galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Drukowanie dodatku
Autor Wiadomość
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Gru, 2013   Drukowanie dodatku

W którymś temacie dawno temu widziałem pojawiła się rozmowa na temat drukowania kart chodzi o Kraków.
Chętnie wydrukuję sobie karty z dodatku, ale chciałbym wiedzieć o jakiej była mowa (drukarni), to raz a po drugie, to były jakieś grubsze tworzywo ?? (nie wiem jak mam nazwać to na czym było drukowane ;D).
Jak mi się nasunął jakieś pytania to będę pisał, oczywiście jak się odezwie ta osoba z Krakowa ;D
A no i i jaki wtedy był koszt drukowania :D
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Gru, 2013   

wiec tak;d drukarni drukujących w kolorze i fajnej jakości jest multum ;d + mozna drukowac na twardszym papierze (nie wiem czy to techniczny czy cos), bo mam tak wojnę o północ proksy czyli karty do wkladania za normalne;d zeby rewers byl karty normalnej(bo gra testowa jak juz zrobimy 100% balans drukne sobie zobu stron), a karty do gry z wersja z tullym zamiast z lannim mam na grubszym papierze przyklejone do siebie tyłami, laicy którzy grali periwszy raz nie zauwazyli roznicy;d koszt druku w kolorze to róznie od 50 gr za kolor do 2,50 na strone wchodzi 9 kart :)
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Gru, 2013   

No niby jest multim, ale gdy chciałem zorganizować sobie coś do przyklejenia na żetony aby się nie ścierały to byłem (w mojej miejscowości) w 3 no i dopiero tam po 3 czy 4 testach dostałem ładny wydruk czegoś jakiejś folii którą mogłem umieścić na żetonikach, jak na razie spisują się świetnie.
No wiec jak drukną mi to w pierwszej lepszej drukarni to świetnie zobaczymy co inni napiszą :P
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Gru, 2013   

nikt inny nic nie napisze;d bo to ja drukowałem tylko hehe:d
 
     
Rakshi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Gru, 2013   

sądzę że to was może zainteresować

http://www.kruk-cgp.pun.p....php?pid=60#p60
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Gru, 2013   

na kilku kartach sa błedy w tłumaczeniu ktore zmieniaja całkowicie działanie karty + połowa tych postaci nie żyje w tancu ze smokami nie sądze, zeby ktos kto przeczytał ksiazke chcial grac w te wersje 0 klimatu, ale podziwiam bardzo dobre wykonanie i pomysl :)
 
     
Rakshi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Gru, 2013   

oo nie wiedziałem :P
a mógłbyś wskazać te błędy? albo najlepiej podzielić się poprawnym tłumaczeniem tych kilku kart?

chciałem sobie dzisiaj druknąć ale w takim wypadku jeszcze się wstrzymam :D
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Gru, 2013   

królowa cierni ostateczna siła wynosi 2
melisandre moze zwiekszyc o 2 siłe dzikich
rodrik czytacz(balon greyjoy) moze ustawic tylko 1 talie westeros :)

tywin ma zasade konni rycerze:p <- tu bym zmienil na po prostu rycerzy lannisterów

UWAGA SPOILER
nie zyje balon greyjoy, cathelyn, robb, theon(jest fetorem), matthos, cień, renly, brienne, loras, joffrey i tywin nie wiem jak te kmioty dothraków, ale mozesz dodac szarego robaka i daario naharisa :)
 
     
Rakshi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Gru, 2013   

k thx :)

pozwolę sobie skopiować twojego posta jeśli nie masz nic przeciwko :)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Gru, 2013   

nie krępuj sie ciesze sie, że moglem pomoc;d
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 24 Gru, 2013   

nie chce mi sie rejestrować na wasyzm forum ;p ale np. u lanniesterow mozna dodac ilyn payne i qyburna(byli juz w serialu), to samo ser adam marbrand. u targów j.w. daario naharis i szary robak. u starków roose bolton, theon(jakis ledwo zywy), ramsay walder frey i do tego 3 zywych starków(nieklimatycznie ale i tak bardziej niz teraz + masz zdjecia), dalej baratheonowi dajesz tego jona snowa i juz byloby cos lepiej :)
 
     
Rakshi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 24 Gru, 2013   

John Snow do baratheon'ów? a co on ma z nimi wspólnego?:D
(pytam bo książki nie czytałem) :D

BTW właśnie zauważyłem zmiany względem wcześniejszej wersji tych kart

http://www.kruk-cgp.pun.pl/viewtopic.php?id=62
Ostatnio zmieniony przez Rakshi Wto 24 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 24 Gru, 2013   

    Greyjoy
      Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
      Asha Greyjoy [2] [wieża]
      Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
      Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
      Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
      Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.


    Lannister
      Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
      Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
      Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
      Daven Lannister [2] [miecz]
      Cersei Lannister [1] [wieża]
      Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
      Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).


    Tyrell
      Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
      Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
      Willas Tyrell [2] [wieża]
      Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
      Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
      Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
      Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.


    Bolton
      Roose Bolton [4] [miecz]
      Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
      Walton Nagolennik [2] [wieża]
      Czarny Walder [2] [miecz]
      Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
      Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
      Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.


    Baratheon
      Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
      Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
      Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
      Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
      Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
      Ser Axell Florent [1] [miecz]
      Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.


    Martell
      Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
      Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
      Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
      Kolos [2] [miecz]
      Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
      Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]




to lista oficjalnych dowódców :) zaufaj mi, że w tancu ze smokami ma duzo wspolnego z nimi :D
 
     
Rakshi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 24 Gru, 2013   

te na czerwono to te do poprawki tak?
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 24 Gru, 2013   

a nie nie serio ;d przekleiłem po prostu, czerwone to karty zużyte w grze na forum ;d wiec tym sie nie sugeruj :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 13