galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF45-Fear cuts deeper than swords
Autor Wiadomość
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   PBF45-Fear cuts deeper than swords

Beez Stark ,który kontynuował politykę Rekceba Starka zostaje nowym królem Westeros.

Tura 9-Faza Akcji

Aktualna mapa:
http://i.imgur.com/dpiUFtH.jpg

Aktualną kartę Dzikich nikt nie podglądał.
Dzicy:siła 8

Rozpiska

Kruk
Martell-Prince's Pass:zmiana rozkazu z uw na obronę +2*

Najazdy

Tyrell -WSS:bez efektu
Stark -The Shivering Sea:bez efektu
Lannister -Seagard:pali wsparcie Starka na The Twins
Martell -ESS:bez efektu
Greyjoy-port Pyke:pali wsparcie Lannistera na IB

Marsze

Tyrell -The Reach:piechur na Kingswood ,bitwa z Martellem
Stark -Greywater Watch:koń na Seagard ,bitwa z Lannisterem
Martell

Tyrell
Stark
Martell

Umocnienia władzy

Tyrell
Stark
Martell

Tyrell
Martell

Tyrell
Martell

1.Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
2.Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.-->Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
3.Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.

Atak Dzikich z siłą 12!

Tory wpływów

Żelazny Tron

1.Tyrell
2.Stark
3.Lannister
4.Martell
5.Baratheon
6.Greyjoy

Lennicy

1.Stark
2.Lannister
3.Greyjoy
4.Martell
5.Baratheon
6.Tyrell

Królewski Dwór

1.Martell
2.Stark
3.Baratheon
4.Tyrell
5.Lannister
6.Greyjoy

Zaopatrzenie

Tyrell-5
Stark-6
Lannister-3
Martell-3
Baratheon-1
Greyjoy-2

Skarbiec

Tyrell-13
Stark-16
Lannister-11
Martell-11
Baratheon-9
Greyjoy-7

Karty Rodów:

Greyjoy-Rewolta

Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).

Lannister-Czyzyk29

Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.

Tyrell-Germanus

Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

Stark-Rekceb/Beez

Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

Baratheon-Bumszakalaka

Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

Martell-Guzu

Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Karty Westeros:

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

Karty Dzikich:

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Ostatnio zmieniony przez Mieciu Czw 01 Maj, 2014, w całości zmieniany 244 razy  
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

Historia gry

Tura 1

Mapa z Fazy Planowania:
http://i.imgur.com/2gWzLgW.jpg
Mapa z Fazy Akcji:
http://i.imgur.com/lFxt8wL.jpg

Faza Akcji

Kruk Posłaniec
Lannister-Oglądnięcie karty Dzikich ,zostawienie na górze

Marsze
Baratheon-Statek z Shipbreaker Bay na Blackwater Bay
Lannister-Statek z The Golden Sound na The Sunset Sea
Stark-Piechur z White Harbour na Widow's Watch ,zostawiony żeton
Martell-Piechur z Salt Shore na Storm's End ,zostawiony żeton
Greyjoy-Piechur z Pyke do Seagardu ,koń na Riverrun
Tyrell-Piechur z Hightgarden na Oldtown ,koń na The Reach

Stark-Statek z The Shivering Sea na The Narrow Sea
Martell-Statek z Sea of Dorne na ESS
Tyrell-Statek z Redwyne Straits na WSS

Umocnienia władzy
Baratheon-Dragostone:wieża ulepszona z piechura,statek Shipbreaker Bay,Kingswood:2żw
Lannister-Stoney Sept:2żw ,Lannisport:statek na The Golden Sound ,wieża ulepszona z piechura
Stark-Winterfell:Piechur i statek na The Shivering Sea
Martell-Sunspear:piechur ,statek na Sea of Dorne
Greyjoy-Greywater Watch:1żw ,port Pyke:1żw
Tyrell-Dornish Marches:2żw

Tura 2

Faza Westeros

1.Zaopatrzenie:Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia

2.Gra o Tron:Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

3.Morze sztormów [dzicy]:Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

Zaopatrzenie
Baratheon:2>2
Lannister:2>2
Stark:1>2
Matell:2>2
Greyjoy:2>4
Tyrell:2>2

Gra o tron
Baratheon:+2=9
Lannister:+1=8
Stark:+1=5
Matell:+1=5
Greyjoy:+4=11
Tyrell:+1=8


Mapa z Fazy Planowania:
http://i.imgur.com/FxfP8X1.jpg
Mapa z Fazy Akcji:
http://i.imgur.com/jayaF8I.jpg

Faza Akcji

Kruk Posłaniec
Lannister-Oglądnięcie karty Dzikich ,zostawienie na górze

Marsze
Baratheon-Wieża i koń z Dragonstone na KL
Lannister-Wieża z Lannisportu na Stoney Sept ,koń na Riverrun ,bitwa z Greyjoyem
Stark-Piechur z Winterfell na Castle Black ,piechur na Karhold ,koń na Fosę Cailin
Martell-Piechur z Sunspear na Starfall ,koń na The Boneway
Greyjoy-Anulowany dzięki zdolności Cersei Lannister
Tyrell-Koń z Reach na Blackwater ,zostawiony żeton

Baratheon-Piechur z Kingswood na Storm's End ,bitwa z Martellem
Lannister-Ściągnięcie rozkazu
Stark-Piechur z Widow's Watch na Winteterfell ,zostawiony żeton

Umocnienia władzy
Martell-Storms End:mobilizacja 1 statku na ESS
Tyrell-Dornish Marches:2żw ,Oldtown:1żw

Tura 3

Faza Westeros

1.Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
2.Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
3.Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.

Zaopatrzenie
Baratheon:2>1
Lannister:2>3
Stark-2>2
Martell-2>3
Greyjoy-4>3
Tyrell-2>4

Mapa z Fazy Planowania
http://i.imgur.com/Eu3IoFj.jpg
Mapa z Fazy Akcji
http://i.imgur.com/CSJqEGO.jpg

Faza Akcji

Kruk Posłaniec
Lannister-Oglądniecie karty Dzikich ,zostawienie na górze

Najazdy
Baratheon-Blackwater Bay:bez efektu
Lannister-Sunset Sea:pali najazd Greyjoya
Greyjoy-Ironman's Bay:został spalony przez Lannistera

Marsze
Baratheon-Wieża z KL na Storms End ,bitwa z Martellem
Lannister-Piechur z Stoney Sept na Harrenhal ,wieża zostaje
Stark-Marsz z Moat Cailin na The Twins
Martell-Statek z Sea of Dorne na ESS
Greyjoy-Koń z Flint's Finger na Riverrun ,zostawiony żeton ,bitwa z Lannisterem
Tyrell-Koń z Blackwater na Seroad Marches

Martell-Piechur z Starfall na Prince's Pass ,zostawiony żeton
Greyjoy-Statek z portu Pyke na Ironman's Bay

Martell-3 statki z ESS na Shipbreaker Bay ,bitwa z Baratheonem

Umocnienia władzy
Lannister-Anulowany rozkaz
Stark-Winterfell:mobilizacja 2 statków na Bay of Ice ,Karhold:2żw ,Castle Black:2żw
Martell-Sunspear:mobilizacja 2 statków na Sea of Dorne ,TheBoneway:2żw
Greyjoy-Greywater Watch:1żw
Tyrell-Dornish Marches:2żw ,Oldtown:1żw

Tura 4

Faza Westeros

1.Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

2.Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

3.Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

Zaopatrzenie

Lannister:3>2
Stark:2>2
Martell:3>4
Greyjoy:3>4
Tyrell:4>3
Baratheon:1>1

Skarbiec

Lannister-8
Stark-7
Martell-6
Greyjoy-11
Tyrell-13
Baratheon-9

Licytacja o Tron

1.Lannister-4
2.Tyrell-2
3.Baratheon-2
4.Greyjoy-2
5.Stark-0
6.Martell-0

Licytacja o Miecz

1.Greyjoy-5
2.Baratheon-2
3.Tyrell-1
4.Lannister-0
5.Stark-0
6.Martell-0

Licytacja Kruka

1.Tyrell-8
2.Stark-7
3.Martell-6
4.Baratheon-5
5.Lannister-3
6.Greyjoy-0

Skarbiec

Lannister-1
Tyrell-2
Baratheon-0
Greyjoy-4
Stark-0
Martell-0

Tura bez marszy +1*

Mapa z Fazy Planowania
http://i.imgur.com/1haASiO.jpg
Mapa z Fazy Akcji
http://i.imgur.com/ddJl8me.jpg

Faza Akcji

Kruk Posłaniec
Tyrell-Oglądniecie karty Dzikich i zostawienie jej na górze

Najazdy
Lannister-The Golden Sound:Spalił najazd Greyjoya
Greyjoy-Riverrun:Został spalony przez Lannistera
Martell-ESS:Bez efektu

Lannister-Sunset Sea:Spalił wsparcie Greyjoya na Ironman's Bay

Marsze
Lannister-Piechur z Harrenhal na Riverrun ,zostawiony żeton ,bitwa z Greyjoyem
Baratheon-Machina z Storm's End na Cracklaw Point
Greyjoy-Greywater Watch:Piechur z Greywater Watch na Moat Cailin ,ściąga zeton Starka
Stark-2 statki z Bay of Ice na Sunset Sea ,bitwa z Lannisterem
Martell-Koń z The Boneway na Storm's End

Greyjoy-Piechur z Seagardu na Riverrun ,zostawiony żeton ,bitwa z Lannisterem
Stark-Koń z The Twins na Seagard ,ściaga żeton Greyjoya

Umocnienia władzy
Tyrell-Oldtown:Mobilizacja 2 statków na Redwyne Straits ,Dornish Marches:2żw
Baratheon-King's Landing:3żw
Stark-Winterfell:Mobilizacja wieży ,Karhold:2żw ,Castle Black:2żw
Martell-Sunspear:Mobilizacja statku Sea of Dorne i piechur ,Prince's Pass:2żw ,Yronwood:1żw

Tura 5

Faza Westeros

Mapa z Fazy Westeros
http://i.imgur.com/irFvM6U.jpg

1.Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

2.Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

3.Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

Mobilizacja:

Lannister
-Harrenhal:koń za piechura
-Lannisport:2 statki na The Golden Sound z

Tyrell
-Oldtown:statek do portu i statek na Redwyne Straits
-Hightgarden:piechur i statek na WSS
-Reach:piechur

Baratheon
-KL:koń
-Dragonstone:piechur i statek do portu

Greyjoy
-Pyke:machina
-Flint's Finger:statek na Ironman's Bay
-Riverrun:2 piechurów

Stark
-Winterfell:rycerz
-Biały Port:piechur
-Seagard:rycerz

Martell
-Storm's End:piechur
-Yronwood:rycerz za piechura
-Starfall:piechur
Sunspear:wieża za piechura ,rycerz za piechura

Mapka po mobilizacjach Tyrella i Martella
http://i.imgur.com/irFvM6U.jpg
Mapka po mobilizacji
http://i.imgur.com/FYRuclN.jpg

Atak Dzikich z siłą 10

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

Lannister-0
Tyrell-1
Baratheon-1
Greyjoy-0
Stark-0
Martell-1

Dzicy wygrywają 10-3
Wszyscy gracze oprócz Greyjoya spadają o 1 pozycję na Torze Zaopatrzenia ,Martell niszczy statek na Sea of Dorne ,Stark niszczy statek na Bay of Ice.
Greyjoy spada o 2 pozycje na Torze Zaopatrzenia i niszczy piechura w Riverrun.

Mapa z Fazy Planowania
http://i.imgur.com/c9R3jJk.jpg
Mapa z Fazy Akcji
http://i.imgur.com/2M6JdGx.jpg
Aktualizacja Fazy Akcji
http://i.imgur.com/XRCPHkO.jpg

Faza Akcji

Kruk Posłaniec
Tyrell-Podglądnięcie karty Dzikich i zostawienie jej na górze

Najazdy
Lannister-Lannisport:Pali palenie Greya z Riverrun
Greyjoy-Riverrun:Został spalony przez Lannistera
Stark-White Harbour:Bez efektu

Greyjoy-Ironman's Bay:Pali wsparcie Lannistera z Sunset Sea

Marsze
Lannister-The Golden Sound:2 statki na Ironman's Bay ,bitwa z Greyjoyem
Tyrell-Hightgarden:Piechur na The Arbor
Baratheon-KL:Koń na Cracklaw Point
Greyjoy-Moat Cailin:Piechur na Seagard ,bitwa ze Starkiem
Stark-Winterfell:Wieża na The Eyrie ,rycerz na The Twins
Martell-ESS:Ściągnięty marsz

Lannister-Harrenhal:Rycerz na Riverrun ,bitwa z Greyjoyem
Tyrell-The Reach:Piechur z The Reach na Blackwater
Baratheon-Cracklaw Point:Wieża i koń na Mountains of the Moon ,zostawiony żeton
Greyjoy-Pyke:Machina na Riverrun ,bitwa z Lannisterem
*Aktualizacja
Stark-Seagard:Rycerz na Moat Cailin ,bitwa z Greyjoyem
Martell-Sunspear:Wieża i rycerz na The Boneway

Stark-Bay of Ice:Ściagnięty marsz

Umocnienia władzy
Tyrell-Oldtown:1żw/mobilka ,Dornish Marches:2żw ,port Oldtown:1żw
Baratheon-Dragonstone:2żw
Stark-Karhold:2żw ,Castle Black:2żw
Martell-Prince's Pass:2żw ,Starfall:1żw

Tura 6

Faza Westeros

Mapa z Fazy Westeros
http://i.imgur.com/XRCPHkO.jpg

1.Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

2.Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

3.Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

Mobilizacja

Lannister
-Lannisport:koń

Tyrell
-Oldtown:upgrade piechura do wieży
-Hightgarden:rycerz
-Reach:piechur

Baratheon
-Dragonstone:upgrade piechura do rycerza
-Cracklaw Point:piechur

Greyjoy
-Pyke:piechur i statek do portu
-Flint's Finger:piechur
-Riverrun:rycerz

Stark
Winterfell:2 statki na Bay of Ice
-Biały Port:uppgrade piechura do wieży
-Seagard:rycerz

Martell
-Storm's End:upgrade piechura do rycerza
-Starfall:upgrade piechura do rycerza
-Sunspear:piechur ,statek do portu

Mapa po mobilizacji
http://i.imgur.com/tp5Uprv.jpg

Skarbiec

Lannister-2
Tyrell-6
Baratheon-3
Greyjoy-1
Stark-8
Martell-5

Licytacja o Tron

1.Tyrell-2
2.Stark-2
3.Lannister-1
4.Martell-1
5.Baratheon-0
6.Greyjoy-0

Licytacja o Miecz

1.Tyrell-2
2.Stark-2
3.Lannister-1
4.Greyjoy-0
5.Martell-0
6.Baratheon-0

Licytacja o Kruka

1.Martell-4
2.Stark-4
3.Baratheon-3
4.Tyrell-1
5.Lannister-0
6.Greyjoy-0

Skarbiec

Tyrell-1
Stark-0
Lannister-0
Martell-0
Baratheon-0
Greyjoy-1

Mapa z Fazy Planowania
http://i.imgur.com/5dWSoqg.jpg
Mapa z Fazy Akcji
http://i.imgur.com/ENtB48H.jpg
Aktualizacja Fazy Akcji
http://i.imgur.com/LzSyDg5.jpg

Faza Akcji

Kruk Posłaniec
Martell-Zmiana rozkazu z Prince's Pass z umocnienia władzy na marsz -1

Najazdy
Tyrell-WSS:Pali wsparcie Martella na ESS
Stark-The Narrow Sea:Pali wsparcie na Cracklaw Point
Lannister-Sunset Sea:Ściągnięty bez efektu

Tyrell-Dornish Marches:Bez efektu
Stark-The Eyrie:Bez efektu


Marsze
Tyrell-Seroad Marches:Koń na Hightgarden ,bez żetonu
Stark-The Twins:Rycerz na The Mountains of the Moon ,bitwa z Baratheonem
Lannister-Harrenhal:Bez efektu
*Aktualizacja
Martell-Prince's Pass:Bez efektu
Baratheon-Dragonstone:Koń na Cracklaw Point
Greyjoy-Riverrun:Machina na Seagard ,koń na Greywater Watch ,bitwa ze Starkiem

Tyrell-Blackwater:Bez efektu
Stark-Bay of Ice:2 statki na Sunset Sea ,bitwa z Lannisterem
Lannister-Lannisport:Koń na Riverrun
Martell-Storm's End:Rycerz na Kingswood
Baratheon-KL:Ściągnięty marsz
Greyjoy-Port Pyke:Ściągnięty marsz

Tyrell-Oldtown:Wieża i koń na Seroad Marches ,zostawiony żeton
Stark-White Harbour:Anulowany przez Lannistera
Baratheon-Mountains of the Moon:Marsz ściągnięty przez Starka
Martell-The Boneway:Wieża na Kingswood

Umocnienia władzy
Tyrell-The Arbor:2żw ,port Oldtown:1żw
Stark-Winterfell:2żw ,Karhold:2żw ,Castle Black:2żw
Lannister-Stoney Sept:2żw
Martell-Sunspear:Mobilizacja wieży ,Prince's Pass:2żw ,port Sunspear:1żw
Baratheon-port Dragonstone:1żw
Greyjoy-Pyke:2żw

Tura 7

Faza Westeros

Mapa z Fazy Westeros
http://i.imgur.com/M5pVAJd.jpg

1.Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

2.Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

3.Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

Skarbiec

Tyrell-6
Stark-11
Lannister-5
Martell-6
Baratheon-5
Greyjoy-6

Atak Dzikich z siłą 8

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

Tyrell-1
Stark-1
Lannister-1
Martell-1
Baratheon-1
Greyjoy-0

Dzicy wygrywają 8-5
Wszyscy gracze oprócz Greyjoya odrzucają po 2 zetony władzy.
Greyjoy odrzuca wszystkie dostępne żetony ,czyli 6.

Mapa z Fazy Planowania
http://i.imgur.com/yNI6Fs1.jpg
Mapa z Fazy Akcji
http://i.imgur.com/qOm0b17.jpg
Aktualizacja Fazy Akcji
http://i.imgur.com/c0WCbLa.jpg

Kruk Posłaniec
Martell-Storm's End:Zmiana z obrony +1 na wsparcie

Najazdy
Tyrell-Dornish Marches:Pali The Boneway
Stark-Bay of Ice:Pali wsparcie Greya na Greywater Watch
Martell-port Sunspear:Bez efektu
Baratheon-Shipbreaker Bay:Pali wsparcie Martella z Storm's End

Tyrell-WSS:Bez efektu
Stark-The Narrow Sea:Bez efektu


Marsze
Tyrell-Oldtown:Bez efektu
Stark-The Eyrie:Wieża na Cracklaw Point ,bitwa z Baratheonem ,zostawiony żeton
Lannister-Sunset Sea:Statek na Ironman's Bay ,bitwa z Greyjoyem
Martell-ESS:Bez efektu
Baratheon-Cracklaw Point:Usunięty po ataku Starka
*Aktualizacja
Greyjoy-Seagard:Machina na MC ,bitwa ze Starkiem

Tyrell-The Reach:Piechur na Kingswood ,bitwa z Martellem
Stark-The Twins:Rycerz na Seagard ,rycerz na Moat Cailin ,bitwa z Greyjoyem
Lannister-Stoney Sept:Machina na Lannisport ,zostawiony żeton
Martell-Sunspear:Wieża na The Boneway
Greyjoy-Flint's Finger:Koń na Greywater Watch

Tyrell-Wieża na Starfall ,bitwa z Martellem
Stark-White Harbour:Wieża na Cracklaw Point

Tyrell-Starfall:Wieża na Yronwood ,zostawiony żeton ,bitwa z Martellem

Umocnienia władzy
Tyrell-The Arbor:2żw ,port Oldtown:1żw
Stark-Winterfell:2żw ,Karhold:2żw ,Castle Black:2żw
Lannister-Lannisport:1żw
Martell-Prince's Pass:2żw ,The Boneway:2żw
Greyjoy-Pyke:2żw ,port Pyke:1żw

Tura 8

Faza Westeros

Mapa z Fazy Westeros
http://i.imgur.com/f1f3BAl.jpg

1.Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

2.Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

3.Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.

Zaopatrzenie

Tyrell-5
Stark-6
Lannister-3
Martell-3
Baratheon-1
Greyjoy-2

Skarbiec

Tyrell-10
Stark-18
Lannister-6
Martell-8
Baratheon-6
Greyjoy-5

Mapa z Fazy Akcji:
http://i.imgur.com/CNWOpwc.jpg
Aktualizacja Fazy Akcji:
http://i.imgur.com/aidN8Zb.jpg
Druga aktualizacja Fazy Akcji:
http://i.imgur.com/yaIN7Nb.jpg

Kruk Posłaniec
Martell-podejrzenie karty Dzikich

Najazdy
Tyrell-Yronwood:Pali wsparcie na Prince's Pass
Stark-Seagard:Ściągnięty bez efektu
Lannister-Ironman's Bay:Ściągnięty bez efektu
Martell-Port Sunspear:Bez efektu
Greyjoy-Port Pyke:Bez efektu

Tyrell-WSS:Ściągnięty bez efektu
Stark-Cracklaw Point:Bez efektu
Martell-ESS:Bez efektu

Stark-The Narrow Sea:Bez efektu

Marsze
Tyrell-Blackwater:Piechur na Cracklaw Point ,bitwa ze Starkiem
Stark-MoatCailin:Koń na Greywater Watch ,zostawiony żeton ,bitwa z Greyjoyem
Lannister-Lannisport:Wieża na Pyke ,rycerz na Riverrun ,bitwa z Greyjoyem
Martell-Storm's End:Rycerz na Kingswood ,rycerz na Salt Shore ,zostawiony zeton
Baratheon-Port Dragonstone:Statek na Shipbrekaer's Bay
*Aktualizacja
Greyjoy-Flint's Finger:Ściągnięty bez efektu

Tyrell-Oldtown:Ściągnięty bez efektu
Stark-Winterfell:Piechur na Flint's Finger ,bitwa z Greyjoyem
Lannister-Riverrun:2 konie na Seagard ,bitwa ze Starkiem
Martell-Salt Shore:2 koniki na Starfall ,ściąga żeton Tyrella
Baratheon-Shipbreaker Bay:Ściągnięty marsz
Greyjoy-Anulowany przez atak Starka
*Aktualizacja
Tyrell-Hightgarden:Rycerz na Starfall ,rycerz na Seroad Marches ,bitwa z Martellem
Stark-Rycerz na Cracklaw Point ,bitwa z Tyrellem
Martell-The Boneway:Rycerz na Yronwood ,wieża na Kingswood ,bitwa z Tyrellem

Tura 9

Faza Westeros

Mapa z Fazy Westeros:
http://i.imgur.com/I17nQfq.jpg

1.Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
2.Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.-->Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
3.Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Ostatnio zmieniony przez Mieciu Wto 22 Kwi, 2014, w całości zmieniany 49 razy  
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

małe uwagi do 1 strony. Między poszczególnymi torami zrób odstępy bo się to zlew. Na dole masz wypisane nie wiadomo czemu 3 rody w tym Arryna ;)
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

Na razie 2 osoby mi wysłały rozkazy ,jak ktoś chce się jeszcze zamienić ,to pisać
 
     
bumszakalaka
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

dla mnie Baratheon pasuje , zaraz podesle rozkazy
 
     
bumszakalaka
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

Po długich naradach w Dragonstone , zdecydowaliśmy się na odpowiednie poczynania.
Gramy z kartami losu ?
Pozdrawiam wszystkich lordów ,
Bumszakalaka, Pierwszy Tego Imienia
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

Skoro gra Germanus to raczej bez :)

Ja już puściłem kruki takzę proszę nie szaleć z wymianami ;d
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

mi pasuje Martell, kruki i rozkazy puszczone
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

Brakuje rozkazów Greyjoya i Starka
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

widać trudno jest zaplanować pierwsze ruchy.... ;)
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

Szczególnie w moim przypadku :D
Przecież 2 raz w to gram ;P

Kruki wrócą rozkazy będą, pośpiech nie popłaca ;P
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

rozkazy poszły
 
     
rekceb
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

Moje też poszły
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

rekceb napisał/a:
Moje też poszły

a w 39 nie łaska skrobnąć dowódcę...?
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   

Tura 1-Faza Akcji

http://i.imgur.com/lFxt8wL.jpg

Czekamy na decyzję Lannistera w sprawie Kruka
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.45 sekundy. Zapytań do SQL: 12