 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Raport z przebiegu gry |
Autor |
Wiadomość |
kowal85 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Sty, 2011 Raport z przebiegu gry
|
|
|
Kilka dni temu naszła mnie taka myśl, aby zrobić raport z przebiegu moich gier w Runebounda 2 edycje , na razie sama podstawka, może później będę raportował grę z dodatkami
No i jakoś powoli idzie
Jeśli chcielibyście zobaczyć co tam wyskrobałem to piszcie , można by powolutku wnosić jakieś uwagi oto pierwsze dwie tury, na więcej akurat nie miałem czasu, ale powoli i jakoś dojdziemy do końca ^^, jeśli macie jakieś sugestie czy wątpliwości to pisać, raportowanie takie sobie, uwagi mile widziane (czasem nie mam co robić, to i zrobienie raportu to dla mnie czysta przyjemność ), aha plusy i minusy przy kostkach ruchu, to te z plusem wykorzystałem do poruszenia się, a te z minusem zostały niewykorzystane.
A więc zaczynamy
Runebound 2 edycja PL – wersja podstawowa
liczba graczy liczba pd, za żeton doświaczenia
1-2 4
Przebieg z sesji gry
Bohaterowie:
Czerwony Skorpion rzut 2k10 – 6,1, 3 sztuki
Varikas Martwy rzut 2k10 -1,8, 3 sztuki złota
Pierwsza tura
Varikas Martwy
kości ruchu:
1. droga, rzeka +
2. droga, rzeka +
3. rzeka, las -
4. droga, równina wzgórza +
5. droga,równina, wzgórza -
zielony klejnot przygody, dwa heksy poniżej Tamalir
karta przygody – Gigantyczne żuki
Walka
walka dystansowa – obrona (sukces 10/0)
walka wręcz – atak 2k10 – 10, 10(jakie rzuty ;D), 2 rany dla Gigantycznych żuków
zwycięstwo Varikasa Martwego
Nagroda – 2 sztuki złota, zielony klejnot przygody
(zielony klejnot przygody odnowił się)
Druga tura
Czerwony Skorpion
kości ruchu:
1. droga, rzeka +
2. rzeka, las +
3. rzeka, las -
4. 4. droga, równina, wzgórza -
5. droga, równina, wzgórza -
zielony klejnot przygody, dwa heksy od Tamalir, Wiatrołomy
karta przygody – Głodne robaki
przed walką – test Siły (15) – rzut 2k10 – 6, 10, (+4), obrażenia z Siły dla Głodnych robaków wynoszą 1
Walka
walka dystansowa – obrona (sukces 10/0)
walka wręcz – atak 2k10 – 8,9,(+4), 1 rana dla Głodnych robaków
walka magiczna – obrona (sukces 13/0)
walka dystansowa – obrona (sukces 10/0)
walka wręcz – atak 2k10 10,7,(+4), 1 rana dla Głodnych robaków
zwycięstwo dla Czerwonego Skorpiona
Nagroda – 2 sztuki złota, zielony klejnot przygody
(zielony klejnot przygody odnowił się)
Trzecia tura |
|
|
|
 |
kowal85 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 18 Sty, 2011
|
|
|
No niestety nie widzę opcji edycji poprzedniego postu więc, muszę zrobić post pod postem ;/
Trzecia tura
Varikas Martwy
kości ruchu:
1. droga, rzeka +
2. droga, rzeka -
3. rzeka, bagno +
4. droga, równina, wzgórza +
5. droga, równina, wzgórza -
zielony klejnot przygody, na drodze do Riverwatch
karta przygody – Górski Troll
Walka
walka dystansowa – obrona, (sukces 10/0)
walka wręcz – atak 2k10 – 6,4, (+4), dwie rany dla Górskiego Trolla
zwycięstwo dla Varikasa Martwego
Nagroda- 2 sztuki złota, zielony klejnot przygody, karta Górskiego Trolla
zielony klejnot przygody odnowił się (brak zielonych klejnotów przygody w puli)
Czwarta tura
Czerwony Skorpion
kości ruchu:
1. droga, rzeka +
2. rzeka, las -
3. rzeka, bagno -
4. droga, równina, wzgórza +
5. droga, równina, wzgórza +
zielony klejnot przygody obok Nerekhall
karta przygody – Lord Farrow
przed walką, test Magii, Odporoności (14) – rzut 2k10 – 4,6, (+4), Czerwony Skorpion unika porażenia błyskawicą (dwa żetony zmęczenia)
Walka
walka dystansowa – obrona – rzut 2k10 – 9,2,(+4),(sukces 11/1)
walka wręcz – obrona, (sukces 9/0)
walka magiczna – atak – rzut 2k10 – 1,3,(+4), (porażka 13/2), Czerwony Skorpion otrzymuję dwie rany
walka dystansowa – obrona – rzut 2k10 – 9,4, (+4), (sukces 11/1)
walka wręcz – obrona, (sukces 9/0)
walka magiczna – atak – rzut 2k10 – 8,2, (+4), (sukces 13/2), Lord Farrow otrzymuję jedną ranę
walka dystansowa – obrona – rzut 2k10 – 7,9, (+4), (sukces 11/1)
walka wręcz – obrona, (sukces 9/0)
walka magiczna – atak – rzut 2k10 – 9,5, (+4), (sukces 13/2), Lord Farrow otrzymuję jedną ranę
walka dystansowa – obrona – rzut 2k10 – 6,3, (+4), (sukces 11/1)
walka wręcz – obrona, (sukces 9/0)
walka magiczna – atak – rzut 2k10 – 2,3, (+4), (porażka13/2), Czerwony Skorpion otrzymuję dwie
rany
Czerwony Skorpion używa swojej umiejętności – otrzymuję jeden żeton zmęczenia, usuwa jeden żeton rany
walka dystansowa – obrona – rzut 2k10 – 3,10, (+4), (sukces 11/1)
walka wręcz – obrona, (sukces 9/0)
walka magiczna – atak - rzut 2k10 – 6,4, (+4), (sukces 13/2), Lord Farrow otrzymuję jedną ranę
zwycięstwo Czerwonego Skorpiona
Nagroda – 2 sztuki złota, zielony klejnot przygody
zielony klejnot przygody nie odnawia się |
|
|
|
 |
|
|