galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #26 - Knowledge is a Weapon - Pole gry
Autor Wiadomość
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Wrz, 2013   

Jeszcze Greyjoy musi mi napisać wyjaśnienie do pewnej nieścisłości w rozkazach...
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Wrz, 2013   

może chciał atakować z * :wink:
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Wrz, 2013   

Nie, wysłałem 3 rozkazy wsparcia, ale żadne z *. ;) Tak to jest jak gra się jeszcze w PBF27, ale szczerze jak się zapisywałem byłem pewien że 26 skończymy zanim 27 się zacznie.
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Wrz, 2013   

Ja na przykład źle się czuje teraz gdy biorę udział tylko w jednej grze i jedną prowadzę - mam wrażenie że wszystko dzieje się taaaaaaaaak wolno...
Ostatnio czekam strasznie na jakiś nabór - a jak już się jakiś pojawił to się okazalo że to dla początkujących : D
Przy 4 partiach na raz zaczynam nie ogarniać - 3 to tak idealnie :D
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Wrz, 2013   

Dla mnie idealnie to 1. Chociaż akurat 26 to idzie do przodu tak 3 razy za wolno. ;)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Wrz, 2013   

Beez - daj szansę innym :wink:
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013   

Tura 5

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Martell

    Najazdy:
      Lannister
      Greyjoy
      Martell
      Baratheon

      Greyjoy

    Marsze:
      Lannister
      Tyrell
      Greyjoy
      Martell
      Baratheon
      Stark

      Lannister
      Tyrell
      Greyjoy
      Martell
      Stark

    Umocnienia władzy:
      Greyjoy - Flint's Finger (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Martell - Sunspear Port (umocnienie władzy): +1 żeton
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013   

Nad ranem Doran przeglądał raporty szpiegów, które błyskawicznie spływały do Słonecznej Włóczni. przeglądając je pomyślał, że żadna zmiana rozkazów nic nie poprawi, więc nie wysłał nowych kruków.
 
     
TERF
[Usunięty]

Wysłany: Pon 09 Wrz, 2013   

Flota z Żelaznych Wysp ciągle kręciła się w okolicach wybrzeża szukając dogodnego miejsca na najechanie nabrzeżnych wiosek. Leninsterowie postanowili jak najdłużej opierać się nieprzyjacielskim statkom. Dlatego prowadzili z nimi grę zaczepną licząc że w końcu popełnią błąd i wpadną w ich pułapkę.

Palę czarnego na morzu
Ostatnio zmieniony przez TERF Czw 12 Wrz, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013   

Leworęczny Lucas Codd miał nie lada dylemat. Mógł najechać zarówno obrońców Starfall, jak i stacjonujące na wschodnim morzu letnim statki. Początkowo czekał na wiadomość od Króla Eurona, ale zrozumiał już że jest zdany tylko na siebie. Wziął więc do ręki jednego złotego smoka i rzucił nim.
Wypadł smok.
- Postawić żagle! Płyniemy najechać na statki Martellów na Wschodnim Morzu Letnim!
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013   

Doran nie czekał na decyzję Regenta. Jego ostatnie wsparcie dla zdrajcy Tyrella uświadomiło księciu, że nie należy zostawiać Lannisterowi decyzji, bo się wówczas gubi. Z tego powodu statki Martellów popłynęły na chwile do Zatoki Czarnego Nurtu i spotkały się z lannisterskimi łajbami, które nie będą mogły dawać nikomu wsparcia.
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013   

Flota Stannisa została na swoim miejscu, chodź miała najechać na okoliczne wioski...
 
     
TERF
[Usunięty]

Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013   

Do siedziby leninsterów dotarł kruk z najnowszymi wieściami z Westeros. Zawierał on informacje o położeniu i liczebności ludzi morza. Regent dużo nie musiał się zastanawiać - "Jest to wyśmienita okazja aby przegnać tych obdarciuchów z powrotem do morza". Po czym krzyknął do pazia - "przyprowadź mi tu dowódców konnicy oraz piechoty. Ale szybko". Spojrzał na mape i już wiedział co im ma do przekazania. Po godzinie wszyscy dowódcy stawili się w pokoju Kavena, który emanował entuzjazmem:
- W końcu Panowie nastały dla nas lepsze czasy. Nasza polityka odniosła pożądany skutek. Udało nam się wciągnąć ludzi w morza w bezsensowną walke z Włócznią. Co dało nam czas na przegrupowanie i wyprowadzenie śmiałego ataku na ich siły na południe od naszych ziem. Tak wiec dowódco lekkiej jazdy udaj się ze swoimi kompanami do Riverun aby czekać tam na dalsze rozkazy. Ty jako najlepszy z naszych gwardzistów ruszysz z naszym garnizonem na południe zakradając się w nocy do obozu nieprzyjaciół i wykończycie ich co do jednego. Nie bierzemy żadnych jeńców - musimy pokazać im naszą siłę! Ty jako dowódca naszej ciężkiej jazdy musisz tu pozostać i być gotowy do szybkiego wymarszu jeśli zajdzie taka potrzeba, a nadejdzie i to szybko! Jakieś pytania Panowie?
"Tak Panie, tylko jedno. Możemy ich spalić aby nie wrócili do morza? - spytał dowódca piechoty.
"hmmm... tak, przynajmniej tak odpłacimy im się za nękanie naszych biednych wiosek. Teraz Panowie czas na was. Życzę powodzenia i czekam na raporty!


1 konica do riverun
1 konnica zostaje
piechur atakuje Searoad uzywajac Qyburn [0] i wydaje 2 zetony i wybieram Ser Jaime Lannister [4]
Ostatnio zmieniony przez TERF Czw 12 Wrz, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013   

TERF napisał/a:
chyba moja kolej wiec tak
1 konica do riverun
1 konnica zostaje
piechur atakuje Searoad uzywajac Qyburn [0] i wydaje 2 zetony i wybieram Ser Jaime Lannister [4]

mam sile 4
zelazny ma 3 i traci piechura

teraz tyller

a może historia jakaś do tego... :roll:
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 11 Wrz, 2013   

Bitwa o Searoad Marches

    Atakujący Lannister [4]
      Marsz -1 [-1]
      Piechur [1]
      Dowódca: Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).
        Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
      Ostrze z Valyriańskiej Stalii - dostępne
      Przewaga na torze Lenników


    Obrońca Greyjoy [3]
      Piechur [1]
      Wsparcie:
        Sunset Sea (wsparcie): statek [1]
      Dowódca: Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.


    Wsparcia innych graczy:
      brak


Lannister wygrywa.
Greyjoy przegrywa i piechur zostaje zniszczony. Greyjoy odzyskuje karty rodu na rękę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 8