nowa gra na forum |
Autor |
Wiadomość |
retman [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 20 Wrz, 2013 nowa gra na forum
|
|
|
Witam wszystkich. Chciałbym zagrać na forum ale nie mam doświadczenia żeby samemu poprowadzić taką grę. Przyda się jeszcze pięciu graczy i mistrz gry oczywiście. Są chętni?? |
|
|
|
 |
rekceb [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 20 Wrz, 2013
|
|
|
Ja się piszę do rozgrywki jeśli będzie miejsce |
|
|
|
 |
Mieciu [Usunięty]
|
|
|
|
Ja w sumie też ,ale pod warunkiem ,że nie będzie wielu chętnych młodzych stażem ode mnie
|
|
|
|
 |
retman [Usunięty]
|
|
|
|
ja na forum nie grałem ale myślę, że jakoś to ogarnę:) W wersję planszową grałem wiele razy.. Potrzebujemy więc mistrza gry:) |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
|
|
|
Mieciu napisał/a: | Ja w sumie też ,ale pod warunkiem ,że nie będzie wielu chętnych młodzych stażem ode mnie
|
Czemu nie chcesz młodszych od siebie stazem, będą na TWoim poziomie growym |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
|
|
|
W sumie też mogę zagrać, o ile będą w tej grze uczestniczyli gracze o dłuższym stażu niż ja
trolololololololo |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
|
|
|
Shutt napisał/a: | W sumie też mogę zagrać, o ile będą w tej grze uczestniczyli gracze o dłuższym stażu niż ja
trolololololololo |
haha mozesz zagrac w gota kooperacyjnego w takim razie ;d |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 21 Wrz, 2013
|
|
|
retman napisał/a: | ja na forum nie grałem ale myślę, że jakoś to ogarnę:) W wersję planszową grałem wiele razy.. Potrzebujemy więc mistrza gry:) |
To mistrzowie gry ustalają sobie kiedy mają ochotę poprowadzić grze i wtedy powstaje temat naboru.
Chętni do gry są zawsze więc zakładanie tematu o tym żebyś sobie zagrał wiekszego sensu nie ma bo od ciebie nie zalezy czy MG się pojawi ;p
Gdyby każdy kto ma ochotę zagrać zakładałby po to nowy temat byłby tu jeden wielki śmietnik.
Poczekaj aż ktoś stwierdzi że fajnie byłoby poprowadzić grę i wtedy się zapisz w miejscu które do tego służy. |
|
|
|
 |
Mieciu [Usunięty]
|
|
|
|