| Rajtarzy i Gwardia Elektorska | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Oldster [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   Rajtarzy i Gwardia Elektorska |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli przesuwam Rajtarów (używając ich zdolności zamiast wkładać ich z ręki) do strefy gdzie jest już Gwardia Elektorska to czy odpala się zdolność Gwardii? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Deer Dance [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 18 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DaRKeR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 18 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Oldster [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 18 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy w takim razie możliwe jest abym przy odpowiednio dużej ilości zasobów przesunął Rajtarów do strefy gdzie jest Gwardia, po odpaleniu efektu Gwardii przesunął ich gdzie indziej a potem znów do strefy z Gwardią (i tak kilka razy) nabijając power Gwardii?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DaRKeR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 18 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Oldster [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 18 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | Super  Ogromne dzięki |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DaRKeR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 18 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | Proszę   Kombinujesz w dobrą stronę
  jeszcze pokombinuj ze Świątynią Taala i skaczącymi rajtarami   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Oldster [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 18 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | Super      Jeżeli zrozumiałem twoją radę to mając w Królestwie Kapliczkę Taala i np trzy rozwinięcia, na początku tury przesuwam Rajtarów do królestwa, tam dostają bonus od Kapliczki, ja dostają trzy żetony zasobów więcej. Na koniec Fazy Królestwa, przesuwam Rajtarów do Misji i dostaję trzy karty więcej. Czy tak to działa?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DaRKeR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 18 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | dokładnie tak   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radaner [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 19 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja mam pytanie odnośnie rajtarów : jak wypełniają jakąś misję i przesunie się ich to czy zasoby z nich spadają? Ostatnio miałem taką sytuację że gracz rajtarami którzy wypełniali misje przeszedł na pole bitwy i zagrał jednostkę z ręki na te misje, no i graliśmy że te zasoby nie spadają. Jak jest poprawnie? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ravandil [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 19 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | Człowieku zerknij żesz do instrukcji albo do FAQ-a - przecież po to są. Ja wiem, że DaRKeR ma przydomek cierpliwy, ale z tego forum już się robi 1000 w kółko tych samych pytań i takich samych odpowiedzi. Podpowiem Ci gdzie znaleźć -> FAQ -> Przesuwanie jednostek !
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DaRKeR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 19 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | zawsze jak jednostka opuści quest (chociażby na sekundę) to żetony spadają   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | morciba [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Ravandil napisał/a: |  	  | Człowieku zerknij żesz do instrukcji..... | 
 
 Według instrukcji radaner grał jak najbardziej prawidłowo. Jest tam napisane, że żetony zasobów spadają z misji jeśli jednostka opuści grę. Przesunięta jednostka nie opuszcza gry. Proponuję więcej wyrozumiałości
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |