galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 73 - Pole Gry
Autor Wiadomość
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Sob 16 Sie, 2014   PBF 73 - Pole Gry

Tura 10 - Faza Akcji

http://i.imgur.com/IwoHNUY.jpg

Kruk:
Arryn - zmienia rozkaz na Morzu Dreszczy na najazd

Najazdy:
Lannister - ZC: pali najazd Tully'ego na Północnym MZS
Arryn - MD: pali najazd Targaryena na Północnym WM
Stark - Bliźniaki: bez efektu
Tully - ZŻL: bez efektu
Targaryen - Summerhall: pali wsparcie Baratheona na Gnieździe Gryfów
Martell CR: pali najazd Tyrella na Południowym MZS
Tyrell - Blackwater: bez efektu

Lannister - Pyke(port): bez efektu
Martell - pali wsparcie Tyrella na Horn Hill

Marsze:
Lannister - Kamienny Brzeg: Rycerz->Palec Flinta: bitwa z Tullym (11:10) Lannister dostaje 3 ŻW.
Arryn - Gulltown: 2xWieża->Duskendale: bitwa z Targaryenem (11:5) Rycerz wycofuje się na Tarth.
Baratheon - Spiżowa Brama; Rycerz->Summerhall: bitwa z Targaryenem (6:7) Piechur --> Rycerz

-> http://i.imgur.com/IE15MfL.jpg
-> Rycerz Tully'ego na Seagardzie jest przewrócony
-> Rycerz Baratheona na Spiżowej Bramie jest przewrócony
-> Na Summerhall Targaryen ulepszył Piechura w Rycerza
-> RycerzTargaryena na wyspie Tarth jest przewrócony

Stark - Winterfell: Rycerz->Biały Port, Piechur zostaje
Tully - KS: Rycerz->Banefort: bitwa z Lannisterem (6:3)
Targaryen - Gorzki Most: 2xRycerz->Goldengrove (ŻW)
Martell - Starfall: Rycerz->Trzy Wieże: bitwa z Tyrellem (4:0) Tyrell usuwa wsparcie Martella z Morza Letniego
Tyrell - Old Oak: Rycerz->Goldengrove: bitwa z Targaryenem (6:8)

-> http://i.imgur.com/oqf4Bg0.jpg
-> Rycerz Tully'ego na Seagardzie jest przewrócony
-> Rycerz Baratheona na Spiżowej Bramie jest przewrócony
-> Na Summerhall Targaryen ulepszył Piechura w Rycerza
-> RycerzTargaryena na wyspie Tarth jest przewrócony
-> Targaryen powinien być pozycje wyżej na Torze Lenników
-> Rycerz Tyrella na Old Oak jest przewrócony

Lannister - Pyke: Wieża->Ashemark, Rycerz zostaje
Arryn - Dreadfort: 2xRycerz->Biały Port: bitwa ze Starkiem (11:6)
Baratheon KB: Rycerz->Summerhall: bitwa z Targayrenem (7:1)
Stark - Fosa Cailin: bez efektu
Tully - Seagard: Wieża->Pyke: bitwa z Lannisterem (7:5)
Targaryen - KP: Wieża->Duskendale: bitwa z Arrynem (11;2)
Martell

Arryn
Martell

Tor Zwycięstwa
0 -
1 -
2 - Baratheon, Tyrell, Tully
3 - Stark, Martell,
4 -
5 - Lannister, Arryn,
6 - Targaryen,
7 -

Stark - Mieciu
Tully - Figol
Lannister - Guzu
Tyrell - Czarny Jaszczur
Arryn - Gog
Targaryen - Beez
Baratheon - Shutt/Sebiszcze(od polowy 2. tury)
Martell - Germanus

Karty Rodów:
Stark
Eddard Stark [4] - [miecz][miecz]
Willam Dustin [3] - [miecz]
Ethan Glover [2] - Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek bądź twierdzę, Machiny Oblężnicze przeciwnika (w tym wspierające Machiny Oblężnicze przeciwnika) zapewniają premię +2 zamiast +4.
ser Mark Ryswell [2] - [miecz][wieża]
Martyn Cassel [1] - [wieża][wieża]
Theo Wull [1] - Jeśli twoja karta rodu "Eddard Stark" znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta zyskuje +1 do siły i symbol wieży.
Howland Reed [0] - Zignoruj specjalną zdolność karty rodu przeciwnika.

Tully
Hoster Tully [4] - [miecz][wieża]
ser Brynden Tully [3] - Natychmiast usuń dowolny żeton Wsparcia znajdujący się na obszarze lądowym.
Jason Mallister [2] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem lądowym graniczącym z morzem lub rzeką, ta karta dostaje +1 do siły i symbol miecza.
Tytus Blackwood [2] - [wieża][wieża]
ser Desmond Grell [1] - Jeśli bronisz lub atakujesz obszar "Riverrun", ta karta otrzymuje premię +2 do siły.
Clement Piper [1] - [miecz]
Petyr Baelish [0] - Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.

Lannister
Tywin Lannister [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
ser Kevan Lannister [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, możesz położyć na podbitym obszarze jeden z dostępnych rozkazów Wsparcia lub Obrony, lub przesunąć go z innego pola planszy.
ser Gregor Clegane [2] - [miecz][miecz][miecz]
ser Tygett Lannister [2] - [wieża]
ser Jaime Lannister [1] - [miecz][miecz]
Gerion Lannister [1] - Jeśli twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze Lenników od ciebie, na czas tej bitwy zamień miejscami swój żeton z żetonem przeciwnika na tym torze. Jeśli w ten sposób twój żeton znalazł się na na pierwszym miejscu na torze Lenników dostajesz na czas tej bitwy również żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali.
Genna Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, będziesz mógł usunąć z planszy jeden dowolny Rozkaz należący do pokonanego przeciwnika lub gracza, który wspierał go w tej bitwie.

Tyrell
Randyl Tarly [4] - [miecz][miecz]
Mathis Rowan [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na wybrane sąsiadujące obszary lądowe, które kontrolujesz. Jeśli obszar opuszczą wszystkie jednostki, gracz może zostawić na tym obszarze żeton władzy, aby ustanowić nad nim kontrolę.
Mace Tyrell [2] - Jeśli atakujesz przeciwnik natychmiast spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0).
Garth Tyrell [2] - [miecz][wieża]
Paxter Redwyne [1] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje Statki biorące udział w bitwie (w tym statki wspierające Tyrellów) posiadają bazową siłę równą 2, zamiast 1.
ser Quentin Tyrell [1] - [miecz]
Olenna Redwyne [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

Arryn
Jon Arryn [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
ser Lyn Corbay [3] - [miecz][miecz]
Yohn Royce [2] - [miecz]
ser Lyonel Corbay [2] - [wieża]
ser Denys Arryn [1] - Jeśli atakujesz, wszyscy twoi Rycerze biorący udział w bitwie (w tym wspierający Rycerze Arrynów) zapewniają premię +3, a zamiast +2.
Nestor Royce [1] - [miecz][wieża]
Eon Hunter [0] - Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.

Targaryen
Rheagar Targaryen [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Jon Connington [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jednego z biorących w niej udział Piechurów (lub jednego ze wspierających Piechurów) do jednostki Rycerzy. Piechur może należeć do ciebie lub wspierającego cię gracza.
ser Barristan Selmy [2] - [wieża][wieża]
ser Jonothor Darry [2] - [miecz][miecz]
Owen Merryweather [1] - Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 siły.
ser Willem Darry [1] - [miecz][wieża]
Aerys II Targaryen [0]- Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek lub twierdzę możesz natychmiast odrzucić 2 Żetony Władzy, aby zniszczyć wszystkie jednostki biorące udział w bitwie. Jeśli na tym obszarze znajdował się twój Żeton Władzy, natychmiast go zdejmij.

Baratheon
Robert Baratheon [4] - [miecz][miecz][miecz]
Stannis Baratheon [3] - Jeśli twoja karta rodu "Robert Baratheon" znajduje się na ręce ta karta dostaje +1 do siły i symbol wieży.
ser Cortnay Penrose [2] - Za każdą kartę rodu należącą do rodu Baratheon znajdującą się na stosie kart odrzuconych ta karta dostaje 1 symbol wieży.
Eldon Estermont [2] - [miecz]
ser Gawen Wylde [1] - [wieża]
Davos Seaworth [1] - Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski bądź obszar lądowy graniczący z obszarem morskim natychmiast wejdź o 1 pozycję wyżej na torze zaopatrzenia.
Renly Baratheon [0] - Na czas bitwy możesz użyć jeden z rozkazów wsparcia sąsiadujący z obszarem ogarniętym walką jako własny (także przeciwnika z którym obecnie walczysz)

Martell
Lewyn Martell [4] - [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] - [wieża][wieża]
Anders Yronwood [2] - Jeśli atakujesz wszyscy twoi Piechurzy biorący udział w bitwie (w tym wspierający Piechurzy Martellów) zapewniają premię +2, a zamiast +1.
ser Manfrey Martell [2] - [miecz][wieża]
Oberyn Martell [1] - Jeżeli twoja karta rodu "Elia Martell"; znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Elia Martell [1] - Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika lub gracza, który wspiera go w tej bitwie, na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Karty Westeros:

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Dzikich

Aktualną kartę Dzikich widział:

Warg-zwiadowca - 2. atak w 7. turze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

Gromadzą się nad mleczną wodą - 1. atak w 7. turze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.


Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).


Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

Zabójcy wron - atakowali w 5. turze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.


Nadciąga horda - atakowali w 9. turze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
b
Ostatnio zmieniony przez czarnylord23 Wto 26 Maj, 2015, w całości zmieniany 192 razy  
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Czekam jeszcze na Shutta... Jak w #59. :D
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Internety wrocily. Wysle zaraz. 59 sie przeciez skonczylo...
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Tura 1 - Faza Akcji

http://i.imgur.com/OxPvWI4.jpg

Kruk:
Lannister

Marsze:
Targaryen
Baratheon
Martell
Stark
Arryn
Lannister
Tyrell
Tully

Baratheon
Martell
Stark
Tyrell
Tully

UW*:
Targaryen
Baratheon
Martell
Arryn
Lannister
Tully

PS Shutt to była tylko i wyłącznie nawiązanie do tego, że w #59 od 22 do 8 rano po utworzeniu pola gry dostałem wszystkie rozkazy oprócz Twoich. ;)
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

poproszę dzikich
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Piechur na Dreadfort, zostawiam żeton
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

piechur na gorzki most, rycerz na czarny nurt
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Złota Cieśnica (marsz +1) -> statek na Zatokę Żelaznych Ludzi

dowódca na PW u GM
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

na Starfall. Zostawiam żeton
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

statek na PWM
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Wysogród: Piechur->Stare Miasto, Rycerz->Ashford
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Sie, 2014   

Piechur na summerhallm. Zeton.
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Sie, 2014   

guzu napisał/a:
Złota Cieśnica (marsz +1) -> statek na Zatokę Żelaznych Ludzi

dowódca na PW u GM


Lannister atakuje z siłą 2, Tully broni się z siłą 3. Czekam wciąż na dowódcę Tully'ego.
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Sie, 2014   

Shutt napisał/a:
Wyplywam na morze powyzej.


Ten rozkaz powinien się chyba znaleźć w tej grze [#73] a omyłkowo zawitał w #74 Rebelii ;)

Z marszem na morzu wstrzymam się do czasu umiejscowienia statku przez Martella.
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Sie, 2014   

Hmm, tak to jest operowac z telefonu. To i tak czy siak sobie wpłynę skoro nic tam nie stoi ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 12