galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Legolas i Samotna Skała
Autor Wiadomość
maclis
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Sie, 2013   Legolas i Samotna Skała

Czy gdy zabijemy Legolasem potwora, a aktywnym obszarem jest Samotna Skała (nie działają na nią efekty kart graczy), to kładziemy na niej 2 żetony wyprawy, czy kładziemy te żetony na wyprawie?
 
     
Kulgan
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Sie, 2013   

Kładziemy żetony na Samotnej Skale. Zdolność Legolasa nie działa bezpośrednio na Obszar, wiec możemy położyć żetony - zamiast na karcie Wyprawy - na jej buforze.
 
     
JollyRoger1916
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Sie, 2013   

Na pewno? Mi się wydaje, że kiedyś to zagadnienie pojawiło się na forum i ktoś pisał, że zdloność Legolasa w ogóle w tym wypadku się nie odpali. Chyba tak grałem, więc jeśli to co piszesz Kulgan jest właściwym zagraniem to niepotrzebnie sobie utrudniałem :)
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Sie, 2013   

jak wol na legolasie pisze na obecnej wyprawie. wiec czemu checie klasc na aktywnym obszarze? ten bufor ma swoja nazwe. w tym momencie nie mam dostepu do faq wiec jesli moglby ktos sprawdzic to byloby fajno. natomiast jak mozna na aktywny obszar to najpierw dzialaja jego zdolnosci, wiec odporny na efekty kart graczy jest przed zdolnoscia legolasa. tym niemniej jestem niemalze pewien ze zdolnosc legolasa nie dziala na aktywny obszar
 
     
TomB
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Sie, 2013   

Legolas kładzie żetony na aktywnym obszarze - FAQ punkt 1.00 Złota zasada.

Ale na Samotnej Skale, moim zdaniem, nie kładzie, bo to jest efekt z jego karty, a nie efekt z gry. Na Samotnej Skale można kłaść żetony tylko w wyniku udanej wyprawy.

Edycja: FAQ również wyjaśnia drugi problem:

P: Jeśli aktywny obszar posiada tekst „Odporny na
efekty kart graczy”, a Legolas uczestniczy w ataku
w wyniku którego zniszczony zostaje wróg, to czy
umieszczam 2 żetony postępu na aktywnym obszarze
lub wyprawie?
O: Nie. Kiedy umiejętność Legolasa pozwala na
umieszczenie żetonu postępu na obecnej wyprawie,
a w grze znajduje się aktywny obszar, należy umieścić
żeton postępu na tym obszarze. Jeśli aktywny obszar
jest odporny na efekty kart graczy, należy zignorować
zdolność Legolasa. W związku z tym, żadne żetony
postępu nie zostaną umieszczone na aktywnej lokacji
ani na obecnej wyprawie.


Wszyscy do czytania instrukcji i FAQ marsz. Ja też - po raz setny.
 
     
maclis
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Sie, 2013   

A co gdy jakaś karta usuwa żetony z obecnej wyprawy, a na obecnej wyprawie nie ma żetonów, a są one na aktywnym obszarze? Czy usuwa się żetony z obszaru?
 
     
Radziol88
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Sie, 2013   

Karta odnosi się tylko do wyprawy
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12