 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
#25 North remembers, but there is no stark POLE GRY |
Autor |
Wiadomość |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 01 Lip, 2013 #25 North remembers, but there is no stark POLE GRY
|
|
|
TURA 10
Czekamy na marsz FREY
KRUK
NAJAZDY
Arryn spalil obronę na Bliźniakach
Frey spalił obronę na Coldwater
Greyjoy spalił najazd Frey na Barrowlands
MARSZE
Glover(Nad Długim Jeziorem -> Karhold[piechur][+])
Frey(Trakt -> Grzęsawiska[kon][kon][+])
Arryn(Zatoka Krabów -> Wybrzeże[statek][statek][-])
Wildlings(Morze Dreszczy -> Morze Sztormów[statek])
Greyjoy(Kamienny Brzeg -> Deepwood Motte[piechur][+])
Bolton(Nad Długim Jeziorem -> Bialy Port[piechur][+])
Glover(Wieża Cieni ->Hardhome[koń]/Kamienny Brzeg[piechur]/Deepwood Motte[kon][+])
Frey(Stary Zamek-> Biały Port[machina][piechur][+])
Arryn(Strong Song -> Coldwater[kon][kon][piechur])
Wildlings(Wschodnia Strażnica -> Ostatnie Sąsiedztwo[kon][kon][kon][+])
Greyjoy(Rills -> Piechur na Torrenn Square)
Bolton(usniety z karhold)
Glover(Winterfell -> Torrenn Square[kon][kon][+])
Frey(Usunięty z Biały Port)
Arryn(Bez efektu?)
Greyjoy(Usunięty z Grzęsawisk)
UMOCNIENIA WŁADZY:
Gracze:
Germanus Greyjoy
reszka Arryn
toszt Frey
gamaliel
Armitage Bolton
Beez Glover
Karty rodów:
GREYJOY
[4] Euron Wronie Oko [miecz]
[3] Rodrik Czytacz [wieża][wieża]
[2] Qarl Panienka [miecz][miecz]
[2] Asha Greyjoy Jeśli wygrasz możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
[1] Aeron Mokra Czupryna Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
[1] Dagmer Rozcięta Gęba Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.
[0] Victarion Greyjoy Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej btiwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował sie tam Twój rozkaz wsparcia.
BOLTON
[4] Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
[3] Ramsay Botlon [miecz][miecz]
[2] Maester Tybald Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
[2] Arnolf Karstark [wieża]
[1] Walton Nagolennik [miecz]
[1] Damon Zatańcz dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
[0] Fetor Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.
FREY
[4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.[/i ]
[3] Czarny Walder [i][miecz][miecz][miecz]
[2] Aegon Bloodborn [miecz][wieża]
[2] Emmon Frey [wieża]
[1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
[1] Walder Frey Usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
[0] Maester Melwys Wybierz tor wpływów wspinasz się na nim o 2 przeciwnik spada o 2 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja).
WILDINGS
[4] Mance Ryder [miecz][miecz]
[3] Jon Snow Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w castle black(o ile kontrolujesz ten obszar).
[2] Grzechocząca Koszula Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
[2] Tormund Zabójca Olbrzyma [miecz][wieża]
[1] Styr Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
[1] Ygritte [wieża]
[0] Varamyr Pięć Skór Spójrz na wierzchnią kartę talii białych wędrowców, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros
GLOVER
[4] Galbart Glover [miecz][wieża]
[3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
[2] Alysane Mormont [wieża][wieża]
[2] Maege Mormont [miecz]
[1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
[1] Howard Reed Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
[0] Meera Reed Usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.
ARRYN
[4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik jest wyżej na torze zaopatrzenie ta karta otrzymuje +1 siły
[3] Littlefinger Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.
[2] Nestor Royce Jeśli w twojej armii znajdują sie sami rycerze zredukuj siłę piechurów przeciwnika do 0.
[2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
[1] Luthar Brune Jeśli się bronisz i przegrasz możesz wycofać jednostki na rożne pola.
[1] Alayne Stone [wieża]
[0] Lysa Arryn Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.
Zużyte Karty
Talia I
Mobilizacja - Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron Ostrzy [Biali Wędrowcy] - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie; b) wszyscy werbują jednostki; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Ostatnie Dni Lata [Biali Wędrowcy] - Nic się nie dzieje.
Mobilizacja - Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja - Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II
Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Biali Wędrowcy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu
(Nadchodzi Zima Biali Wędrowcy +2)
Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Biali Wędrowcy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu
Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III
Pod Miecz - Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony; b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica Mieczy [Biali Wędrowcy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Atak Białych Wędrowców - Biali Wędrowcy atakują Westeros .
Jesienne Deszcze [Biali Wędrowcy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Atak Białych Wędrowców - Biali Wędrowcy atakują Westeros .
Sieć Kłamstw Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia
Pod Miecz - Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony; b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1c) nie ma żadnych ograniczeń.
Biali Wędrowcy:
Siła: 8
Obecna karta podejrzana przez:
Zużyte karty:
Śmierć i rozpacz(łupieżcy grzechoczącej koszuli)
To już nie jest Twój brat(Jeźdźcy mamutów)
Nadciąga horda
W talii:
Cisza na Murze
Warg - Zwiadowca
Gromadzą się nad Mleczną Wodą
Prą na mur(król za murem)
Najazd prewencyjny
Świeże Mięso (Zabójcy Wron)
TURA 1
Glover (Zachodnia Zatoka -> Morze Północne)
Frey (Bliźniaki -> Strażnica nad Szarą Wodą)
Wildlings (Wieża Cieni -> Lodowa Zatoka)
Bolton (Dreadfort -> Karhold)
Greyjoy (Pyke -> Harlaw/Przylądek Kraken)
Arryn (Guilttown -> Coldwater)
Glover(Wilczy Las -> Winterfell)
Wildlings (Wieża Cieni -> CastleBlack)
Bolton(Stary Zamek -> Ramsgate)
Greyjoy (Zatoka Żelaznych Ludzi -> Zatoka Blyszczącej Wody)
Arryn(Zatoka Krabów -> Wąskie Morze)
Bolton (Wschodnia ZAtoka > Wąskie Morze(-))
UMOCNIENIA WŁADZY:
Frey Port Seagard/Wybrzeże
Wildlings 2 statki na Morze Dreszczy
TURA II
KRUK
FREY(zmiana rozkazu na szczękach na wsparcie +1)
NAJAZDY
GLOVER no effect
WILDINGS no effect
GREYJOY no effect
MARSZE
GLOVER (Winterfell -> Wilczy Las/Torrenn's Square)
FREY(Strażnica nad Starą Wodą-> Sisterton/Fosa Coalin)
BOLTON (Ramsgate -> Stary Zamek)
WILDINGS(Hardhome -> Ostatnie Schronienie)
GREYJOY (Przylądek Krakena -> Barrowtown/Palec Flinta)
ARRYN (Orle Gniazdo -> Krwawa Brama/Dolina Arrynów/Strong Song)
BOLTON (Wschodnia Zatoka -> Morze Dreszczy)
WILDINGS(Wieża Cieni -> Góry Północne)
GREYJOY (Bez efektu)
ARRYN(ColdWater -> Stary Zamek(+))
UMOCNIENIA WŁADZY:
GLOVER(Zachodnia Zatoka)
WILDINGS(Piechur Castle Black)
BOLTON (kon dreadfort)
FREY(Bliźniaki koń)
TURA 3
KRUK
GREYJOY (Zatoka ŻElaznych ludzi zmiana rozkazu na marsz +1)
NAJAZDY
2 sa bez efektu
BOLTON bez efektu
GLOVER spala Koronke GREYJOWI
MARSZE
GLOVER (Zachodnia Zatoka -> Morze Północne)
BOLTON(Morze Sztormów bez efektu)
ARRYN(Wąskie Morze -> Wschodnia Zatoka(-))
FREY(Bliźniaki -> Biały Port)
GREYJOY (Zatoka Żelaznych Ludzi -> Trident)
WILDINGS (Czarny Zamek -> Nowy Dar)
GLOVER (Morze Północne -> Lodowa Zatoka(-))
BOLTON(Karhold -> Dlugie Jezioro)
ARRYN(Strong Song -> Coldwater)
FREY(Moat Coalin -> Grzęsawiska)
GREYJOY(Palec Flinta -> Rills)
WILDINGS (Ostatnie Sąsiedztwo -> Wschodnia Strażnica)
ARRYN(Stary Zamek -> Biały Port(-))
WILDINGS (bez efektu)
UMOCNIENIA WŁADZY:
ARRYN(Statek na Zatokę Krabów)
GREYJOY(Piechur Pyke, statek do Zatoki Żelaznych Ludzi)
TURA 4
KRUK
GREYJOY (Zmienia najazd na wsparcie -> Zatoka Żelaznych Ludzi)
NAJAZDY
Po decyzji GLOVERA wychodzi na to, że wszystkie najazdy bez efektu
MARSZE
GLOVER (Morze Północne -> Lodowa Zatoka (+))
BOLTON(Morze Sztormów -> Zatoka Krabów(+))
ARRYN(Wąskie Morze -> Morze Sztormów(+))
FREY(Wybrzeże -> Zatoka Krabów(+))
GREYJOY (Wschodnia Strażnica -> Nowy Dar)
WILDINGS (Barrowtown -> Rills)
GLOVER (Deepwood Motte -> Wieża Cieni/Góry Północne(-))
BOLTON(Dreadfort -> Ostatnie Sąsiedztwo(-))
ARRYN(Stary Zamek -> Biały Port (-))
FREY(Grzęsawiska -> Barrowlands)
GREYJOY (Rills -> Barrowtown/Grzęsawiska)
WILDINGS (Góry Północne -> Wieża Cieni(+))
WILDINGS (Ostatnie Sąsiedztwo -> Góry Północne
TURA 5
Biali Wędrowcy siła 12
Posiadane Żetony:
GLOVER 1 pozostało 13
BOLTON 2 pozostało 9
ARRYN 1 pozostało 7
FREY 2 pozostało 9
GREYJOY 6 pozostało 0
WILDINGS 0 pozostało 1
Biali Wędrowcy
To juz nie jest Twój brat
Białych Wędrowców
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Stannisa
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
Wygrana niestety Greyjoy nie może wziąć karty, więc czekamy na jego decyzję w sprawie drugiego wydarzenia
WYDARZENIA
Talia I
Ostatnie Dni Lata [Biali Wędrowcy] - Nic się nie dzieje.
Talia II
Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Biali Wedrowcy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III
Jesienne Deszcze [Biali Wędrowcy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
KRUK
GREYJOY
sprawdził kartę białych wędrowców i odłożył na spód
NAJAZDY
GLOVER(Spalil wsparcie Freya z Barrowlands)
ARRYN(Spalil UW na Białym Porcie +1 koronka, FREY -1 korona
MARSZE
GLOVER (Wilczy Las -> Góry Północne(+))
BOLTON( Port Dreadfort -> Wschodnia Zatoka)
ARRYN(Dolina Arrynów -> Guilttown)
FREY(Seagard -> Dolina Arrynów/Krwawa Brama(-))
WILDINGS(Nowy Dar-> Czarny Zamek/Ostatnie Sąsiedztwo)
GLOVER (Lodowa Zatoka -> Zatoka Błyszczącej Wody(-))
BOLTON(Morze SZtorów -> Zatoka Krabów(+))
ARRYN(Coldwater -> Ramsgate/Dolina Arrynów(?))
UMOCNIENIA WŁADZY:
ARRYN
GREYJOY
tura 6
KRUK
GLOVER zobaczył kartę dzikich odłożył na górę
NAJAZDY
GLOVER spalil obronę z wieży cieni
BOLTON bez efektu
FREY brak legalnego celu
GREYJOY brak legalnego celu
ARRYN brak efektu
WILDINGS brak legalnego celu
MARSZE
GLOVER(Torrens Square -> Barrowslands[-])
BOLTON(Wschodnia Zatoka -> Morze Sztormów)
FREY(Dolina Arrynów -> Strong Song)
GREYJOY(Pyke -> Harlaw/Grzęsawiska)
ARRYN (Wąskie Morze -> Zatoka Krabów[+])
WILDINGS(Ostatnie Sasiędztwo -> Hardhome)
GLOVER(Winterfell -> Wilczy Las/Deepwood Motte)
BOLTON(Morze Sztormów -> Wąskie Morze/ Zatoka Krabów[+])
FREY(Biały Port -> Barrowlands)
GREYJOY(Ironmans Bay -> 2x[statek] Trident)
ARRYN (Ramsgate bez efektu)
WILDINGS(Hardhome -> Wieża Cieni[kon]/Czarny Zamek[kon])
GLOVER(Deepwood Mottte -> Wieża Cieni[Machina] 2x [piechur] [+])
BOLTON(Karhold -> Ramsgate[piechur][kon] [+])
FREY(Barrowlands -> Torrenn's Square [machina][koń] [+] żeton)
ARRYN (Coldwater -> Dolina Arrynów [koń]/Strong Song[koń] [+])
UMOCNIENIA WŁADZY:
Frey UW ze strażnicy +2 żetony
Bolton UW z Dreadfort
Greyjoy +3 żetony
Glover +1 żeton
Arryn +2 żetony
Wydarzenia
Talia I
Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Talia II
Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
GLOVER 1+5=6
BOLTON 0+2=2
FREY 5+6=11
GREYJOY 3+4=7
ARRYN 9+2=11
WILDINGS 2+1=3
Talia III
Sieć Kłamstw [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Tura 7
KRUK
GLOVER zmienił Uw z Góry północne na obronę
NAJAZDY
BOLTON brak celu
WILDINGS brak celu
BOLTON Spalil obronę w Gulltown
Najazdy Greya nie maja celu Freya to samo i Glovera, Arryna tez i 3ci najazd Boltona także
MARSZE
FREY(Torrenn Square -> Barrowlands[machina][kon][zeton[+])
GLOVER (Wieża Cieni -> Hardhome[machina][piechur][piechur][?])
BOLTON(Dreadfort -> Ramsgate[machina]/Coldwater[piechur]/Gulltown[kon][+])
GREYJOY (Grzesawiska -> Seagard[koń][koń][+])
ARRYN (Krwawa Brama -> StrongSong[kon])
WILDINGS (Czarny Zamek -> Wschodnia Strażnica[kon]/Wieża Cieni[piechur])
FREY(Wybrzeże -> Zatoka Żelaznych Ludzi[statek][statek][statek][+])
GLOVER (Bez efektu na statku)
BOLTON (Ramsgate -> Karhold[wieza]/Coldwater[koń])
ARRYN (Strong Song -> Góry Księżycowe[kon]/Coldwater[kon][-])
GLOVER (Góry Północne -> Nad Długim Jeziorem[piechur][+])
BOLTON (Wschodnia Zatoka -> Wąskie Morze[statek])
UMOCNIENIA WŁADZY:
GLOVER (Deepwood Motte -> koń])
tura 8
MARSZE[/size]
[list]
Glover(Hardhome -> Czarny Zamek[machina][kon][+])
Frey(Zatoka Żelaznych Ludzi -> Wybrzeze[statek]/Zatoka Błyszczącej Wody[-])
Arryn(Krwawa Brama -> Gulltown[+])
Wildlings(Wschodnia Strażnica -> Czarny Zamek[kon][kon][+])
Greyjoy(Trident ->Zatoka Żelaznych Ludzi[statek][+])
Bolton(wąskie Morze -> Wschodnia Zatoka[statek][statek])
Glover(Deepwood Motte -> Wieża Cieni[koń][koń][?])
Frey(Trakt -> Seagard[kon][koń][koń][żeton][+])
Arryn(Dolina Arrynów bez efektu)
Wildlings(bez efektu)
Greyjoy(Palec Flinta -> Barrotown[machina][+])
Bolton(Zatoka Krabów -> Wąskie Morze[statek][statek])
Glover(Winterfell -> Torrenn's Square[kon][+])
Frey(usunięty w wyniku bitwy o Barrowtown)
Arryn(Stary Zamek -> Biały Port 3x[piechur][+])
Greyjoy(Grzęsawiska -> Fosa Coalin [kon][+])
tura 9
KRUK
Frey sprawdził kartę białych wędrowców i odłożył na górze
NAJAZDY
MARSZE
Glover(Hardhome-> Czarny Zamek[machina][+])
Frey(Bliźniaki -> Stary Zamek[piechur]/Biały Port[machina][+])
Arryn(Strong Song -> Coldwater[piechur][-])
Wildlings(Nowy Dar-> Ostatnie Sąsiedztwo[kon]/Góry Północne[koń][-] -> Wilczy Las[koń])
Greyjoy(Harlaw -> Kamienny Brzeg[piechur]/Rills[machina]/Barrowtown[kon][żeton])
Bolton(Karhold -> Ostatnie Sąsiedztwo[machina][machina[kon])
Glover(Deepwood Motte (bez efektu))
Frey(Seagard -> Trakt[koń][koń])
Arryn(Eyrie -> Strong Song[kon][kon])
Wildlings(Usunięty w wyniku bitwy o Ostatnie Sasiedztwo)
Greyjoy(Barrowtown -> Rills[machina]/Torrenn's Square[piechur][+])
Bolton(Morze Sztormów -> Morze Dreszczy[-])
Glover(Góry Północne -> Wilczy Las[piechur][+])
Frey(Strażnicanad Szarą Wodą -> Fosa Coalin[kon][+])
Arryn(Bez efektu)
Greyjoy(Grzęsawiska -> Bliźniaki[kon][-])
UMOCNIENIA WŁADZY:
Frey +3 żetony
Bolton +2 żetony
Greyjoy +3 żetony
Glover +5 żetonów
Arryn +3 żetony mobilizacja na Guilltown -> statek na zatokę krabów |
Ostatnio zmieniony przez Gog Nie 03 Lis, 2013, w całości zmieniany 210 razy |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
2z |
Ostatnio zmieniony przez Shutt Czw 26 Wrz, 2013, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
 |
toszt [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
To ja poproszę kartę Białych Wędrowców, a żeby gra szła gładko, jako, że ruszam po Gloverach, którzy są hen hen za górami;
-jeden rycerz rusza do Strażnicy nad Szarą Wodą. |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
wypływam statkiem na pełne morze |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
Konnica na Karhold.
Glover wykonany
Frey wykonany
Wildlings wykonany
Bolton wykonany
Greyjoy wykonany
Arryn wykonany
Glover
Wildlings
Bolton
Greyjoy
Arryn
Bolton
|
Ostatnio zmieniony przez Shutt Wto 02 Lip, 2013, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
ajaj na mapce jest błąd.
Jestem pewien ze marsz dałem na piechurze a wsparcie na stolicy. |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
Aww, fakt, jeszcze do końca nie nawykłem do tych nazw, zmienię przy najbliższej okazji. |
|
|
|
 |
kiwi [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
Piechur do Harlaw, Konnica do przylądku krakena.
Prosiłbym o wpisanie rodu w podpis. |
|
|
|
 |
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
u mnie piechur do coldwather i zostawiam żeton |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
Wypływam z portu. |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
Glover wykonany
Frey wykonany
Wildlings wykonany
Bolton wykonany
Greyjoy wykonany
Arryn wykonany
Glover
Wildlings
Bolton
Greyjoy
Arryn
Bolton
|
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
podbijam winterfell piechurem i nie zostawiam zetonu |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
Piechur na Ramsgate, bez żetonu. |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
piechur na Czarny zamek, zostawiam żeton |
|
|
|
 |
kiwi [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 02 Lip, 2013
|
|
|
Statek do zatoki błyszczącej wody |
|
|
|
 |
|
|