 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF #80 - Pole Gry |
Autor |
Wiadomość |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Lis, 2014 PBF #80 - Pole Gry
|
|
|
Aktualny Układ Sił:
Fortece/Zamki
Baratheon - 1
Bolton - 3
Greyjoy - 3
Lannister - 3
Martell - 4
Tyrell - 4
Żetony Władzy:
Baratheon - 0
Bolton - 3
Greyjoy - 0
Lannister - 0
Martell - 2
Tyrell - 3
Zaopatrzenie:
Baratheon - 2
Bolton - 5
Greyjoy - 2
Lannister - 5
Martell - 4
Tyrell - 5
Gracze oraz Kart Rodów:
Baratheon - Macziupeksiu
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
Ser Axell Florent [1] [miecz]
Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.
Bolton - Sardo
Roose Bolton [4] [miecz]
Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Czarny Walder [2] [miecz]
Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.
Greyjoy - Germanus
Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
Asha Greyjoy [2] [wieża]
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
Lannister - Richtus
Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Daven Lannister [2] [miecz]
Cersei Lannister [1] [wieża]
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).
Martell - Merkan
Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
Kolos [2] [miecz]
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]
Tyrell - Leśnik
Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Karty Dzikich
Aktualną kartę Dzikich widział: Tyrell i Martell
Drugą od spodu, odłożoną Kartę Dzikich widzieli: Tyrell i Greyjoy
Kartę na spodzie talii widział: Greyjoy
Aktualna Siła Dzikich: 8
Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
Zabójcy wron
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
Nadciąga horda
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza. |
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Czw 15 Sty, 2015, w całości zmieniany 128 razy |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Lis, 2014
|
|
|
Kruk Posłaniec:
Tyrell -> podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii
Najazdy:
Lannister The Golden Sound -> pali najazd Greyjoya na Searoad Marches
Greyjoy Searoad Marches -> spalony
Greyjoy The Stone Shore -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Marsze:
Lannister King's Landing (marsz -1) -> piechur na Blackwater ; piechur zostaje
Tyrell Shipbreaker Bay (marsz -1) -> statek na Blackwater Bay ; statek na East Summer Sea ; statek na The Narrow Sea
Greyjoy West Summer Sea (marsz -1) -> statek na Redywne Straights ; statek i statek na Sunset Sea
Bolton Winterfell (marsz +0) -> piechur na White Harbor ; rycerz zostaje
Baratheon The Shivering Sea (marsz -1) -> statek na The Narrow Sea - bitwa z Tyrellem! ; statek zostaje
Martell Salt Shore (marsz +0) -> piechur na Yronwood ; zostawia żeton władzy
Tyrell Kingswood (marsz +0) -> rycerz na King's Landing - bitwa z Lannisterem! ; nie zostawia żetonu władzy
Greyjoy Sunset Sea (marsz +0) -> statek, statek, statek na The Golden Sound - bitwa z Lannisterem!
Baratheon Castle Black (marsz +0) -> piechur, piechur, rycerz na Cracklawa Point - bitwa z Tyrellem! ; nie zostawia żetonu władzy
Martell Yronwood (marsz +1) -> piechur na Prince's Pass ; rycerz zostaje
Tyrell Cracklaw Point (marsz +1) -> zdjęty w wyniku przegranej bitwy
Umocnienia Władzy:
Lannister Lannisport* -> statek i statek do portu ; Harrenhall -> 2 żetony władzy
Tyrell Old Town* -> statek do portu i piechur
Greyjoy Pyke -> 2 żetony władzy ; The Stone Shore -> 1 żeton władzy
Bolton White Harbor* -> statek do portu ; The Twins -> 2 żetony władzy
Baratheon Karhold -> 2 żetony władzy
Martell Sunspear* -> statek do portu i statek na Sea of Dorne ; Port Sunspear -> zblokowany
Talia I:
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu [~Lannister~] wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III:
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Kruk Posłaniec:
Greyjoy Podgląda Kartę Dzikich i umieszcza ją na spodzie talii
Najazdy:
Lannister Port Lannisport -> pali najazd Greyjoya na The Golden Sound
Bolton Winterfell -> pali najazd Greyoya na The Stony Shore
Baratheon Port Storms End -> pali najazd Tyrella na Shipbreaker Bay
Martell The Boneway -> pali wsparcie Tyrella na The Reach
Tyrell West Summer Sea -> pali umocnienie władzy Martella na Starfall ; +1 żeton władzy
Greyjoy The Golden Sound -> spalony
Baratheon The Narrow Sea -> schodzi bez efektu
Tyrell East Summer Sea -> pali wsparcie Martella na Sea of Dorne
Greyjoy The Stony Shore -> spalony
Tyrell Shipbreaker Bay -> spalony
Marsze:
Lannister Lannisport (marsz +1) -> piechur, piechur, piechur na Searoad Marches - bitwa z Greyjoyem!
Bolton Port Winterfell (marsz +0) -> statek na Bay of Ice - bitwa z Greyjoyem!
Baratheon Port Dragonstone (marsz +0) -> statek, statek na Shipbreaker Bay - bitwa z Tyrellem!
Martell Yronwood (marsz -1) -> piechur na Sunspear ; rycerz na Starfall ; nie zostawia żetonu władzy
Tyrell Port Starego Miasta (marsz +0) -> statek i statek na Redwyne Straights - bitwa z Greyjoyem!
Greyjoy Redwyne Straights (marsz +0) -> statek na West Summer Sea - bitwa z Tyrellem!
**Aktualizacja Mapy**
Lannister Riverrun (marsz +0) -> piechur na Lannisport ; piechur i piechur na Stoney Sept ; piechur zostaje
Bolton Moat Cailin (marsz -1) -> piechur na Seagard ; piechur na Greywater Watch ; rycerz zostaje
Baratheon Cracklaw Point (marsz -1) -> rycerz na Mountains of the Moon ; rycerz na Kingswood - bitwa z Tyrellem! ; piechur zostaje
Martell Sunspear (marsz +0) -> rycerz i rycerz na The Boneway ; piechur zostaje
Tyrell Kingswood (marsz +1) -> piechur na Cracklaw Point - bitwa z Baratheonem! ; nie zostawia żetonu władzy
Greyjoy Pyke (marsz +1) -> rycerz i machina oblężnicza na Lannisport - bitwa z Lannisterem!
Martell Port Sunspear (marsz +1) -> statek na East Summer Sea - bitwa z Tyrellem! ; statek zostaje
Tyrell Stare Miasto (marsz -1) -> piechur na Dornish Marches ; piechur na Tree Towers ; piechur zostaje
Greyjoy Searoad Marches -> zdjęty w wyniku przegranej bitwy
Umocnienia Władzy:
Bolton The Twins -> 2 żetony władzy ; White Harbor -> 1 żeton władzy
Baratheon Karhold -> 2 żetony władzy ; Dragonstone -> 2 żetony władzy
Martell Prince's Pass -> 2 żetony władzy ; Starfall -> spalony
Tyrell Highgarden -> 1 żeton władzy
Talia I:
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia II:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros. |
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Czw 04 Gru, 2014, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Lis, 2014
|
|
|
Kruk Posłaniec:
Greyjoy Podgląda Kartę Dzikich i kładzie ją na spodzie talii
Najazdy:
Lannister Blackwater -> pali UW* Tyrella w King's Landing [+1żw]
Bolton Port White Harbor -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Baratheon The Shivering Sea -> pali UW Starka w Winterfell [+1żw]
Martell Prince's Pass -> pali najazd Tyrella w Dornish Marches
Tyrell Dornish Marches -> spalony przez Tyrella
Lannister Riverrun -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Baratheon The Mountains of The Moon -> pali UW Starka w Bliźniakach [+1żw]
Martell East Summer Sea -> pali wsparcie Tyrella na West Summer Sea
Marsze:
Lannister Searoad Marches (marsz +1) -> piechur, piechur, piechur na Lannisport - bitwa z Grejyojem! ; nie zostawia żetonu władzy
Bolton White Harbor (marsz +0) -> rycerz na Moat Cailin ; rycerz zostaje
Baratheon The Fingers (marsz -1) -> piechur na White Harbor - bitwa z Boltonem! ; nie zostawia żetonu władzy
Martell The Boneway (marsz +0) -> piechur na Yronwood ; rycerz na Prince's Pass ; rycerz zostaje
Tyrell Old Town (marsz -1) -> piechur na Three Towers
Greyjoy Flint's Finger (marsz +1) -> piechur na Riverrun - bitwa z Lannisterem! ; piechur zostaje
Bolton Greywater Watch (marsz -1) -> piechur na Castle Black ; nie zostawia żetonu władzy
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz +0) -> statek na Blackwater Bay - bitwa z Tyrellem!
Tyrell Port Oldtown (marsz +1) -> statek, statek na Redwyne Straight - bitwa z Greyjoyem!
Tyrell Three Towers (marsz +0) -> piechur na Arbor ; piechur zostaje
Umocnienia Władzy:
Lannister Harrenhall -> 2 żetony władzy
Bolton The Twins -> spalony! [-1żw] ; Winterfell -> spalony! [-1żw]
Baratheon Karhold -> 2 żetony władzy ; Dragonstone -> 2 żetony władzy
Martell Sunspear* -> mobilizacja/2 żetony władzy ; Port Sunspear -> 1 żeton władzy ; Starfall -> 1 żeton władzy
Tyrell King's Landing* -> spalony! [-1żw]
Talia I:
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Kruk Posłaniec:
Tyrell Podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii
Najazdy:
Lannister Harennhall -> pali najazd Greyjoya w Riverrun
Bolton Castle Black -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Baratheon The Mountains of The Moon -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Martell The Boneway -> pali wsparcie Tyrella na Dornish Marches
Greyjoy Riverrun -> spalony przez Lannistera
Lannister Blckwater -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Marsze:
Lannister Lannisport (marsz +1) -> piechur, piechur, piechur na Riverrun - bitwa z Greyjoyem!
Bolton The Twins (marsz -1) -> piechur na The Fingers ; piechur na The Mountains of the Moon - bitwa z Baratheonem! ; nie zostawia żetonu władzy
Baratheon Port Dragonstone (marsz -1) -> statek na Shipbreaker Bay
Martell East Summer Sea -> statek, statek, statek na Shipbreaker Bay - bitwa z Baratheonem!
Tyrell King's Landing (marsz -1) -> rycerz na Crackclaw Point ; rycerz na Kingswood ; zostawia żeton władzy
Greyjoy Flint's Finger -> zdjęty z powodu egzekucji dokonanej przez Illyna Payne
Bolton Port White Harbor -> statek na The Narrow Sea - bitwa z Baratheonem!
Baratheon Karhold (marsz +0) -> piechur na Cracklaw Point - bitwa z Tyrellem! ; nie zostawia żetonu władzy
Martell Prince's Pass (marsz -1) -> rycerz na Starfall ; piechur zostaje
Tyrell The Reach (marsz +0) -> piechur na The Boneway - bitwa z Martellem!
Martell Starfall (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Tyrell Port Oldtown (marsz +1) -> statek i statek na Redwyne Straight - bitwa z Greyjoyem!
Umocnienia Władzy:
Bolton Winterfell* -> statek do portu ; piechur
Baratheon Dragonstone -> 2 żetony władzy
Martell Sunspear -> 2 żetony władzy ; Port Sunspear -> 1 żeton władzy
Tyrell Highgarden* -> statek i statek na West Summer Sea ; The Arbor -> 2 żetony władzy
Greyjoy Pyke -> 2 żetony władzy
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III:
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy. |
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Pon 22 Gru, 2014, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Lis, 2014
|
|
|
Kruk Posłaniec:
Martell Podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii
Najazdy:
Baratheon The Narrow Sea -> pali obronę Martella na Shipbreaker Bay
Bolton The Fingers -> pali wsparcie Baratheona na The Mountains of The Moon
Martell The Boneway -> pali najazd Tyrella na Dornisch Marches
Lannister Port Lannisport -> pali najazd Greyjoya na The Golden Sound
Tyrell Dornishc Marches -> spalony przez Martella!
Greyjoy Ironman's Bay -> spalony przez Lannistera
Bolton Castle Black -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell West Summer Sea -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Marsze:
Baratheon East Summer Sea -> statek na Sea of Dorne - bitwa z Martellem!
Bolton Winterfell (marsz -1) -> piechur na Greywater Watch ; piechur na Flint's Finger - bitwa z Greyjoyem! ; rycerz zostaje
Martell Sunspear (marsz +1) -> piechur i machina oblężnicza na Storm's End - bitwa z Baratheonem!
Lannister Harrenhall (marsz +0) -> rycerz na Stoney Sept ; piechur zostaje
Tyrell Reach (marsz -1) -> piechur na Searoad Marches ; rycerz na King's Landing
Greyjoy Sunset (marsz -1) -> statek na Bay of Ice - bitwa z Boltonem!
Aktualizacja Mapy
Baratheon Port Storm's End (marsz +1) -> statek na Shipbreaker Bay - bitwa z Martellem!
Bolton White Harbor (marsz +0) -> statek na The Narrow Sea - bitwa z Boltonem!
Martell Port Sunspear (marsz -1) -> statek na East Summer Sea
Tyrell King's Landing (marsz +0) -> rycerz na Reach ; rycerz na Cracklaw Point - bitwa z Baratheonem! ; rycerz zostaje
Greyjoy Flint's Finger (marsz +1) -> piechur na Greywater Watch - bitwa z Boltonem! ; nie zostawia żetonu władzy
Baratheon Blackwater Bay -> statek i statek na Shipbreaker Bay - bitwa z Baratheonem!
Martell Starfall (marsz +0) -> rycerz, rycerz i machina oblężnicza na Storm's End - bitwa z Baratheonem! ; nie zostawia żetonu władzy
Greyjoy Pyke (marsz +0) -> rycerz na Flint's Finger ; machina zostaje
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III:
Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Kruk Posłaniec:
Bolton Zmienia rozkaz na White Harbor z obrony +1 na marsz -1
Najazdy:
Baratheon The Shivering Sea -> pali wsparcie Baratheona w Castle Black
Lannister Blackwater -> pali najazd Tyrella na Searoad Marches
Bolton Bay of Ice -> pali wsparcie Greyjoya na Sunset Sea
Tyrell Dornish Marches -> pali najazd Martella z The Boneway
Martell The Boneway -> spalony przez Tyrella
Lannister Port Lannisport -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Bolton The Fingers -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell Searoad Marches -> spalony przez Lannistera
Bolton Port White Harbor -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell Three Towers -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Marsze:
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz -1) -> statek na the Narrow Sea - bitwa z Martellem! ; statek zostaje
Lannister Harrenhall (marsz +0) -> piechur na Crackclaw Point - bitwa z Tyrellem! ; nie zostawia żetonu władzy
Bolton Winterfell (marsz +0) -> rycerz na Greywater Watch - bitwa z Greyjoyem!
**Aktualizacja Mapy**
Tyrell Oldtown (marsz -1) -> piechur na Highgarden
Martell Storm's End (marsz -1) -> rycerzy i rycerz na Starfall ; machina oblężnicza zostaje
Greyjoy Greywater Watch (marsz -1) -. piechur na Pyke ; nie zostawia żetonu władzy
Baratheon Dragonstone (marsz +0) -> rycerz i machina oblężnicza na Winterfell - bitwa z Boltonem!
Bolton White Harbor (marsz -1) -> rycerz na Winterfell - bitwa z Baratheonem!
Tyrell Highgarden (marsz +0) -> piechur i rycerz na Starfall - bitwa z Martellem!
Martell The Narrow Sea (marsz +0) -> stracony w wyniku przegranej bitwy
Greyjoy Pyke (marsz +0) -- piechur i rycerz na Seagard - bitwa z Boltonem!
Umocnienia Władzy:
Bolton Port Winterfell -> 1 żeton władzy ; The Stony Shore -> 1 żeton władzy
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Port Oldtown -> 1 żeton władzy
Martell Sunspear -> 2 żetony władzy |
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Czw 15 Sty, 2015, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Leśnik [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Poproszę dzikich. |
|
|
|
 |
Richtus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Palę Searoad Marches. Jeden piechur na Blackwater, drugi zostaje. |
|
|
|
 |
Leśnik [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Seapbreaker Bay:
Statek na Blackwater Bay
Statek na ESS
Statek na Narrow Sea |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Decyzją Tyrella, Karta Dzikich zostaje na wierzchu talii. Najazdy wykonane, pierwsze marsze także są zaktualizowane, kolejny należy do Greyjoya |
|
|
|
 |
macziupeksiu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Szanowny lordzie Tyrell, po co Ci daleka północ? To nigdy nie był były okolice należące do twojego Rodu. Bardzo proszę o przemyslenie swojej decyzji, ponieważ ja nie chcę wchodzić z Tobą w konflikt, nie uważam żeby nam się ro opłacało ale niestety mogę być do tego zmuszony. |
|
|
|
 |
Leśnik [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Wpłynąłem tam aby pomóc Ci Lordzie Baratheon w walce z powszechnie mało lubianym rodem Boltonów.
Jeśli jednak wolisz się z nim samemu pojedynkować to masz moje słowo, że będę się wycofywał na jednej z dwójek. |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
2 statki na SS
1 na RS |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
rycerz zostaje
piechur na White Harbor |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Kolej Lorda Baratheona, następny jest Książę Martell
(Taki jest formalny status Dorne, panują tam książęta ;p) |
|
|
|
 |
macziupeksiu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Lordzie Tyrell, pomoc twojej floty na północy jest zbędna ale dziękuję za propozycje. Proszę o spełnienie obietnicy i zajęcie się sprawami na południu.
Jednym statkiem płyne na The Narrow Sea. Wysyłam dowódcę mistrzowi gry |
|
|
|
 |
merkan [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Mój marsz w żaden sposób nie koliduje z potyczką sąsiadów.
Piechur na Yronwood, zostawiam Żeton Władzy. |
|
|
|
 |
|
|