galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawansowane rakiety samonaprowadzające
Autor Wiadomość
Scaut 

Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 2
Skąd: Płock
Wysłany: Sob 12 Mar, 2016   Zawansowane rakiety samonaprowadzające

Witam, szukałem odpowiedzi na forum ale nie znalazłem, jeżeli gdzieś jest to proszę o link do niej. Chodzi mi o zawansowane rakiety samonaprowadzające gdy atak trafi obrońca ma otrzymać 1 odkrytą kartę uszkodzenia, czyli tak jak by dostał krytyka. Co w takim razie z tarczami? Olewamy je i przeciwnik lata dalej z odkrytą kartą krytykiem i tarczami? Czy poprostu ten atak zdejmie mu tylko jedną tarczę?
 
     
Patsy 

Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 132
Skąd: Kraków/Kielce
Wysłany: Sob 12 Mar, 2016   

Obrońca otrzymuje odkrytą kartę uszkodzeń, czyli tarcze się nie liczą (krytyk wchodzi pod tarcze) - FAQ(angielski) str. 4.
 
     
blink 

Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 34
Skąd: Szczecin/Winchester
Wysłany: Sob 12 Mar, 2016   

Jeżeli masz kartę która mówi ze zadaje face up damage to zawsze tak jest, mimo tego ze przeciwnik ma tarcze.
 
     
Scaut 

Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 2
Skąd: Płock
Wysłany: Sob 12 Mar, 2016   

Super. Dziekuje bardzo za odpowiedź. Sprawdzałem FQA angielskiego ale chyba jakoś to przeoczyłem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 12