galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #82 - pole gry
Autor Wiadomość
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Gru, 2014   PBF #82 - pole gry



Wydarzenia na VI Turę:

Talia I - Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II - Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Greyjoy - 10+4uw+4=18
Lannister - 7+4uw+4=15
Tyrell - 8+5=13
Martell - 11+2uw+3=16
Baratheon - 3+3uw+4=10

Talia III - Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.

Dzicy 8->10







Kruk - Tyrell - bez efektu

Najazdy:
    Greyjoy - Twins pali UW na MotM
    reszta - bez efektu


Marsze:
    Greyjoy - Seagard (marsz +0) -> piechur, piechur, rycerz, machina oblężnicza na Winterfell, zostawiam żw -> bitwa z Baratheonem
    Baratheon - The Eyrie (marsz -1) -> rycerz, rycerz, rycerz na White Harbor ; piechur na Moat Cailin, zostawiam żeton władzy -> bitwa z Greyjoyem
    Lannister- Cracklaw Point: Piechur zostaje, Rycerz na Blackwater, Wieża atakuje KL -> bitwa z Tyrellem
    Tyrell - piechur na Reach, piechur na Starfall -> bitwa z Martellem
    Martell - statek, statek na SB - bitwa z Baratheonem

    Greyjoy - wieża na Riverrun - bitwa z Lannisterem
    Baratheon - bez efektu
    Lannister-
    Tyrell -
    Martell -

    Greyjoy - zdjęty
    Lannister-
    Tyrell -
    Martell -


Aktualny Układ Sił:

Fortece/Zamki
    Baratheon - 4
    Bolton - 0
    Greyjoy - 4
    Lannister - 3
    Martell - 4
    Tyrell - 4


Żetony Władzy:
    Baratheon - 10
    Bolton - 0
    Greyjoy - 18
    Lannister - 15
    Martell - 16
    Tyrell - 13


Zaopatrzenie:
    Baratheon - 5
    Bolton - 0
    Greyjoy - 5
    Lannister - 6
    Martell - 4
    Tyrell - 4


Gracze oraz Karty Rodów:

Baratheon - Czarny Jaszczur
    Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
    Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
    Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
    Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
    Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
    Ser Axell Florent [1] [miecz]
    Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.


Bolton -Jack Daniel's
    Roose Bolton [4] [miecz]
    Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
    Walton Nagolennik [2] [wieża]
    Czarny Walder [2] [miecz]
    Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
    Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
    Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.


Greyjoy -Guzu
    Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
    Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
    Asha Greyjoy [2] [wieża]
    Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
    Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
    Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
    Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.


Lannister - Germanus
    Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
    Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
    Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
    Daven Lannister [2] [miecz]
    Cersei Lannister [1] [wieża]
    Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premię do siły +3, zamiast +2.
    Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).


Martell - Sardo
    Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
    Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
    Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
    Kolos [2] [miecz]
    Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
    Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
    Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]


Tyrell - Gog
    Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
    Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
    Willas Tyrell [2] [wieża]
    Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
    Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
    Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika. [/color]
    Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.


Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Dzikich

Aktualną kartę Dzikich widział: Tyrell


Aktualna Siła Dzikich: 6

Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).


Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

Zabójcy wron
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

Nadciąga horda
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Ostatnio zmieniony przez lukiluk Sob 21 Lut, 2015, w całości zmieniany 86 razy  
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Gru, 2014   







Kruk:

Najazdy:
    Lannister - pali wsparcie Greyjoya na IB
    Greyjoy - pali UW* Boltona w Winterfell
    Lannister- bez efektu


Marsze:
    Tyrell - 2x piechur z CP na Kingswood
    Greyjoy - West Summer Sea (marsz -1) -> statek na Sunset Sea, statek na Redwyne Straights
    Bolton - Piechurzy z The Twins (-1), jeden do The Fingers, drugi do The Mountians of The Moon. Zostawiam token
    Baratheon - The Shivering Sea (marsz +0) -> statek na The Narrow Sea ; statek zostaje
    Martell - wypływa statkiem z portu na ESS

    Tyrell - 2x piechur, rycerz na DS - bitwa z Baratheonem, zostawia ŻW
    Greyjoy - Searoad Marches (marsz +0) -> piechur na Greywater Watch, piechur na Seagard
    Bolton - Konnica z White Harbor do Moat Cailin.
    Baratheon - Castle Black (marsz -1) -> rycerz na Cracklaw Point ; piechur na Widow's Watch ; piechur na White Harbor ; nie zostawiam żetonu władzy

    Bolton - marsz z Moat Cailin +1; piechur i konnica do Seagardu -> bitwa z Greyjoyem


UW:
Greyjoy +3 ŻW
Lannister - up do konika i statek do portu
Tyrell - piechur i statek do portu
Martell +3 ŻW, statek do portu, a drugi na Sea of Dorne
Baratheon +2 UW

-------------------------------------------------------------



Wydarzenia:

I - Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
II - Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
III - Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.






Kruk: zmienia rozkaz na porcie w DS na UW

Najazdy:

    Greyjoy - pali wsparcie* Boltona w Moat Cailin
    Bolton- pali wsparcie Greyjoya na Bay of Ice

Marsze:

    Lannister - 1 rycerz z Riverrun na Stoney Sept
    Tyrell - 2x statek na Blackwater Bay - bitwa z Tyrellem
    Greyjoy - Pyke (marsz +0) -> rycerz oraz machina oblężnicza na Winterfell -> bitwa z Boltonem
    Bolton - Piechur z The Fingers z powrotem do The Twins, zostawiam token
    Baratheon - Widow's Watch (marsz +0) -> piechur na MoTM ; zostawiam żeton władzy - bitwa z Boltonem
    Martell -rycerz z Yronwood na The Boneway, zostawiam żeton

    Lannister - piechur na kingswood
    Tyrell - piechur na dornish na kon na searoad
    Greyjoy - Sunset Sea (marsz -1) -> statek na The Golden Sound - bitwa z Lannisterem
    Baratheon - Crackclaw Point (marsz -1) -> rycerz na Winterfell - bitwa z Greyjoyem
    Martell - The Boneway (marsz +0): piechur zostaje rycerz na Dornish Marches - bitwa z Tyrellem







Kruk - sprawdza kartę, zostawia na górze.

Najazdy:
    Baratheon- pali UW Greyjoya
    Lannister- pali wsparcie Greyjoya na IB
    reszta - bez efektu


Marsze:
    Greyjoy - Moat Cailin (marsz +0) -> piechur i machina oblężnicza na Winterfell -> bitwa z Baratheonem
    Baratheon - Dragonstone (marsz +0) -> rycerz na Cracklaw Point ; rycerz na Eyrie
    Lannister- 1 piechur na blackwater, 1 piechur atakuje reach -> bitwa z Tyrellem
    Tyrell - z dornish kon na reach, piechur na prince -> bitwa z Martellem
    Bolton - ściąga marsz
    Martell - Sunspear: piechur zostaje, a drugi na Yronwood podąża

    Greyjoy - Flint's Finger (marsz -1) -> machina oblężnicza na Seagard
    Baratheon - Cracklaw Point (marsz -1) -> rycerz na The Fingers ; rycerz na Moat Cailin ; nie zostawiam żetonu władzy
    Lannister- wieża na SM
    Tyrell - statek w statek greya - bitwa z Greyjoyem
    Martell - 2 rycerzy na przełęcz księcia - bitwa z Tyrellem

    Greyjoy - Seagard (marsz +1) -> piechur, rycerz, rycerz na The Twins - bitwa z Boltonem
    Lannister- piechur atakuje KL - bitwa z Tyrellem
    Tyrell - bez efektu
    Martell - Storm's End bez efektu






Kruk - Tyrell - kładzie marsz -1 na Kingswood.

Najazdy:
    Greyjoy - Greywater watch pali najazd na moat caillin
    Lannister- pali wsparcie na morzu


Marsze:
    Greyjoy - Winterfell (marsz +0) -> machina oblężnicza na White Harbor -> bitwa z Baratheonem
    Baratheon - The Fingers (marsz -1) -> rycerz na Cracklaw Point ; nie zostawiam żetonu władzy
    Lannister- wszystko na Blackwater. Nie zostawiam ŻW
    Tyrell - Statek na WSS - bitwa z Greyjoyem
    Martell - Storm's End bez efektu

    Greyjoy - The Twins (marsz +1) -> piechur i rycerz na Moat Cailin -> bitwa z Baratheonem
    Baratheon - Karhold (marsz +0) -> piechur na Winterfell ; rycerz na Orle Gniazdko
    Lannister- anuluję marsz na statku
    Tyrell - wieża na cracklaw point -> bitwa z Baratheonem
    Martell - Prince's Pass (marsz +1*): rycerz na Three Towers (dowódca na PW), rycerz na The Boneway -> bitwa z Tyrellem

    Greyjoy - Castle Black (marsz -1) -> rycerz na Seagard
    Lannister- wieża i rycerz na CP, piechur na SM. Jeden piechur zostaje - bitwa z Tyrellem
    Tyrell - rycerz z Kingswood na Boneway - bitwa z Martellem
    Martell - zdjęty
Ostatnio zmieniony przez lukiluk Wto 10 Lut, 2015, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Gru, 2014   

Można wysyłać rozkazy.

Jeśli ktoś ma mapkę w gimpie tą która jest w pierwszym poście to dajcie znać na pw. Ja mam tylko tą zwykłą która jest dostępna w vademecum forum.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Gru, 2014   

mapa nie działa :(
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Gru, 2014   

Mapa działa, musi się tylko cała załadować. Podesłałem też link z drugą wersją mapy (tą, na której ja prowadzę taniec) :)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Gru, 2014   

moge ściągnać;x i tyle nic sie nie wyswietla ;x
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Gru, 2014   

Zdechłe oposy z zaawansowanym rakiem mózgu.. a z resztą, sam wiesz :razz:



Spróbuj tą powyżej, jeśli z nią też będziesz miał problem to wejdź w kronikę i sprawdź mapy z innych rozgrywek tego dodatku. Któraś na pewno odpali ;)
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Gru, 2014   

to gog jeszcze nie zna kart i ustawienia tej mapy na blaszkę ?? :razz:
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Gru, 2014   

znam bardziej na przyszłość prosze :(
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Gru, 2014   

Dzięki Czarny Jaszczur za mapę.
Czekam jeszcze na korektę rozkazów.
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

Tura I - Faza Akcji

Zaczyna kruk - Tyrell.
Ostatnio zmieniony przez lukiluk Nie 07 Gru, 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

zaczynam ja i proszę dzikich
;)
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

No fakt :) karta poszła, proszę o decyzję.

Lannister zaczyna najazdy.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

karta na góre
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Gru, 2014   

palę wsparcie na IB. Drugi najazd bez efektu
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 13