galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: D.W.
Sob 22 Wrz, 2012
Rozpiski
Autor Wiadomość
Barbus 

Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 643
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 22 Wrz, 2012   Rozpiski

Zapraszam do publikowania swoich pomysłów na eskadry dla Rebeluchów i Imperialnych.
 
     
manowar 

Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 32
Wysłany: Sro 26 Wrz, 2012   

Na początek małe por'no Rebelii

* Wegde Antilles
- R2-D2
- torpedy protonowe
- determinacja

* Garven Dreis
- torpedy protonowe

* "Dutch" Vander
- wieżyczka z działem jonowym
- torpedy protonowe

Red Leader z bitwy pod Yavin IV powinien trzymać się blisko teoretycznego Gold Leadera (przecież wszyscy wiemy że prawdziwym był Pops). Chłopaki tak naprawdę robią co turę po dwa rozkazy. Natomiast Wedge rzeźniczy sobie samotnie lub przyłącza do kolegów, bo w końcu kto powstrzyma tego mordercę mającego jeszcze do tego R2-D2 i w razie czego determinację.
 
     
JackDeToxic 

Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 25
Skąd: Polska Północna
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2012   

Zapomniałeś dodać, że rozpiska na 100 pkt :)
_________________
I have you now!
 
 
     
a.probulski

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 15
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2012   

Wygląda OK, ale przy tylu wolnych punktach "Determinację" u Wedge'a zmieniłbym na "Celność". No i Dutch mógłby wziąć nieunikalnego R2, dodatkowe zielone manewry dla Y-Wingów zawsze spoko.
 
     
Barbus 

Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 643
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2012   

Wg. mnie celność jest słaba. W gruncie rzeczy daje to samo co skupienie, z wyjątkiem dodatkowego trafienia krytycznego. Zazwyczaj daję mu mistrzowskie manewrowanie i do tego R2, żeby łatwo było pozbywać się stresu.
 
     
manowar 

Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 32
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2012   

Przy tylu wolnych punktach? Mam na równe 100 punktów.
 
     
a.probulski

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 15
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2012   

manowar napisał/a:
Przy tylu wolnych punktach? Mam na równe 100 punktów.


Wybacz, nie policzyłem jednych torped.
 
     
Barbus 

Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 643
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012   

100p.

* Wegde Antilles
- R2-D2
- taktyka roju

* Niedoświadczony Pilot

* Niedoświadczony Pilot

* Pilot Eskadry Złotych
- działko jonowe
 
     
magnus

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 18
Wysłany: Sob 06 Paź, 2012   

Nie kręci mnie jak na razie granie masówką, w najbliższym czasie mam zamiar potestować coś takiego.

Elitarne Imperium

Vader + Squad Leader + Concussion Missiles

Maarek + Marksman + Cluster Missiles lub Concussion Missiles - nie jestem jeszcze pewien.

Backstabber

Night Beast
 
     
naiilo


Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

Ja to bym jednak wywalił torpedy protonowe ale to może tylko ja. Zastąpił bym je właśnie astromechami jakimikolwiek.
 
 
     
manowar 

Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 32
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

Protonówki to podstawa. No i tyle...
 
     
Barbus 

Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 643
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

Ba! Z protonówkami odchodzą zawsze najbardziej brawurowe akcje;)
 
     
JackDeToxic 

Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 25
Skąd: Polska Północna
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

naiilo napisał/a:
Ja to bym jednak wywalił torpedy protonowe ale to może tylko ja. Zastąpił bym je właśnie astromechami jakimikolwiek.

Słusznie protonówkę dałbym tyko Y-wingowi bo ma tylko 2 ataku. X-wingom się nie opłaca ostatnio jak grałem, protonówki zupełnie nic nie zrobiły, fakt że kolega Manowar ładnie je wybronił. Tak czy owak jestem za dronami :lol: . Mimo wszystko jakoś na 100 pkt mało zabawy chcę więcej nawet jednej pełnej eskadry się nie wystawi czyli 6 X-wingów już nie mówiąc o tym żeby były dopakowane torpedami z astromechami i zdolnościami.
_________________
I have you now!
 
 
     
Barbus 

Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 643
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

U mnie protonówki sprawdzały się jak dotąd znakomicie. Nie raz udawało się ściągnąć całego Tie jednym strzałem. Ale koniecznie trzeba mieć aktywne skupienie. W przeciwnym razie mogą się zmarnować. Czasem trzeba się trochę nagimnastykować, żeby przygotować się do strzału, ale rezultat bywa niezwykle skuteczny. Nie twierdzę jednak, że warto wypakować eskadrę protonówkami na maksa. 2 myśliwce z torpedami w eskadrze na 100pkt. wystarczają w zupełności.
 
     
manowar 

Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 32
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012   

Po pierwsze eskadra (squadron) to 12 myśliwców (Lucas wzorował się na lotnictwie brytyjskim). Po drugie protonówek używa się tylko na dystanse w odległości 3 aby nie dać szans przeciwnikowi na lepszą obronę niż gdyby atakowało się z działek pokładowych. Poza tym protonówki najlepiej wykorzystywać jak najwcześniej by szybko wykluczyć jedną czy nawet dwie maszyny wroga, a przy zbliżonej ilości myśliwców Rebelia z całą pewnością sobie poradzi. Gdyby jednak wyrzucić z rozpiski tą broń to są wolne 4 czy 2x4 punkty, za które i tak nie wstawimy dodatkowego myśliwca, a na inne droidy niż R2-D2 szkoda kasy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 14