galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Karty ulepszeń
Autor Wiadomość
Kuchar

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 7
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   Karty ulepszeń

Hej mam pytanie jak to jest z kartami ulepszeń w stylu Tie fighter only, czy takiej karty mogę używać tylko na statku którego pełna nazwa to tie figher czy tie figher FO tez jest ok? To samo z x-wingami i nie długo z tie advance i advance prototype. czy na inqusitorze będzie można uzywac karty tytułu do tie advanced? Przy odpowiedzi dajcie też znać skąd jest ta informacje bo niby instrukcję przeglądałem ale nie doczytałem się tam o tym a pewnie jest albo jest jakiś FAQ lub inna Errata którą przeoczyłem. Z góry dzieki za odpowiedz
 
     
blink 

Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 34
Skąd: Szczecin/Winchester
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   Re: Karty ulepszeń

Kuchar napisał/a:
Hej mam pytanie jak to jest z kartami ulepszeń w stylu Tie fighter only, czy takiej karty mogę używać tylko na statku którego pełna nazwa to tie figher czy tie figher FO tez jest ok? To samo z x-wingami i nie długo z tie advance i advance prototype. czy na inqusitorze będzie można uzywac karty tytułu do tie advanced? Przy odpowiedzi dajcie też znać skąd jest ta informacje bo niby instrukcję przeglądałem ale nie doczytałem się tam o tym a pewnie jest albo jest jakiś FAQ lub inna Errata którą przeoczyłem. Z góry dzieki za odpowiedz


Nie, jeśli na karcie masz napisane że tie fighter only to tylko ten statek może użyć tego ulepszenia.
 
     
Kuchar

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 7
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   

ok ale gdzie jest to napisane że tak jest czy z racji że nie jest nigdzie napisane że można to nie można :P ?
 
     
blink 

Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 34
Skąd: Szczecin/Winchester
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   

Na karcie masz napisane np. Tie fighter only, tie advanced only. Są to karty przypisane tylko inwylavznie do danego typu statku. Tie advanced prototype Brdzie miał swoją indywidualna kartę w swoim zestawie.
 
     
Kuchar

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 7
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   

No ok a na zintergrowanym astromechu jest napisane X-wing only i widziałem ludzi używających ich na starych X-wingach jak i na nowym X-wingu T-70.
 
     
blink 

Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 34
Skąd: Szczecin/Winchester
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   

Który konkretnie ?
 
     
Kuchar

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 7
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   

No konkretnie to na karcie modyfikacji Zintegrowany astromech z blisterka X-winga T-70
 
     
raajon 

Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   Re: Karty ulepszeń

blink napisał/a:
Kuchar napisał/a:
Hej mam pytanie jak to jest z kartami ulepszeń w stylu Tie fighter only, czy takiej karty mogę używać tylko na statku którego pełna nazwa to tie figher czy tie figher FO tez jest ok? To samo z x-wingami i nie długo z tie advance i advance prototype. czy na inqusitorze będzie można uzywac karty tytułu do tie advanced? Przy odpowiedzi dajcie też znać skąd jest ta informacje bo niby instrukcję przeglądałem ale nie doczytałem się tam o tym a pewnie jest albo jest jakiś FAQ lub inna Errata którą przeoczyłem. Z góry dzieki za odpowiedz


Nie, jeśli na karcie masz napisane że tie fighter only to tylko ten statek może użyć tego ulepszenia.


Kolega blink nie ma racji.

Page 20 of the new Official Rules-

"Ship-type only: This upgrade can only be equipped to a ship of the specified type. If the ship’s type includes the entirety of the restricted type, it can equip that upgrade. For example, a TIE/fo fighter can equip an Upgrade card restricted to “TIE Fighter only.”"
 
     
costi

Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 77
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   Re: Karty ulepszeń

blink napisał/a:
Kuchar napisał/a:
Hej mam pytanie jak to jest z kartami ulepszeń w stylu Tie fighter only, czy takiej karty mogę używać tylko na statku którego pełna nazwa to tie figher czy tie figher FO tez jest ok? To samo z x-wingami i nie długo z tie advance i advance prototype. czy na inqusitorze będzie można uzywac karty tytułu do tie advanced? Przy odpowiedzi dajcie też znać skąd jest ta informacje bo niby instrukcję przeglądałem ale nie doczytałem się tam o tym a pewnie jest albo jest jakiś FAQ lub inna Errata którą przeoczyłem. Z góry dzieki za odpowiedz


Nie, jeśli na karcie masz napisane że tie fighter only to tylko ten statek może użyć tego ulepszenia.

Nie do końca. Jeśli nazwa statku zawiera wszystkie słowa, które są na karcie, to statek może używać danej karty. Np. TIE/FO Fighter może używać kart "TIE Fighter only" (bo zawiera w nazwie zarówno TIE jak i Fighter).
Podobnie T-70 X-Wing może używać kart "X-Wing only".
 
     
Kuchar

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 7
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   Re: Karty ulepszeń

raajon napisał/a:
blink napisał/a:
Kuchar napisał/a:
Hej mam pytanie jak to jest z kartami ulepszeń w stylu Tie fighter only, czy takiej karty mogę używać tylko na statku którego pełna nazwa to tie figher czy tie figher FO tez jest ok? To samo z x-wingami i nie długo z tie advance i advance prototype. czy na inqusitorze będzie można uzywac karty tytułu do tie advanced? Przy odpowiedzi dajcie też znać skąd jest ta informacje bo niby instrukcję przeglądałem ale nie doczytałem się tam o tym a pewnie jest albo jest jakiś FAQ lub inna Errata którą przeoczyłem. Z góry dzieki za odpowiedz


Nie, jeśli na karcie masz napisane że tie fighter only to tylko ten statek może użyć tego ulepszenia.


Kolega blink nie ma racji.

Page 20 of the new Official Rules-

"Ship-type only: This upgrade can only be equipped to a ship of the specified type. If the ship’s type includes the entirety of the restricted type, it can equip that upgrade. For example, a TIE/fo fighter can equip an Upgrade card restricted to “TIE Fighter only.”"


O tototo mi chodziło super dzięki co oznacza że Tie advanced prototype będzie mógł używać tytułu od tie advanced, jesli dobrze rozumiem :)
 
     
raajon 

Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 08 Lut, 2016   Re: Karty ulepszeń

[/quote]

O tototo mi chodziło super dzięki co oznacza że Tie advanced prototype będzie mógł używać tytułu od tie advanced, jesli dobrze rozumiem :) [/quote]

Tego jeszcze nie wiadomo. Najpierw wyjdzie Tie Adv prototype, a potem pewnie dadzą FAQ. Do tego czasu na dwoje babka wróżyła
 
     
blink 

Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 34
Skąd: Szczecin/Winchester
Wysłany: Wto 09 Lut, 2016   

Tie advanced ma swoją kartę i tie advanced prototype tez będzie miał swoją kartę, wystarczy wpisać w Google tie advanced prototype i samo wyskoczy co będzie w zestawie ;)
 
     
costi

Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 77
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 09 Lut, 2016   

blink napisał/a:
Tie advanced ma swoją kartę i tie advanced prototype tez będzie miał swoją kartę, wystarczy wpisać w Google tie advanced prototype i samo wyskoczy co będzie w zestawie ;)

To wiemy - chodzi o to, czy będzie mógł używać tytułu TIE/x1 od zwykłego TIE Advanced.

Długa debata na ten temat na forum FFG, sprowadzająca się do "czy TIE Adv. Prototype == TIE Advanced Prototype", nie doprowadziła do żadnych wniosków poza "poczekamy na FAQ". ;)
 
     
blink 

Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 34
Skąd: Szczecin/Winchester
Wysłany: Wto 09 Lut, 2016   

Moim zdaniem nie ponieważ z tego co Google poniedziało to prototype brdzie miał swoją kartę tytułu


EDIT: http://xwing-miniatures.wikia.com/wiki/Inquisitor's_TIE_Expansion_Pack
 
     
Shantruin 
Raven One


Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 251
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto 09 Lut, 2016   

blink, zwróć uwagę, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby do statku możne było przypisać jeden z kilku różnych tytułów - tak ma się sprawa chociażby w przypadku kart "Andrasta" i "Slave I" do Firespray'a 31 :)
_________________
https://www.facebook.com/ravensquadronpoznan
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.52 sekundy. Zapytań do SQL: 13