galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
namierzanie
Autor Wiadomość
Mateooo

Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 39
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   namierzanie

Jeśli namierze statek nr1, a w fazie walki strzele w statek nr2, to czy namierzenie mi schodzi?
Czy zostaje na cały czas na statku nr 1, aż do momentu gdy użyje przerzutow kości ataku lub namierze inny cel?
 
     
Patsy 

Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 132
Skąd: Kraków/Kielce
Wysłany: Nie 17 Maj, 2015   

Zostaje na statku nr 1, aż do momentu gdy zostanie użyte do przerzuty kości ataku (lub w innym celu np. odpalenie rakiety) lub namierzysz inny cel.
 
     
Mateooo

Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 39
Wysłany: Wto 19 Maj, 2015   

Oki, a czy mogę użyć zetonu Focus, by zmieniać na hity "oczka" strzelając np z torped? Czy to tylko dotyczy primary wpn?

Oraz czy torpedy kasetowe, są raz na gre tylko jak strzele 6 razy?
Chodzi mi o to, czy co ture mogę nimi strzelać , a wywalam jak użyje dwukrotnie w 1 turze?
 
     
Patsy 

Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 132
Skąd: Kraków/Kielce
Wysłany: Wto 19 Maj, 2015   

Co do żetonów focusa to oczywiście możesz ich używać strzelając z broni drugorzędnych (w przypadku Adv. Proton Torped jest to nawet wskazane)

Co do używania wszelkich rakiet/torped jest na nich wyrażnie napisane że należy je odrzucić wraz z pierwszym użyciem. W tym względzie można to jednak lekko modyfikować używając "Zabezpieczenia Amunicji" lub wkrótce, jak wyjdzie "Extra Munition".
 
     
Mateooo

Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 39
Wysłany: Wto 19 Maj, 2015   

Dziękuję za Odp ;) w tych rakietach kasetonowych jest zapis, jakis tam zasięg i 3 ataki, kryty zmieniasz na zwykly hit. A potem ,żeby wykonać atak dwukrotnie, wywal karte. Trochę to nie jasne, jakbym mógł co ture używać rakiet raz, a gdy uzyje dwukrotnie to dopiero wyrzucam
 
     
Rogue30 

Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 207
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 19 Maj, 2015   

Zdaje się, że jest tam napisane:
Atak (namierzony cel): Wydaj swój żeton namierzonego celu i odrzuć tę kartę aby przeprowadzić ten atak dwukrotnie.

Musisz wykonać cały zapis następujący po słowie Atak. Porównaj z innymi brońmi i będzie jasne.
 
     
Mateooo

Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 39
Wysłany: Wto 19 Maj, 2015   

Rozumiem, ale jeśli chce wykonać raz ten atak? Czyli 3 strzały. Muszę odrzucić karte? Jest napisane, że tylko gdy użyje dwukrotnie wyrzucam. To znaczy że co ture mogę używać rakiet, aż użyje dwukrotnie w jednej turze i wyrzuce karte. Czy dobrze mówię?
 
     
Rogue30 

Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 207
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 19 Maj, 2015   

Nie. Żeby wykonać atak z broni dodatkowej, musisz wykonać cały zapis następujący po "Atak:". Jeśli tego nie zrobisz, nie możesz strzelić z tej broni. Rzeczywiście w podręcznkiu jest to niejasno opisane, ale jak porównasz inne karty broni dodatkowych, to stanie się jasne, że torpedy i rakiety są zawsze jednorazowe, kasetowe po prostu strzelają dwa razy (2 odrębne ataki po 3 kości, a nie 3 strzały).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.2 sekundy. Zapytań do SQL: 12