galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #22 - You Know Nothing - Pole gry
Autor Wiadomość
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

obronę na Seagardzie zmieniam na marsz+0

najazdy nic nie robią


czy dobrze widzę że marszem z Kl Baratheona nie można zająć żadnego zamku
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

Lista rozkazów
    Lannister
      Ironman's Bay - obrona +2*
      Seagard - oborna +1 » marsz 0
      Pyke - marsz -1
      Riverrun - najazd
      Lannisport - najazd
      Harrenhal - marsz +1*
      Stoney Sept - najazd*

    Stark
      White Harbor - marsz +1*
      Widow's Watch - marsz 0
      The Narrow Sea - marsz -1

    Tyrell
      Dornish Marches - marsz +1*
      Oldtown - obrona +2*
      Redwyne Straits - marsz 0
      The Arbor - marsz -1

    Martell
      Searoad Marches - marsz 0
      Highgarden - obrona +1
      West Summer Sea - najazd
      Prince's Pass - najazd
      Starfall - umocnienie władzy
      The Boneway - brak
      Yronwood - marsz -1
      East Summer Sea - brak
      Sea of Dorne - umocnienie władzy
      Sunspear - marsz +1*
      Shipbreaker Bay - obrona +1

    Greyjoy
      Winterfell - marsz 0
      Bay of Ice - najazd
      Moat Cailin - obrona +1
      Greywater Watch - najazd
      Flint's Finger - obrona +1
      Sunset Sea - marsz -1

    Baratheon
      The Eyrie - umocnienie władzy
      Dragonstone - obrona +1
      Dragonstone Port - marsz -1
      Crackclaw Point - obrona +1
      Blackwater - brak
      Blackwater Bay - brak
      King's Landing - marsz 0
      Kingswood - umocnienie władzy
      The Reach - najazd
      Storm's End - najazd
      Storm's End Port - brak
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

Potrzeba zastępstwa za Martella, Dredzilla wyjechał na wakacje i nie da rady skończyć rozgrywki. Jacyś chętni?
 
     
Georgie
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

dobrze widzisz, przeciez powiedzmy szczerze i tak nie mialem szans na zaden zamek wiec chociaz odbijał bede :) a martel i tak pewnie wode utrzyma
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

Ja mogę tradycyjnie przejąć ród (Martella) od Dredzilla ;)
Będę kontynuował jego myśl wodzowską :)
Ostatnio zmieniony przez Germanus Pią 19 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

pyke»marsz-1»wieża na Seagard
piechur zostaje
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

Germanus napisał/a:
Ja mogę tradycyjnie przejąć ród (Martella) od Dredzilla ;)


W takim razie zapraszam do ostatecznego starcia o Westeros :)
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

Piechur na Eyrie.
Dowódca PW.
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Lip, 2013   

Bitwa o The Eyrie

    Atakujący Stark [5]
      Marsz 0 [0]
      Piechur [1]
      Dowódca: Ramsey Bolton [3»4] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza. + [miecz][miecz][miecz]
      Przewaga na torze lenników


    Obrońca Baratheon [6]
      Rycerz [2]
      Dowódca: Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.


    Wsparcia innych graczy: brak


Baratheon wygrywa.
Stark przegrywa i wycofuje piechura na Widow's Watch.
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sob 20 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Georgie
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   

broni
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   

siemanko ! dorwalm internt i wieczorkami i po poludniu moglbym podsylac moje ruchy, nie wiem czy germanus juz sie przywiazal na stale do martellow :)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lip, 2013   

Odezwę się na PW bo poświęciłem ciut czasu na analizę mapki
 
     
tamten
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

marsz 0 z Redwyine Straits dwa statki na west summer sea, dowódca na priv
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

u mni dwojeczka z wieza cofam sie w jedyne mozliwe czyli ESS

Marsz z sunspear> wieza i piechur na smocza skałe, dowodca zaraz na PW
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 22 Lip, 2013   

Bitwa o West Summer Sea

    Atakujący Tyrell [5]
      Marsz 0 [0]
      Statek, statek [4]
      Dowódca: Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
      Przewaga na torze lenników


    Obrońca Martell [3]
      Statek [1]
      Dowódca: Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]


    Wsparcia innych graczy: brak


Tyrell wygrywa.
Martell przegrywa i wycofuje statek na East Summer Sea.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12