galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zasada
Autor Wiadomość
Szamano
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Lis, 2011   Zasada

Mam pytanie bo mieliśmy kłopotliwą sytuacje w grze, gdy gracz miał 9 punktów kupił rozwój i miał rynek (1 punkt zwycięstwa ) to wygrywa ? czy karta dopiero działa w jego kolejnej turze ?
 
     
Michal
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Lis, 2011   

Gracz wygrywa od razu po zdobyciu karty. Nie musi czekać na kolejna turę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12