 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
#61 Where there is no wolf the mice will play |
Autor |
Wiadomość |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 #61 Where there is no wolf the mice will play
|
|
|
Dalszy ciąg testów otwieram dyskusję od razu mówię, potrzebne są nam drobne zmiany, nawet bym powiedział kosmetyczne względem balansu w grze wygrał juz kazdy, wiec kolosalne zmiany odpadają. Każdego kto widział grę, grał lub po prostu ma uwagi na sucho, proszę o komentarz. Miałabyć konferencja na skype, ale raz padł mi mic 2 i tak musiałbym to zapisywać i nie każdy by mógł wejść, a tu może każdy Będę wdzięczny za każdą uwagę i propozycję, każda zostanie rozpatrzona z lepszym lub gorszym skutkiem Temat przekształci się w nabór po ustaleniu paru rzeczy Mapka ponizej i karty rodów:)
GLOVER
[4] Galbart Glover [miecz][wieża]
[3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
[2] Alysane Mormont [wieża][wieża]
[2] Maege Mormont [miecz]
[1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
[1] Howland Reed Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
[0] Meera Reed Usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.
FREY
[4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
[3] Czarny Walder [miecz][miecz][miecz]
[2] Aegon Bloodborn [miecz][wieża]
[2] Emmon Frey [wieża]
[1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
[1] Walder Frey Usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
[0] Maester Melwys Wybierz tor wpływów wspinasz się na nim o 2 przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.
GREYJOY
[4] Euron Wronie Oko [miecz]
[3] Rodrik Czytacz [wieża][wieża]
[2] Qarl Panienka [miecz][miecz]
[2] Asha Greyjoy Jeśli wygrasz możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
[1] Aeron Mokra Czupryna Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
[1] Dagmer Rozcięta Gęba Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.
[0] Victarion Greyjoy Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam Twój rozkaz wsparcia.
DZICY
[4] Mance Ryder [miecz][miecz]
[3] Jon Snow Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w Czarnym Zamku(o ile kontrolujesz ten obszar).
[2] Grzechocząca Koszula Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
[2]Tormund Zabójca Olbrzyma [miecz][wieża]
[1]Styr Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
[1]Ygritte [wieża]
[0]Varamyr Pięć Skór Spójrz na wierzchnią kartę talii białych wędrowców, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros
BOLTON
[4] Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
[3] Ramsay Botlon [miecz][miecz]
[2] Maester Tybald Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
[2] Arnolf Karstark [wieża]
[1] Walton Nagolennik [miecz]
[1] Damon Zatańcz dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
[0] Fetor Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.
ARRYN
[4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły
[3] Littlefinger Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.
[2] Nestor Royce Jeśli twoja armia zawiera więcej rycerzy(również wspierających ta karta otrzymuje +1 siły.
[2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
[1] Luthar Brune Jeśli się bronisz i przegrasz możesz wycofać jednostki na rożne pola.
[1] Alayne Stone [wieża]
[0] Lysa Arryn Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz. |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
Jak dla mnie to najbardziej do zmiany jest wymagana liczba zamków do zwycięstwa. Po prostu uważam że ta wersja (8 zamków) nie skłania do walki o zwycięstwo, tylko bardziej do unikania porażki. Pewnie trzebaby troszkę ograniczyć Freyowi możliwość zdobywania zamków, bo te 7 to dla niego w przeciwieństwie do innych dość mało. Jak będzie na 7 zamków to chętnie zagram |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
a to juz dawno mowilem, ze jednak 7, 2 arrynowi bym dał statek w porcie tzn dodatkowy |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
właśnie chciałem pisać o jakiś boost Arryna morski
Bo bez tego naprawdę ciężko i za wiele od ciebie nie zależy |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
Beez napisał/a: | właśnie chciałem pisać o jakiś boost Arryna morski
Bo bez tego naprawdę ciężko i za wiele od ciebie nie zależy | tos pomógł grałes to co więcej napisz;d co sądzisz o innym połączeniu mórz? |
|
|
|
 |
czyzyk29 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
Z checia zagram |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
myślę że zatoka obejmująca Gulltown i Krwawą Bramę by pomogła |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
ja tym razem odpadam, bo jestem w kilku pbf-ach i nie ogarłniał bym kilku różnych gier |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
co do gry to chciałbym spróbować, obecnie gram w #59 która się zaczyna |
|
|
|
 |
Leśnik [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
Ja może jakoś wielce nie pomogę bo widzę grę pierwszy raz.
Karty wydają się zbalansowane i nie widzę decku OP.
Trochę dużo przestrzeni między 3 rodami z północy i 3 rodami z południa, wydaje mi się, że może to sprawić bitwy na wyniszczenie w początkowej fazie (najgorzej jak 2 zacznie lać tego jednego a pozostała 3 rody ma daleko).
Frey ma faktycznie przyjemny start kruk i gwiazdki, 2 cytadele dostęp do wewnętrznej zatoki na wschodzie i statek na zachodzie. Za przyjemny...
Jeśli gra by ruszała na dniach to chętnie wezmę udział. |
|
|
|
 |
lion_victor [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
Leśnik napisał/a: |
Frey ma faktycznie przyjemny start kruk i gwiazdki, 2 cytadele dostęp do wewnętrznej zatoki na wschodzie i statek na zachodzie. Za przyjemny...
|
To może Wąskim Morzem dać też dostęp do Białego Portu?
Również z dziką radością dołączę |
Ostatnio zmieniony przez lion_victor Czw 05 Cze, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
czarnylord23 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
Też się zgłaszam! A o zmianach coś napiszę zaraz. |
|
|
|
 |
lion_victor [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
Gog, jeśli miałbyś wybierać wg kolejności zgłoszeń, to o ile dobrze liczę czarnylord23 by się nie załapał. W związku z tym, że przyjął mnie do swojej gry 60, to odstępuję mu swoje miejsce |
|
|
|
 |
czarnylord23 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
Dobra, to jeśli chcesz tylko kosmetyczne zmiany,, to oprócz statku w porcie dla Arryna widzę jedną: połączmy lodową zatokę z zatoką błyszczącej wody. Reszta moich pomysłów chyba zbyt inwazyjna, chociaż Freyowi może i trochę za dobrze.
Dzięki Lion. Chociaż nie musiałeś, przy prowadzeniu 2 gier na pewno bym się nie nudził. |
|
|
|
 |
lion_victor [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014
|
|
|
Jak się będziesz opierniczał przy prowadzeniu, to Cię zastąpię tutaj ;p
Zresztą jak teraz patrzę Beez nie napisał w sumie, że się zgłasza, więc być może jest szansa, że obaj zagramy |
|
|
|
 |
|
|