galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #71 - pole gry
Autor Wiadomość
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

bitwa rozstrzygnięta, gdzie wycofka?

czekamy na marsz Starka i wydarzenia
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

statek płynie w dół. Dowódca na pw
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

Cofam się na Pyke

@ Jeszcze mobilizacja Sardo przed wydarzeniami
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

Czarny Jaszczur napisał/a:
@ Jeszcze mobilizacja Sardo przed wydarzeniami


jak mówie wydarzenia to wydarzenia :!:

mobilka na PW :mrgreen:
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

Bitwa o Shipbreaker Bay

Atakujący Stark [4]
[0] Rozkaz: marsz +0
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: [3] Roose Bolton: [miecz][wieża]

[0] Ostrze z Valyriańskiej Stali - dostępne

Wyższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Baratheon [6]
[2] Rozkaz: obrona +2
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: [1] Selyse Baratheon: Możesz natychmiast wybrać z ręki inna Kartę Rodu z wyjątkiem karty "Stannis Baratheon". Siła wybranej karty jest dodana do Selyse Baratheon

Selyse wybiera dodatkowo
[2] Dowódca: [2] Salladhor Saan: Jeśli wygrasz, po bitwie możesz na terenie jednego zamku lub jednej twierdzy zmobilizować statki (jeśli reguły pozwalają). Za każdy zmobilizowany statek zapłać 1 Żeton Władzy.

Niższa pozycja na torze Lenników

Stark przegrywa.

Baratheon wygrywa.
Ostatnio zmieniony przez guzu Pią 05 Wrz, 2014, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

Selyse Baratheon
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

dowódcy ujawnieni, używasz Selyse?
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

A jeśli jej użyję, to stracę obie karty, czy tylko Selyse? Jeśli odrzucam tylko Selyse, to wybieram jakąkolwiek dwójkę.
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

dobre pytanie, w oryginale

Cytat:
You may choose to immediately discard any house card in your hand except “Stannis Baratheon”. The combat strength of the discarded card is added to your total.


przychylam się do tego, że odrzucasz dodatkowo jeszcze jedną kartę i dodajesz jej siłę do Selyse

obie karty zostają wyrzucone z ręki
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

guzu napisał/a:
dobre pytanie, w oryginale

Cytat:
You may choose to immediately discard any house card in your hand except “Stannis Baratheon”. The combat strength of the discarded card is added to your total.


przychylam się do tego, że odrzucasz dodatkowo jeszcze jedną kartę i dodajesz jej siłę do Selyse

obie karty zostają wyrzucone z ręki


Moim zdaniem nie odrzucam obu kart tylko jedną, bo nie ma o odrzucaniu mowy w tekście karty :P
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

ani o zachowaniu tej karty na ręce - domyślnie wybrane karty się odrzuca

discard i discarded card to chyba słowa klucze
Ostatnio zmieniony przez guzu Pią 05 Wrz, 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

Jeśli w oryginale jest "You may choose to immediately discard" to wg mnie odrzucasz.
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

Dobra to odrzucam Salladhora, nie wiedziałem, że discard znaczy odrzucić.
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

Mieciu napisał/a:
Dobra to odrzucam Salladhora, nie wiedziałem, że discard znaczy odrzucić.


ja też nie dokładnie przetłumaczyłem - poprawię

używasz zdolności Salladhora?
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Wrz, 2014   

guzu napisał/a:
Mieciu napisał/a:
Dobra to odrzucam Salladhora, nie wiedziałem, że discard znaczy odrzucić.


ja też nie dokładnie przetłumaczyłem - poprawię

używasz zdolności Salladhora?


Ale chyba nie mogę :) Była taka podobna sytuacja w pierwszym pbf71 i Bara nie mógł jej użyć. Przy tym nie mam wogóle żetonów :(
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12