 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Wyspa strachu |
Autor |
Wiadomość |
Maddas [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009
|
|
|
sirafin napisał/a: | A przypadkiem nie ma możliwości testu Ucieczki na początku każdej rundy walki? |
Faktycznie, jest to jedyny sposób na rozstrzygnięcie takiej sytuacji, jednak nie rozwiązuje tego:
Cytat: | W zestawie są podobne karty, które w przypadku niezdanego testu uniemożliwiają uczestnictwo w walce, zarówno bohaterowi, jak i jego sprzymierzeńcom i kapitanowi. Co zrobić w przypadku, kiedy gracz jest pechowcem i dla żadnej postaci test mu sie nie powiódł? |
|
|
|
|
 |
prodi33 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009
|
|
|
A tam nie jest napisane że nie możesz atakować? Jeżeli tak to w tym przypadku bohater opuszcza 2, 3 i 4 fazę walki czyli atakowanie, ale nadal może korzystać z pierwszej fazy czyli ucieczki. |
|
|
|
 |
Maddas [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009
|
|
|
Dokładnie, jest napisane, ze jeżeli test się nie powiedzie, to ta postać bierze udziału w walce. Wygląda więc na to, że walka automatycznie się kończy. |
|
|
|
 |
Pajhi [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009
|
|
|
Maddas napisał/a: | Dokładnie, jest napisane, ze jeżeli test się nie powiedzie, to ta postać bierze udziału w walce. Wygląda więc na to, że walka automatycznie się kończy. |
tylko należy jeszcze pamiętać że GRACZ może jeszcze raz spróbować uciec.Jeżeli nie wyjdzie rzut to jeszcze raz i jeszcze raz aż do momentu kiedy zabraknie ci życia |
|
|
|
 |
CubeX [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Mar, 2010
|
|
|
Nagrodą za pokonanie jednego z zielonych wyzwań z dodatku ("Nocne cienie") jest mozliwość przemieszczenia swojego bohatera na dowolne inne pole z zielonym znacznikiem. Teoretycznie mozna więc się łatwo "telportować" na inną wyspę. Z drugiej strony w instrukcji widnieje zapis, że pokonać morze da się przemierzyć wyłącznie żeglując. Nawet posiadanie potężnych przedmiotów, typu "teleport" nie pomaga, więc zdaje mi się, że nie powinno na to pozwolić pokonanie byle zielonego cherlaka. Wg mnie więc załatwienie "Nocnych cieni" pozwala na sok na innego zielońca, ale wyłącznie na tej samej wyspie, na której właśnie sie znajdujemy. Czy waszym zdaniem logicznie (a przede wszystkim - zgodnie z przepisami) kombinuję? |
|
|
|
 |
Pajhi [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Mar, 2010
|
|
|
CubeX napisał/a: | Nagrodą za pokonanie jednego z zielonych wyzwań z dodatku ("Nocne cienie") jest mozliwość przemieszczenia swojego bohatera na dowolne inne pole z zielonym znacznikiem. Teoretycznie mozna więc się łatwo "telportować" na inną wyspę. Z drugiej strony w instrukcji widnieje zapis, że pokonać morze da się przemierzyć wyłącznie żeglując. Nawet posiadanie potężnych przedmiotów, typu "teleport" nie pomaga, więc zdaje mi się, że nie powinno na to pozwolić pokonanie byle zielonego cherlaka. Wg mnie więc załatwienie "Nocnych cieni" pozwala na sok na innego zielońca, ale wyłącznie na tej samej wyspie, na której właśnie sie znajdujemy. Czy waszym zdaniem logicznie (a przede wszystkim - zgodnie z przepisami) kombinuję? |
Tak zgodzę się z Tobą kolego.Jak sam nadmieniłeś instrukcja mówi o niemożliwości teleportowania się między wyspami więc logiczne że ta karta dotyczy się tylko wyspy na której się przebywa |
|
|
|
 |
CubeX [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Mar, 2010
|
|
|
Ołk, Twoja argumentacja trafia do mnie na tyle, że zamierzam preferowaną przez Ciebie wersję wypróbować "w praniu". Na dzisiejsze popołudnie planuję małe spotkanko przy planszy, zaproponuję więc moim współwyznawcom partyjkę podczas której zagramy tak, jak sugerujesz. Jeśli się uda - naturalnie opiszę wrażenia. W każdym razie - dzięki za zainteresowanie. |
|
|
|
 |
|
|