Standardowe openingi |
Autor |
Wiadomość |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Sie, 2013 Standardowe openingi
|
|
|
Próbował ktoś grać Baratheonem z openingiem na 3 marsze, z czego +1 na morzu? |
|
|
|
 |
Rewolta [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Sie, 2013
|
|
|
a mówimy o podstawce czy którymś dodatku? |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Sie, 2013
|
|
|
i rushować martella?:D tak starka sie nie da jak ma mózg, + jak sie nie dogadasz ze starkiem to od 3 tury Cie nie ma na mapie:) |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Sie, 2013
|
|
|
jak to starka sie nie da jak ma mózg.
W 1 turze masz jego morze z tym ustawieniem, bo on ma zazwyczaj mobilke na stolicy i ma tylko 2 ruchy.
Dla mnie to raczej martella sie nei da przez arianne.
A starka jak najbarziej tak. |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Sie, 2013
|
|
|
fajny jest rush lannisterem na tyrella, jak to zrobilem w jednej grze, tylko musi pasc mobilka + najlepiej brak clashu w 2 turze i tyrell znika z mapy |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Sie, 2013
|
|
|
hehe doskonale wiesz, że nie zgadzam się z tą opinią ale już się kłócić nie zamierzam.
Co byście powiedzieli na zebranie w kupę jakiś standardowych openingów dla 2 części dla nowych graczy, którzy rozpoczynają dopiero swoją przygodę? |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Sie, 2013
|
|
|
i psuc im zabawę z rozpoczynania i szukania najlepszych rozwiązań ?:( |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Sie, 2013
|
|
|
ci którzy chcą do nich dojść sami nie będą szukać - znam natomiast parę osób z reala, którzy szukali (na BGG są spisane, ale nie każdy potrafi dobrze mówić po angielsku) i znaleźć nie mogli |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Sie, 2013
|
|
|
Lepiej samemu sobie wymyślić
Psuje zabawę z gry, granie gotowymi rozwiązaniami.
A w dodatek to już w ogóle ... |
|
|
|
 |
czarnylord23 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Sie, 2013
|
|
|
No dokładnie, kucie rozwiązań psuje zabawę. To tak samo jak kiedyś chodziłem w gimnazjum na turnieje szachowe, ale w końcu przestałem jak pojawiła się generacja 8-latków która wkuła na pamięć kilkadziesiąt najlepszych pierwszych ruchów i nie miałem z nimi szans. |
|
|
|
 |
toszt [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Sie, 2013
|
|
|
czarnylord23 napisał/a: | No dokładnie, kucie rozwiązań psuje zabawę. To tak samo jak kiedyś chodziłem w gimnazjum na turnieje szachowe, ale w końcu przestałem jak pojawiła się generacja 8-latków która wkuła na pamięć kilkadziesiąt najlepszych pierwszych ruchów i nie miałem z nimi szans. | O to właśnie chodzi, kujesz na pamięć najwięcej początków, żeby wśród przeciwników oddzielić ziarno od plew, a potem z tymi, którzy dotrzymają Ci kroku na początku można grać jakąś poważną partyjkę |
|
|
|
 |
czarnylord23 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Sie, 2013
|
|
|
No dobra, ale ja nawet w znienawidzonej obronie sycylijskiej byłbym w stanie nie popełniać błędu i dojść do gry środkowej, tylko jak grałem na 15 minut to przeciwnik straciłby minutę a ja 10. I graj tutaj poważną partyjkę dalej. A plewą nie byłem, jakieś puchary (co prawda głównie w drużynówce) zdobyłem. |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Sie, 2013
|
|
|
w 1 edycji to tak. w II nie ma to sensu, bo statki mogą się schować do portu, a po mobilizacji wyskoczą kolejne...
chyba że ktoś ma na to jakiś patent |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 13 Sie, 2013
|
|
|
baratheon ma chyba tylko 2 sensowne openingi. Albo atakujesz KL albo farmisz i robisz nowe statki. Inne nie sprawdzają się przy "równych" graczach |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 13 Sie, 2013
|
|
|
dla mnie tylko ten 2 opening jest sensowny. Po co liczyć na mobilke, jak tyle samo punktów mobilizacje można mieć rekrutując w 1 ruchu i nawet jak mobilka wpadnie to w sumie zrekrutowałeś za 4pkt. Natomiast jak nie wpadnie to jesteś 2 żetony w plecy i 2 punkty mobilizacji. |
|
|
|
 |
|