 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF #74 - Pole Gry |
Autor |
Wiadomość |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Sie, 2014 PBF #74 - Pole Gry
|
|
|
Kruk:
Stark Brak Efektu
Najazdy:
Tully Harrenhall -> pali najazd Tyrella na Czarnym Nurcie
Martell Wschodnie Morze Letnie -> pali najazd Tyrella na Zachodnim Morzu Letnim
Lannister Lannisport -> ściągnięty bez efektu
Targaryen Port Smoczej Skały -> pali wsparcie Baratheona na Cieśninie Tarthu
Stark Lodowa Zatoka -> pali wsparcie Lannistera na Morzu Zachodzącego Słońca
Tyrell Zachodnie Morze Letnie -> spalony
Tully Port Seagard -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Lannister Palec Flinta -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Targaryen Gorzki Most -> zdjęty bez efektu
Stark Morze Dreszczy -> pali wsparcie Targaryena na Wąskim Morzu
Tyrell Czarny Nurt -> spalony
Lannister Ashemark -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Marsze:
Tully Banefort (marsz -1) -> rycerz na Seagard ; rycerz na Złoty Ząb ; piechur na Ashemark - bitwa z Lannisterem! ; nie zostawia żetonu władzy
Martell Summerhall (marsz +0) -> rycerz na Gorzki Most - bitwa z Targaryen! ; rycerz na Ashford ; machina oblężnicza zostaje
Lannister Zatoka Żelaznych Ludzi (marsz -1) -> statek do portu Pyke ; statek zostaje
Targaryen Dolina Arrynów (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Smoczą Skałę ; piechur zostaje
Stark Biały Port (marsz -1) -> rycerz na Paluchy
Arryn Orle Gniazdo (marsz +0) -> rycerz, rycerz, rycerz na Dolinę Arrynów - bitwa z Targaryen!
Baratheon Koniec Burzy (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Gniazdo Gryfów ; rycerz na Summerhall - bitwa z Martellem!
*Aktualizacja mapy #1
Tyrell Goldengrove (marsz +1) -> rycerz na Gorzki Most - bitwa z Martellem! ; zostawia żeton władzy
Tully Seagard (marsz +0) -> rycerz na Grzęzawiska - bitwa ze Starkiem! ; rycerz zostaje
Martell Szlak Kości (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Lannister Pyke (marsz +0) -> piechur na Lannisport
Targaryen Duskendale (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Stark Bliźniaki (marsz +1) -> rycerz na Seagard - bitwa z Tully!
Baratheon Gniazdo Gryfów (marsz +0) -> rycerz, rycerz i machina oblężnicza na Smoczą Skałę - bitwa z Targaryenem! ; zostawia żeton władzy
Tyrell Oldtown (marsz +0) -> rycerz na Starfall ; machina oblężnicza zostaje
Tully Złoty Ząb (marsz +1) -> piechur, rycerz, rycerz na Lannisport - bitwa z Lannisterem! ; zostawia żeton władz
Martell Ashford (marsz +1) -> ściągnięty w wyniku działania Królowej Cierni/Lady Olenny
Lannister Casterly Rock (marsz +1) -> rycerz na Lannisport - bitwa z Tully!
Targaryen Królewska Przystań (marsz +1) -> machina na Gorzki Most - bitwa z Martellem!
Stark Czarny Zamek (marsz +0) -> machina oblężnicza na Palec Flonta - bitwa z Lannisterem!
Tyrell Wysogród (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Umocnienia Władzy:
Martell Słoneczna Włócznia -> 2 żetony władzy ; Port Słonecznej Włóczni -> 1 żeton władzy
Targaryen Port Królewskiej Przystani -> 1 żeton władzy ; Port Gulltown -> 1 żeton władzy
Stark Fosa Cailin -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Port Starego Miasta -> 1 żeton władzy
Aktualny Układ Sił
Fortece/Zamki:
Arryn 2
Baratheon 3
Lannister 4
Martell 2
Stark 4
Targaryen 5
Tully 4
Tyrell 4
Żetony Władzy:
Arryn 0
Baratheon 0
Lannister 4
Martell 4
Stark 4
Targaryen 3
Tully 0
Tyrell 3
Zaopatrzenie:
Arryn 2
Baratheon 3
Lannister 3
Martell 5
Stark 3
Targaryen 2
Tully 2
Tyrell 6
Gracze oraz Karty Rodów:
Arryn - Rewolta
Jon Arryn [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
ser Lyn Corbay [3] - [miecz][miecz]
Yohn Royce [2] - [miecz]
Ser Lyonel Corbay [2] - [wieża]
Ser Denys Arryn [1] - Jeśli atakujesz, wszyscy twoi Rycerze biorący udział w bitwie (w tym wspierający Rycerze Arrynów) zapewniają premię +3, a zamiast +2.
Nestor Royce [1] - [miecz][wieża]
Eon Hunter [0] - Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
Baratheon - Czarnylord23
Robert Baratheon [4] - [miecz][miecz][miecz]
Stannis Baratheon [3] - Jeśli twoja karta rodu "Robert Baratheon" znajduje się na ręce ta karta dostaje +1 do siły i symbol wieży.
ser Cortnay Penrose [2] - Za każdą kartę rodu należącą do rodu Baratheon znajdującą się na stosie kart odrzuconych ta karta dostaje 1 symbol wieży.
Eldon Estermont [2] - [miecz]
Ser Gawen Wylde [1] - [wieża]
Davos Seaworth [1] - Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski bądź obszar lądowy graniczący z obszarem morskim natychmiast wejdź o 1 pozycję wyżej na torze zaopatrzenia.
Renly Baratheon [0] - Na czas bitwy możesz użyć jeden z rozkazów wsparcia sąsiadujący z obszarem ogarniętym walką jako własny (także przeciwnika z którym obecnie walczysz)
Lannister - Torn
Tywin Lannister [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
ser Kevan Lannister [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, możesz położyć na podbitym obszarze jeden z dostępnych rozkazów Wsparcia lub Obrony, lub przesunąć go z innego pola planszy.
ser Gregor Clegane [2] - [miecz][miecz][miecz]
ser Tygett Lannister [2] - [wieża]
ser Jaime Lannister [1] - [miecz][miecz]
Gerion Lannister [1] - Jeśli twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze Lenników od ciebie, na czas tej bitwy zamień miejscami swój żeton z żetonem przeciwnika na tym torze. Jeśli w ten sposób twój żeton znalazł się na na pierwszym miejscu na torze Lenników dostajesz na czas tej bitwy również żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali.
Genna Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, będziesz mógł usunąć z planszy jeden dowolny Rozkaz należący do pokonanego przeciwnika lub gracza, który wspierał go w tej bitwie.
Martell - Vickon
Lewyn Martell [4] - [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] - [wieża][wieża]
Anders Yronwood [2] - Jeśli atakujesz wszyscy twoi Piechurzy biorący udział w bitwie (w tym wspierający Piechurzy Martellów) zapewniają premię +2, a zamiast +1.
ser Manfrey Martell [2] - [miecz][wieża]
Oberyn Martell [1] - Jeżeli twoja karta rodu "Elia Martell"; znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Elia Martell [1] - Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika lub gracza, który wspiera go w tej bitwie, na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Stark - Guzu
Eddard Stark [4] - [miecz][miecz]
Willam Dustin [3] - [miecz]
Ethan Glover [2] - Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek bądź twierdzę, Machiny Oblężnicze przeciwnika (w tym wspierające Machiny Oblężnicze przeciwnika) zapewniają premię +2 zamiast +4.
ser Mark Ryswell [2] - [miecz][wieża]
Martyn Cassel [1] - [wieża][wieża]
Theo Wull [1] - Jeśli twoja karta rodu "Eddard Stark" znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta zyskuje +1 do siły i symbol wieży.
Howland Reed [0] - Zignoruj specjalną zdolność karty rodu przeciwnika.
Targaryen - Richtus
Rheagar Targaryen [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Jon Connington [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jednego z biorących w niej udział Piechurów (lub jednego ze wspierających Piechurów) do jednostki Rycerzy. Piechur może należeć do ciebie lub wspierającego cię gracza.
ser Barristan Selmy [2] - [wieża][wieża]
ser Jonothor Darry [2] - [miecz][miecz]
Owen Merryweather [1] - Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 siły.
ser Willem Darry [1] - [miecz][wieża]
Aerys II Targaryen [0]- Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek lub twierdzę możesz natychmiast odrzucić 2 Żetony Władzy, aby zniszczyć wszystkie jednostki biorące udział w bitwie. Jeśli na tym obszarze znajdował się twój Żeton Władzy, natychmiast go zdejmij.
Tully -Sardo
Hoster Tully [4] - [miecz][wieża]
ser Brynden Tully [3] - Natychmiast usuń dowolny żeton Wsparcia znajdujący się na obszarze lądowym.
Jason Mallister [2] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem lądowym graniczącym z morzem lub rzeką, ta karta dostaje +1 do siły i symbol miecza.
Tytus Blackwood [2] - [wieża][wieża]
ser Desmond Grell [1] - Jeśli bronisz lub atakujesz obszar "Riverrun", ta karta otrzymuje premię +2 do siły.
Clement Piper [1] - [miecz]
Petyr Baelish [0] - Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
Tyrell - Beez
Randyl Tarly [4] - [miecz][miecz]
Mathis Rowan [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na wybrane sąsiadujące obszary lądowe, które kontrolujesz. Jeśli obszar opuszczą wszystkie jednostki, gracz może zostawić na tym obszarze żeton władzy, aby ustanowić nad nim kontrolę.
Mace Tyrell [2] - Jeśli atakujesz przeciwnik natychmiast spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0).
Garth Tyrell [2] - [miecz][wieża]
Paxter Redwyne [1] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje Statki biorące udział w bitwie (w tym statki wspierające Tyrellów) posiadają bazową siłę równą 2, zamiast 1.
ser Quentin Tyrell [1] - [miecz]
Olenna Redwyne [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Karty Dzikich
Aktualną kartę Dzikich widział: Tyrell
Aktualna Siła Dzikich: 12
Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
Zabójcy wron
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
Nadciąga horda
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza. |
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Wto 02 Gru, 2014, w całości zmieniany 285 razy |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Sie, 2014
|
|
|
Kruk:
Lannister podgląda kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii
Najazdy:
~ brak
Marsze:
Targaryen Królewska Przystań (marsz +0) -> piechur na Czarny Nurt ; rycerz na Gorzki Most
Baratheon Spiżowa Brama (marsz +0) -> piechur na Summerhall ; nie zostawia żetonu
Martell Słony Brzeg (marsz +0) -> piechur na Słoneczną Włócznie ; zostawia żeton
Stark Lodowa Zatoka (marsz -1) -> statek na Morze Zachodzącego Słońca
Arryn Zatoka Krabów (marsz +0) -> statek na Morze Dreszczy
Lannister Casterly Rock (marsz +0) -> piechur na Ashemark ; rycerz na Złoty Ząb
Tyrell Cieśnina Redwyn'eów (marsz -1) -> statek na Zachodnie Morze Letnie
Tully Riverrun (marsz +0) -> rycerz na Harrenhall ; piechur zostaje
Targaryen Zatoka Czarnego Nurtu (marsz +1) -> schodzi bez efektu
Baratheon Zatoka Rozbitków (marsz +1) -> statek na Wąskie Morze
Martell Morze Dornijskie (marsz -1) -> statek na Wschodnie Morze Letnie
Stark Szczęki (marsz +0) -> statek na Morze Dreszczy - bitwa z Arrynem!
Lannister Złota Cieśnina (marsz +1) -> statek na Morze Zachodzącego Słońca - bitwa ze Starkiem!
Tyrell Wysogród (marsz +0) -> piechur na Arbor ; rycerz na Oldtown
Martell Słoneczna Włócznia (marsz +1) -> piechur na Starfall ; rycerz na Yronwood
Umocnienia Władzy:
Targaryen Smocza Skała* -> statek na Cieśninę Tarthu
Baratheon Koniec Burzy* -> statek i statek na Zatokę Rozbitków
Stark Biały Port -> 1 żeton władzy ; Winterfell -> 2 żetony władzy
Arryn Dolina Arrynów* -> statek na Zatokę Krabów ; Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy
Lannister Lannisport* -> statek i statek na Złotą Cieśninę
Tyrell Horn Hill -> 2 żetony władzy
Tully Seagard* -> piechur i statek na Zatokę Żelaznych Ludzi ; port Seagard -> 1 żeton władzy
Talia I
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu [-Targaryen-] wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mobilizacja:
Targaryen
- Gorzki Most -> rycerz
- Królewska Przystań -> piechur ; statek na Zatokę Czarnego Nurtu
- Smocza Skała -> statek na Zatokę Czarnego Nurtu
Baratheon
Koniec Burzy -> statek na Zatokę Rozbitków ; statek do portu
Summerhal -> piechur
Martell
- Słoneczna Włócznia -> piechur ; statek na Morze Dornijskie
- Starfall -> piechur
- Yronwood -> statek na Morze Dornijskie
Stark
- Biały Port -> statek na Szczęki
- Winterfell -> piechur ; statek na Lodową Zatokę
Arryn
- Dolina Arrynów -> statek na Zatokę Krabów
- Orle Gniazdo -> piechur up w rycerza
Lannister
- Casterly Rock -> piechur ; statek na Złotą Cieśninę
- Lannisport -> rycerz
- Złoty Ząb -> piechur
Tyrell
- Stare Miasto -> piechur ; statek na Cieśninę Redywnów
- Wysogród -> piechur ; statek na Zachodnie Morze Letnie
Tully
- Harrenhall -> brak
- Riverrun -> piechur ; piechur
- Seagard -> piechur up w rycerza ; piechur up w rycerza
Talia II
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Licytacja Żelaznego Tronu:
Targaryen
Martell
Stark
Lannister
Tyrell
Tully
Arryn
Baratheon
Licytacja Toru Lenników:
Arryn
Baratheon
Stark
Tyrell
Targaryen
Martell
Lannister
Tully
Licytacja Toru Królewskiego Dworu:
Lannister
Stark
Tyrell
Tully
Targaryen
Martell
Arryn
Baratheon
Talia III
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Kruk:
Lannister Casterly Rock -> zmiana wsparcia na marsz +1
Najazdy:
Lannister Morze Zachodzącego Słońca -> pali najazd Tully'ego na Zatoce Żelaznych Ludzi
Tully Zatoka Żelaznych Ludzi -> spalony przez Lannistera
Marsze:
Targaryen Zatoka Czarnego Nurtu (marsz +0) -> statek, statek, statek na Wąskie Morze - bitwa z Baratheon!
Martell Morze Dornijskie (marsz +0) -> statek i statek na Wschodnie Morze Letnie
Stark Winterfell (marsz -1) -> piechur na Czarny Zamek ; rycerz na Biały Port
Lannister Złoty Ząb (marsz -1) -> piechur na Castle Rock ; rycerz na Silverhill ; nie zostawia żetonu władzy
Tyrell Stare Miasto (marsz -1) -> piechur zostaje ; rycerz na Horn Hill
Tully Riverrun (marsz -1) -> piechur na Seagard ; piechur na Harrenhall ; piechur zostaje
Arryn Dolina Arrynów (marsz -1) -> piechur na Gulltown ; nie zostawia żetonu władzy
Baratheon Zatoka Krabów (marsz -1) -> schodzi bez efektu
Targaryen Gorzki Most (marsz -1) -> rycerz zostaje ; rycerz na Królewski Las
Martell Starfall (marsz -1) -> piechur i piechur na Książęcą Przełęcz ; nie zostawia żetonu władzy
Stark Lodowa Zatoka (marsz +1) -> schodzi bez efektu
Lannister Lannisport (marsz +0) -> piechur zostaje ; rycerz na Pyke
Tyrell Horn Hill (marsz +0) -> piechur i rycerz na Wysogród ; nie zostawia żetonu władzy
Tully Harrenhall (marsz +0) -> piechur na Czarny Nurt - bitwa z Targaryen! [+3żw] ; rycerz zostaje
Arryn Zatoka Krabów (marsz +0) -> statek, statek, statek na Wąskie Morze - bitwa z Targaryen!
Baratheon Wąskie Morze (marsz +0) -> zdjęty w wyniku przegranej bitwy
Martell Słoneczna Włócznia (marsz +1) -> piechur na Słony Brzeg ; piechur zostaje
Stark Biały Port (marsz +0) -> piechur na Dreadfort ; rycerz na Bliźniaki ; zostawia żeton władzy
Lannister Casterly Rock (marsz +1) -> piechur na Banefort ; piechur zostaje
Tyrell Wysogród (marsz +1) -> piechur na Ashford ; piechur na Trzy Wieże ; rycerz na Goldengrove
Tully Seagard (marsz +1) -> piechur zostaje ; rycerz na Grzęzawiska ; rycerz na Palec Flinta
Talia I
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Arryn 2 - 1 = 1
Baratheon 2 - 1 = 1
Lannister 2 + 2 = 4
Martell 2 + 1 = 3
Stark 1 + 0 = 1
Targaryen 1 + 3 = 4
Tully 2 + 1 = 3
Tyrell 2 + 2 = 4
Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Arryn 0 + 2 = 2
Baratheon 1 + 3 = 4
Lannister 1 + 2 = 3
Martell 1 + 2 = 3
Stark 0 + 2 = 2
Targaryen 1 + 3 = 4
Tully 6 + 3 = 9
Tyrell 2 + 1 = 3
Talia III
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Kruk Posłaniec:
Lannister Podgląda Kartę Dzikich i zostawia na wierzchu talii
Najazdy:
Targaryen Gorzki Most -> pali najazd Tyrella w Ashford
Lannister Banefort -> pali UW* Tully'ego w Riverrun
Tyrell Ashford -> spalony
Marsze:
Targaryen Smocza Skała (marsz -1) -> piechur na Duskendale ; zostawia żeton władzy
Martell Słony Brzeg (marsz +0) -> piechur na Przylądek Gniewu
Stark Lodowa Zatoka (marsz +1) -> statek, statek na Morze Zachodzącego Słońca - bitwa z Lannisterem!
Lannister Złota Cieśnina (marsz +1) statek i statek na Zatokę Żelaznych Ludzi - bitwa z Tully!
Tyrell Goldengrove (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Tully Grzęzawiska (marsz +0) -> rycerz na Seagard ; nie zostawia żetonu władzy
Arryn Wąskie Morze (marsz +0) -> statek i statek na Cieśninę Tarthu - bitwa z Targaryen!
*Aktualizacja mapy*
Baratheon Summerhall (marsz -1) -> piechur na Gniazdo Gryfów ; piechur na Spiżową Bramę ; zostawia żeton władzy
Targaryen Czarny Nurt (marsz +0) -> schodzi bez efektu
Stark Dreadfort (marsz +0) -> piechur na Karhold ; zostawia żeton władzy
Lannister Pyke (marsz +0) -> piechur na Seagard - bitwa z Tully! ; zostawia żeton władzy
Tyrell Trzy Wieże (marsz +0) -> piechur na Horn Hill ; zostawia żeton władzy
Tully Palec Flinta (marsz -1) -> schodzi bez wykonania
Arryn Orle Gniazdo (marsz -1) -> piechur na Dolinę Arrynów ; piechur zostaje
Baratheon Zatoka Rozbitków (marsz +0) -> statek na Cieśninę Tarthu - bitwa z Arryn! ; statek i statek zostają
Targaryen Zatoka Czarnego Nurtu (marsz +1) -> statek i statek na Cieśninę Tarthu - bitwa z Arryn!
Lannister Silverhill (marsz -1) -> piechur na Złoty Ząb ; nie zostawia żetonu władzy
Umocnienia Władzy:
Targaryen Królewski Las -> 2 żetony ; Królewska Przystań -> 3 żetony
Martell Słoneczna Włócznia* -> piechur i statek na Morze Dornijskie ; Książęca Przełęcz -> 2 żetony ; Yronwood -> 1 żeton
Stark Winterfell* -> statek do portu i statek na Lodową Zatokę ; Czarny Zamek -> 2 żetony ; Bliźniaki -> 1 żeton
Lannister Lannisport* -> statek i statek na Złotą Cieśninę ; Ashemark -> 2 żetony ; Casterly Rock -> 2 żetony
Tyrell Stare Miasto* -> statek i statek na Cieśninę Redywnów ; Arbor -> 2 żetony
Tully Riverrun -> spalone! ; Seagard -> zajęte przez oddziały wroga ; Port Seagard -> zajęty przez oddziały wroga
Arryn Gulltown -> 2 żetony
Baratheon Koniec Burzy -> 2 żetony ; Port Końca Burzy -> 1 żeton
Talia I
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia II
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca [-Lannister-] wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tor Żelaznego Tronu:
1. Tully
2. Tyrell
3. Targaryen
4. Lannister
5. Stark
6. Baratheon
7. Martell
8. Arryn
Tor Lenników:
1. Lannister
2. Stark
3. Arryn
4. Targaryen
5. Tully
6. Baratheon
7. Martell
8. Tyrell
Tor Królewskiego Dworu:
1. Baratheon
2. Martell
3. Targaryen
4. Arryn
5. Stark
6. Lannister
7. Tully
8. Tyrell
Talia III
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali [-Lannister-] wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń. |
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Nie 14 Wrz, 2014, w całości zmieniany 7 razy |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Sie, 2014
|
|
|
Kruk Posłaniec:
Baratheon Gniazdo Gryfów -> zmiana Obrony* na Umocnienie Władzy
Najazdy:
Tully Riverrun -> pali wsparcie Lannistera w Banefort
Tyrell Horn Hill -> brak legalnego celu ; zdjęty
Targaryen Gorzki Most -> brak legalnego celu ; zdjęty
Lannister Złota Cieśnina -> pali najazd Starka na Morzu Zachodzącego Słońca
Stark Morze Zachodzącego Słońca -> spalone
Marsze:
Tully Palec Flinta (marsz -1) -> piechur na Grzęzawiska ; nie zostawia żetonu władzy
Tyrell Goldengrove (marsz -1) -> piechur na Old Oak ; nie zostawia żetonu władzy
Targaryen Port Smoczej Skały (marsz -1) -> statek na Cieśninę Tarthu
Lannister Casterly Rock (marsz -1) -> piechur na Lannisport
Stark Port Winterfell (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Baratheon Zatoka Rozbitków (marsz +0) -> statek na Wąskie Morze - bitwa z Arryn! ; statek i statek zostaje
Martell Książęca Przełęcz (marsz -1) -> piechur na Szlak Kości ; piechur zostaje
Arryn Wąskie Morze (marsz +0) -> statek ; statek ; statek na Zatokę Czarnego Nurtu - bitwa z Targaryen!
[-aktualizacja mapy-]
Tully Grzęzawiska (marsz +0) -> piechur i rycerz na Palec Flinta ; piechur zostaje
Tyrell Ashford (marsz +0) -> piechur na Gorzki Most - bitwa z Targaryen! ; nie zostawia żetonu władzy
Targaryen Cieśnina Tarthu (marsz +0) -> statek na Wąskie Morze ; statek i statek zostają
Lannister Lannisport (marsz +0) -> piechur na Palec Flinta - bitwa z Tully! ; piechur zostaje
Stark Bliźniaki (marsz +0) -> schodzi bez efektu
Baratheon Spiżowa Brama (marsz -1) -> piechur na Tarth ; zostawia żeton władzy
Martell Słoneczna Włócznia (marsz +0) -> piechur na Szlak Kości ; piechur na Starfall
Umocnienia Władzy:
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Stare Miasto -> 1 żeton władzy
Targaryen Królewska Przystań* -> statek i statek do portu
Lannister Ashemark -> 2 żetony władzy ; Złoty Ząb -> 1 żeton władzy
Stark Winterfell* -> piechur i piechur ; Czarny Zamek -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
Baratheon Koniec Burzy* -> piechur i statek na Zatokę Rozbitków ; Port Końca Burzy -> 1 żeton władzy ; Gniazdo Gryfów -> 1 żeton władzy
Arryn Gulltown -> 2 żetony władzy ; Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy
Talia I
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę
->
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie:
Arryn 2
Baratheon 3
Lannister 3
Martell 5
Stark 1
Targaryen 3
Tully 3
Tyrell 5
Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Żetony Władzy:
Arryn 4 + 2 = 6
Baratheon 3 +4 = 7
Lannister 4 + 3 = 7
Martell 3 + 3 = 6
Stark 4 + 4 = 8
Targaryen 1 + 4 = 5
Tully 0 + 1 = 1
Tyrell 3 + 2 = 5
Talia III
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu
Aktualna siła Dzikich: 9 + 3 = 12
Aktualną kartę Dzikich widział: Lannister
Kruk Posłaniec:
Baratheon Port Końca Burzy -> zmiana rozkazu wsparcia na umocnienie władzy
Marsze:
Tully Grzęzawiska (marsz +0) -> piechur i rycerz na Seagard - bitwa z Lannister! ; nie zostawia żetonu władzy
Tyrell Stare Miasto (marsz -1) -> piechur na Old Oak ; zostawia żeton władzy
Targaryen Port Królewskiej Przystani (marsz +0) -> statek, statek i statek na Zatokę Czarnego Nurtu - bitwa z Arryn!
Lannister Banefort (marsz +0) -> piechur na Old Oak - bitwa z Tyrell! ; nie zostawia żetonu władzy
Stark Morze Dreszczy (marsz -1) -> statek na Zatokę Krabów
Baratheon Zatoka Rozbitków (marsz +1) -> statek, statek, statek na Cieśninę Tarthu - bitwa z Targaryen!
Martell Przylądek Gniewu (marsz +1) -> piechur na Gniazdo Gryfów - bitwa z Baratheon! ; nie zostawia żetonu władzy
[-aktualizacja mapy-]
Tyrell Old Oak (marsz +0) -> piechur na Goldengrove ; piechur zostaje
Targaryen Królewski Las (marsz -1) -> piechur na Summerhall ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister Złoty Ząb (marsz -1) -> piechur na Banefort ; zostawia żeton władzy
Stark Winterfell (marsz +0) -> piechur na Grzęzawiska ; piechur na Kamienny Brzeg ; piechur na Fosę Cailin
Baratheon Tarth (marsz +0) -> piechur na Przylądek Gniewu - bitwa z Martell! ; nie zostawia żetonu władzy
Umocnienia Władzy:
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Horn Hill -> 2 żetony władzy
Targaryen Duskendale* -> piechur up w rycerza ; Królewska Przystań -> 3 żetony władzy
Lannister Ashemark -> 2 żetony władzy ; Lannisport -> 1 żeton władzy
Stark Czarny Zamek -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
Baratheon Koniec Burzy* -> piechur up w rycerza i piechur up w wieże oblężniczą ; Port Końca Burzy -> 1 żeton władzy
Martell Starfall* -> piechur ; Książęca Przełęcz -> 2 żetony władzy ; Szlak Kości -> 2 żetony władzy
Arryn Gulltown* -> statek i statek do portu ; Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy
Talia I
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu [-Tully-] wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia II
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca [-Martell-] wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Kruk:
Martell Przylądek Gniewu -> zmiana najazdu na marsz +1*
Najazdy:
Targaryen Cieśnina Tarthu -> brak legalnego celu ; zdjęty
Lannister Zatoka Żelaznych Ludzi -> pali najazd Starka na Grzęzawiskach
Stark Grzęzawiska -> spalony
Lannister Banefort -> brak legalnego celu ; zdjęty
Stark Port Winterfell -> brak legalnego celu zdjęty
Marsze:
Tully Harrenhall (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Tyrell Gorzki Most (marsz -1) -> piechur na Czarny Nurt - bitwa z Targaryen! ; nie zostawia żetonu władzy
Targaryen Summerhall (marsz +1) -> piechur na Koniec Burzy - bitwa z Baratheon! ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister Lannisport (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Stark Kamienny Brzeg (marsz -1) -> piechur na Czarny Zamek ; zostawia żeton władzy
Martell Szlak Kości (marsz +0) -> piechur i piechur na Summerhall ; nie zostawia żetonu władzy
Arryn Port Gulltown (marsz +1) -> statek i statek na Zatokę Krabów - bitwa ze Starkiem!
Baratheon Koniec Burzy (marsz +0) -> ściągnięty w wyniku przegranej bitwy
Tully Riverrun (marsz +0) -> piechur na Kamienny Sept
[-aktualizacja mapy przed marszem Arryna-]
Tyrell Old Oak (marsz +0) -> piechur na Silverhill ; nie zostawia żetonu władzy
Targaryen Zatoka Czarnego Nurtu (marsz -1) -> statek i statek na Wąskie Morze ; statek zostaje
Stark Czarny Zamek (marsz +0) -> piechur i piechur na Dolinę Arrynów - bitwa z Arrynem! ; nie zostawia żetonu władzy
Martell Starfall (marsz -1) -> piechur na Przylądek Gniewu ; piechur na Szlak Kości ; zostawia żeton władzy
Targaryen Wąskie Morze -> statek na Morze Dreszczy - bitwa ze Starkiem!
Stark Morze Zachodzącego Słońca (marsz +1) -> statek na Złotą Cieśninę - bitwa z Lannisterem!
Martell Przylądek Gniewu (marsz +1) -> piechur i piechur na Gniazdo Gryfów - bitwa z Baratheon! ; nie zostawia żetonu władzy
Umocnienia Władzy:
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Horn Hill -> 2 żetony władzy
Lannister Ashemark -> 2 żetony władzy ; Pyke -> 1 żeton władzy
Stark Fosa Cailin -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
Martell Yronwood* -> piechur ; Książęca Przełęcz -> 2 żetony władzy
Arryn Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy
Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tully:
Harrenhall: piechur up w rycerza
Riverrun: piechur i piechur
Seagard: statek i statek do portu
Tyrell
Goldengrove: piechur up w rycerza
Stare Miasto: piechur i statek na Zachodnie Morze Letnie
Wysogród: wieża oblężnicza
Targaryen
Duskendale: statek na Zatokę Czarnego Nurtu
Koniec Burzy: piechur up w rycerza
Królewska Przystań: piechur i piechur up w rycerzy
Smocza Skała: piechur
Lannister
Casterly Rock: wieża oblężnicza
Lannisport: rycerz
Palec Flinta: piechur up w rycerza
Pyke: piechur up w rycerza
Złoty Ząb: piechur
Stark
Biały Port: piechur
Bliźniaki: piechur up w rycerza
Dolina Arrynów: piechur up w rycerza
Dreadfort: piechur
Winterfell: wieża oblężnicza
Martell
Gniazdo Gryfów: piechur up w rycerza
Słoneczna Włócznia: piechur i statek do portu
Starfall: piechur
Summerhall: piechur up w rycerza
Yronwood: piechur up w rycerza
Arryn
Gulltown: rycerz
Orle Gniazdo: rycerz
Baratheon
~
Talia II
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Licytacja Żelaznego Tronu:
Stark
Arryn
Martell
Baratheon
Lannister
Tully
Tyrell
Targaryen
Licytacja Toru Lenników:
Martell
Arryn
Stark
Baratheon
Tyrell
Lannister
Tully
Targaryen
Talia III
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń. |
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Nie 12 Paź, 2014, w całości zmieniany 7 razy |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Sie, 2014
|
|
|
Kruk Posłaniec:
Tyrell Podgląda Kartę Dzikich i zostawia na wierzchu talii
Najazdy:
Stark Morze Zachodzącego Słońca -> pali wsparcie Lannistera z Zatoki Żelaznych Ludzi
Arryn Port Gulltown -> pali wsparcie Starka na Zatoce Krabów
Martell Książęca Przełęcz -> schodzi bez efektu
Lannister Banefort -> pali wsparcie Tully'ego w Rivverun
Tully Kamienny Sept -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell Silverhill -> schodzi bez efektu
Targaryen Koniec Burzy -> pali wsparcie Martella w Gnieździe Gryfów
Stark Szczęki -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Martell Morze Dornijskie -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell Horn Hill -> schodzi bez efektu
Marsze:
Stark Dolina Arrynów (marsz +0) -> piechur i rycerz na Gulltown - bitwa z Arryn! ; nie zostawia żetonu władzy
Arryn Orle Gniazdo (marsz +0) -> piechur na Dolinę Arrynów ; rycerz zostaje
Martell Yronwood (marsz -1) -> piechur i rycerz na Książęcą Przełęcz ; nie zostawia żetonu władzy
Baratheon Tarth (marsz +0) -> piechur na Koniec Burzy - bitwa z Targaryen! ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister Lannisport (marsz -1) -> rycerz na Casterly Rock
Tully Port Seagard (marsz +0) -> statek i statek na Zatokę Żelaznych Ludzi - bitwa z Lannisterem!
Tyrell Czarny Nurt (marsz +0) -> piechur na Kamienny Sept - bitwa z Tully!
Targaryen Królewska Przystań (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Gorzki Most
[-Aktualizacja Mapy-]
Stark Winterfell (marsz -1) -> wieża oblężnicza na Czarny Zamek
Arryn Paluchy (marsz -1) -> piechur na Dolinę Arrynów ; nie zostawia żetonu władzy
Martell Summerhall (marsz +0) -> rycerz na Ashfors ; piechur zostaje
Lannister Casterly Rock (marsz +0) -> rycerz i wieża oblężnicza na Seagard - bitwa z Tully!
Tyrell Stare Miasto (marsz -1) -> wieża oblężnicza na Starfall - bitwa z Martell!
Targaryen Wąskie Morze (marsz +0) -> statek na Zatokę Krabów - bitwa ze Starkiem!
Umocnienia Władzy:
Stark Dreadfort* -> piechur up w wieże oblężniczą ; Fosa Cailin -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
Martell Słoneczna Włócznia -> 2 żetony władzy ; Port Słonecznej Włóczni -> 1 żeton władzy
Lannister Ashemark -> 2 żetony władzy
Tully Seagard* -> zajęty przez wroga ; Harrenhall -> 2 żetony władzy
Tyrell Wysogród* -> statek na Zachodnie Morze Letnie, piechur up w rycerza ; Arbor -> 2 żetony władzy
Targaryen Smocza Skała -> 1 żeton władzy
Talia I:
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu [-Stark-] wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia II:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III:
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Kruk:
Tyrell Cieśnina Redwynów -> zmiana rozkazu z marszu +0 na marsz +1*
Najazdy:
Stark Grzęzawiska -> pali obronę Lannistera na Palcu Flinta
Martell Ashford -> ściągnięty bez efektu
Lannister Złoty Ząb -> pali najazd Tyrella w Silverhill
Tyrell Horn Hill -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Stark Morze Dreszczy -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Martell Yronwood -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Lannister Banefort -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell Silverhill -> spalony
Stark Port Gulltown -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Marsze:
Stark Bliźniaki (marsz +1) -> rycerz na Seagard - bitwa z Lannister! ; zostawia żeton władzy
Martell Książęca Przełęcz (marsz -1) -> piechur na Starfall ; rycerz na Ashford ; piechur zostaje
Baratheon Zatoka Rozbitków (marsz +0) -> statek i statek na Cieśninę Tarthu - bitwa z Targaryen! ; statek zostaje
Lannister Złota Cieśnina (marsz +1) -> statek , statek , statek na Morze Zachodzącego Słońca - bitwa ze Starkiem!
Tully Kamienny Sept (marsz +1) -> piechur na Złoty Ząb - bitwa z Lannister! ; nie zostawia żetonu władzy
~Aktualizacja #1~
Tyrell Wysogród (marsz -1) -> rycerz na Ashford - bitwa z Martell!
Targaryen Duskendale (marsz +1) -> rycerz na Gulltown - bitwa ze Starkiem! ; nie zostawia żetonu władzy
Stark Dreadfort (marsz -1) -> machina oblężnicza na Czarny Zamek
Martell Wschodnie Morze Letnie (marsz +0) -> statek, statek, statek na Zachodnie Morze Letnie - bitwa z Tyrell!
Baratheon Koniec Burzy (marsz -1) -> piechur na Spiżową Bramę
Lannister Pyke -> zdjęty bez efektu
Tully Riverrun (marsz +0) -> piechur na Kamienny Sept ; rycerz na Seagard - bitwa ze Starkiem! ; piechur zostaje
Tyrell Cieśnina Redwyn'ow (marsz +1) -> statek, statek, statek na Zachodnie Morze Letnie - bitwa z Martell!
Targaryen Smocza Skała (marsz +0) -> piechur na Duskendale
Stark Czarny Zamek (marsz +0) -> wieża oblężnicza na Palec Flinta - bitwa z Lannisterem! ; wieża oblężnicza zostaje
Baratheon Spiżowa Brama (marsz +1) -> piechur na Smoczą Skałę ; rycerz na Summerhall - bitwa z Martellem!
Tully Harrenhall (marsz -1) -> rycerz na Duskendele - bitwa z Targaryen! ; zostawia żeton włdzy
Targaryen Zatoka Czarnego Nurtu (marsz -1) -> statek do portu Królewskiej Przystani ; statek i statek zostają
Umocnienia Władzy:
Stark Karhold -> 2 żetony władzy ; Fosa Cailin -> 2 żetony władzy
Arryn Orle Gniazdo -> 2 żetony władzy
Martell Słoneczna Włócznia -> 2 żetony władzy
Lannister Lannisport* -> statek, statek na Złotą Cieśninę ; Ashemark -> 2 żetony władzy
Tyrell Stare Miasto* -> statek, statek na Cieśninę Redwyn'ow ; Arbor -> 2 żetony władzy
Targaryen Gorzki Most* -> rycerz
Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III
Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Kruk:
Tyrell Podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii
Najazdy:
Stark Lodowa Zatoka -> pali najazd Lannistera na Morzu Zachodzącego Słońca
Martell Ashford -> pali najazd Baratheona w Summerhall
Baratheon Cieśnina Tarthu -> pali wsparcie Targaryena na Zatoce Czarnego Nurtu
Lannister Banefort -> pali wsparcie Tully'ego na Kamiennym Sepcie
Tully Port Seagard -> pali najazd Lannistera na Zatoce Żelaznych Ludzi
Tyrell Silverhill -> zdjęty bez efektu
Stark Morze Dreszczy -> pali wsparcie Targaryena na Wąskim Morzu
Martell Morze Dornijskie -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Baratheon Summerhall -> spalony
Lannister Zatoka Żelaznych Ludzi -> spalony
Tully Złoty Ząb -> pali wsparcie Lannistera w Lannisporcie
Tyrell Horn Hill -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Lannister Morze zachodzącego Słońca -> spalony
Marsze:
Stark Solanki (marsz +0) -> piechur na Gulltown - bitwa z Targaryenem! ; rycerz zostaje
Arryn Dolina Arrynów (marsz +0) -> piechur na Gulltown - bitwa z Targaryen! ; rycerz zostaje
Martell Gniazdo Gryfów (marsz -1) -> rycerz, piechur oraz machina na Summerhall - bitwa z Baratheon! ; nie zostawia żetonu władzy
Baratheon Smocza Skała (marsz -1) -> machina na Gniazdo Gryfów ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister Lannisport (marsz -1) -> rycerz na Pyke ; piechur zostaje
Tully Riverrun (marsz +0) -> rycerz na Seagard ; piechur zostaje
Aktualizacja Mapy
Tyrell Goldengrove (marsz +) -> rycerz na Old Oak ; piechur zostaje
Targaryen Gorzki Most (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Królewską Przystań ; rycerz zostaje
Stark Czarny Zamek (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Martell Książęca Przełęcz (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Baratheon Koniec Burzy (marsz +0) -> piechur na Summerhall - bitwa z Martellem!
Lannister Pyke (marsz +0) -> rycerz i rycerz na Palec Flinta - bitwa ze Starkiem!
Tully Seagard (marsz -1) -> piechur, rycerz i rycerz na Banefort - bitwa z Lannister! ; zostawia żeton władzy
Tyrell Stare Miasto (marsz -1) -> machina oblężnicza na Starfall - bitwa z Martell!
Targaryen Królewska Przystań (marsz +0) -> rycerz na Smoczą Skałę ; rycerz i rycerz na Dolinę Arrynów - bitwa z Arryn!
Umocnienia Władzy:
Stark Karhold -> 2 żetony władzy ; Winterfell -> 2 żetony władzy
Martell Słoneczna Włócznia -> 2 żetony władzy ; Port Słonecznej Włóczni -> 1 żeton władzy
Lannister Ashemark -> 2 żetony władzy ; Port Lannisport -> 1 żeton władzy
Tully Harrenhall -> 2 żetony władzy
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Port Starego Miasta -> 1 żeton władzy
Targaryen Port Gulltown -> 1 żeton władzy ; Port Królewskiej Przystani -> 1 żeton władzy |
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Pon 10 Lis, 2014, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
 |
Richtus [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Sie, 2014
|
|
|
Rycerz na Gorzki Most, piechur na Czarny Nurt. |
|
|
|
 |
Torn [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
|
|
|
Podglądam dzikich |
|
|
|
 |
czarnylord23 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
|
|
|
Piechur na Summerhall, nie zostawiam ŻW. |
|
|
|
 |
Vickon [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
|
|
|
słony brzeg -> słoneczna włócznia - piechur, zostawiam żeton |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
|
|
|
Lodowa Zatoka (marsz -1) -> statek na Morze Zachodzącego Słońca |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
|
|
|
Statek wypływa na pełne morze. |
|
|
|
 |
Torn [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
|
|
|
Casterly Rock, koń na Złoty Ząb, piechur na Ashemark |
|
|
|
 |
Rewolta [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
|
|
|
statek na morze dreszczy |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
|
|
|
Marsze uzupełnione aż do ruchu Arryna, odnośnie karty Dzikich i decyzji Lannistera:
Cytat: | Kruk:
Lannister podgląda kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii |
Ładnie idzie, kontynuujcie |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
|
|
|
Szczęki (marsz +0) -> statek na Morze Dreszczy
dowódca na PW u GM |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sie, 2014
|
|
|
piechur zostaje w Riverrun, a rycerz idzie na Harrenhal |
|
|
|
 |
|
|