatkowe +1 do swojej siły bojowej za każdy Twój statek, który znajduje się w rejonie sąsiednim do ogarniętego bitwą. (Również za jednostkę rozbitą)
7.The Reader (0) – Natychmiast otrzymaj tyle Żetonów Władzy ile wynosi podstawowa siła bojowa jednostek Twojego przeciwnika.
> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
LANNISTER (reszka):
1.Ser Jaime Lannister (5) – Twój przeciwnik nie może użyć znacznika miecza z valyrianskiej stali podczas tej bitwy.
2.Ser Gregor Clegane (4) – 3 x Miecz
3.The Hound (4) – 1 x Miecz
4.Joffrey Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża
5.Cersei Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża
6.Tyrion Lannister (1) – Zredukuj siłę wsparcia Twojego przeciwnika do 0 (również innych graczy). Możesz natychmiast usunąć jeden rozkaz wsparcia lub obrony z całej planszy.
7.Tywin Lannister (X) – Wydaj “X” Żetonów Władzy. Siła karty wynosi tyle ile żetonów wydałeś.
> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
TYRELL (karol399):
1.Ser Loras Tyrell (5) – 1 x Miecz
2.Paxter Redwyne (4) – 1 x Wieża
3.Mace Tyrell (3) – Jeśli wygrasz tę bitwę jako atakujący to nie usuwaj Twojego obecnego rozkazu Marszu. Zostaje on w grze i możesz użyć go jeszcze raz.
4.Ser Garlan Tyrell (3) – 2 x Miecz
5.Queen of Thorns (1) - Zignoruj siłę Karty Rodu Twojego przeciwnika.
6.Alerie Tyrell (0) – 2 x Wieża
7.Willas Tyrell (0) – Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na karcie Willas'a.
> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Siła Highgarden [Umocnienie Władzy]: Odrzuć dowolną Kartę Rodu z ręki. Możesz żądać tyle Żetonów Władzy od rywali znajdujących się na obszarze sąsiadującym z rozkazem ile wynosi siła Twojej karty. Jeżeli była to ostatnia Karta Rodu weź cały stos na rękę.
BARATHEON (Gog):
1.Stannis Baratheon (4) – Jeśli walczysz z przeciwnikiem, który jest wyżej na Torze Żelaznego Tronu to dodajesz dodatkowe +2 do siły.
2.Melisandre of Asshai (4) - Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
3.Ser Davos Seaworth (3) – 2 x Wieża
4.Allester Florent (3) – 1 x Miecz
5.Brienne of Tarth (3) – 2 x Miecz
6.Selyse Baratheon (1) – 1 x Wieża
7.Patchface (0) – Natychmiast wybierz odrzuconą Kartę Rodu Twojego przeciwnika. Dla tej bitwy Patchface ma siłę, ikony i specjalną zdolność tej karty.
> Zapasy [Umocnienie Władzy]
MARTELL (Shutt):
1.The Red Viper (5) – 2 x Miecz, 1 x Wieża
2.Areo Hotah (5) – 2 x Miecz
3.Obara Sand (3) – 1 x Miecz
4.Nymeria Sand (2) – 1 x Miecz
5.Ellaria Sand (1) – Jeśli się bronisz to zignoruj siłę Karty Rodu Twojego przeciwnika.
6.Arianne Martell (0) – 1 x Wieża
7.Doran Martell (-1) – Natychmist wybierz inną Kartę Rodu z ręki (jeśli możesz). Dodaj jej siłę i zdolność do karty Doran'a. Po bitwie obie karty są odrzucane.
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Żądło Skorpiona [Najazd]: Możesz odrzucić jedną, wybraną Kartę Rodu każdego z graczy, których jednostki znajdują się na obszarach sąsiadujących z obszarem zawierającym rozkaz. Nie można odrzucić karty Melisandre oraz ostatniej karty na ręce gracza. |
Ostatnio zmieniony przez Medyk Nie 02 Cze, 2013, w całości zmieniany 147 razy |
|
|
|
 |
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013
|
|
|
To ja się zapytam o jedyną zmianę na planszy.
W II ed. grey ma statek w porcie. Na jaką wersję gramy teraz? |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013
|
|
|
z mapy wynika ze na morzu:) +w 2 ma w porcie bo ma duzo lepsze karty i miałby za łatwo lanisterowi wjechac chyba |
|
|
|
 |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013
|
|
|
Rozstaw jest inny niż w II edycji. Spokojnie Greyjoy nie jest tutaj tak potężny jak w II edycji. Karty są zupełnie inne więc właściwie gra jest też trochę inna. |
|
|
|
 |
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013
|
|
|
Ja się zapytałem, bo może to przypadek może celowa zmiana na rozgrywkę na planszy 1 ed. Medyk miał jakiś zamysł, jak tylko odpowie, to wyślę rozkazy. |
|
|
|
 |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
Czekamy na Lannistera. |
|
|
|
 |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
Zaczynamy:
RUNDA: 1
MAPA:
Aktualna mapa 1.5
Kolejność Rundy:
>Lannister może użyć Kruka. > podgląda Kartę Dzikich i odkłada na wierzch talii.
MARSZE:
>Baratheon > Rycerz na Craclow Point ze Dragonstone
>Lannister > Rycerz z Lannisportu do Stoney Sept.
>Stark > Piechur z White Harbor do Winterfell
>Martell > Piechur z Saltshore do Sunspear
>Greyjoy > Rycerz do Seagardu z Pyke
>Tyrell > Statek do West SS z Redwyne Straight
---------------------------------
>Baratheon > 2 Statki z Shipbreaker Bay do Blackwater Bay (po EDIT)
>Lannister > Rycerz do Riverrun, Piechur do Harrenhal ze Stoney Sept
>Stark > Piechur do Karhold, Rycerz do Moat Calin z Winterfell
>Martell > Statek z Sea of Dorne do East SS
>Greyjoy > Statek do portu, Statek do Sunset Sea z Ironman's Bay
>Tyrell > Piechur do Oldtown, Rycerz do Reach z Highgarden
---------------------------------
>Stark > Statek z Shivering Sea do Narrow Sea
>Martell > Piechur do Starfall, Rycerz do Yronwood z Sunspear
--> Aktualna mapa 1.5 <--
UMOCNIENIE WŁADZY:
>Baratheon - 1 UW + Rekrutacja - 2 żetony + 2 Statki do Shipbreaker Bay
>Lannister - Rekrutacja - 2 Statki do portu
>Stark - Rekrutacja - Statek do Shivering Sea, Statek do Bay of Ice
>Greyjoy - 1 UW + Rekrutacja - 1 żeton + 2 Statki do Ironmans Bay
>Tyrell - 1 UW - 2 żetony |
Ostatnio zmieniony przez Medyk Czw 07 Mar, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
Na pyke jest marsz-1 zakładam oczywistą pomyłkę.
U mnie poproszę kartę dzikich.
1 marsz, konik do ss. |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
Sam nie wiem co miałem na myśli wysyłając te rozkazy |
|
|
|
 |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
Zauważyłem zaraz po skopiowaniu, ale nie wiem dlaczego się nie nadpisała prawidłowa dlatego obecnie mapka 1.2 jest dobra.
Czekamy na decyzję co z kartą Dzikich oraz co robi Baratheon. |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
Nie wiem czemu nie dałem mobilki na Sunspear... |
|
|
|
 |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
Proszę pamiętać, że jeśli ktoś ma Rekrutację i Marsz to minimum 1 jednostka musi pozostać w tym obszarze po wykonaniu Marszu-inaczej rozkaz schodzi bez wykonania. To tak dla pewności.
Ja po użyciu tego rozkazu usuwam go z listy w 1 poście. Karty Rodów będę zmniejszał, natomiast rozbite jednostki będą miały fioletowy obrys.
Shutt możesz dzięki temu być najbardziej mobilny w tej turze |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
niezależnie od ruchów kogokolwiek :
1marsz- piechur z White harbor do Winterfell (z zostawieniem zetonu)
2marsz- piechur na Karhold, Kon na Moat Calin
3marsz- Statek z Shivering na Narrow sea (nawet jak Bara miałby ochote wbic tam wczesniej) |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
I tak planowałem tam zostawić piechura
Trudno ^^
Marsz -1 (Salt Shore)
piechur na Włócznie (zostawiam żeton) |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013
|
|
|
EDIT 2 najpierw koń na cracklaw potem 2 statki do zatoki haha :d bo przeciez koń nie przeleci potem |
Ostatnio zmieniony przez Gog Sro 06 Mar, 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
|
|