galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #74 - Pole Gry
Autor Wiadomość
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sie, 2014   PBF #74 - Pole Gry





Kruk:
Stark Brak Efektu

Najazdy:
Tully Harrenhall -> pali najazd Tyrella na Czarnym Nurcie
Martell Wschodnie Morze Letnie -> pali najazd Tyrella na Zachodnim Morzu Letnim
Lannister Lannisport -> ściągnięty bez efektu
Targaryen Port Smoczej Skały -> pali wsparcie Baratheona na Cieśninie Tarthu
Stark Lodowa Zatoka -> pali wsparcie Lannistera na Morzu Zachodzącego Słońca
Tyrell Zachodnie Morze Letnie -> spalony

Tully Port Seagard -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Lannister Palec Flinta -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Targaryen Gorzki Most -> zdjęty bez efektu
Stark Morze Dreszczy -> pali wsparcie Targaryena na Wąskim Morzu
Tyrell Czarny Nurt -> spalony

Lannister Ashemark -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Marsze:
Tully Banefort (marsz -1) -> rycerz na Seagard ; rycerz na Złoty Ząb ; piechur na Ashemark - bitwa z Lannisterem! ; nie zostawia żetonu władzy
Martell Summerhall (marsz +0) -> rycerz na Gorzki Most - bitwa z Targaryen! ; rycerz na Ashford ; machina oblężnicza zostaje
Lannister Zatoka Żelaznych Ludzi (marsz -1) -> statek do portu Pyke ; statek zostaje
Targaryen Dolina Arrynów (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Smoczą Skałę ; piechur zostaje
Stark Biały Port (marsz -1) -> rycerz na Paluchy
Arryn Orle Gniazdo (marsz +0) -> rycerz, rycerz, rycerz na Dolinę Arrynów - bitwa z Targaryen!
Baratheon Koniec Burzy (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Gniazdo Gryfów ; rycerz na Summerhall - bitwa z Martellem!
*Aktualizacja mapy #1
Tyrell Goldengrove (marsz +1) -> rycerz na Gorzki Most - bitwa z Martellem! ; zostawia żeton władzy

Tully Seagard (marsz +0) -> rycerz na Grzęzawiska - bitwa ze Starkiem! ; rycerz zostaje
Martell Szlak Kości (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Lannister Pyke (marsz +0) -> piechur na Lannisport
Targaryen Duskendale (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Stark Bliźniaki (marsz +1) -> rycerz na Seagard - bitwa z Tully!
Baratheon Gniazdo Gryfów (marsz +0) -> rycerz, rycerz i machina oblężnicza na Smoczą Skałę - bitwa z Targaryenem! ; zostawia żeton władzy
Tyrell Oldtown (marsz +0) -> rycerz na Starfall ; machina oblężnicza zostaje

Tully Złoty Ząb (marsz +1) -> piechur, rycerz, rycerz na Lannisport - bitwa z Lannisterem! ; zostawia żeton władz
Martell Ashford (marsz +1) -> ściągnięty w wyniku działania Królowej Cierni/Lady Olenny
Lannister Casterly Rock (marsz +1) -> rycerz na Lannisport - bitwa z Tully!
Targaryen Królewska Przystań (marsz +1) -> machina na Gorzki Most - bitwa z Martellem!
Stark Czarny Zamek (marsz +0) -> machina oblężnicza na Palec Flonta - bitwa z Lannisterem!
Tyrell Wysogród (marsz -1) -> zdjęty bez efektu

Umocnienia Władzy:
Martell Słoneczna Włócznia -> 2 żetony władzy ; Port Słonecznej Włóczni -> 1 żeton władzy
Targaryen Port Królewskiej Przystani -> 1 żeton władzy ; Port Gulltown -> 1 żeton władzy
Stark Fosa Cailin -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Port Starego Miasta -> 1 żeton władzy


Aktualny Układ Sił


Fortece/Zamki:
    Arryn 2
    Baratheon 3
    Lannister 4
    Martell 2
    Stark 4
    Targaryen 5
    Tully 4
    Tyrell 4


Żetony Władzy:
    Arryn 0
    Baratheon 0
    Lannister 4
    Martell 4
    Stark 4
    Targaryen 3
    Tully 0
    Tyrell 3


Zaopatrzenie:
    Arryn 2
    Baratheon 3
    Lannister 3
    Martell 5
    Stark 3
    Targaryen 2
    Tully 2
    Tyrell 6


Gracze oraz Karty Rodów:
Arryn - Rewolta
Jon Arryn [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
ser Lyn Corbay [3] - [miecz][miecz]
Yohn Royce [2] - [miecz]
Ser Lyonel Corbay [2] - [wieża]
Ser Denys Arryn [1] - Jeśli atakujesz, wszyscy twoi Rycerze biorący udział w bitwie (w tym wspierający Rycerze Arrynów) zapewniają premię +3, a zamiast +2.
Nestor Royce [1] - [miecz][wieża]
Eon Hunter [0] - Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.

Baratheon - Czarnylord23
Robert Baratheon [4] - [miecz][miecz][miecz]
Stannis Baratheon [3] - Jeśli twoja karta rodu "Robert Baratheon" znajduje się na ręce ta karta dostaje +1 do siły i symbol wieży.
ser Cortnay Penrose [2] - Za każdą kartę rodu należącą do rodu Baratheon znajdującą się na stosie kart odrzuconych ta karta dostaje 1 symbol wieży.
Eldon Estermont [2] - [miecz]
Ser Gawen Wylde [1] - [wieża]
Davos Seaworth [1] - Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski bądź obszar lądowy graniczący z obszarem morskim natychmiast wejdź o 1 pozycję wyżej na torze zaopatrzenia.
Renly Baratheon [0] - Na czas bitwy możesz użyć jeden z rozkazów wsparcia sąsiadujący z obszarem ogarniętym walką jako własny (także przeciwnika z którym obecnie walczysz)

Lannister - Torn
Tywin Lannister [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
ser Kevan Lannister [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, możesz położyć na podbitym obszarze jeden z dostępnych rozkazów Wsparcia lub Obrony, lub przesunąć go z innego pola planszy.
ser Gregor Clegane [2] - [miecz][miecz][miecz]
ser Tygett Lannister [2] - [wieża]
ser Jaime Lannister [1] - [miecz][miecz]
Gerion Lannister [1] - Jeśli twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze Lenników od ciebie, na czas tej bitwy zamień miejscami swój żeton z żetonem przeciwnika na tym torze. Jeśli w ten sposób twój żeton znalazł się na na pierwszym miejscu na torze Lenników dostajesz na czas tej bitwy również żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali.
Genna Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, będziesz mógł usunąć z planszy jeden dowolny Rozkaz należący do pokonanego przeciwnika lub gracza, który wspierał go w tej bitwie.

Martell - Vickon
Lewyn Martell [4] - [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] - [wieża][wieża]
Anders Yronwood [2] - Jeśli atakujesz wszyscy twoi Piechurzy biorący udział w bitwie (w tym wspierający Piechurzy Martellów) zapewniają premię +2, a zamiast +1.
ser Manfrey Martell [2] - [miecz][wieża]
Oberyn Martell [1] - Jeżeli twoja karta rodu "Elia Martell"; znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Elia Martell [1] - Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika lub gracza, który wspiera go w tej bitwie, na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Stark - Guzu
Eddard Stark [4] - [miecz][miecz]
Willam Dustin [3] - [miecz]
Ethan Glover [2] - Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek bądź twierdzę, Machiny Oblężnicze przeciwnika (w tym wspierające Machiny Oblężnicze przeciwnika) zapewniają premię +2 zamiast +4.
ser Mark Ryswell [2] - [miecz][wieża]
Martyn Cassel [1] - [wieża][wieża]
Theo Wull [1] - Jeśli twoja karta rodu "Eddard Stark" znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta zyskuje +1 do siły i symbol wieży.
Howland Reed [0] - Zignoruj specjalną zdolność karty rodu przeciwnika.

Targaryen - Richtus
Rheagar Targaryen [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Jon Connington [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jednego z biorących w niej udział Piechurów (lub jednego ze wspierających Piechurów) do jednostki Rycerzy. Piechur może należeć do ciebie lub wspierającego cię gracza.
ser Barristan Selmy [2] - [wieża][wieża]
ser Jonothor Darry [2] - [miecz][miecz]
Owen Merryweather [1] - Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 siły.
ser Willem Darry [1] - [miecz][wieża]
Aerys II Targaryen [0]- Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek lub twierdzę możesz natychmiast odrzucić 2 Żetony Władzy, aby zniszczyć wszystkie jednostki biorące udział w bitwie. Jeśli na tym obszarze znajdował się twój Żeton Władzy, natychmiast go zdejmij.

Tully -Sardo
Hoster Tully [4] - [miecz][wieża]
ser Brynden Tully [3] - Natychmiast usuń dowolny żeton Wsparcia znajdujący się na obszarze lądowym.
Jason Mallister [2] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem lądowym graniczącym z morzem lub rzeką, ta karta dostaje +1 do siły i symbol miecza.
Tytus Blackwood [2] - [wieża][wieża]
ser Desmond Grell [1] - Jeśli bronisz lub atakujesz obszar "Riverrun", ta karta otrzymuje premię +2 do siły.
Clement Piper [1] - [miecz]
Petyr Baelish [0] - Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.

Tyrell - Beez
Randyl Tarly [4] - [miecz][miecz]
Mathis Rowan [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na wybrane sąsiadujące obszary lądowe, które kontrolujesz. Jeśli obszar opuszczą wszystkie jednostki, gracz może zostawić na tym obszarze żeton władzy, aby ustanowić nad nim kontrolę.
Mace Tyrell [2] - Jeśli atakujesz przeciwnik natychmiast spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0).
Garth Tyrell [2] - [miecz][wieża]
Paxter Redwyne [1] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje Statki biorące udział w bitwie (w tym statki wspierające Tyrellów) posiadają bazową siłę równą 2, zamiast 1.
ser Quentin Tyrell [1] - [miecz]
Olenna Redwyne [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Dzikich

Aktualną kartę Dzikich widział: Tyrell
Aktualna Siła Dzikich: 12

Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.


Zabójcy wron
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.


Nadciąga horda
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Wto 02 Gru, 2014, w całości zmieniany 285 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sie, 2014   



Kruk:
Lannister podgląda kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii

Najazdy:
~ brak

Marsze:
Targaryen Królewska Przystań (marsz +0) -> piechur na Czarny Nurt ; rycerz na Gorzki Most
Baratheon Spiżowa Brama (marsz +0) -> piechur na Summerhall ; nie zostawia żetonu
Martell Słony Brzeg (marsz +0) -> piechur na Słoneczną Włócznie ; zostawia żeton
Stark Lodowa Zatoka (marsz -1) -> statek na Morze Zachodzącego Słońca
Arryn Zatoka Krabów (marsz +0) -> statek na Morze Dreszczy
Lannister Casterly Rock (marsz +0) -> piechur na Ashemark ; rycerz na Złoty Ząb
Tyrell Cieśnina Redwyn'eów (marsz -1) -> statek na Zachodnie Morze Letnie
Tully Riverrun (marsz +0) -> rycerz na Harrenhall ; piechur zostaje

Targaryen Zatoka Czarnego Nurtu (marsz +1) -> schodzi bez efektu
Baratheon Zatoka Rozbitków (marsz +1) -> statek na Wąskie Morze
Martell Morze Dornijskie (marsz -1) -> statek na Wschodnie Morze Letnie
Stark Szczęki (marsz +0) -> statek na Morze Dreszczy - bitwa z Arrynem!
Lannister Złota Cieśnina (marsz +1) -> statek na Morze Zachodzącego Słońca - bitwa ze Starkiem!
Tyrell Wysogród (marsz +0) -> piechur na Arbor ; rycerz na Oldtown

Martell Słoneczna Włócznia (marsz +1) -> piechur na Starfall ; rycerz na Yronwood

Umocnienia Władzy:
Targaryen Smocza Skała* -> statek na Cieśninę Tarthu
Baratheon Koniec Burzy* -> statek i statek na Zatokę Rozbitków
Stark Biały Port -> 1 żeton władzy ; Winterfell -> 2 żetony władzy
Arryn Dolina Arrynów* -> statek na Zatokę Krabów ; Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy
Lannister Lannisport* -> statek i statek na Złotą Cieśninę
Tyrell Horn Hill -> 2 żetony władzy
Tully Seagard* -> piechur i statek na Zatokę Żelaznych Ludzi ; port Seagard -> 1 żeton władzy



Talia I
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu [-Targaryen-] wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Mobilizacja:

Targaryen
- Gorzki Most -> rycerz
- Królewska Przystań -> piechur ; statek na Zatokę Czarnego Nurtu
- Smocza Skała -> statek na Zatokę Czarnego Nurtu

Baratheon
Koniec Burzy -> statek na Zatokę Rozbitków ; statek do portu
Summerhal -> piechur

Martell
- Słoneczna Włócznia -> piechur ; statek na Morze Dornijskie
- Starfall -> piechur
- Yronwood -> statek na Morze Dornijskie

Stark
- Biały Port -> statek na Szczęki
- Winterfell -> piechur ; statek na Lodową Zatokę

Arryn
- Dolina Arrynów -> statek na Zatokę Krabów
- Orle Gniazdo -> piechur up w rycerza

Lannister
- Casterly Rock -> piechur ; statek na Złotą Cieśninę
- Lannisport -> rycerz
- Złoty Ząb -> piechur

Tyrell
- Stare Miasto -> piechur ; statek na Cieśninę Redywnów
- Wysogród -> piechur ; statek na Zachodnie Morze Letnie

Tully
- Harrenhall -> brak
- Riverrun -> piechur ; piechur
- Seagard -> piechur up w rycerza ; piechur up w rycerza

Talia II
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Licytacja Żelaznego Tronu:
Targaryen
Martell
Stark
Lannister
Tyrell
Tully
Arryn
Baratheon

Licytacja Toru Lenników:
Arryn
Baratheon
Stark
Tyrell
Targaryen
Martell
Lannister
Tully

Licytacja Toru Królewskiego Dworu:
Lannister
Stark
Tyrell
Tully
Targaryen
Martell
Arryn
Baratheon

Talia III
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.



Kruk:
Lannister Casterly Rock -> zmiana wsparcia na marsz +1

Najazdy:
Lannister Morze Zachodzącego Słońca -> pali najazd Tully'ego na Zatoce Żelaznych Ludzi
Tully Zatoka Żelaznych Ludzi -> spalony przez Lannistera

Marsze:
Targaryen Zatoka Czarnego Nurtu (marsz +0) -> statek, statek, statek na Wąskie Morze - bitwa z Baratheon!
Martell Morze Dornijskie (marsz +0) -> statek i statek na Wschodnie Morze Letnie
Stark Winterfell (marsz -1) -> piechur na Czarny Zamek ; rycerz na Biały Port
Lannister Złoty Ząb (marsz -1) -> piechur na Castle Rock ; rycerz na Silverhill ; nie zostawia żetonu władzy
Tyrell Stare Miasto (marsz -1) -> piechur zostaje ; rycerz na Horn Hill
Tully Riverrun (marsz -1) -> piechur na Seagard ; piechur na Harrenhall ; piechur zostaje
Arryn Dolina Arrynów (marsz -1) -> piechur na Gulltown ; nie zostawia żetonu władzy
Baratheon Zatoka Krabów (marsz -1) -> schodzi bez efektu

Targaryen Gorzki Most (marsz -1) -> rycerz zostaje ; rycerz na Królewski Las
Martell Starfall (marsz -1) -> piechur i piechur na Książęcą Przełęcz ; nie zostawia żetonu władzy
Stark Lodowa Zatoka (marsz +1) -> schodzi bez efektu
Lannister Lannisport (marsz +0) -> piechur zostaje ; rycerz na Pyke
Tyrell Horn Hill (marsz +0) -> piechur i rycerz na Wysogród ; nie zostawia żetonu władzy
Tully Harrenhall (marsz +0) -> piechur na Czarny Nurt - bitwa z Targaryen! [+3żw] ; rycerz zostaje
Arryn Zatoka Krabów (marsz +0) -> statek, statek, statek na Wąskie Morze - bitwa z Targaryen!
Baratheon Wąskie Morze (marsz +0) -> zdjęty w wyniku przegranej bitwy

Martell Słoneczna Włócznia (marsz +1) -> piechur na Słony Brzeg ; piechur zostaje
Stark Biały Port (marsz +0) -> piechur na Dreadfort ; rycerz na Bliźniaki ; zostawia żeton władzy
Lannister Casterly Rock (marsz +1) -> piechur na Banefort ; piechur zostaje
Tyrell Wysogród (marsz +1) -> piechur na Ashford ; piechur na Trzy Wieże ; rycerz na Goldengrove
Tully Seagard (marsz +1) -> piechur zostaje ; rycerz na Grzęzawiska ; rycerz na Palec Flinta



Talia I
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Arryn 2 - 1 = 1
Baratheon 2 - 1 = 1
Lannister 2 + 2 = 4
Martell 2 + 1 = 3
Stark 1 + 0 = 1
Targaryen 1 + 3 = 4
Tully 2 + 1 = 3
Tyrell 2 + 2 = 4

Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Arryn 0 + 2 = 2
Baratheon 1 + 3 = 4
Lannister 1 + 2 = 3
Martell 1 + 2 = 3
Stark 0 + 2 = 2
Targaryen 1 + 3 = 4
Tully 6 + 3 = 9
Tyrell 2 + 1 = 3

Talia III
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.





Kruk Posłaniec:
Lannister Podgląda Kartę Dzikich i zostawia na wierzchu talii

Najazdy:
Targaryen Gorzki Most -> pali najazd Tyrella w Ashford
Lannister Banefort -> pali UW* Tully'ego w Riverrun
Tyrell Ashford -> spalony

Marsze:
Targaryen Smocza Skała (marsz -1) -> piechur na Duskendale ; zostawia żeton władzy
Martell Słony Brzeg (marsz +0) -> piechur na Przylądek Gniewu
Stark Lodowa Zatoka (marsz +1) -> statek, statek na Morze Zachodzącego Słońca - bitwa z Lannisterem!
Lannister Złota Cieśnina (marsz +1) statek i statek na Zatokę Żelaznych Ludzi - bitwa z Tully!
Tyrell Goldengrove (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Tully Grzęzawiska (marsz +0) -> rycerz na Seagard ; nie zostawia żetonu władzy
Arryn Wąskie Morze (marsz +0) -> statek i statek na Cieśninę Tarthu - bitwa z Targaryen!
*Aktualizacja mapy*
Baratheon Summerhall (marsz -1) -> piechur na Gniazdo Gryfów ; piechur na Spiżową Bramę ; zostawia żeton władzy

Targaryen Czarny Nurt (marsz +0) -> schodzi bez efektu
Stark Dreadfort (marsz +0) -> piechur na Karhold ; zostawia żeton władzy
Lannister Pyke (marsz +0) -> piechur na Seagard - bitwa z Tully! ; zostawia żeton władzy
Tyrell Trzy Wieże (marsz +0) -> piechur na Horn Hill ; zostawia żeton władzy
Tully Palec Flinta (marsz -1) -> schodzi bez wykonania
Arryn Orle Gniazdo (marsz -1) -> piechur na Dolinę Arrynów ; piechur zostaje
Baratheon Zatoka Rozbitków (marsz +0) -> statek na Cieśninę Tarthu - bitwa z Arryn! ; statek i statek zostają

Targaryen Zatoka Czarnego Nurtu (marsz +1) -> statek i statek na Cieśninę Tarthu - bitwa z Arryn!
Lannister Silverhill (marsz -1) -> piechur na Złoty Ząb ; nie zostawia żetonu władzy

Umocnienia Władzy:
Targaryen Królewski Las -> 2 żetony ; Królewska Przystań -> 3 żetony
Martell Słoneczna Włócznia* -> piechur i statek na Morze Dornijskie ; Książęca Przełęcz -> 2 żetony ; Yronwood -> 1 żeton
Stark Winterfell* -> statek do portu i statek na Lodową Zatokę ; Czarny Zamek -> 2 żetony ; Bliźniaki -> 1 żeton
Lannister Lannisport* -> statek i statek na Złotą Cieśninę ; Ashemark -> 2 żetony ; Casterly Rock -> 2 żetony
Tyrell Stare Miasto* -> statek i statek na Cieśninę Redywnów ; Arbor -> 2 żetony
Tully Riverrun -> spalone! ; Seagard -> zajęte przez oddziały wroga ; Port Seagard -> zajęty przez oddziały wroga
Arryn Gulltown -> 2 żetony
Baratheon Koniec Burzy -> 2 żetony ; Port Końca Burzy -> 1 żeton



Talia I
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia II
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca [-Lannister-] wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Tor Żelaznego Tronu:
    1. Tully
    2. Tyrell
    3. Targaryen
    4. Lannister
    5. Stark
    6. Baratheon
    7. Martell
    8. Arryn


Tor Lenników:
    1. Lannister
    2. Stark
    3. Arryn
    4. Targaryen
    5. Tully
    6. Baratheon
    7. Martell
    8. Tyrell


Tor Królewskiego Dworu:
    1. Baratheon
    2. Martell
    3. Targaryen
    4. Arryn
    5. Stark
    6. Lannister
    7. Tully
    8. Tyrell


Talia III
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali [-Lannister-] wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Nie 14 Wrz, 2014, w całości zmieniany 7 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sie, 2014   





Kruk Posłaniec:
Baratheon Gniazdo Gryfów -> zmiana Obrony* na Umocnienie Władzy

Najazdy:
Tully Riverrun -> pali wsparcie Lannistera w Banefort
Tyrell Horn Hill -> brak legalnego celu ; zdjęty
Targaryen Gorzki Most -> brak legalnego celu ; zdjęty
Lannister Złota Cieśnina -> pali najazd Starka na Morzu Zachodzącego Słońca
Stark Morze Zachodzącego Słońca -> spalone


Marsze:
Tully Palec Flinta (marsz -1) -> piechur na Grzęzawiska ; nie zostawia żetonu władzy
Tyrell Goldengrove (marsz -1) -> piechur na Old Oak ; nie zostawia żetonu władzy
Targaryen Port Smoczej Skały (marsz -1) -> statek na Cieśninę Tarthu
Lannister Casterly Rock (marsz -1) -> piechur na Lannisport
Stark Port Winterfell (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Baratheon Zatoka Rozbitków (marsz +0) -> statek na Wąskie Morze - bitwa z Arryn! ; statek i statek zostaje
Martell Książęca Przełęcz (marsz -1) -> piechur na Szlak Kości ; piechur zostaje
Arryn Wąskie Morze (marsz +0) -> statek ; statek ; statek na Zatokę Czarnego Nurtu - bitwa z Targaryen!

[-aktualizacja mapy-]


Tully Grzęzawiska (marsz +0) -> piechur i rycerz na Palec Flinta ; piechur zostaje
Tyrell Ashford (marsz +0) -> piechur na Gorzki Most - bitwa z Targaryen! ; nie zostawia żetonu władzy
Targaryen Cieśnina Tarthu (marsz +0) -> statek na Wąskie Morze ; statek i statek zostają
Lannister Lannisport (marsz +0) -> piechur na Palec Flinta - bitwa z Tully! ; piechur zostaje
Stark Bliźniaki (marsz +0) -> schodzi bez efektu
Baratheon Spiżowa Brama (marsz -1) -> piechur na Tarth ; zostawia żeton władzy
Martell Słoneczna Włócznia (marsz +0) -> piechur na Szlak Kości ; piechur na Starfall

Umocnienia Władzy:
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Stare Miasto -> 1 żeton władzy
Targaryen Królewska Przystań* -> statek i statek do portu
Lannister Ashemark -> 2 żetony władzy ; Złoty Ząb -> 1 żeton władzy
Stark Winterfell* -> piechur i piechur ; Czarny Zamek -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
Baratheon Koniec Burzy* -> piechur i statek na Zatokę Rozbitków ; Port Końca Burzy -> 1 żeton władzy ; Gniazdo Gryfów -> 1 żeton władzy
Arryn Gulltown -> 2 żetony władzy ; Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy



Talia I
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę
->
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Zaopatrzenie:
    Arryn 2
    Baratheon 3
    Lannister 3
    Martell 5
    Stark 1
    Targaryen 3
    Tully 3
    Tyrell 5


Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Żetony Władzy:
    Arryn 4 + 2 = 6
    Baratheon 3 +4 = 7
    Lannister 4 + 3 = 7
    Martell 3 + 3 = 6
    Stark 4 + 4 = 8
    Targaryen 1 + 4 = 5
    Tully 0 + 1 = 1
    Tyrell 3 + 2 = 5


Talia III
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu

Aktualna siła Dzikich: 9 + 3 = 12
Aktualną kartę Dzikich widział: Lannister





Kruk Posłaniec:
Baratheon Port Końca Burzy -> zmiana rozkazu wsparcia na umocnienie władzy

Marsze:
Tully Grzęzawiska (marsz +0) -> piechur i rycerz na Seagard - bitwa z Lannister! ; nie zostawia żetonu władzy
Tyrell Stare Miasto (marsz -1) -> piechur na Old Oak ; zostawia żeton władzy
Targaryen Port Królewskiej Przystani (marsz +0) -> statek, statek i statek na Zatokę Czarnego Nurtu - bitwa z Arryn!
Lannister Banefort (marsz +0) -> piechur na Old Oak - bitwa z Tyrell! ; nie zostawia żetonu władzy
Stark Morze Dreszczy (marsz -1) -> statek na Zatokę Krabów
Baratheon Zatoka Rozbitków (marsz +1) -> statek, statek, statek na Cieśninę Tarthu - bitwa z Targaryen!
Martell Przylądek Gniewu (marsz +1) -> piechur na Gniazdo Gryfów - bitwa z Baratheon! ; nie zostawia żetonu władzy

[-aktualizacja mapy-]

Tyrell Old Oak (marsz +0) -> piechur na Goldengrove ; piechur zostaje
Targaryen Królewski Las (marsz -1) -> piechur na Summerhall ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister Złoty Ząb (marsz -1) -> piechur na Banefort ; zostawia żeton władzy
Stark Winterfell (marsz +0) -> piechur na Grzęzawiska ; piechur na Kamienny Brzeg ; piechur na Fosę Cailin
Baratheon Tarth (marsz +0) -> piechur na Przylądek Gniewu - bitwa z Martell! ; nie zostawia żetonu władzy


Umocnienia Władzy:
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Horn Hill -> 2 żetony władzy
Targaryen Duskendale* -> piechur up w rycerza ; Królewska Przystań -> 3 żetony władzy
Lannister Ashemark -> 2 żetony władzy ; Lannisport -> 1 żeton władzy
Stark Czarny Zamek -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
Baratheon Koniec Burzy* -> piechur up w rycerza i piechur up w wieże oblężniczą ; Port Końca Burzy -> 1 żeton władzy
Martell Starfall* -> piechur ; Książęca Przełęcz -> 2 żetony władzy ; Szlak Kości -> 2 żetony władzy
Arryn Gulltown* -> statek i statek do portu ; Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy



Talia I
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu [-Tully-] wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia II
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca [-Martell-] wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia III
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.





Kruk:
Martell Przylądek Gniewu -> zmiana najazdu na marsz +1*

Najazdy:
Targaryen Cieśnina Tarthu -> brak legalnego celu ; zdjęty
Lannister Zatoka Żelaznych Ludzi -> pali najazd Starka na Grzęzawiskach
Stark Grzęzawiska -> spalony

Lannister Banefort -> brak legalnego celu ; zdjęty
Stark Port Winterfell -> brak legalnego celu zdjęty

Marsze:
Tully Harrenhall (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Tyrell Gorzki Most (marsz -1) -> piechur na Czarny Nurt - bitwa z Targaryen! ; nie zostawia żetonu władzy
Targaryen Summerhall (marsz +1) -> piechur na Koniec Burzy - bitwa z Baratheon! ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister Lannisport (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Stark Kamienny Brzeg (marsz -1) -> piechur na Czarny Zamek ; zostawia żeton władzy
Martell Szlak Kości (marsz +0) -> piechur i piechur na Summerhall ; nie zostawia żetonu władzy
Arryn Port Gulltown (marsz +1) -> statek i statek na Zatokę Krabów - bitwa ze Starkiem!
Baratheon Koniec Burzy (marsz +0) -> ściągnięty w wyniku przegranej bitwy

Tully Riverrun (marsz +0) -> piechur na Kamienny Sept

[-aktualizacja mapy przed marszem Arryna-]

Tyrell Old Oak (marsz +0) -> piechur na Silverhill ; nie zostawia żetonu władzy
Targaryen Zatoka Czarnego Nurtu (marsz -1) -> statek i statek na Wąskie Morze ; statek zostaje
Stark Czarny Zamek (marsz +0) -> piechur i piechur na Dolinę Arrynów - bitwa z Arrynem! ; nie zostawia żetonu władzy
Martell Starfall (marsz -1) -> piechur na Przylądek Gniewu ; piechur na Szlak Kości ; zostawia żeton władzy

Targaryen Wąskie Morze -> statek na Morze Dreszczy - bitwa ze Starkiem!
Stark Morze Zachodzącego Słońca (marsz +1) -> statek na Złotą Cieśninę - bitwa z Lannisterem!
Martell Przylądek Gniewu (marsz +1) -> piechur i piechur na Gniazdo Gryfów - bitwa z Baratheon! ; nie zostawia żetonu władzy

Umocnienia Władzy:
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Horn Hill -> 2 żetony władzy
Lannister Ashemark -> 2 żetony władzy ; Pyke -> 1 żeton władzy
Stark Fosa Cailin -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
Martell Yronwood* -> piechur ; Książęca Przełęcz -> 2 żetony władzy
Arryn Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy



Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Tully:
    Harrenhall: piechur up w rycerza
    Riverrun: piechur i piechur
    Seagard: statek i statek do portu

Tyrell
    Goldengrove: piechur up w rycerza
    Stare Miasto: piechur i statek na Zachodnie Morze Letnie
    Wysogród: wieża oblężnicza

Targaryen
    Duskendale: statek na Zatokę Czarnego Nurtu
    Koniec Burzy: piechur up w rycerza
    Królewska Przystań: piechur i piechur up w rycerzy
    Smocza Skała: piechur

Lannister
    Casterly Rock: wieża oblężnicza
    Lannisport: rycerz
    Palec Flinta: piechur up w rycerza
    Pyke: piechur up w rycerza
    Złoty Ząb: piechur

Stark
    Biały Port: piechur
    Bliźniaki: piechur up w rycerza
    Dolina Arrynów: piechur up w rycerza
    Dreadfort: piechur
    Winterfell: wieża oblężnicza

Martell
    Gniazdo Gryfów: piechur up w rycerza
    Słoneczna Włócznia: piechur i statek do portu
    Starfall: piechur
    Summerhall: piechur up w rycerza
    Yronwood: piechur up w rycerza

Arryn
    Gulltown: rycerz
    Orle Gniazdo: rycerz

Baratheon
~

Talia II
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Licytacja Żelaznego Tronu:
    Stark
    Arryn
    Martell
    Baratheon
    Lannister
    Tully
    Tyrell
    Targaryen


Licytacja Toru Lenników:
    Martell
    Arryn
    Stark
    Baratheon
    Tyrell
    Lannister
    Tully
    Targaryen


Talia III
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Nie 12 Paź, 2014, w całości zmieniany 7 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sie, 2014   





Kruk Posłaniec:
    Tyrell Podgląda Kartę Dzikich i zostawia na wierzchu talii


Najazdy:
    Stark Morze Zachodzącego Słońca -> pali wsparcie Lannistera z Zatoki Żelaznych Ludzi
    Arryn Port Gulltown -> pali wsparcie Starka na Zatoce Krabów
    Martell Książęca Przełęcz -> schodzi bez efektu
    Lannister Banefort -> pali wsparcie Tully'ego w Rivverun
    Tully Kamienny Sept -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
    Tyrell Silverhill -> schodzi bez efektu
    Targaryen Koniec Burzy -> pali wsparcie Martella w Gnieździe Gryfów

    Stark Szczęki -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
    Martell Morze Dornijskie -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
    Tyrell Horn Hill -> schodzi bez efektu



Marsze:
    Stark Dolina Arrynów (marsz +0) -> piechur i rycerz na Gulltown - bitwa z Arryn! ; nie zostawia żetonu władzy
    Arryn Orle Gniazdo (marsz +0) -> piechur na Dolinę Arrynów ; rycerz zostaje
    Martell Yronwood (marsz -1) -> piechur i rycerz na Książęcą Przełęcz ; nie zostawia żetonu władzy
    Baratheon Tarth (marsz +0) -> piechur na Koniec Burzy - bitwa z Targaryen! ; nie zostawia żetonu władzy
    Lannister Lannisport (marsz -1) -> rycerz na Casterly Rock
    Tully Port Seagard (marsz +0) -> statek i statek na Zatokę Żelaznych Ludzi - bitwa z Lannisterem!
    Tyrell Czarny Nurt (marsz +0) -> piechur na Kamienny Sept - bitwa z Tully!
    Targaryen Królewska Przystań (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Gorzki Most

    [-Aktualizacja Mapy-]

    Stark Winterfell (marsz -1) -> wieża oblężnicza na Czarny Zamek
    Arryn Paluchy (marsz -1) -> piechur na Dolinę Arrynów ; nie zostawia żetonu władzy
    Martell Summerhall (marsz +0) -> rycerz na Ashfors ; piechur zostaje
    Lannister Casterly Rock (marsz +0) -> rycerz i wieża oblężnicza na Seagard - bitwa z Tully!
    Tyrell Stare Miasto (marsz -1) -> wieża oblężnicza na Starfall - bitwa z Martell!
    Targaryen Wąskie Morze (marsz +0) -> statek na Zatokę Krabów - bitwa ze Starkiem!


Umocnienia Władzy:
    Stark Dreadfort* -> piechur up w wieże oblężniczą ; Fosa Cailin -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
    Martell Słoneczna Włócznia -> 2 żetony władzy ; Port Słonecznej Włóczni -> 1 żeton władzy
    Lannister Ashemark -> 2 żetony władzy
    Tully Seagard* -> zajęty przez wroga ; Harrenhall -> 2 żetony władzy
    Tyrell Wysogród* -> statek na Zachodnie Morze Letnie, piechur up w rycerza ; Arbor -> 2 żetony władzy
    Targaryen Smocza Skała -> 1 żeton władzy






Talia I:
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu [-Stark-] wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia II:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Talia III:
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.





Kruk:
    Tyrell Cieśnina Redwynów -> zmiana rozkazu z marszu +0 na marsz +1*


Najazdy:
    Stark Grzęzawiska -> pali obronę Lannistera na Palcu Flinta
    Martell Ashford -> ściągnięty bez efektu
    Lannister Złoty Ząb -> pali najazd Tyrella w Silverhill
    Tyrell Horn Hill -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

    Stark Morze Dreszczy -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
    Martell Yronwood -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
    Lannister Banefort -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
    Tyrell Silverhill -> spalony

    Stark Port Gulltown -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu


Marsze:
    Stark Bliźniaki (marsz +1) -> rycerz na Seagard - bitwa z Lannister! ; zostawia żeton władzy
    Martell Książęca Przełęcz (marsz -1) -> piechur na Starfall ; rycerz na Ashford ; piechur zostaje
    Baratheon Zatoka Rozbitków (marsz +0) -> statek i statek na Cieśninę Tarthu - bitwa z Targaryen! ; statek zostaje
    Lannister Złota Cieśnina (marsz +1) -> statek , statek , statek na Morze Zachodzącego Słońca - bitwa ze Starkiem!
    Tully Kamienny Sept (marsz +1) -> piechur na Złoty Ząb - bitwa z Lannister! ; nie zostawia żetonu władzy
    ~Aktualizacja #1~
    Tyrell Wysogród (marsz -1) -> rycerz na Ashford - bitwa z Martell!
    Targaryen Duskendale (marsz +1) -> rycerz na Gulltown - bitwa ze Starkiem! ; nie zostawia żetonu władzy

    Stark Dreadfort (marsz -1) -> machina oblężnicza na Czarny Zamek
    Martell Wschodnie Morze Letnie (marsz +0) -> statek, statek, statek na Zachodnie Morze Letnie - bitwa z Tyrell!
    Baratheon Koniec Burzy (marsz -1) -> piechur na Spiżową Bramę
    Lannister Pyke -> zdjęty bez efektu
    Tully Riverrun (marsz +0) -> piechur na Kamienny Sept ; rycerz na Seagard - bitwa ze Starkiem! ; piechur zostaje
    Tyrell Cieśnina Redwyn'ow (marsz +1) -> statek, statek, statek na Zachodnie Morze Letnie - bitwa z Martell!
    Targaryen Smocza Skała (marsz +0) -> piechur na Duskendale

    Stark Czarny Zamek (marsz +0) -> wieża oblężnicza na Palec Flinta - bitwa z Lannisterem! ; wieża oblężnicza zostaje
    Baratheon Spiżowa Brama (marsz +1) -> piechur na Smoczą Skałę ; rycerz na Summerhall - bitwa z Martellem!
    Tully Harrenhall (marsz -1) -> rycerz na Duskendele - bitwa z Targaryen! ; zostawia żeton włdzy
    Targaryen Zatoka Czarnego Nurtu (marsz -1) -> statek do portu Królewskiej Przystani ; statek i statek zostają


Umocnienia Władzy:
    Stark Karhold -> 2 żetony władzy ; Fosa Cailin -> 2 żetony władzy
    Arryn Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy
    Martell Słoneczna Włócznia -> 2 żetony władzy
    Lannister Lannisport* -> statek, statek na Złotą Cieśninę ; Ashemark -> 2 żetony władzy
    Tyrell Stare Miasto* -> statek, statek na Cieśninę Redwyn'ow ; Arbor -> 2 żetony władzy
    Targaryen Gorzki Most* -> rycerz




Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Talia III
Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.





Kruk:
Tyrell Podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii

Najazdy:
Stark Lodowa Zatoka -> pali najazd Lannistera na Morzu Zachodzącego Słońca
Martell Ashford -> pali najazd Baratheona w Summerhall
Baratheon Cieśnina Tarthu -> pali wsparcie Targaryena na Zatoce Czarnego Nurtu
Lannister Banefort -> pali wsparcie Tully'ego na Kamiennym Sepcie
Tully Port Seagard -> pali najazd Lannistera na Zatoce Żelaznych Ludzi
Tyrell Silverhill -> zdjęty bez efektu

Stark Morze Dreszczy -> pali wsparcie Targaryena na Wąskim Morzu
Martell Morze Dornijskie -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Baratheon Summerhall -> spalony
Lannister Zatoka Żelaznych Ludzi -> spalony
Tully Złoty Ząb -> pali wsparcie Lannistera w Lannisporcie
Tyrell Horn Hill -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Lannister Morze zachodzącego Słońca -> spalony

Marsze:
Stark Solanki (marsz +0) -> piechur na Gulltown - bitwa z Targaryenem! ; rycerz zostaje
Arryn Dolina Arrynów (marsz +0) -> piechur na Gulltown - bitwa z Targaryen! ; rycerz zostaje
Martell Gniazdo Gryfów (marsz -1) -> rycerz, piechur oraz machina na Summerhall - bitwa z Baratheon! ; nie zostawia żetonu władzy
Baratheon Smocza Skała (marsz -1) -> machina na Gniazdo Gryfów ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister Lannisport (marsz -1) -> rycerz na Pyke ; piechur zostaje
Tully Riverrun (marsz +0) -> rycerz na Seagard ; piechur zostaje
Aktualizacja Mapy
Tyrell Goldengrove (marsz +) -> rycerz na Old Oak ; piechur zostaje
Targaryen Gorzki Most (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Królewską Przystań ; rycerz zostaje

Stark Czarny Zamek (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Martell Książęca Przełęcz (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Baratheon Koniec Burzy (marsz +0) -> piechur na Summerhall - bitwa z Martellem!
Lannister Pyke (marsz +0) -> rycerz i rycerz na Palec Flinta - bitwa ze Starkiem!
Tully Seagard (marsz -1) -> piechur, rycerz i rycerz na Banefort - bitwa z Lannister! ; zostawia żeton władzy
Tyrell Stare Miasto (marsz -1) -> machina oblężnicza na Starfall - bitwa z Martell!
Targaryen Królewska Przystań (marsz +0) -> rycerz na Smoczą Skałę ; rycerz i rycerz na Dolinę Arrynów - bitwa z Arryn!

Umocnienia Władzy:
Stark Karhold -> 2 żetony władzy ; Winterfell -> 2 żetony władzy
Martell Słoneczna Włócznia -> 2 żetony władzy ; Port Słonecznej Włóczni -> 1 żeton władzy
Lannister Ashemark -> 2 żetony władzy ; Port Lannisport -> 1 żeton władzy
Tully Harrenhall -> 2 żetony władzy
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Port Starego Miasta -> 1 żeton władzy
Targaryen Port Gulltown -> 1 żeton władzy ; Port Królewskiej Przystani -> 1 żeton władzy
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Pon 10 Lis, 2014, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
Richtus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sie, 2014   

Rycerz na Gorzki Most, piechur na Czarny Nurt.
 
     
Torn
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sie, 2014   

Podglądam dzikich
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sie, 2014   

Piechur na Summerhall, nie zostawiam ŻW.
 
     
Vickon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

słony brzeg -> słoneczna włócznia - piechur, zostawiam żeton
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Lodowa Zatoka (marsz -1) -> statek na Morze Zachodzącego Słońca
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Statek wypływa na pełne morze.
 
     
Torn
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Casterly Rock, koń na Złoty Ząb, piechur na Ashemark
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

statek na morze dreszczy
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Marsze uzupełnione aż do ruchu Arryna, odnośnie karty Dzikich i decyzji Lannistera:

Cytat:
Kruk:
Lannister podgląda kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii


Ładnie idzie, kontynuujcie ;)
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

Szczęki (marsz +0) -> statek na Morze Dreszczy

dowódca na PW u GM
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sie, 2014   

piechur zostaje w Riverrun, a rycerz idzie na Harrenhal
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.3 sekundy. Zapytań do SQL: 13