galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zatrzymać Nawiedzone Miasto?
Autor Wiadomość
Barry13 

Wiek: 24
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Czw 26 Maj, 2011   Jak zatrzymać Nawiedzone Miasto?

Sytuacja jest następująca: Gram deckiem opartym na EMP Queście(linkTUTAJ) i żaden z moich 3 kumpli nie może sobie z nim poradzić(no, może Orcza kontrola ma jakieś szanse, ale to jakieś 1/3 wygranych). Kumple grają: Orczą kontrolą, DE Discard, Krasiowa Controlka/Aggro. Macie jakieś rady co by mogli dać do decków/jaką strategię zastosować w grze, gdyż aktualnie EMP Quest miażdży system że tak powiem :)
 
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 26 Maj, 2011   

co najlepiej radzi sobie z Imperialnym questem

http://deckbox.org/whi/Sorcerer%20of%20Tzeentch - każde destro powinno mieć tego pana w decku.

Dwarfy i inny order może mieć jednostki skaczące jak pistolersi.

Orki dużo naporu i rzygi, jeśli skontroluje questy z jednostek to jest w domu

tak samo DE dużo jednostek i questy + burn it down x3 na świątynie sigmara.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
ermidius

Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 23
Wysłany: Pią 27 Maj, 2011   

sorry że zadam tu pytanie, wypadku tego maga tzeentecha ja mogę kumulować żetony czy muszę po tym jak go położę obrazu wykonać 2 część akcji
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 27 Maj, 2011   

jeśli położysz żeton to musisz zadać obrażenia. W ten sposób żetony też się kumulują.

Za 1 razem zadajesz 1 obrażenie, za 2 razem zadajesz 2 obrażenia itd.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
ermidius

Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 23
Wysłany: Pią 27 Maj, 2011   

ok dzięki nie wiem dlaczego ubzdurało mi się ze muszę usnąć żeton ;)
 
     
blazius

Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 98
Wysłany: Sob 28 Maj, 2011   

Również najpierw usuwałem żetony a ptak i tak siał postrach.
 
     
radaner

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 30
Wysłany: Nie 29 Maj, 2011   

Właśnie, dobre pytanie, czy jak kładzie sie develop i potem położy zasób na tej karcie to czy trzeba zadać to obrażenie czy nie? Raczej pytanie dla high elfów bo oni maja indirecty dla kazdego gracza i czasem sie nie oplaca ;/

Btw faktycznie imperium na przesuwanie z tego questa, wilhelma jest mega kozackie i jedyny sposób żeby z tym wygrać to napierdzielać od 2 tury, gram z kolegą właśnie przeciwko takiemu imperium i musze miec perfekcyjną ręke + zaczynać żeby miec jakieś szanse. Gram DE na discard w dodatku, jedyna opcja to wlasnie atak od 2 tury i Shade'ami pozbawiac go kart.
 
     
blazius

Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 98
Wysłany: Nie 29 Maj, 2011   

Interpretacja jest właśnie taka, że jeśli kładziesz rozwinięcie z ręki to możesz, ale nie musisz, położyć żeton na ptaka (odpalić akcję). Jeśli żeton kładziesz to musisz zdać obrażenie jednostce. Żetony nie są kosztem akcji - kumulują się! Czyli gdy dokładasz drugi żeton w następnej turze to zadajesz dwa obrażenia. W ten sposób w końcu można zranić własną jednostkę z obrażeń które nie zmieściły się w jednostkach przeciwnikach.
 
     
Zoax 
OT- Inwazja


Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 31
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Nie 29 Maj, 2011   

Ptakiem nie rozdzielasz obrażeń po jednostkach tylko zadajesz jednej wybranej jednostce obrażenia równe ilości tokenów na nich.
_________________
www.3trolle.pl - sklep pełen planszówek!
 
 
     
blazius

Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 98
Wysłany: Pon 30 Maj, 2011   

Prawda! Mój błąd.
 
     
blazius

Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 98
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011   

Wczoraj koledzy stwierdzili że interpretacja ta może jest prawidłowa ale ptak jest za silny i marudzili. Lepiej było oczywiście gdy żetony zdejmowałem po strzale. A tak to ptak jest za tani i ktoś albo źle interpretuje albo karta jest źle przetłumaczona.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011   

ction: When you play a development from your hand, put a resource token on this unit. Then, deal X damage to target unit. X is the number of resource tokens on this unit.


-> bardzo proszę nie ma tutaj nic o ściąganiu zasobów.

Ptak jest bardzo mocną kartą, tak jak Rodrik, misja imperialna i wiele innych, trzeba się nauczyć przeciw niej grać, a nie marudzić.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Asus 

Wiek: 24
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 40
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011   

A ja się dziwiłem o co cały ten szał z Magiem Tzeentcha...
Też myślałem, że po każdej turze należy wywalić jego żetony zasobów. W takim razie faktycznie warto mieć tego cudaka w talii. Dobrze ufortyfikowany z tury na turę zadawałby druzgocące straty.
 
     
blazius

Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 98
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011   

Ptak będzie w każdej talli Chaosu. Dokładnie w każdej. W powiązaniu ze Światłe Morslieba niszczy wszelkich grubasów, np. krasnali na beczce Bugmana, Smoki. Jest zbyt tani , tak jak np Nawiedzone Miasto jest zbyt tanie.
 
     
Asus 

Wiek: 24
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 40
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011   

Wystawiając ptaka w pierwszej turze i poświęcając strefę misji [choć niekoniecznie] i przy założeniu, że będziemy dodawali w każdej turze po rozwinięciu doprowadzimy do sytuacji gdzie przeciwnikowi ciężko będzie wystawić jakąkolwiek cięższą krowę :D
Ha! :D Genialne!
Zamawiam dodatek.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12