 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Wave 4 |
Autor |
Wiadomość |
Gothik [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Kierowca [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 07 Lut, 2014
|
|
|
Suuper! Defender piękny, a phantom ma aż 4 kostki na atak!!! Rety, muszę znaleźć pracę... |
|
|
|
 |
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
|
|
|
Wow, chłopaki mają niezłe tempo. |
|
|
|
 |
michcio694 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
|
|
|
Wave 4 + Imperial Aces + transporter i korweta rebeli = O_O |
|
|
|
 |
Remi [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
|
|
|
Już zaczynam oszczędzać |
|
|
|
 |
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
|
|
|
Trochę czasu chyba jest. Nie sądzę, żeby W4 i wielkie statki ukazały się wcześniej niż w maju. |
|
|
|
 |
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 12 Lut, 2014
|
|
|
Ja jak zwykle nie mogę się doczekać i analizuję wszystko co się da. Oto co wiemy obecnie o W4.
E-Wing
Atak 3 Zwinność 3 Kadłub 2 Osłona 3
Akcje: skupienie, namierzenie, beczka, unik
Ulepszenia: astromech, systemy, torpedy, talent(dla unikatowych)
Piloci:
Nieznany pilot PS 1 – 27p
Nieznany pilot PS 3 – prawdopodobnie 29p
Etahn A’baht PS 5 – 32p
Nieznany pilot PS 8
Karty ulepszeń:
Zaawansowane sensory (są już w Lambdzie)
Nieznany talent Outmaneuver(taki jak w TIE Defender)
Astromech R7 – nieznana umiejętność
Astromech R7-T1(unikat) - 3p
Flechette torpedoes
Manewry: prawdopodobnie zbliżone do X-Winga. Może będzie 5 na wprost i więcej zielonego. Nie sądzę, żeby był zwrot 1, bo w połączeniu z astromechem R2 byłby dosyć mocny.
Z-95 Headhunter
Atak 2 Zwinność 2 Kadłub 2 Osłona 2
Akcje: skupienie, namierzenie
Ulepszenia: rakiety, prawdopodobnie talent dla unikatowych pilotów
Piloci:
Pilot Eskadry Bandytów PS 2 – 12p
Pilot Eskadry Tala PS 4 – 13p
Porucznik Blount PS 6 – 17p
Airen Cracken PS 8 – 19p
Karty ulepszeń:
Munitions failsave
Wingman
Nieznany Talent
Rakiety szturmowe (takie jak w YT-1300, Firespray, Bombowiec TIE)
Rakiety jonowe
Manewry
Tie Defender
Atak 3 Zwinność 3 Kadłub 3 Osłona 3
Akcje: skupienie, namierzenie, beczka
Ulepszenia: działko, rakiety, talent dla unikatowych
Piloci:
Pilot eskadry Delta PS 1 – 30p
Nieznany pilot PS 3 – pewnie 32p
Nieznany pilot PS 6 -?
Nieznany pilot PS 8 - ?
Karty ulepszeń:
Munitions failsave
Nieznany talent Predator
Nieznany talent Outmaneuver (taki sam, jak w E-Wingu)
Działko jonowe (jest już w Firesprayu, Lambdzie i B-Wingu)
Rakiety jonowe (takie jak w Z-95)
Manewry: 5 na wprost zielone. Zwrot 1 czerwony. Jakiś biały k-turn.
Tie Phantom
Atak 4 Zwinność 2 Kadłub 2 Osłona 2
Akcje: skupienie, beczka, unik, maskowanie
Ulepszenia: system, załogant, talent dla niektórych unikatowych,
Piloci:
Pilot eskadry Sigma PS 3 – 29p.
Nieznany pilot PS 5 - 30p?
Nieznany pilot PS 6 - 31p?
Whisper PS 7 - 32p.
Karty ulepszeń:
System kontroli ognia (taki jak w B-Wingu)
Specjalista zwiadu (jak w HWK-290)
Nieznany załogant (tactician?)
Zaawansowane urządzenie maskujące (tylko dla TIE Phantom)
Nieznana modyfikacja
Manewry: cholera wie |
Ostatnio zmieniony przez Barbus Pon 31 Mar, 2014, w całości zmieniany 17 razy |
|
|
|
 |
Oldster [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 12 Lut, 2014
|
|
|
Widzę Barbus że trochę się narobiłeś, ale faktycznie jest w tej grze coś takiego że widząc nowe statki człowiek nie może przestać o nich myśleć |
|
|
|
 |
Remi [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 13 Lut, 2014
|
|
|
Jony w imperium? Gra nabierze zupełnie innego wymiaru |
|
|
|
 |
ataman [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014
|
|
|
To może ja jeszcze uzupełnię o kilka informacji.
Barbus napisał/a: |
E-Wing
Nieznane torpedy(wygląda na flechette torpedoes) siła 3?, zasięg 2-3? |
Flechette Torpedo:
Zasięg: 2-3
Koszt: 2
Atak: 3
Dodatkowy efekt: obrońca dostaje stres (i to niezależnie od tego, czy atak torpedami trafił, czy nie)
(odpalenie wymaga i zużywa TL)
Barbus napisał/a: |
Tie Phantom
Nieznana modyfikacja tylko dla TIE Phantom
Nieznana modyfikacja
|
Pierwsza modyfikacja (tylko dla Tie Phantom) wygląda na Advanced Cloacking Device. Nie mam jednak pojęcia co ona robi.
Druga natomiast nazywa się: Stygium Particle Accelerator, a jej działanie to: dostajesz żeton uników za każdym razem, gdy robisz cloack lub decloack. |
|
|
|
 |
Shantruin [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014
|
|
|
ataman napisał/a: | Dodatkowy efekt: obrońca dostaje stres (i to niezależnie od tego, czy atak torpedami trafił, czy nie) |
Pod warunkiem, że po ataku obrońca ma 4 lub mniej punktów kadłuba |
|
|
|
 |
ataman [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014
|
|
|
Shantruin napisał/a: | ataman napisał/a: | Dodatkowy efekt: obrońca dostaje stres (i to niezależnie od tego, czy atak torpedami trafił, czy nie) |
Pod warunkiem, że po ataku obrońca ma 4 lub mniej punktów kadłuba |
Aaaah, racja! Na szczęście tekst odnosi się do punktów kadłuba, czyli bez tarcz. Zatem efekt stresu działa bez problemu na wszystkie małe statki z wyjątkiem Y-winga oraz Tie-Bombera. |
|
|
|
 |
Shantruin [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014
|
|
|
Zadziała i na duże, jak i na Y-wing i Bombera, jeśli się je wcześniej sprowadzi do odpowiednio niskiego poziomu I ten cudownie niski koszt! Cudo!
Można też dodać, że wśród pilotów Z-95 obstawiani są, częściowo na podstawie rozszyfrowania kart ze zdjęć: Tala Squadron Pilot (PS4), Lieutenant Blount (PS6 - niech nam żyją rebelianckie składy 666666:X.Y.A.B.HWK.Z), Airen Cracken (PS8). |
|
|
|
 |
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014
|
|
|
Fajnie, że jeszcze bardziej różnicują rakietki i torpedy pod względem działania i kosztu. Wreszcie będzie można w pełni docenić ładowność bombowców, Y-Wingów i B-Wingów. |
|
|
|
 |
Shantruin [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lut, 2014
|
|
|
Dokładnie, taki sobie najtańszy Bomber z zestawem Ion Pulse Missiles i Flechette Torpedoes kosztuje tyle co Rookie Pilot, a ma potencjał żeby ustawić całą grę dzięki "kontrolnym" efektom tych pocisków |
|
|
|
 |
|
|