|
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF 64 - Where do whores go? |
Autor |
Wiadomość |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Cze, 2014 PBF 64 - Where do whores go?
|
|
|
Gra zakończona - wygrał luliluk - Lannister
Kolejność rozgrywki:
Kruk: Martell zmienia rozkaz na Salt Shore na marsz-1
Najazdy:
Martell: Sea of Dorne -> bez efektu
Bolton: Port Winterfell -> pali najazd Greyjoya na Bay of Ice
Tyrell: Port Oltown -> pali najazd Greyjoya na Redwyne Straits
Lannister: Ironman's Bay -> bez efektu
Greyjoy: West Summer Sea -> pali umocnienie władzy Tyrella na Three Towers i zabiera mu 1 żeton władzy
Bolton: Karhold -> bez efektu
Tyrell: Blackwater Bay -> bez efektu
Lannister: Stoney Sepy -> bez efektu
Greyjoy: Redwyne Straits -> usunięty
Greyjoy: Bay of Ice -> usunięty
Marsze:
Martell: Yronwood -> wieża atakuje Storm's End, wygrywa, Baratheon traci garnizon i wycofuje rycerza na The Boneway
Bolton: The Eyrie -> piechur na Cracklaw Point, 2 rycerzy na Mountains of the Moon, zostawia żeton władzy
Tyrell: Dragonstone -> machina atakuje Storm's End, wygrywa, machina Martella zostaje zniszczona
Baratheon: The Shivering Sea -> bez efektu
Lannister: Lannisport -> wieża na Riverrun, rycerz atakuje Searoad Marches i wygrywa - Greyjoy cofa się na Flint's Finger
Greyjoy: Sunset Sea -> statek atakuje Ironman's Bay,
Martell: Salt Shore -> piechur na Yronwood
Bolton:Mountains of the Moon -> piechur i dwóch rycerzy na Cracklaw Point
Tyrell: Oldtown -> rycerz atakuje Dornish Marches, przegrywa i wraca
Lannister: Kingswood -> rycerz atakuje Storm's End i wygrywa, Tyrell traci wieżę
Greyjoy: Blackwater -> rycerz atakuje Reach, ale przegrywa i wraca skąd przyszedł
Martell: Dornish Marches -> atakuje Reach i wygrywa, wojsko Lannistera zostaje zniszczone
Bolton: Greywater Watch -> piechur na Seagard
Lannister: Riverrun -> machina i dwaj piechurzy atakują Seagard, wygrywają, a Bolton wycofuje piechura na Twins
Greyjoy: Searoad Marches -> usunięty
2. GRACZE
3. AKTUALNY UKŁAD SIŁ
Fortece/Zamki:
Lannister: 5
Tyrell: 3
Greyjoy: 2
Bolton: 5
Baratheon: 1
Martell: 4
Żetony władzy:
Lannister: 10
Tyrell: 1
Greyjoy: 4
Bolton: 8
Baratheon: 2
Martell: 8
Zaopatrzenie:
Lannister: 4
Tyrell: 4
Greyjoy: 4
Bolton: 5
Baratheon: 0
Martell: 4
4. KARTY RODÓW
Lannister - lukiluk
Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Daven Lannister [2] [miecz]
Cersei Lannister [1] [wieża]
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premię do siły +3, zamiast +2.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności.
Tyrell - guzu
Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Greyjoy - Sardo
Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
Asha Greyjoy [2] [wieża]
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
Bolton - gamaliel
Roose Bolton [4] [miecz]
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Czarny Walder [2] [miecz]
Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsay Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.
Baratheon - MAT23
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
Ser Axell Florent [1] [miecz]
Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.
Martell - czyzyk29
Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
Kolos [2] [miecz]
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]
5. KARTY WESTEROS
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
6. KARTY DZIKICH
Aktualna siła dzikich: 10
Kolejną kartę Dzikich oglądali: Martell
WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza. |
Ostatnio zmieniony przez Martin Pon 11 Sie, 2014, w całości zmieniany 178 razy |
|
|
|
|
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
Rozkazy posłane. |
|
|
|
|
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
Historia gry
Tura 1/6
Decyzja kruka: Tyrell podgląda kartę dzikich i odkłada ją na spód talii
Najazdy:
Lannister: The Golden Sound -> pali wsparcie Greyjoya na Ironman's Bay
Greyjoy: The Sunset Sea -> bez efektu
Greyjoy: Bay of Ice -> bez efektu
Marsze:
Lannister: Riverrun -> piechur na Lannisport
Tyrell: Cracklaw Point -> 2 piechurów atakuje King's Landing i wygrywa, Lannister wycofuje jednego piechura na Blackwater
Greyjoy: The Stony Shore -> piechur atakuje Highgarden, przegrywa i wraca skąd przyszedł
Bolton: White Harbor -> rycerz na Winterfell
Baratheon: The Shivering Sea -> jeden statek na The Narrow Sea
Martell: Port Sunspear -> statek wypływa na pełne morze
Tyrell: Kingswood -> rycerz atakuje Dragonstone, przegrywa i wraca do Kingswood
Greyjoy: Searoad Marches -> piechur na Flint's Finger, a drugi na Starfall
Bolton: Winterfell -> rycerz na White Harbor, piechur i rycerz atakują Castle Black
Baratheon: Castle Black -> usunięty
Martell: Salt Shore -> piechur atakuje Greyjoya na Starfall, przegrywa i wraca skąd przyszedł
Bolton: The Twins -> piechur na Seagard, piechur na Mountains of the Moon
Umocnienia władzy*:
Lannister: Lannisport -> piechur up do konia i statek do portu
Tyrell: Oldtown -> 2 statki na Redwyne Straits
Martell: Sunspear -> 2 statki na Sea of Dorne
Tura 2/6
Decyzja kruka: Baratheon podgląda kartę dzikich. Karta wędruje na spód talii
Najazdy:
Baratheon: The Narrow Sea -> pali wsparcie Tyrella na Shipbreaker Bay
Martell: East Summer Sea -> pali wsparcie Greyjoya na West Summer Sea
Lannister: Blackwater -> bez efektu
Bolton: The Mountains of the Moon -> bez efektu
Marsze:
Greyjoy: Starfall -> piechur na The Stony Shore
Baratheon: Karhold -> piechur na Cracklaw Point
Martell: Sunspear -> rycerz na Starfall
Lannister: Lannisport -> rycerz na Stoney Sept
Bolton: Castle Black -> piechur na Karhold, rycerz na Winterfell
Tyrell: The Reach -> piechur na Kingswood
Greyjoy: The Stony Shore -> 2 piechurów atakuje Seagard, wygrywają, Bolton wycofuje piechura na Greywater Watch
Baratheon: Cracklaw Point -> bez efektu
Bolton: Moat Calin -> piechur na The Twins
Tyrell: Kingswood -> rycerz i piechur atakują Cracklaw Point, przegrany Baratheon wycofuje się na The Fingers
Umocnienia władzy*:
Greyjoy: Flint's Finger -> up do rycerza
Baratheon: Dragonstone -> 2 statki do portu
Lannister: Riverrun -> rycerz
Tura 3/6
Decyja kruka: Tyrell podgląda kartę dzikich. Karta zostaje na wierzchu talii
Najazdy:
Greyjoy: West Summer Sea -> pali umocnienie wladzy* Martella w Starfall
Bolton: Port Winterfell -> bez efektu
Baratheon: Port Dragonstone -> bez efektu
Greyjoy: Bay of Ice -> bez efektu
Bolton: Mountains of the Moon -> bez efektu
Marsze:
Tyrell: King's Landing -> 2 machiny atakują Dragonstone, zdobywają je niszcząc rycerza, garnizon i statki w porcie Baratheona, zostawia żeton w King's Landing
Greyjoy: Pyke -> machina i rycerz atakują Highgarden, wygrywają, Tyrell wycofuje rycerza na Dornish Marches
Lannister: Riverrun -> machina i rycerz na Stoney Sept
Bolton: Port White Harbor -> statek atakuje Baratheona na The Narrow Sea
Baratheon: The Shivering Sea -> statek na The Narrow Sea
Martell: Sea of Dorne -> 2 statki na East Summer Sea
Tyrell: Cracklaw Point -> piechur i rycerz atakują Blackwater. Tyrell wygrywa. Lannister wycofuje piechura na Stoney Sept.
Greyjoy: Flint's Finger -> rycerz na Three Towers
Lannister: Stoney Sept -> wieża na Harrenhal, 2 konie atakują Tyrella na Blackwater. Tyrell przegrywa i wycofuje rycerza na King's Landing (piechur ginie)
Bolton: Winterfell -> bez efektu
Baratheon: The Fingers -> rycerz i piechur na Cracklaw Point
Martell: West Summer Sea -> 3 statki atakują Tyrella na Shipbreaker Bay, Baratheon wspiera Martella, ale Tyrell wygrywa, a statki Martella wracają na East Summer Sea
Tyrell: The Reach -> piechur atakuje Greyjoya w Highgarden, wygrywa, rycerz i wieża Greyjoya zostają zniszczone
Greyjoy: Seagard -> rycerz na Searoad Marches
Lannister: Blackwater -> usunięty
Martell: Sunspear -> machina na the Boneway
Umocnienia władzy*:
Martell: Starfall -> spalone
Tura 4/6
Decyzja kruka: Martell podgląda kartę dzikich. Karta zostaje na górze talii
Najazdy:
Bolton: Greywater Watch -> bez efektu
Martell: East Summer Sea -> pali najazd Tyrella na Shipbreaker Bay
Tyrell: Redwyne Straits -> pali najazd Greyjoya na Three Towers
Greyjoy: Three Towers -> usunięty
Bolton: Port Winterfell -> bez efektu
Tyrell: Shipbreaker Bay -> usunięty
Marsze:
Bolton: Mountains of the Moon -> rycerz atakuje Baratheona na Cracklaw Point, przegrywa i wraca skąd przyszedł.
Martell: Yronwood -> rycerz na The Boneway
Tyrell: Dornish Marches -> rycerz atakuje Greyjoya na Three Towers, wygrywa i niszczy rycerza Greya
Baratheon: Cracklaw Point -> rycerz atakuje King's Landing, wygrywa, Tyrell wycofuje rycerza na The Reach
Lannister: Blackwater -> rycerz atakuje The Reach - wygrywa i niszczy rycerza Tyrella
Greyjoy: Searoad Marches -> rycerz atakuje Boltona na Greywater Watch, przegrywa i wraca
Bolton: Port White Harbor -> statek wyplywa na Narrow Sea - wygrywa z Baratheonem i niszczy jeden jego statek, drugi wycofuje się na Shivering Sea
Martell: Starfall -> piechur na Yronwood
Tyrell: Dragonstone -> bez efektu
Baratheon: Storm's End -> bez efektu
Lannister: Harrenhal -> piechur na Riverrun, machina na Blackwater
Greyjoy: West Summer Sea -> 2 statki atakują Tyrella na Redwyne Straits, wygrywają, jeden statek Tyrella cofa się do portu
Bolton: The Twins -> piechur atakuje Cracklaw Point, wygrywa i niszczy piechura Baratheona
Martell: The Boneway -> machina i rycerz na Dornish Marches, piechur atakuje Storm's end, przegrywa i wraca
Greyjoy: Seagard -> bez efektu
Umocnienia władzy*:
Martell: Sunspear -> piechur up do machiny i statek do portu
Lannister: Lannisport -> statek na The Golden Sound i piechur
Greyjoy: Flint's Finger -> piechur
Tura 5/6
Decyzja kruka: Martell podgląda kartę dzikich. Karta zostaje na górze
Najazdy:
Bolton: The Narrow Sea -> pali najazd Baratheona na Shivering Sea
Martell: Est Summer Sea -> bez efektu
Tyrell: Port Oldtown -> pali najazd Greyjoya na Redwyne Straits
Baratheon: The Shivering Sea -> usunięty
Lannister: The Reach -> pali umocnienie władzy Tyrella w Highgarden
Greyjoy: West Summer Sea -> pali wsparcie Tyrella na Three Towers
Bolton: Port Winterfell -> pali wsparcie Greyjoya na Bay of Ice
Martell: Starfall -> bez efektu
Tyrell: Blackwater Bay -> pali umocnienie władzy Baratheona w King's Landing
Greyjoy: Redwyne Straits -> usunięty
Marsze:
Bolton: Cracklaw Point -> atakuje Baratheona w King's Landing, przegrywa i traci piechura
Martell: Sunspear -> wieża na The Boneway
Tyrell: Shipbreaker Bay -> bez efektu
Baratheon: Storm's End -> bez efektu
Lannister: Port Lannisport -> statek wypływa na Golden Sound
Greyjoy: Seagard -> rycerz na Flint's Finger
Bolton: Moat Calin -> piechur i rycerz na White Harbor
Martell: Dornish Marches -> machina i rycerz atakują The Reach, wygrywa, Lannister wycofuje się do Kingswood
Tyrell: Dragonstone -> bez efektu
Lannister: The Golden Sound -> 4 statki atakują Ironman's Bay, wygrywają. Statek Greyjoya cofa się do portu
Greyjoy: Flint's Finger -> piechur i rycerz na Searoad Marches
Martell: The Boneway -> machina i piechur na Dornisch Marches
Bolton:White Harbor -> 2 rycerze i piechur na The Eyrie, zostawia żeton
Lannister: Blackwater -> rycerz i machina atakują Martella na The Reach, wygrywają, Martell cofa rycerza na Dornisch Marches
Greyjoy: Searoad Marches -> rycerz na Blackwater, piechur atakuje Starfall, przegrywa i ginie
Umocnienia władzy*:
Martell: Yronwood -> piechur up do machiny
Lannister: Lannisport -> statek na The Golden Sound, up do machiny |
Ostatnio zmieniony przez Martin Pon 28 Lip, 2014, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
|
MAT23 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
Za ok. godzinkę podeślę rozkazy |
|
|
|
|
Martin [Usunięty]
|
|
|
|
|
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2014
|
|
|
poproszę dzikich |
|
|
|
|
lukiluk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2014
|
|
|
Palę wsparcie Greyjoya. |
|
|
|
|
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2014
|
|
|
lukiluk napisał/a: | Palę wsparcie Greyjoya. |
możesz od razu wykonać marsz
Tyrell podejrzał kartę dzikich i zostawił ją na górze / odłożył na spód talii? |
|
|
|
|
lukiluk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2014
|
|
|
Riverrun: piechur na Lannisport, piechur zostaje. |
|
|
|
|
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2014
|
|
|
proszę o oddanie Margeary
kurcze dziwnie się patrzy na mapkę bez niewykorzystanych rozkazów
Crackcklaw Point (marsz +0) -> piechur, piechur na King's Landing
dowódca na PW |
|
|
|
|
lukiluk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2014
|
|
|
Cersei, wycofanie na Blackwater. |
|
|
|
|
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2014
|
|
|
u mnie Randyll Tarly [3] [miecz][miecz] |
|
|
|
|
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2014
|
|
|
guzu napisał/a: | proszę o oddanie Margeary
kurcze dziwnie się patrzy na mapkę bez niewykorzystanych rozkazów |
Oddaję ;p jeśli chcecie mogę dodać rozkazy - generalnie jestem zwolennikiem ascetyzmu, myślałem, że tak będzie lepiej wszystko widać. Uznałem też, że dowódcy na mapie nie są potrzebni, bo są w 1 poście
Tyrell zdobywa King's Landing, jeden piechur Lannistera wycofuje się na Blackwater, drugi ginie
ps. karta dzikich poszła na spód talii |
|
|
|
|
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2014
|
|
|
czekam na wiadomość od kruka i wtedy podejmę decyzję |
|
|
|
|
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Cze, 2014
|
|
|
dowódcy - zgoda
ale mi np. lepiej sie robi rozpiskę według tych rozkazów które pozostały - jak tam Ci wygodniej zresztą |
|
|
|
|
|
|