| 
            
				
			   |  | galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
 
 
 |  
 
	
			| Wave 4 |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Gothik [Usunięty]
 
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Kierowca [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 07 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Suuper! Defender piękny, a phantom ma aż 4 kostki na atak!!!  Rety, muszę znaleźć pracę... |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Barbus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 08 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wow, chłopaki mają niezłe tempo. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | michcio694 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 08 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wave 4 + Imperial Aces + transporter i korweta rebeli = O_O |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Remi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 08 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Już zaczynam oszczędzać   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Barbus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 08 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Trochę czasu chyba jest. Nie sądzę, żeby W4 i wielkie statki ukazały się wcześniej niż w maju. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Barbus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sro 12 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja jak zwykle nie mogę się doczekać i analizuję wszystko co się da. Oto co wiemy obecnie o W4. 
 E-Wing
 Atak 3 Zwinność 3 Kadłub 2 Osłona 3
 Akcje: skupienie, namierzenie, beczka, unik
 Ulepszenia: astromech, systemy, torpedy, talent(dla unikatowych)
 Piloci:
 Nieznany pilot PS 1 – 27p
 Nieznany pilot PS 3 – prawdopodobnie 29p
 Etahn A’baht PS 5 – 32p
 Nieznany pilot PS 8
 Karty ulepszeń:
 Zaawansowane sensory (są już w Lambdzie)
 Nieznany talent Outmaneuver(taki jak w TIE Defender)
 Astromech R7 – nieznana umiejętność
 Astromech R7-T1(unikat) - 3p
 Flechette torpedoes
 Manewry: prawdopodobnie zbliżone do X-Winga. Może będzie 5 na wprost i więcej zielonego. Nie sądzę, żeby był zwrot 1, bo w połączeniu z astromechem R2 byłby dosyć mocny.
 
 
 Z-95 Headhunter
 Atak 2 Zwinność 2 Kadłub 2 Osłona 2
 Akcje: skupienie, namierzenie
 Ulepszenia: rakiety, prawdopodobnie talent dla unikatowych pilotów
 Piloci:
 Pilot Eskadry Bandytów PS 2 – 12p
 Pilot Eskadry Tala PS 4 – 13p
 Porucznik Blount PS 6 – 17p
 Airen Cracken PS 8 – 19p
 
 Karty ulepszeń:
 Munitions failsave
 Wingman
 Nieznany Talent
 Rakiety szturmowe (takie jak w YT-1300, Firespray, Bombowiec TIE)
 Rakiety jonowe
 
 Manewry
 
 Tie Defender
 Atak 3 Zwinność 3 Kadłub 3 Osłona 3
 Akcje: skupienie, namierzenie, beczka
 Ulepszenia: działko, rakiety, talent dla unikatowych
 Piloci:
 Pilot eskadry Delta  PS 1 – 30p
 Nieznany pilot PS 3 – pewnie 32p
 Nieznany pilot PS 6 -?
 Nieznany pilot PS 8 - ?
 
 Karty ulepszeń:
 Munitions failsave
 Nieznany talent Predator
 Nieznany talent Outmaneuver (taki sam, jak w E-Wingu)
 Działko jonowe (jest już w Firesprayu, Lambdzie i B-Wingu)
 Rakiety jonowe (takie jak w Z-95)
 Manewry: 5 na wprost zielone. Zwrot 1 czerwony. Jakiś biały k-turn.
 
 Tie Phantom
 Atak 4 Zwinność 2 Kadłub 2 Osłona 2
 Akcje: skupienie, beczka, unik, maskowanie
 Ulepszenia: system, załogant, talent dla niektórych unikatowych,
 Piloci:
 Pilot eskadry Sigma PS 3 – 29p.
 Nieznany pilot PS 5 - 30p?
 Nieznany pilot PS 6 - 31p?
 Whisper PS 7 - 32p.
 Karty ulepszeń:
 System kontroli ognia (taki jak w B-Wingu)
 Specjalista zwiadu (jak w HWK-290)
 Nieznany załogant (tactician?)
 Zaawansowane urządzenie maskujące (tylko dla TIE Phantom)
 Nieznana modyfikacja
 
 Manewry: cholera wie
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez Barbus Pon 31 Mar, 2014, w całości zmieniany 17 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Oldster [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sro 12 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widzę Barbus że trochę się narobiłeś, ale faktycznie jest w tej grze coś takiego że widząc nowe statki człowiek nie może przestać o nich myśleć   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Remi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 13 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jony w imperium? Gra nabierze zupełnie innego wymiaru   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ataman [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 16 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | To może ja jeszcze uzupełnię o kilka informacji. 
 
  	  | Barbus napisał/a: |  	  | E-Wing
 Nieznane torpedy(wygląda na flechette torpedoes) siła 3?, zasięg 2-3?
 | 
 Flechette Torpedo:
 Zasięg: 2-3
 Koszt: 2
 Atak: 3
 Dodatkowy efekt: obrońca dostaje stres (i to niezależnie od tego, czy atak torpedami trafił, czy nie)
 (odpalenie wymaga i zużywa TL)
 
 
  	  | Barbus napisał/a: |  	  | Tie Phantom
 Nieznana modyfikacja tylko dla TIE Phantom
 Nieznana modyfikacja
 
 | 
 Pierwsza modyfikacja (tylko dla Tie Phantom) wygląda na Advanced Cloacking Device. Nie mam jednak pojęcia co ona robi.
 Druga natomiast nazywa się: Stygium Particle Accelerator, a jej działanie to: dostajesz żeton uników za każdym razem, gdy robisz cloack lub decloack.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Shantruin [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 16 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ataman napisał/a: |  	  | Dodatkowy efekt: obrońca dostaje stres (i to niezależnie od tego, czy atak torpedami trafił, czy nie) | 
 
 Pod warunkiem, że po ataku obrońca ma 4 lub mniej punktów kadłuba
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ataman [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 16 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Shantruin napisał/a: |  	  |  	  | ataman napisał/a: |  	  | Dodatkowy efekt: obrońca dostaje stres (i to niezależnie od tego, czy atak torpedami trafił, czy nie) | 
 
 Pod warunkiem, że po ataku obrońca ma 4 lub mniej punktów kadłuba
   | 
 
 Aaaah, racja! Na szczęście tekst odnosi się do punktów kadłuba, czyli bez tarcz. Zatem efekt stresu działa bez problemu na wszystkie małe statki z wyjątkiem Y-winga oraz Tie-Bombera.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Shantruin [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 16 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zadziała i na duże, jak i na Y-wing i Bombera, jeśli się je wcześniej sprowadzi do odpowiednio niskiego poziomu  I ten cudownie niski koszt! Cudo! 
 Można też dodać, że wśród pilotów Z-95 obstawiani są, częściowo na podstawie rozszyfrowania kart ze zdjęć: Tala Squadron Pilot (PS4), Lieutenant Blount (PS6 - niech nam żyją rebelianckie składy 666666:X.Y.A.B.HWK.Z), Airen Cracken (PS8).
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Barbus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 16 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Fajnie, że jeszcze bardziej różnicują rakietki i torpedy pod względem działania i kosztu. Wreszcie będzie można w pełni docenić ładowność bombowców, Y-Wingów i B-Wingów. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Shantruin [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pon 17 Lut, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dokładnie, taki sobie najtańszy Bomber z zestawem Ion Pulse Missiles i Flechette Torpedoes kosztuje tyle co Rookie Pilot, a ma potencjał żeby ustawić całą grę dzięki "kontrolnym" efektom tych pocisków   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |