| Duplikaty | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Trejo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 03 Lis, 2015   Duplikaty |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli przeciwnik ma na stole postać z dwoma duplikatami a ja zagram na niego Lyseńskimi łzami/Dracarysem/Pod miecz/Ice lub jakimś innym eventem/dodatkiem który by go zabijał to on ginie,czy odrzuca tylko jeden z duplikatów? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Germanus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 03 Lis, 2015   Re: Duplikaty |   
 |  
               | 
 |  
               | Lyseńskimi łzami/Pod miecz/Ice wystarczy odrzucić duplikat i po sprawie Dracarysem - tu co innego bo odrzucenie duplikatu nie powoduje, że postać nagle ma więcej niż 0 siły, a więc wciąż ginie
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Trejo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sro 04 Lis, 2015 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki za pomoc, to w takim razie jaka jest różnica między działaniem duplikatu i bodyguarda? I jak zagram plotem marsz na mur albo varysem,dzikim ogniem to mogę poświęcić duplikat lub bodyguarda w tych przypadkach? 
 edit: ok marsz an mur oraz ogień mają ''cannot be saved'' ale co z tym varysem? Niby bodyguard chroni przed odrzuceniem też ale pisze ''kazda postac'' więc mam wątpliwości
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mjt [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sro 04 Lis, 2015 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zasadniczo w działaniu nie ma różnicy.  Jest taka że Bodyguarda dołączysz do dowolnego Lorda lub Lady a duplikat wiadomo tylko do odpowiedniej postaci. Przed działaniem Varysa chronią duplikaty czy Bodyguard.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Germanus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sro 04 Lis, 2015 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bodygard to atachment a duplikat nie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Trejo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sro 04 Lis, 2015 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzisiaj gramy  ja starkiem atakuje targa z claim 2 militarnie,targ ma Illyrio z duplikatem i Viserysa. przegrał niebronione czy może poświęcić duplikat + viserysa czy musi zabić illyria z duplikatem? W instrukcji jest chyba że jak mam roszczenia zwiększone i gość zdecyduje się poświęcić duplikakat to musi też postać do której należy. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mjt [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Lis, 2015 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może odrzucić duplikat oraz Viserysa. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Trejo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 06 Lis, 2015 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak nabije przeciwnikowi na pal gościa który już leży na stole to co się dzieje? Może być jednocześnie żywy i martwy?   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mjt [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 06 Lis, 2015 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może być, tylko jakbyś tego ze stołu odrzucił to nowego już nie wystawisz   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Trejo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 07 Lis, 2015 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jeżeli to lord/lady to czy Joffrey dostaje groszka w takim przypadku? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jager [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 07 Lis, 2015 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Trejo napisał/a: |  	  | A jeżeli to lord/lady to czy Joffrey dostaje groszka w takim przypadku? | 
 Nie. Joffrey dostaje żetony za zabicie lorda/lady, a nie włożenie ich karty na kupkę zabitych.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lukasz omasta [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 15 Lis, 2015 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Trejo napisał/a: |  	  | Dzisiaj gramy  ja starkiem atakuje targa z claim 2 militarnie,targ ma Illyrio z duplikatem i Viserysa. przegrał niebronione czy może poświęcić duplikat + viserysa czy musi zabić illyria z duplikatem? W instrukcji jest chyba że jak mam roszczenia zwiększone i gość zdecyduje się poświęcić duplikakat to musi też postać do której należy. | 
 
 Jeśli duplikat zostanie odrzucony, żeby poświęcić postać, dana postać nie może już być celem roszczenia. Możesz mieć claim 10, przeciwnik jedną postać z duplikatem. Jeśli ocali tę postać reszta claima po prostu się marnuje.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sandramaj [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 02 Lut, 2018 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zasadniczo w działaniu nie ma różnicy. Jest taka że Bodyguarda dołączysz do dowolnego Lorda lub Lady a duplikat wiadomo tylko do odpowiedniej postaci. Przed działaniem Varysa chronią duplikaty czy Bodyguard.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |