galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Skarsnik i Grobla
Autor Wiadomość
ragi 

Wiek: 45
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011   Skarsnik i Grobla

Akcja: Usuń 3 obrażenia z tej jednostki, aby zadać 1 obrażenie każdej Strefie przeciwnika. Następnie wylosuj kartę.

Czy to jest leczenie się jednostki czy nie? Nie wiem czy Ciemne Elfy mogłyby zagrać na nią taką taktykę (Zaklęcie):

Oko do okrucieństwa
Akcja: Do końca tej tury, kiedy wybrana jednostka zostanie wyleczona, zamiast tego zostaje zniszczona.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011   

Nie ma Ulecz tylko usuń, zatem nie jest to leczenie jednostki. Przykład leczenia jednostki "Troll Wysokogórski"
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
ragi 

Wiek: 45
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011   

A co to za karta? Nie znam wszystkich kart na pamięć, a próba przejrzenia ponad tysiąca kart mija się z celem.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011   

http://deckbox.org/whi/High%20Mountain%20Troll
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
muarta 

Dołączyła: 15 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Łąka prudnicka
Wysłany: Sob 15 Lut, 2014   

Witam mam parę pytań co do tej karty:
1. Jeśli przeciwnik zagra dzikość 5 w trakcie swojej fazy stolicy Stolicy to czy mogę użyć akcji czy ginę?
2. Ile obrażeń musi przydzielić mi w trakcie ataku przeciwnik żeby zabić "skarsnik i gobbla" (rozumiem że 7, chyba że akcji mogę użyć kilka razy pod rząd?)
3. Jak to jest z obrażeniami nieanulowanymi typu z kontrataku wiadomo, że jeśli jednorazowo dostane 4 to ginie, ale jeśli dostane tylko 2 albo 3 to czy leżą już "na zawsze"
 
     
syd3r 


Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 167
Skąd: Nidzica
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014   

muarta napisał/a:
1. Jeśli przeciwnik zagra dzikość 5 w trakcie swojej fazy stolicy Stolicy to czy mogę użyć akcji czy ginę?

Nie wiem jak przeciwnik miałby zagrać Dzikość, ale jeśli Skarsnik i Gobbla otrzymują 5 obrażeń naraz to giną.

muarta napisał/a:
2. Ile obrażeń musi przydzielić mi w trakcie ataku przeciwnik żeby zabić "skarsnik i gobbla" (rozumiem że 7, chyba że akcji mogę użyć kilka razy pod rząd?)

Wystarczy, że przydzieli 4 obrażenia. Akcja Skarsnika i Gobbli wymaga obrażeń, które już zostały zadane. Jeśli otrzymają tyle obrażeń ile mają żywotności (lub więcej) to giną natychmiast, i nie da się już aktywować ich akcji.

muarta napisał/a:
3. Jak to jest z obrażeniami nieanulowanymi typu z kontrataku wiadomo, że jeśli jednorazowo dostane 4 to ginie, ale jeśli dostane tylko 2 albo 3 to czy leżą już "na zawsze"

To czy obrażenia są nieanulowalne ma znaczenie wyłącznie w momencie między ich przydzieleniem a zadawaniem. Nieanulowalnych obrażeń nie można anulować Odpornością ani innymi, podobnymi efektami. Natomiast kiedy już te obrażenia zostaną zadane to są traktowane jak każde inne.
 
     
muarta 

Dołączyła: 15 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Łąka prudnicka
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014   

Dzięki :) teraz jak to czytam wydaje się to tak oczywiste...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13