galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #50 - The Winds of Winter are coming - nabór
Autor Wiadomość
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   PBF #50 - The Winds of Winter are coming - nabór



mapka by sardo

The Winds of Winter

Zmiany w regułach:

- od piątej tury w Fazie Westeros losujemy dodatkowo kartę z Talli IV

- statki można mobilizować jedynie na terenach posiadających port, do portu lub na morze przylegające do portu

- stolica każdego rodu posiada garnizon o sile 2. Jeśli stolica zostanie zdobyta przez inny ród garnizon zostaje zniszczony. Jeśli stolica zostanie odzyskana, zyskuje ona garnizon o sile 1. Wyjątkiem jest Królewska Przystań - zawsze posiada garnizon o sile 1.

Karty rodów:

Bolton
Roose Bolton [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
Black Walder [3][miecz][miecz]
Old Walder Frey [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (bez tej karty)
Ramsay Bolton [2][miecz][wieża]
Barbrey Ryswell [1][wieża][wieża]
Arnolf Karstark [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy
Hosteen Frey [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy

Greyjoy
Euron Crow's Eye [4][miecz][wieża]
Victarion Greyjoy [3][miecz][wieża] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Nute The Barber [2][miecz][wieża]
Moqorro [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz dodać statek na obszarze ogarniętym bitwą, jeśli pozwala na to zaopatrzenie
Andrik The Unsmiling [1][miecz][miecz]
Harras Harlaw [1] Możesz wybrać, które Twoje jednostki znajdujące się na obszarze sąsiadującym z bitwą udzielą Ci wsparcia, nawet jeśli nie masz tam rozkazu wsparcia
Donor Saltcliffe [0] Jeśli przegrasz bitwę, weź 2 Żetony Władzy

Lannister
Ser Jaimie Lannister [4][miecz][wieża]
Ser Robert Strong [3][miecz]
Cersei Lannister [2] Twój przeciwnik po bitwie musi odrzucić 2 Żetony Władzy
Ser Meryn Trant [2] Jeśli wygrasz bitwę, zniszcz jedną z biorących udział w bitwie jednostek przeciwnika
Myrcella Baratheon [1][wieża][wieża]
Ser Ilyn Payne [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Qyburn [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy

Tyrell
Ser Paxter Redwyne [4][miecz][miecz]
Randyll Tarly [3] Jeśli otrzymujesz wsparcie w bitwie od statków ta karta dodaje +2 do siły
Ser Garlan Tyrell [2][miecz][wieża]
Mace Tyrell [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony
Margaery Tyrell [1][wieża][wieża]
Willas Tyrell [1] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
Queen of Thorns [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę

Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Ser Davos Seaworth [3] Jeśli karta Stannis Baratheon znajduje się na stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły oraz [miecz]
Tormund Giantsbane [2] [miecz][miecz]
Jon Snow [2] [wieża][wieża]
Melisandre [1] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
Asha Greyjoy [1] Jeśli nie otrzymujesz wsparcia, siła wszystkich nie należących do Baratheona statków wynosi 0
Theon Greyjoy [0] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych

Martell
Darkstar [4][miecz][miecz]
Obara Sand [3][miecz][wieża]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek ,otrzymujesz +2 do siły i Fortyfikację
Arianne Martel [1] Jeśli przegrasz bitwę różnicą 3 puktów siły lub mniej, przeciwnik także musi przeprowadzić odwrót
Nymeria Sand [1][wieża][wieża]
Tyene Sand [1] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów

Arryn
Petyr Baelish [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów lub Statków przeciwnika
Harrold Hardyng [3][miecz [miecz]
Lyn Corbray [2] Jeśli przegrasz tę bitwę ,twój przeciwnik także musi wykonać odwrót. Jeśli odmówi ,musi zapłacić 5 żetonów władzy
Sansa Stark [2][wieża][wieża]
Harlan Hunter [1][miecz][wieża]
Robert Arryn [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje +2 do siły
Maester Colemon [0] Jeśli się bronisz, siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0

Targaryen
Aegon Targaryen [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Harry Strickland [3] [miecz][miecz]
Jon Connington [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy
Ser Rolly Duckfield [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Ser Franklyn Flowers [1] [wieża][wieża]
Tristan Rivers [1] [miecz][wieża]
Lysono Maar [0] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Targaryenów) zapewniają premię +2, a nie +1

Targaryen
Ser Jorah Mormont [4][miecz][miecz]
The Tattered Prince [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy
Ser Barristan Selmy [2][wieża][wieża]
Daenersys Targaryen [2] Jeśli wygrasz, możesz przejąć rozkaz przeciwnika znajdujący się polu bitwy, tak jakby należał on do Ciebie
Rhakarro [1][miecz]
Brown Ben Plumm [1][wieża]
Tyrion Lannister [0] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu

Karty Dzikich:

Kolejną kartę Dzikich oglądał:

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 4 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 4 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 2 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 6 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 12. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 3 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 2 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 3 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 7 ).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 3 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 3 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Karty Westeros:

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

Talia IV:
Others Attack [dzicy] Wszyscy muszą natychmiast odrzucić jedną z kart rodów dostępnych na ręce.
Wildling Raid [dzicy] Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros liczą się x 2.
Night's Watch Grows Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros są ignorowane.
Death's and Taxes [dzicy] Wszyscy muszą odrzucić tyle Żetonów Władzy ile wynosi ich zaopatrzenie.
Storm at Sea Wszyscy muszą zniszczyć dwa ze swoich statków, które znajdują się na morzu. Statki znajdujące się w porcie są bezpieczne.
Drought [dzicy] W tej turze przez wszystkie rzeki można przeprowadzać najazdy, marsze, wsparcie i odwroty.
Winter is Coming Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Choppy Seas W tej turze statki nie mogą wspierać terenów lądowych ogarniętych bitwą.
Abundant Harves Zaopatrzenia każdego gracza wzrasta o 2 poziomy aż do następnej aktualizacji zaopatrzenia.
Wolves Attack [dzicy] Połowa posiadanych przez każdego gracza jednostek rycerzy zamienia się w jednostki piechurów ( zaokrąglamy w górę, jeśli masz pięciu rycerzy, zamieniasz trzech).
Sea Doldrums W tej turze za pomocą statków nie można wykonywać marszy i odwrotów.
Ostatnio zmieniony przez guzu Sro 02 Kwi, 2014, w całości zmieniany 14 razy  
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

jesli bedzie gra zglaszam sie na testy lub pomoc w kminieniu ;d chyba ciut za luzno tam gdzie był tully ? a za ciasno bolton vs bara i miedzy targami :p
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

to jest ogólnie mapka z jakiegoś fanowskiego dodatku, więc jakoś tam pewnie jest grywalne

ja oczywiście też się zgłaszam do gry ;)
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

Zgłaszam się do testowania takiego rozszerzenia. Produkt wydaje się być gotowy, ale można przyjrzeć się dokładniej :wink:

http://enter-there.com/instructions/
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

Hm, to ja też się już zgłaszam się. :) Chociaż jeśli coś ruszy tak zaraz to oddam komuś miejsce, mam nadzieję że ze 2 tygodnie potrwa debata nad kartami etc. Zaraz dużo kolosów będzie. ;)

Chociaż szczerze mapka nie przekonuje mnie. W szczególności front Bolton - Baratheon wydaje się być dość kiepski.

Poza tym z klimatycznego punktu widzenia nie wiem co tam robi Dany na Smoczej Skale. Jeśli koniecznie muszę mieć 9 rodów to mogli Freyów dać. ;)

No i nawiasem mówiąc w ogóle nie mogę rozczytać co jest napisane na każdym obszarze.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

ja się też zgłaszam. Tylko dlaczego jeden ze smoków siedzi w Storm's End??
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

też się zgłaszam ;)

to jest gotowy, opracowany i przetestowany fanowski dodatek, którego dokładny opis możecie znaleźć na tej stronie. Tak więc jeśli guzu proponuje grę z nim, to raczej nie będzie dyskusji na temat kart itp. bo są już przygotowane.
Ostatnio zmieniony przez Martin Sob 29 Mar, 2014, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

Ja tez tym bardziej ze wszystkie moje sie skonczyly
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

Germanus napisał/a:
ja się też zgłaszam. Tylko dlaczego jeden ze smoków siedzi w Storm's End??


A Taniec ze Smokami przeczytałeś do końca? ;) Konkretnie o sam Epilog mi chodzi.
Mnie tam bardziej ten na Smoczej Skale martwi. :D
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

bo to są chyba takie pobożne życzenia fanów :D wielu już by chciało widzieć Daenerys w Westeros
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

jak dla mnie to mogłaby spaść ze smoka do morza i się utopić :P
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

Przeczytałem do końca, a w czym rzecz? Młody smoczek osiadł w jakimś gnieździe czy coś. Poza tym był plan ataku na Storms End - Młody Wilk tez miał plany...
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

Kilka dni temu znalazłem tą stronę i sam chciałem po skończeniu pbf45 poprowadzić tą grę :)
Przetłumaczyłem karty ,właściwie to tłumaczenia dużo nie było bo wiekszość była żywcem wyjeta z podstawki ,ale przy niektórych miałem wątpliwości ,więc jakiś doświadczony anglista mógłby sprawdzić tłumaczenie zgodnie z angielskim oryginałem ,szczególnie:Moqorro ,Maester Colemon.
https://www.dropbox.com/s...r/House%20Cards

Targaryen(Aegon)

Aegon Targaryen [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu ,ta karta otrzymuje +1 do siły.
Harry Strickland [3] [miecz][miecz]
Jon Connington [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy.
Ser Rolly Duckfield [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Ser Franklyn Flowers [1] [wieża][wieża]
Tristan Rivers [1] [miecz][wieża]
Lysono Maar [0] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Targaryenów) zapewniają premię +2, a nie +1.

Arryn

Petyr Baelish [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów lub Statków przeciwnika.
Harrold Hardyng [3] [miecz][miecz]
Lyn Corbray [2] Jeśli przegrasz tę bitwę ,twój przeciwnik także musi wykonać odwrót. Jeśli odmówi ,musi zapłacić 5 żetonów władzy.
Sansa Stark [2] [wieża][wieża]
Harlan Hunter [1] [miecz][wieża]
Robert Arryn [1] Jeśli się bronisz ,otrzymujesz +2 siły.
Maester Colemon [0] Jeśli się bronisz ,siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.

Baratheon

Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu ,ta karta otrzymuje +1 do siły.
Davos Seaworth [3] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Tormund Zabójca Olbrzyma [2] [miecz][miecz]
Jon Snow[2] [wieża][wieża]
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Melisandre [1] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Theon [0] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę.

Bolton

Roose Bolton [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Czarny Walder Frey [3] [miecz][miecz]
Ramsay Bolton [miecz][wieża]
Walder Frey [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (bez tej karty).
Arnolf Karstark [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Barbrey Ryswell [1] [wieża][wieża]
Hosteen Frey [0] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły ,ale traci tyle samo żetonów.

Targaryen(Daenerys)

Ser Jorah Mormont [4] [miecz][miecz]
Obdarty Książę [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy.
Daenerys Targaryen [2] Jeśli wygrasz tę bitwę możesz przełożyć dowolny rozkaz pokonanego przeciwnika i traktować jak własny.
Barristan Selmy [2] [wieża][wieża]
Rakharo [1] [miecz]
Brązowy Ben Plumm [1] [wieża]
Tyrion Lannister [0] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.

Greyjoy

Euron Wronie Oko [4] [miecz][wieża]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Nute Balwierz [2] [miecz][wieża]
Moqorro [2] Jeśli wygrasz tę bitwę ,możesz zmobilizować statek w ogarniętym bitwą obszarze ,obowiązują limity Zaopatrzenia.
Andrik Nieuśmiechnięty [1] [miecz][miecz]
Harras Harlaw [1] Możesz wybrać ,że żadna ze stron nie otrzyma w tej bitwie wsparcia.
Donnor Saltcliffe [0] Jeśli przegrasz tę bitwę ,otrzymasz 2 żetony władzy.

Lannister

Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Ser Robert Strong [3] [miecz]
Ser Meryn Trant [2] Jeśli wygrasz tę bitwę ,twój przeciwnik traci jedną jednostkę bez względu na symbole Fortyfikacji.
Cersei Lannister [2] Twój przeciwnik po bitwie odrzuca 2 żetony władzy.
Myrcella Baratheon [1] [wieża][wieża]
Ser Illyn Payne [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Qyburn [0] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły ,ale traci tyle samo żetonów.

Martell
Ciemna Gwiazda [4] [miecz][miecz]
Obara Sand [3] [miecz][wieża]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek ,otrzymujesz +2 do siły i Fortyfikację
Arianne Martell [1] Jeśli przegrasz tą bitwę z siłą 3 punktów lub mniejszą ,twój przeciwnik musi także wykonać odwrót.
Nymeria Sand [1] [wieża][wieża]
Tyene Sand [1] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Tyrell

Ser Paxter Redwyne [4] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [3] Otrzymasz +2 siły podczas tej bitwy ,jeśli jesteś wspierany przez Statki podczas tej bitwy.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][wieża]
Mace Tyrell [2] Jeśli wygrasz tę bitwę ,możesz natychmiast przesunąć Rozkaz Obrony lub Rozkaz Wsparcia na obszar bitwy i usunąć poprzedni
Willas Tyrell [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Margaery Tyrell [1] [wieża][wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Ostatnio zmieniony przez Mieciu Nie 30 Mar, 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

wspomniane karty przetłumaczone poprawnie. Błąd jest przy:
Harras Harlaw - powinno być otrzyma a nie utrzyma
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Mar, 2014   

Zglaszam sie :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.38 sekundy. Zapytań do SQL: 13