| 
		Rajtarzy i Gwardia Elektorska | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Oldster [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   Rajtarzy i Gwardia Elektorska
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeżeli przesuwam Rajtarów (używając ich zdolności zamiast wkładać ich z ręki) do strefy gdzie jest już Gwardia Elektorska to czy odpala się zdolność Gwardii? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Deer Dance [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tak | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tak | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Oldster [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy w takim razie możliwe jest abym przy odpowiednio dużej ilości zasobów przesunął Rajtarów do strefy gdzie jest Gwardia, po odpaleniu efektu Gwardii przesunął ich gdzie indziej a potem znów do strefy z Gwardią (i tak kilka razy) nabijając power Gwardii?? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Oldster [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Super    Ogromne dzięki | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Proszę    
 
Kombinujesz w dobrą stronę    jeszcze pokombinuj ze Świątynią Taala i skaczącymi rajtarami    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Oldster [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Super          Jeżeli zrozumiałem twoją radę to mając w Królestwie Kapliczkę Taala i np trzy rozwinięcia, na początku tury przesuwam Rajtarów do królestwa, tam dostają bonus od Kapliczki, ja dostają trzy żetony zasobów więcej. Na koniec Fazy Królestwa, przesuwam Rajtarów do Misji i dostaję trzy karty więcej. Czy tak to działa?? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dokładnie tak    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 radaner [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 19 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A ja mam pytanie odnośnie rajtarów : jak wypełniają jakąś misję i przesunie się ich to czy zasoby z nich spadają? Ostatnio miałem taką sytuację że gracz rajtarami którzy wypełniali misje przeszedł na pole bitwy i zagrał jednostkę z ręki na te misje, no i graliśmy że te zasoby nie spadają. Jak jest poprawnie? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ravandil [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 19 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Człowieku zerknij żesz do instrukcji albo do FAQ-a - przecież po to są. Ja wiem, że DaRKeR ma przydomek cierpliwy, ale z tego forum już się robi 1000 w kółko tych samych pytań i takich samych odpowiedzi.
 
Podpowiem Ci gdzie znaleźć -> FAQ -> Przesuwanie jednostek ! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 19 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zawsze jak jednostka opuści quest (chociażby na sekundę) to żetony spadają    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 morciba [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Wto 22 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Ravandil napisał/a: | 	 		  | Człowieku zerknij żesz do instrukcji..... | 	  
 
 
Według instrukcji radaner grał jak najbardziej prawidłowo. Jest tam napisane, że żetony zasobów spadają z misji jeśli jednostka opuści grę. Przesunięta jednostka nie opuszcza gry. Proponuję więcej wyrozumiałości    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |