galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kulgan
Pon 18 Lut, 2013
Duży dodatek - Khazad-dum
Autor Wiadomość
orions

Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 25
Wysłany: Sob 10 Wrz, 2011   Duży dodatek - Khazad-dum

http://www.fantasyflightg...s.asp?eidn=2633

FFG zapowiedziało wypuszczenie w 4 kwartale 2011 dużego dodatku do WP. 165 nowych kart, nowe scenariusze, nowi bohaterowie, itp. itd. Wszystko mocno nastawione na krasnale.

Mniam :)
 
     
kufel 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 558
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob 10 Wrz, 2011   

Wreszcie! Zawsze chciałem złożyć talię Krasnoludów :D
"As the story expands into Dwarven ruins, players gain the services of two new Dwarf heroes, as well as new Dwarf allies, attachments, and events."
Mrrrrrrauuuuuuuuuuuuu!
 
 
     
guciomir

Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 193
Wysłany: Sob 10 Wrz, 2011   Re: Duży dodatek - Khazad-dum

orions napisał/a:
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=2633

FFG zapowiedziało wypuszczenie w 4 kwartale 2011 dużego dodatku do WP. 165 nowych kart, nowe scenariusze, nowi bohaterowie, itp. itd. Wszystko mocno nastawione na krasnale.

Mniam :)


Nastawione na krasnale? Pewnie tak jak teraz jesteśmy nastawieni na Rohan, dużo kart ale inne też się pojawiają.
 
     
Karharoth 


Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 82
Skąd: Elbląg
Wysłany: Sob 10 Wrz, 2011   

165 kart, 3 scenariusze, karty graczy w 3 sztukach. Piekna sprawa!
 
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Nie 11 Wrz, 2011   

Niby ok, ale liczyłem jednak na pewną chronologiczną całość po cyklu Mrocznej Puszczy. mimo to i tak kupię bo gra jest absolutnie wciągająca! :)
_________________
Sprzedam LOTR LCG dodatki po angielsku w doskonałej cenie :)
 
     
Kulgan 


Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 627
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 11 Wrz, 2011   

Mnie bardzo cieszy to, że zapowiadają się klimatyczne przygody osadzone w jednym świecie, czyli Morii. To pozwala czekać na kolejne dodatki rozgrywające się w czasie wojny w Rohanie, na polach Pellenoru, w Mordorze, na Ścieżce Umarłych czy też w Fangornie. Cudny pomysł moim skromnym zdaniem :)
 
 
     
orions

Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 25
Wysłany: Pon 12 Wrz, 2011   

Mam tylko nadzieję, że te 3 scenariusze też będą fabularnie spięte ze sobą, tak jak scenariusze z podstawki i cyklu Mirkwood. Możliwość zrobienia "kampanii" jest fajna.

Z innej beczki - podobał mi się komentarz na temat karty "Khazad! Khazad!" - "Tak jakby mój Gimli nie był już teraz dość bestialski" :)
 
     
Robaczyw 


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 35
Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

Jakieś typy odnośnie nowych bohaterów? Kim będą tajemnicze dwa krasnale?

Swoją drogą ciekawe ilu nowych bohaterów dojdzie. Czterech na pewno... Choć fajnie gdyby pojawiło się ich troszeczkę więcej :P
_________________
http://www.fironion.deviantart.com/
 
     
Stephan 


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2011   

Wydaje mi się, że twórcy sprawili sobie mały kłopot kłopot tym dodatkiem. Zakładam, że większość przygód (jak na Morię przystało) będzie dziać się pod ziemią. Czy wobec tego będzie można w misjach podziemnych używać orłów?

Jeżeli nie - to Ci, którzy tworzą sobie talie oparte na orłach (a w dotychczasowych dodatkach ukazało się trochę tego ptactwa o ile się orientuję) mają kłopot. Sporo niezłych kart gracza okaże się zbędnych.

Jeżeli tak - to szlag trafi resztki lore i jakikolwiek związek tejże karcianki z realiami Śródziemia :lol:
 
     
guciomir

Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 193
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2011   

To jest tylko gra, a nie rzeczywistość.

W rzeczywistości nie ma orków, nie ma inteligentnych orłów, nie można mieczem zadźgać latającego smoka, w rzeczywistości nie trzeba ograniczać wielkości drużyny do sześciu osób (bo na więcej nie ma już miejsca), w rzeczywistości nie zdobywa się punktów doświadczenia, rany mogą się paskudzić, nie istnieje pojęcie punktów życia, a koń raczej nie wejdzie do żadnych lochów. Ba, koń jak i bohaterowie muszą coś jeść a czasami pójść do wychodka. W rzeczywistości bohater nie napotyka na swojej drodze progresywnie trudniejszych przeciwników, z których wylatują potężniejsze przedmioty.

Tak się składa że wszystkie gry fantasy nie odwzorowują rzeczywistości i skończonym frajerstwem byłoby upieranie się że jest inaczej. Karcianki mają znacznie trudniej niż gry RPG, które w ilości absurdów bez problemu mogą konkurować o palmę pierwszeństwa.

LOTR FFG świetnie radzi sobie z tworzeniem wrażenia przeżywania określonej przygody.

p.s.
jak czytam wypociny pierwszego malkontenta forum, który problemów szuka absolutnie wszędzie, to nie mogę zrozumieć skąd biorą się tacy ludzie
 
     
Stephan 


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2011   

Ojej ojej, nie nakręcaj się tak, guciomir :) A skąd się biorą ludzie można sprawdzić w podręczniku do biologii 4 klasy szkoły podstawowej :mrgreen:

Natomiast fakt, że to jest gra fantasy nie oznacza, że każdą bzdurę można przełknąć; nawet bowiem światy fantasy mają swoje realia - a już Śródziemie (do którego karcianka się odwołuje) ma akurat bardzo jasno określone realia. Niektórzy "fani" Tolkiena przełknęli Gimlego Namiestnika Gondoru, okej. Niech im będzie. Ale orły fruwające w podziemiach (bo rozumiem, że są to orły a nie przebrane nietoperze)? To jeszcze większy absurd, niż Frodo z mieczem świetlnym. :mrgreen:
 
     
kufel 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 558
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2011   

znów offtop
 
 
     
guciomir

Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 193
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2011   

Orły mogą się przecisnąć przez korytarze, skoro olbrzymie trolle czy balrog jakoś sobie radzą ;)
 
     
Stephan 


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2011   

kufel napisał/a:
znów offtop

Dlaczego? Wątek, jak głosi tytuł, dotyczy nadchodzącego dużego dodatku. Czy dywagacje nad kwestią kompatybilności z nim starych kart jest rażącym odbieganiem od tematu? :roll:

guciomir napisał/a:
Orły mogą się przecisnąć przez korytarze, skoro olbrzymie trolle czy balrog jakoś sobie radzą

W sumie o tym nie pomyślałem :mrgreen:
 
     
guciomir

Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 193
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2011   

Stephan napisał/a:
kufel napisał/a:
znów offtop

guciomir napisał/a:
Orły mogą się przecisnąć przez korytarze, skoro olbrzymie trolle czy balrog jakoś sobie radzą

W sumie o tym nie pomyślałem :mrgreen:


O i robaków do jedzenia będą miały pełno!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 14