 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
wszystkie dodatki/smoki |
Autor |
Wiadomość |
sirtomasz1984 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 11 Paź, 2014 wszystkie dodatki/smoki
|
|
|
Witam wszystkich.
Przez większość czasu grałem z dziewczyną w podstawkę + żniwiarz i królowa lodu i było super. Parę dni temu dokupiliśmy SMOKI. Po pierwszej próbie gry zauważyłem, że podczas gry bardzo mało ciągnęliśmy kart przygód, po jakimś czasie na planszy było bardzo dużo łusek smoków. Zaczęliśmy używać kart smoków i czyścić z planszy łuski, zaczęliśmy szybko zdobywać punkty. Smok- wymiana na pkt siły/mocy + łuska dla gracza która daje kolejny pkt siły/mocy do walki z danymi wrogami.
1. Czy dużo kart przygód używacie podczas gry ze smokami?
2. Czy też szybko zdobywacie punkty siły/mocy?
3. Jak zbalansować grę, aby rozwój postaci nie był tak dynamiczny?
Mam zamiar dokupić pani jeziora, wilkołaka i krainę ognia.
4. Jak będzie wtedy wyglądać gra z wszystkimi dodatkami?
5. Czy jest to do ogarnięcia: co turę łuski smoków + dzień/noc z wilkołaka + spalanie ziem + chodzący żniwiarz i wilkołak? |
|
|
|
 |
el_g [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 11 Paź, 2014 Re: wszystkie dodatki/smoki
|
|
|
sirtomasz1984 napisał/a: | 1. Czy dużo kart przygód używacie podczas gry ze smokami? | Raczej tak. U mnie gracze zazwyczaj najpierw unikaja smoczych lusek i dopiero po pewnym czasie, kiedy czuja sie juz na silach lub chca poczuc adrenalinki zaczynaja polowac na smoki.
sirtomasz1984 napisał/a: | 2. Czy też szybko zdobywacie punkty siły/mocy? | Roznie z tym bywa. Przeciez smok smokowi nierowny, a i kultystow (raczej slabych) jest sporo...
sirtomasz1984 napisał/a: | 3. Jak zbalansować grę, aby rozwój postaci nie był tak dynamiczny? | Wprowadzic wlasne zasady lub zmodyfikowac istniejace, np. 1 pkt Sily/Mocy za kazde 10 pktow trofeow.
sirtomasz1984 napisał/a: | 4. Jak będzie wtedy wyglądać gra z wszystkimi dodatkami? | Bardzo fanie i dlugo
sirtomasz1984 napisał/a: | 5. Czy jest to do ogarnięcia: co turę łuski smoków + dzień/noc z wilkołaka + spalanie ziem + chodzący żniwiarz i wilkołak? | Jest, ja z tym nie mam wiekszych problemow Problemem jest miejsce na stole i czas, bo dodatki wydluzaja gre xD |
|
|
|
 |
Samanar [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 13 Paź, 2014
|
|
|
Ja lubie grac ze stopniowym wzrostem wymagan co do awansu. Awans = poziom +1
Siła/Moc 1: potrzeba 2 punkty za pokonanych wrogów
Siła/Moc 4: potrzeba 5 punktów itd.
Dzięki temu gra nabiera dynamiki na początku, postacie szybciej startują. Rzadziej zdarzają się też "gleby" przy pechowym początkowym losowaniu, a koncówka jest odpowiednio stonowana, bo nie ma sensu spędzać tak dużo czasu na podbijaniu w nieskończoność statystyk jeżeli można kończyć grę.
Polecam, dla mnie ta zasada gwarantuje idealne tempo rozgrywki. |
|
|
|
 |
el_g [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 13 Paź, 2014
|
|
|
Samanar napisał/a: | Ja lubie grac ze stopniowym wzrostem wymagan co do awansu. Awans = poziom +1 (...) Dzięki temu gra nabiera dynamiki na początku, postacie szybciej startują. Rzadziej zdarzają się też "gleby" przy pechowym początkowym losowaniu, a koncówka jest odpowiednio stonowana, bo nie ma sensu spędzać tak dużo czasu na podbijaniu w nieskończoność statystyk jeżeli można kończyć grę.
Polecam, dla mnie ta zasada gwarantuje idealne tempo rozgrywki. | Hmmm... Ja lubie dluzsze posiedzenia, ale wydaje mi sie, ze jest to swietny sposob, jesli nie ma sie za duzo czasu - na pewno wyprobuje w najblizszym czasie |
|
|
|
 |
|
|