galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o zasadę działania 'podwójnej wieżyczki laserowej'
Autor Wiadomość
Medievil83 


Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 2
Wysłany: Sob 09 Sty, 2016   Pytanie o zasadę działania 'podwójnej wieżyczki laserowej'

Witam kwestia dotyczy wątpliwości w interpretacji ostatniego akapitu tekstu karty: Za każdym razem, kiedy ten atak trafi wybrany cel, obrońca otrzymuje 1 uszkodzenie...`

Teraz czas na moje pytanie dotyczące interpretacji słowa otrzymuje - zgodnie z opisem zawartym w erracie należy rozróżnić otrzymywanie obrażeń od otrzymywania karty obrażeń i to jest jasne dla mnie, problem dotyczy zasady wprowadzania w życie stwierdzenia "otrzymuje" - czy każdy z dwóch ataków, które można przeprowadzić tą wieżyczką powodujące otrzymanie 1 kości obrażenia powoduje automatycznie przydzielenie tychże obrażeń do atakowanego statku według opisu zawartego w instrukcji do gry na stronie 16 bez możliwości wykonywania rzutów obronnych czy też można owe rzuty wykonać normalnie?.
Pozdrawiam :wink:
 
     
Shantruin 
Raven One


Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 251
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 09 Sty, 2016   

Umknęła Ci definicja "trafienia" - atak trafia, jeśli po porównaniu wyników ataku i obrony pozostają jakieś nieanulowane hity/kryty :)
_________________
https://www.facebook.com/ravensquadronpoznan
 
     
Jolly_Roger 

Wiek: 41
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 82
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 09 Sty, 2016   

Po prostu:
Atakujesz, rzucasz i masz 3 trafienia, przeciwnik rzuca dwa uniki tzn. otrzymał 1 uszkodzenie.
Atakujesz, rzucasz i masz 3 trafienia, przeciwnik nie rzuca uników tzn. otrzymał 1 uszkodzenie.
I tak dalej. Jeśli przeciwnik się obronił unikami, to nie otrzymuje uszkodzeń.
 
     
pleechu 


Wiek: 43
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 65
Wysłany: Pon 22 Lut, 2016   

A jakie trafienia wchodzą w przeciwnika? Powiedzmy rzut był > dwa zwykłe hity plus kryt, obrońca rzucił kośćmi, uniknął 2. Wchodzi po prostu jeden zwykły hit czy kryt?
 
     
Patsy 

Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 132
Skąd: Kraków/Kielce
Wysłany: Pon 22 Lut, 2016   

kryt, normalnie najpierw anulowane są zwykłe hity (czy to z kostek czy z żetonów), a dopiero później kryty
 
     
pleechu 


Wiek: 43
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 65
Wysłany: Pon 22 Lut, 2016   

Pytam oczywiście w odniesieniu do TLT, nie do ogólnych zasad;]
 
     
Patsy 

Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 132
Skąd: Kraków/Kielce
Wysłany: Wto 23 Lut, 2016   

aaa, no tak to wtedy jest normalny hit
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12