 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Gra o Tron PBF #31 - Pole gry |
Autor |
Wiadomość |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013 Gra o Tron PBF #31 - Pole gry
|
|
|
Tura 5
Bieżąca Mapa
Czekamy Na
Gra zakończona!
Gra zakończyła się ze względu na osiągnięcie 7 punktów zwycięstwa.
7 punktów osiągnął tylko Lannister Shutt i to on wygrywa grę. Gratulacje!
Umacnianie Władzy
Karty Rodów
Stark Sardo
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Lannister Shutt
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Arryn JaX7
Bronze Yohn Royce [4] If you have more available Power tokens than your opponent, this card gains +1 combat strength.
Littlefinger [3] If you control The Eyrie after this combat, gain a number of Power tokens equal to twice the printed combat strength of your opponent's played House card.
Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Lyn Corbray [2] [miecz]
Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Alayne Stone [1] If you win this combat and control The Eyrie, you may discard 2 of your available Power tokens to force your opponent to discard all of his available Power tokens.
Lysa Arryn [0] After this combat, if your opponent has more available Power tokens than you, gain 3 Power tokens.
Baratheon retman
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davoc Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Karty Westeros
Bieżąca Tura
Talia I
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II
Winter is Coming Natychmiast przetasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III
Put to the Sword Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 c) nie ma żadnych ograniczeń.
Następna Tura
Talia I
Mustering [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II
Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III
Storm of Swords [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Wszystkie Karty
Talia I
Famine [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
Ironborn Raid [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.
Mustering [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
New Information [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II
Clash of Kings Licytacja pozycji na torach Wpływów.
Clash of Kings Licytacja pozycji na torach Wpływów.
Clash of Kings Licytacja pozycji na torach Wpływów.
Dark Wings, Dark Words [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Dark Wings, Dark Words [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Last Days of Summer [dzicy] Nic się nie dzieje.
Winter is Coming Natychmiast przetasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III
Feast for Crows [dzicy] Podczas tej fazy planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Put to the Sword Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 c) nie ma żadnych ograniczeń.
Put to the Sword Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 c) nie ma żadnych ograniczeń.
Rains of Autumn [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1*.
Sea of Storms [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Storm of Swords [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Web of Lies [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Wilding Attack Dzicy atakują Westeros.
Wilding Attack Dzicy atakują Westeros.
Wilding Attack Dzicy atakują Westeros.
Dzicy
Siła
Bieżąca Karta Oglądana Przez
Karty
A King Beyond the Wall LOST: Lowest Bidder: Moves his tokens to the lowest position of every Influence track. Everyone Else: In turn order, each player chooses either the Fifdoms or King's Court Influence track and moves his token to the lowest position of that track. WIN: Highest Bidder: Moves his token on the top of one Influence track of his choice, then takes the appropriate Dominance token.
Crow Killers LOST: Lowest Bidder: Replaces all of his Knights with available Footmen. Any Knight unable to be replaced is destroyed. Everyone Else: Replaces 2 of their Knights with available Footmen. Any Knight unable to be replaced is destroyed. WIN: Highest Bidder: May immediately replace up to 2 of his Footmen, anywhere, with available Knights.
Mammoth Riders LOST: Lowest Bidder: Destroys 3 of his units anywhere. Everyone else: Destroys 2 of their units anywhere. WIN: Highest Bidder: May retrieve 1 House card of his choice from his House card discard pile.
Massing on the Milkwater LOST: Lowest Bidder: If he has more than one House card in his hand, he discards all cards with the highest combat strength. Everyone Else: If they have more than one House card in their hand, they must choose and discard one of those cards. WIN: Highest Bidder: Returns his entire House card discard pile into his hand.
Preemptive Raid LOST: Lowest Bidder: Chooses one of the following: A. Destroys 2 of his units anywhere. B. Is reduced 2 positions on his highest Influence track. Everyone Else: Nothing happens. WIN: Highest Bidder: The wildlings immediately attack again with a strength of 6. You do not participate in the bidding against this attack (nor do you receive any rewards or penalties).
Rattleshirt's Raiders LOST: Lowest Bidder: Is reduced 2 positions on the Supply track (to no lower than 0). Everyone Else: Is reduced 1 position on the Supply track (to no lower than 0). All: Then reconcile armies to their new Supply limits. WIN: Highest Bidder: Is increased 1 position on the Supply track (to no higher than 6).
Silence at the Wall LOST: Lowest Bidder: Nothing happens. Everyone Else: Nothing happens. WIN: Highest Bidder: Nothing happens.
Skinchanger Scout LOST: Lowest Bidder: Discards all vailable Power tokens. Everyone Else: Discards 2 available Power tokens, or as many as they are able. WIN: Highest Bidder: All Power tokens he bid on this attack are immediately returned to his available Power.
The Horde Descends LOST: Lowest Bidder: Destroys 2 of his units at one of his Castles or Strongholds. If unable, he destroys 2 of his units anywhere. Everyone Else: Destroys 1 of their units anywhere. WIN: Highest Bidder: May muster forces (following normal mustering rules) in any one Castle or Stronghold area he controls.
Statystyki
Tor Żelaznego Tronu
Tor Lenników
Tor Królewskiego Dworu
Punkty
Żetony Władzy
Zamki/Twierdze/Mobilizacja
Zaopatrzenie (Tor/Pole)
Władza (Korony/Chronione Statki w Portach)
Siła (Piechota/Rycerze/Machiny/Statki)
Poniesione straty (Piechota/Rycerze/Machiny/Statki)
Zadane zniszczenia (Piechota/Rycerze/Machiny/Statki)
Walki (Wygrane/Przegrane/% Wygranych)
|
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Sob 07 Gru, 2013, w całości zmieniany 215 razy |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013
|
|
|
A Feast for Crows
Cele Specjalne
Arryn: Control The Eyrie and have more available Power tokens than each other House.
Baratheon: Control Dragonstone and King's Landing.
Lannister: Control Lannisport and King's Landing.
Stark: Control Winterfell and 5 or more areas with Castles and Strongholds.
Karty Celów
A Stalwart Position
Control more Strongholds than each other House.
Arryn: 3
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 1
The Raven
Hold the Messenger Raven token.
Arryn: 0
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Extend Your Reach
Control more sea areas than each other House.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Home Invasion
Control the home area of another House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Nothing but Ghosts
Have 1 unit in Harrenhal and no units in any areas adjacent to Harrenhal.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
A Firm Grip
Control Crackclaw Point and Kingswood.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 3
The People's Chosen
Control 4 or more areas with Power icons.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Backdoor Politics
Each other House has a higher position on the Victory track than you.
Arryn: 2
Baratheon: 2
Lannister: 2
Stark: 2
Spreading the Wealth
Have more Power tokens on the board than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
The Final Hour
Have only 1 House card in your hand.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Land Grab
Control more land areas than any other House.
Arryn: 1
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 1
Crossing Guard
Control two areas that are joined by the same bridge.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Take the Black
Control Castle Black.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 2
Stark: 1
Support the Crown
Have 3 units in Crackclaw Point and no units in King's Landing.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 2
The Blade
Hold the Valyrian Steel Blade token.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 0
Stop the Storm
Control Storm's End.
Arryn: 1
Baratheon: 0
Lannister: 1
Stark: 3
Friendly Confines
Control more Castles than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Naval Superiority
Have more Ship units on the board than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
A Mountainous Task
Control The Eyrie.
Arryn: 0
Baratheon: 3
Lannister: 4
Stark: 3
Ample Harvest
Obtain position 5 or 6 on the Supply track.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Protect the Neck
Control Seagard, Greywater Watch, and Flint's Finger.
Arryn: 1
Baratheon: 4
Lannister: 1
Stark: 1
Hold Court
Control King's Landing.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 4
Arbor Gold
Control The Arbor.
Arryn: 4
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 2
The Throne
Hold the Iron Throne token.
Arryn: 1
Baratheon: 0
Lannister: 1
Stark: 1
Cavalry Charge
Have all 5 of your Knight units on the board.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Pull the Weeds
Control Searoad Marches, Blackwater, and The Reach.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 2
Mercantile Ventures
Control more Ports than each other House.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
A Riper Fruit
Control Winterfell.
Arryn: 1
Baratheon: 2
Lannister: 2
Stark: 0
Skrót Zasad
Pyke jest niedostępne!
Highgarden, Dornish Marches, The Boneway i lądy na południe od nich są niedostępne!
The Arbor i południowe morza są dostępne!
Arryn ma o jeden Żeton Władzy mniej, bo jego stolica używa zwykłego Żetonu Władzy. Poza tym jest on jednak traktowany, jakby był nadrukowany.
Garnizon The Eyrie (Arryn) ma siłę 6.
Garnizon King's Landing (Lannister) ma siłę 5.
Talia I kart Westeros jest inna.
Szczególnie należy zwrócić uwagę na "małą mobilizację", gdzie mobilizuje się tylko w zamkach (tych małych), a nie twierdzach (tych dużych).
Brak karty Supply. Dzieje się to teraz na koniec każdej tury!
Nowe warunki zwycięstwa.
Liczba zamków i twierdz nie ma znaczenia dla wygranej.
Wygrywa gracz który na koniec tury ma 7 punktów za realizację celów. (Uwaga! Na koniec tury, a nie w chwili osiągnięcia!)
W przypadku kilku takich graczy wygrywa ten z nich, który kontroluje więcej obszarów lądowych.
W przypadku kolejnego remisu wygrywa ten z nich, który jest wyżej na torze Żelaznego Tronu.
Na koniec tury wykonujmy kolejno:
Supply (Aktualizujemy liczbę beczek i redukujemy armie jeśli trzeba. Zwróćmy uwagę, że nie ma karty Supply w Talii I!)
każdy gracz decyduje czy chce dostać punkt za cel specjalny (rodowy), o ile oczywiście spełnia kryteria
w kolejności Tronu każdy gracz może ujawnić jedną kartę celu i dostać za nią punkty, o ile oczywiście spełnia kryteria, a następnie ciągnie nową kartę celu
Informacje udostępnione dzięki uprzejmości Sardo! |
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Pon 25 Lis, 2013, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013
|
|
|
Historia Gry
Tura 1
Aktualizacja (mapa)
rozkazy
Aktualizacja (mapa)
Kruk (Arryn JaX7), zmienia rozkaz
Arryn JaX7, Najazd na The Twins
Stark Sardo, Najazd na The Shivering Sea
Baratheon retman, Marsz -1 na Storm's End
Lannister Shutt, Marsz -1 na The Golden Sound
Aktualizacja (mapa)
Arryn JaX7, Marsz +1* na The Mountains of The Moon, bitwa
Stark Sardo, Marsz -1 na Winterfell-port
Aktualizacja (mapa)
Baratheon retman, Marsz +0 na Kingswood, bitwa
Aktualizacja (mapa)
Lannister Shutt, Marsz +0 na Harrenhal
Arryn JaX7, Marsz +0 na The fingers
Aktualizacja (mapa)
Stark Sardo, Marsz +0 na Winterfell
Aktualizacja (mapa)
Baratheon retman, Umacnianie Władzy* na Dragonstone, mobilizacja
Lannister Shutt, Umacnianie Władzy* na Lannisport, mobilizajca
Arryn JaX7, Umacnianie Władzy* na The Eyrie, mobilizacja
Lannister Shutt, Umacnianie Władzy na Stoney Sept, +2 Żetony Władzy (razem 7)
Zaopatrzenie
Aktualizacja (mapa)
Cele
Tura 2
Bieżące Karty Westeros
Dzicy: siła +4 (razem 6)
Talia I
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Talia II
Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III
Rains of Autumn [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1*.
Aktualizacja (mapa)
Shifting Ambitions, karty
Game of Thrones
Karty Westeros na następną turę
Talia I
Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
Talia II
Clash of Kings Licytacja pozycji na torach Wpływów.
Talia III
Wilding Attack Dzicy atakują Westeros.
Aktualizacja (mapa)
rozkazy
Aktualizacja (mapa)
Kruk (Arryn JaX7), ogląda kartę dzikich, zostawia
Lannister Shutt, Najazd na Ironman's Bay
Arryn JaX7, Najazd na The Narrow Sea, brak legalnego celu
Lannister Shutt, Najazd na King's Landing, brak legalnego celu
Baratheon retman, Marsz +0 na Shipbreaker Bay, bitwa
Lannister Shutt, Marsz +0 na Lannisport, korekta
Stark Sardo, Marsz -1 na White Harbor
Baratheon retman, Marsz -1 na Kingswood
Stark Sardo, Marsz +0 na Moat Calin
Baratheon retman, Umacnianie Władzy* na Dragonstone, mobilizacja
Lannister Shutt, Umacnianie Władzy na Stoney Sept, +2 Żetony Władzy (razem 13)
Arryn JaX7, Umacnianie Władzy na The Twins, +2 Żetony Władzy (razem 16)
Stark Sardo, Umacnianie Władzy na Stoney Shore, +1 Żeton Władzy (razem 7)
Aktualizacja (mapa)
Arryn JaX7, Umacnianie Władzy* na The Eyrie, mobilizacja
Zaopatrzenie
Cele
Tura 3
Bieżące Karty Westeros
Dzicy: siła +2 (razem 8)
Talia I
Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
Talia II
Clash of Kings Licytacja pozycji na torach Wpływów.
Talia III
Wilding Attack Dzicy atakują Westeros.
Aktualizacja (mapa)
Rally the Man
Aktualizacja (mapa)
poprawka Marsz +0 na Lannisport z tury 2, patrz tutaj
Clash of Kings
Wilding Attack, wyniki
Karty Westeros na następną turę
Dzicy: siła +2 (razem 8)
Talia I
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Talia II
Winter is Coming Natychmiast przetasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III
Wilding Attack Dzicy atakują Westeros.
Aktualizacja (mapa)
rozkazy
Aktualizajca (mapa)
Kruk (Lannister Shutt), zmiana rozkazu
Stark Sardo, Najazd na Sunset Sea
Stark Sardo, Najazd na Seagard, brak legalnego celu
Baratheon retman, Marsz +0 na Crackclaw Point, bitwa
Lannister Shutt, Marsz +0 na The Golden Sound
Aktualizacja (mapa)
Arryn JaX7, Marsz +1* na The Narrow Sea, bitwa
Stark Sardo, Marsz -1 na Flint's Finger
Baratheon retman, Marsz -1 na Kingswood
Aktualizacja (mapa)
Lannister Shutt, Marsz +1* na Riverrun
Arryn JaX7, Marsz +0 na The Twins, bitwa
Stark Sardo, Marsz +0 na Moat Calin
Stark Sardo, Marsz +1* na White Harbor
Baratheon retman, Umacnianie Władzy na Dragonstone, +2 Żetony Władzy (razem 3)
Lannister Shutt, Umacnianie Władzy* na Lannisport, mobilizacja
Aktualizacja (mapa)
Arryn JaX7, Umacnianie Władzy* na The Eyrie, mobilizacja
Stark Sardo, Umacnianie Władzy na The Stoney Shore, +1 Żeton Władzy (razem 1)
Baratheon retman, Umacnianie Władzy na Storm's End, +1 Żeton Władzy (razem 4)
Lannister Shutt, Umacnianie Władzy na Stoney Sept, +2 Żetony Władzy (razem 6)
Stark Sardo, Umacnianie Władzy na Widow's Watch, +1 Żeton Władzy (razem 2)
Zaopatrzenie
Cele
Tura 4
Karty Westeros na bieżącą turę
Dzicy: siła +2 (razem 8)
Talia I
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Talia II
Winter is Coming Natychmiast przetasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III
Wilding Attack Dzicy atakują Westeros.
Aktualizacja (mapa)
Shifting Ambitions, karty
Winter is Coming
Winter is Coming
Game of Thrones
Aktualizacja (mapa)
Wilding Attack, wyniki, nagroda
Karty Westeros na następną turę
Dzicy: siła +0 (razem 0)
Talia I
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II
Winter is Coming Natychmiast przetasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III
Put to the Sword Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 c) nie ma żadnych ograniczeń.
Aktualizacja (mapa)
rozkazy
Aktualizacja (mapa)
Kruk (Lannister Shutt), ogląda kartę dzikich, zostawia
Lannister Shutt, Najazd na King's Landing
Stark Sardo, Najazd na Sunset Sea
Aktualizacja (mapa)
Baratheon retman, Marsz -1 na Dragonstone
Lannister Shutt, Marsz +1* na Harrenhal
Aktualizajca (mapa)
Arryn JaX7, Marsz -1 na The Shivering Sea
Aktualizacja (mapa)
Stark Sardo, Marsz -1 na The Stony Shore
Aktualizacja (mapa)
Baratheon retman, Marsz +0 na Kingswood
Lannister Shutt, Marsz +0 na Lannisport
Arryn JaX7, Marsz +0 na The Eyrie, bitwa
Aktualizacja (mapa)
Stark Sardo, Marsz +0 na Moat Calin, bitwa
Aktualizacja (mapa)
Stark Sardo, Marsz +1* na Seagard, bitwa
Baratheon retman, Umacnianie Władzy na Storm's End, +1 Żeton Władzy (razem 4)
Lannister Shutt, Umacnianie Władzy na Stoney Sept, +2 Żetony Władzy (razem 10)
Arryn JaX7, Umacnianie Władzy na The Twins, +2 Żetony Władzy (razem 6)
Stark Sardo, Umacnianie Władzy na Winterfell, +2 Żetony Władzy (razem 5)
Stark Sardo, Umacnianie Władzy na Widow's Watch, +1 Żeton Władz (razem 6)
Zaopatrzenie
Aktualizacja (mapa)
Cele
Tura 5
Aktualizacja (mapa)
Bieżące Karty Westeros
Dzicy: siła +0 (razem 0)
Talia I
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II
Winter is Coming Natychmiast przetasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III
Put to the Sword Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 c) nie ma żadnych ograniczeń.
The Burden of Power, a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0"
Winter is Coming
talia II przetasowana
Clash of Kings Licytacja pozycji na torach Wpływów.
Clash of Kings
Put to the Sword, b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1
Karty Westeros na następną turę
Talia I
Mustering [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II
Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III
Storm of Swords [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Aktualizacja (mapa)
rozkazy
Aktualizacja (mapa)
Kruk (Stark Sardo), zmienia rozkaz
Lannister Shutt, Najazd na King's Landing
Baratheon retman, Najazd na The Reach, zniszczony przez Najazd na King's Landing
Stark Sardo, Najazd na Sunset Sea
Lannister Shutt, Najazd na Ironman's Bay, zniszczony przez Najazd na Sunset Sea
Lannister Shutt, Marsz +0 na Harrenhal
Aktualizacja (mapa)
Baratheon retman, Marsz -1 na Dragonstone
Arryn JaX7, Marsz -1 na The Shivering Sea
Aktualizacja (mapa)
Stark Sardo, Marsz +0 na Greywater Watch
Baratheon retman, Marsz +0 na Storm's End
Aktualizacja (mapa)
Arryn JaX7, Marsz +0 na Crackclaw Point
Aktualizacja (mapa)
|
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Sob 07 Gru, 2013, w całości zmieniany 41 razy |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Wrz, 2013
|
|
|
Zarezerwowane na historię gry. |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013
|
|
|
Aktualizacja (mapa):
Czekamy na:
|
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Pią 27 Wrz, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013
|
|
|
Musiałem przerobić mapę od nowa z mapki w trakcie gry. Już widać, że beczki są źle ustawione (dzięki JaX7!). Poprawię później. Sprawdźcie czy wszystko jest OK z Waszym ustawieniem, bo powinno być początkowe!
EDIT: Poprawiłem beczki na mapce. |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013
|
|
|
Statek na Ironman's Bay |
|
|
|
 |
JaX7 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013
|
|
|
Jeszcze kruk Przepraszam, że tak późno.
Zmiana rozkazu w The Twins na najazd.
Dodatkowo informuję, że dzisiaj i jutro jest Gratislavia we Wrocławiu, więc będę jedynie rano i wieczorem. Za niedogodności z góry przepraszam |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013
|
|
|
palę wsparcie na Narrow Sea |
|
|
|
 |
retman [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013
|
|
|
Rycerz z Storms End do Kingswood, zostawiam żeton władzy. Rozumiem, że Sardo poszedł wcześniej ponieważ nie miało to większego wpływu na grę? |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013
|
|
|
O ile nie koliduje z ruchami pozostałych gracz i nie komplikuje gry to robimy ruchy niezależnie. |
|
|
|
 |
JaX7 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013
|
|
|
palę wsparcie w Seagard z The Twins |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013
|
|
|
Aktualizacja (mapa):
Czekamy na:
EDIT: Poprawiłem mapę usuwając Wsparcie +1* na The Narrow Sea, zniszczone przez Najazd na The Shivering Sea. Dzięki JaX7 za czujność! |
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Nie 29 Wrz, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JaX7 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013
|
|
|
Marsz z Mountains of the Moon. Zostawiam żeton władzy na polu.
Piechur na Crackclaw Point.
Koń i piechur na Moat Calin.
EDIT: Dowódca wysłany do prowadzącego. |
Ostatnio zmieniony przez JaX7 Nie 29 Wrz, 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 29 Wrz, 2013
|
|
|
Bara może się już ruszać. |
|
|
|
 |
|
|