|
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Gra o Tron PBF#42 - Pole Gry |
Autor |
Wiadomość |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 20 Sty, 2014 Gra o Tron PBF#42 - Pole Gry
|
|
|
Gratulujemy Starkowi - wygrywa PBF#42
Uśpił czujność wszystkich i doprowadził do sytuacji w której już nikt go nie powstrzyma.
AKTUALNA MAPA
Stark wygrywa PBF#42
TURA 6 - FAZA WESTEROS
ATAK DZIKICH - SIŁA 12
Siła Nocnej Straży
Greyjoy: 0
Lannister: 2
Baratheon: 5
Tyrell: 2
Stark: 0
Martell: 1
Razem - 10
Zwycięstwo dzikich
Greyjoy decyduje kto miał najniższą stawkę
NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
Możecie już mobilizować. Stark niech myśli nad drugą kartą.
Żetony Władzy
Greyjoy: 3->3
Lannister: 10->8
Baratheon: 17->12
Tyrell: 10->8
Stark: 13->13
Martell: 6->5
KARTY WESTEROS
Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Gracze:
Baratheon: Jazmatos
Lannister: Pszyna
Stark: Reszka
Martell: JaX7
Greyjoy: czyzyk29
Tyrell: MAT23
Karty Rodów (zaznaczone na niebiesko wykorzystane):
Greyjoy
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Lannister
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Tyrell
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Stark
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Martell
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Karty Dzikich:
Kolejną kartę Dzikich oglądali: Stark
WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Karty Westeros:
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Instrukcja do gry:
http://galakta.pl/downloa..._instrukcja.pdf |
Ostatnio zmieniony przez guzu Czw 06 Mar, 2014, w całości zmieniany 126 razy |
|
|
|
|
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 20 Sty, 2014
|
|
|
HISTORIA GRY
TURA 1 - FAZA PLANOWANIA
Rozkazy:
Baratheon:
Cytat: | Dragonstone: Marsz +1
Shipbreaker Bay: Wsparcie
Kingswood: Marsz 0 |
Lannister:
Cytat: | Lannisport: UW*
Morze : Marsz +1
Stoney Sept: Uw |
Stark:
Cytat: | Winterfell - marsz-1
WH - marsz+0
The Shivering Sea - marsz+1 |
Martell:
Cytat: | Sunspear - UW*
Sea of Dorne - Marsz +1*
Salt Shore - Marsz +0 |
Greyjoy:
Cytat: | Pyke marsz +0
Greywatch Watch - korona
Port - korona
Ironman's bay - marsz -1 |
Tyrell:
Cytat: | Marsz 0 na Highgarden
Marsz -1 na Redwyne Straits
Korona na Dornish Marches |
TURA 1 - FAZA AKCJI
Kruk:
Lannister:
Pszyna napisał/a: | zmieniam rozkaz marszu na statkach na obronę +2 |
TURA 1 - FAZA AKCJI
Najazdy: brak
Baratheon:
Lannister:
Stark:
Martell:
Greyjoy:
Tyrell:
Marsze:
Baratheon:
gacuch napisał/a: | Piechur z Kingswood na Storm's End
Konnica z Dragon Stone na Cracklaw Point |
Lannister:
Stark:
reszka napisał/a: | u mnie wszystko z Winterfell na WH, czekam teraz na 2 marsze Baratheona. |
reszka napisał/a: | white harbor - piechur na czarny zamek. piechur na karhold. Konik na moat callin. zostawiam żeton.
Potem płynę statkiem na południe. |
Martell:
JaX7 napisał/a: | Statek z Sea of Dorne na East Summer Sea |
JaX7 napisał/a: | Piechur na Starfall, zostawiam żeton. |
Greyjoy:
czyzyk29 napisał/a: | Pyke -> rycerz na Riverrun, piechur Seagard |
czyzyk29 napisał/a: | Statek z zatoki żelaznych ludzi na Sunset Sea |
Tyrell:
MAT23 napisał/a: | No to ja statek na West Summer Sea |
MAT23 napisał/a: | Piechur na Oldtown |
Umocnienia władzy:
Baratheon: brak
Lannister:
Lannisport*
Pszyna napisał/a: | Wieża na Lannisport. |
Stoney Sept - 2 żetony
Stark: brak
Martell:
Sunspear*
JaX7 napisał/a: | Mobilizacja: 2 statki na Sea of Dorne. |
Greyjoy:
Pyke port - 1 żeton
Greywater Watch - 1 żeton
Tyrell:
Dornish Marches - 2 żetony
TURA 2 - FAZA WESTEROS
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Siła dzikich - 2
Siła Nocnej Straży - 10
Na siłę Nocnej Straży zrzucili się:
Baratheon: 2
Lannister: 0
Stark: 4
Martell: 0
Greyjoy: 3
Tyrell: 1
Zwycięstwo Nocnej Straży
Wylosowana karta:
JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
Brak efektu dla Starka
TURA 2 - FAZA PLANOWANIA
Rozkazy:
Baratheon:
Cytat: | Craclaw Point: Marsz
Storm's End: Najazd
Shipbreaker Bay: Wsparcie
Dragonstone: Umocnienie władzy * |
Lannister:
Cytat: | Stoney Sept: Wsparcie +1 *
Morze: Najazd
Lannisport: Marsz +1 * |
Stark:
Cytat: | karhold i czarny zamek - koronki
konik - palenie z *
statek - obrona +2 * |
Martell:
Cytat: | Sea of Dorne - Wsparcie+1*
East Summer Sea - najazd
Sunspear - marsz+0
Starfall - UW* |
Greyjoy:
Cytat: | Sunset Sea - najazd
port Marsz -1
Riverrun obrona +1
SeaGuard wsparcie
Greywatcher watch Marsz +0 |
Tyrell:
Cytat: | Marsz -1 Oldtown
Marsz 0 Highgarden
Korona na Dornish Marches
Najazd WS Sea |
TURA 2 - FAZA PLANOWANIA
TURA 2 - FAZA AKCJI
Pszyna napisał/a: | Kruk zmienia rozkaz w Golden Sound na Marsz 0. |
Kolejność:
Najazdy:
Baratheon: Storm Ends
Stark: Moat Callin
Martell: East Summer Sea
Greyjoy: Sunset Sea
Tyrell: West Summer Sea
Marsze:
Baratheon:
Jazmatos napisał/a: | Rycerz na Harrenhall, żeton władzy zostawiam. |
Lannister:
Pszyna napisał/a: | Wieża, rycerz na Riverrun. Bitwa |
Martell:
JaX7 napisał/a: | Marsz +0 Sunspear:
- rycerz na Storm's End
- piechur na The Boneway |
Greyjoy:
czyzyk29 napisał/a: | Bez względu na to marsz piechura na Palec Flinta |
Tyrell:
MAT23 napisał/a: | Piechur z Old Town do Highgarden, zostawiam żeton |
Lannister:
Pszyna napisał/a: | Statek płynie do Ironman's |
Tyrell:
MAT23 napisał/a: | piechur i rycerz na Starfall, dowódca na PW |
Umocnienia władzy:
Baratheon: Dragontone* - mobilizacja - wieża
Stark: Castle Black - 2 tokeny, Karhold - 2 tokeny
Tyrell: Dornisz Marches - 2 tokeny
TURA 3 - FAZA WESTEROS
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz
Talia II:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III:
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
TURA 4 - FAZA PLANOWANIA
TURA 4 - FAZA AKCJI
Kolejność na Torach
Żelazny Tron
Greyjoy
Lannister
Baratheon
Tyrell
Stark
Martell
Lenników
Tyrell
Martell
Lannister
Greyjoy
Baratheon
Stark
Królewskiego Dworu
Stark
Tyrell
Martell
Lannister
Greyjoy
Baratheon
Żetony Władzy
Greyjoy: 1
Lannister: 6
Baratheon: 14
Tyrell: 7
Stark: 7
Martell: 2
Kruk
reszka napisał/a: | zmiana rozkazu na bay of ice na wsparcie +1 |
Najazdy
Greyjoy
czyzyk29 napisał/a: | Pale wsparcie lanistera z bocznego morza |
Baratheon
Jazmatos napisał/a: | palę wsparcie Starka na morzu |
Stark
nic
Martell
nic
Baratheon
Jazmatos napisał/a: | używam najazdu z Harrenahall i palę wsparcie Lannistera. |
Marsze
Greyjoy
czyzyk29 napisał/a: | Seagard- rycerz i wieza na pyke. Drugi rycerz na MC dowodca znany
Nie zostawiam zetonu |
Lannister
Pszyna napisał/a: |
Wieża na Lannisport. Rycerz zostaje |
Baratheon
Jazmatos napisał/a: | -1 do gór księżycowych. |
Tyrell
MAT23 napisał/a: | Wieża na Reach, rycerz zostaje |
Stark
reszka napisał/a: | winterfell - wieża na moat callin - dowódca już na PW
pionek na greywather watch |
Martell
JaX7 napisał/a: | Yronwood:
Piechur na Prince's Pass
Piechur na Starfall
Zostawiam żeton |
Greyjoy
czyzyk29 napisał/a: | Pyke marsz -1:
Rycerz na Seagard
Wieża i piechur na Riv |
Lannister
Pszyna napisał/a: | wieża na Riverrun, rycerz zostaje - dowódca na pw |
Baratheon
Jazmatos napisał/a: | Z mojej strony Rycerz na Reach, zostawiam żeton władzy, dowódca na pw. |
Tyrell
MAT23 napisał/a: | 3 statki na Sunset Sea. Dowódca na PW. |
Stark
reszka napisał/a: | piechur na seagard, piechur na czarny zamek.dowódca PW |
Martell
JaX7 napisał/a: | Piechur na The Boneway, rycerz zostaje. |
Lannister
Pszyna napisał/a: | 2 statki na IMB - dowódcy znani. |
Tyrell
MAT23 napisał/a: | 2 statki na WS Sea |
Umocnienia Władzy
Greyjoy:brak
Lannister: Lannisport Port - 1 żeton Władzy
Baratheon: King Landing - 3 żetony Władzy, Dragonstone - 2 żetony Władzy
Tyrell: Dornish Marches - 2 żetony Władzy
Stark: White Harbor* reszka napisał/a: | awans na konika | Karhold -2 żetony Władzy
Martell: Sunspear* JaX7 napisał/a: | Poproszę wieżę. | Sunspear Port - 1 żeton Władzy
TURA 5 - FAZA WESTEROS
Karty Westeros:
Talia I: Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Greyjoy wybrał a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie
Zaopatrzenie
Greyjoy:4->2
Lannister:2->3
Baratheon:1->5
Tyrell:2->3
Stark:1->1
Martell:3->4
Talia II: Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Żetony Władzy
Greyjoy: 1->3
Lannister: 6->9
Baratheon: 14->17
Tyrell: 7->9
Stark: 7->11
Martell: 2->6
Talia III: Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Podsyłajcie rozkazy - gramy bez obrony
TURA 5 - FAZA PLANOWANIA
TURA 5 - FAZA AKCJI
Kruk
Stark - wysłana karta dzikich - zachowana na górze
Najazdy
Greyjoy
czyzyk29 napisał/a: | Pale najazd laniego |
Lannister
bez efektu
Baratheon
Jazmatos napisał/a: | Ja palę wsparcie Starka |
Tyrell
MAT23 napisał/a: | Ja palę koronę Martella |
Stark
bez efektu
Martell
JaX7 napisał/a: | Jeden schodzi najazd bez efektu |
Baratheon
Jazmatos napisał/a: | koronę Laniemu |
Martell
JaX7 napisał/a: | drugi może jedynie spalić wsparcie Tyrella, więc w ramach odpłaty za koronkę proszę o usunięcie tamtego wsparcia |
Marsze
Greyjoy
czyzyk29 napisał/a: | Marsz 2 statki z portu |
Lannister
Pszyna napisał/a: | 1 statek na Sunset Sea |
Baratheon
Jazmatos napisał/a: | Odnośnie Marszów to mój pierwszy to wypłynięcie z portu |
Tyrell
MAT23 napisał/a: | rycerz na Stoney Sept, dowódca wiadomo |
Stark
reszka napisał/a: | konik do moat callin |
Martell
JaX7 napisał/a: | Marsz z Starfall schodzi bez efektu |
Greyjoy
czyzyk29 napisał/a: | Marsz z pyke na riv dowodca PW |
Lannister
Pszyna napisał/a: | Rycerz z Lannisportu na Stoney Sept, dowódca na pw |
Baratheon
Jazmatos napisał/a: | Mój rycerz z stolicy idzie do KL. |
Tyrell
MAT23 napisał/a: | No to konik na Riverrun |
Stark
reszka napisał/a: | wieża na karhold do pionka, konik na seagard, zostawiam żeton. |
Martell
JaX7 napisał/a: | A mój drugi marsz też schodzi |
Tyrell
MAT23 napisał/a: | U mnie ostatni marsz- statek wypływa z portu |
Stark
reszka napisał/a: | wieża na winterfell, pionek na cracklaw point |
Umocnienia Władzy
Greyjoy:brak
Lannister:Stoney Sept
Baratheon: brak
Tyrell: Oldtown*
Stark: Flint's Finger*, Castle Black
Martell: Sunspear*, Princess Pass, Sunspear Port |
Ostatnio zmieniony przez guzu Sro 26 Lut, 2014, w całości zmieniany 17 razy |
|
|
|
|
czyzyk29 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
No to zaczynamy. |
|
|
|
|
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
No czekamy tylko na kruka Lannistera |
|
|
|
|
Pszyna [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
zmieniam rozkaz marszu na statkach na obronę +2 |
|
|
|
|
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
Poprawione
Czekam na ruchy |
|
|
|
|
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
u mnie wszystko z Winterfell na WH, czekam teraz na 2 marsze Baratheona. |
|
|
|
|
czyzyk29 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
Pyke -> rycerz na Riverrun, piechur Seagard |
|
|
|
|
MAT23 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
Panowie żyjemy, bo coś nam na razie nie idzie ta gra |
|
|
|
|
JaX7 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
No ja wciąż czekam |
|
|
|
|
gacuch [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
Piechur z Kingswood na Storm's End
Konnica z Dragon Stone na Cracklaw Point |
|
|
|
|
JaX7 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
Statek z Sea of Dorne na East Summer Sea |
|
|
|
|
MAT23 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
No to ja statek na West Summer Sea |
|
|
|
|
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Sty, 2014
|
|
|
white harbor - piechur na czarny zamek. piechur na karhold. Konik na moat callin. zostawiam żeton.
Potem płynę statkiem na południe. |
|
|
|
|
czyzyk29 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Sty, 2014
|
|
|
Statek z zatoki żelaznych ludzi na Sunset Sea |
|
|
|
|
|
|