| 
            
				
			   |  | galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
 
 
 |  
 
	
			| Wszystkie  koszty |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | ragathol [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 08 Sty, 2011   Wszystkie  koszty |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam pytanie co znaczy opis na karcie "płacąc wszystkie koszty" 
 Np. Legionista gryfa karta #4 cykl wrogów
 
 Tę jednostkę możesz zagrać z reki zawsze kiedy możesz wykonać akcję (płacąc wszystkie koszty)
 
 koszt podstawowy to 3 + 2 lojalki: to ile zapłacę wystawiając ich z akcji?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | szymuss [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 08 Sty, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | No wlasnie koszt 3.... O to chodzi w tej karcie. Gdy ktos wybiera strefe ,ktora atakujesz ,a nie masz tam obrocnow zagrywsz takie 2-3 karty i juz sie atakujacy wkopal. Bo ta karta ma kontratak 2. Czyli wybierasz 2 na obroncow i jednoski ,ktore maja 1 lub 2 hp od razu gina. 
 P.S. Moderatorzy prosba.Czy ktos moze potem usuwac tematy ,ktore nie sa rozwijane ,albo przesuwac je do,, mojego'' watku w sprawie pytania o zasady.? Moglby moderatorem byc Mordeczka lub Darker ,ktorzy codziennie tutaj zagladaja? Pozdrawiam.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Nemomon [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 08 Sty, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szymuss napisał/a: |  	  | P.S. Moderatorzy prosba.Czy ktos moze potem usuwac tematy ,ktore nie sa rozwijane ,albo przesuwac je do,, mojego'' watku w sprawie pytania o zasady.? Moglby moderatorem byc Mordeczka lub Darker ,ktorzy codziennie tutaj zagladaja? Pozdrawiam. | 
 
 Póki co, przykleiłem Twój temat z interpretacjami kart. Łączyć tematów nie ma potrzeby
  . Pozdrawiam. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | DaRKeR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 08 Sty, 2011   Re: Wszystkie  koszty |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ragathol napisał/a: |  	  | Mam pytanie co znaczy opis na karcie "płacąc wszystkie koszty" 
 Np. Legionista gryfa karta #4 cykl wrogów
 
 Tę jednostkę możesz zagrać z reki zawsze kiedy możesz wykonać akcję (płacąc wszystkie koszty)
 
 koszt podstawowy to 3 + 2 lojalki: to ile zapłacę wystawiając ich z akcji?
 | 
 
 Odpowiadając na Twoje pytanie, koszt tej jednostki to 3 zasoby + ew. 2 zasoby za lojalki jeśli ich nie masz.
 
 No ale jeśli masz np. inny budynek imperialny, czy jednostkę + stolicę imperialną. To nie musisz płacić za lojalki.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | SeeM [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 09 Sty, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dochodzą do tego również koszty dodatkowe pochodzące przykładowo od Dismay, czy różnego rodzaju counterspelli (jak Cleansing). |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |