| 
            
				
			   |  | galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
 
 
 |  
 
	
			| Kto wygrał? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Susa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sro 13 Mar, 2013   Kto wygrał? |   
 |  
               | 
 |  
               | Sytuacja wyglądała następująco: Gracz grający Orkami wykonuje atak, żeby podpalić drugą strefę.
 Po zadaniu obrażeń jednostka Orkowego gracza z dodatkiem "Skazany na śmierć" (78 Cykl Wiecznej Wojny) schodzi i jego talia się wyczerpuje.
 Jednocześnie stolica gracza DElfickiego ulega drugiemu podpaleniu.
 
 I pytanie - kto wygrał?
 
 Miała to być decydujaca gra, a została nierozstrzygnięta (prawdopodobnie przez jakiś błąd w kolejności)
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Germanus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 14 Mar, 2013 |   
 |  
               | 
 |  
               | W momencie kiedy płonie 2 strefa kończy się gra, więc wygrał ork |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | alanbdg [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 14 Mar, 2013 |   
 |  
               | 
 |  
               | Według mnie odpowiedź nie jest wcale taka oczywista, gdyż: 
 Jest atak na strefę, obrażenia są przydzielane, odpalane akcje itd. Następnie przechodzimy do JEDNOCZESNEGO ZADAWANIA obrażeń i tutaj strefa zostaje spalona, ale JEDNOCZEŚNIE ginie jednostka, która ma podłączony wspomniany dodatek, a ten z kolei jest EFEKTEM TRWAŁYM, więc w moim rozumieniu odpala się automatycznie, tak jak żeton pożaru na stolicy.
 Tym samym w jednej chwili spełnione są dwa warunki zakończenia gry - spalona druga strefa jednego gracza i przewinięcie drugiego gracza.
 
 Tym samym mamy remis.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Dziobak [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sro 27 Mar, 2013 |   
 |  
               | 
 |  
               | A czy przegrana przez przewinięcie nie jest rozpatrywana w momencie, gdy gracz nie ma jak pociągnąć kart? To tylko domysł, bo nie pamiętam już tak dobrze zasad, ale wtedy wygrywa spalający wroga...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Susa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 29 Mar, 2013 |   
 |  
               | 
 |  
               | W instrukcji (s. 5) napisane jest: Jeśli w jakimś momencie talia danego gracza się wyczerpie, ten gracz zostaje natychmiast wyeliminowany z gry.   
 W takim razie alanbdg ma wg mnie rację orzekając remis.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |