galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #71 - pole gry
Autor Wiadomość
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Sie, 2014   PBF #71 - pole gry

Widok po Wojnie. PBF#71 wygrał Stark - Bezz




Gracze
Stark - Beez
Baratheon - Mieciu
Lannister - Torn
Martell - lukiluk
Tyrell - Sardo
Greyjoy - Czarny Jaszczur

Karty rodów:

Stark
[4] Robb Stark: Jeśli atakujesz i wygrasz, możesz położyć dostępny normalny rozkaz wsparcia lub obrony na obszarze ogarniętym bitwą (jeśli reguły pozwalają)
[3] Roose Bolton: [miecz][wieża]
[2] Walder Frey: Jeśli Twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze zwycięstwa ta karta otrzymuje -1 do siły. Jeśli niższą to ta karta otrzymuje +1 do siły.
[2] Greatjon: [miecz][miecz]
[1] Rickard Karstark: [wieża][wieża]
[1] Brynden Blackfish: Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę.

Greyjoy
[4] Balon Greyjoy: [miecz]
[3] Victarion Greyjoy: Jeśli bitwa rozgrywa się na morzu to siła karty przeciwnika zmniejsza się o 2, do minimum 0
[2] Theon Greyjoy: Jeśli atakujesz obszar z Twierdzą lub Zamkiem ta karta otrzymuje +1 do siły oraz [miecz]. Jeśli bronisz obszaru z Twierdzą lub Zamkiem ta karta otrzymuje -1 do siły.
[2] Euron Crow's Eye: Jeśli atakujesz i wygrasz natychmiast umieść na obszarze ogarniętym bitwą i rozpatrz rozkaz najazdu. Nie możesz umieścić rozpatrzonego już rozkazu najazdu.
[1] Asha Greyjoy: Jeśli atakujesz, możesz na czas tej bitwy anulować wszystkie wsparcia na obszarach przylegających do obszaru bitwy.
[1] Dagmar Cleftjaw: [miecz][wieża]
[0] Aeron Damphair: Jeśli Twoje statki atakują, bronią się lub udzielają wsparcia, możesz odrzucić do 4 żetonów władzy otrzymuje +1 do siły za każdy odrzucony Żeton Władzy.

Lannister
[4] Tywin Lannister: Jeśli posiadasz więcej Żetonów Władzy niż Twój przeciwnika ta karta otrzymuje +1 do siły
[3] Ser Jaime Lannister: Ta karta wygrywa wszystkie remisy podczas bitwy - niezależnie od pozycji na Torze Lenników
[2] Prince Joffrey: Jeśli karta przeciwnika ma większą siłę to ta karta otrzymuje -1 do siły. Jeśli karta przeciwnika ma mniejszą siłę to ta karta otrzymuje +1 do siły.
[2] The Mountain: [miecz][miecz][miecz]
[1] Littlefinger: Jeśli Twój przeciwnik posiada niższą od Ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu, możesz zamienić jeden z Twoich rozkazów na dostępny rozkaz umocnienia władzy (jeśli reguły pozwalają)
[1] Tyrion Lannister: Możesz natychmiast anulować zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika (jeśli występuje) jeśli zapłacisz 1 Żeton Władzy.
[0] Cersei Lannister: [wieża][wieża]

Baratheon
[4] Stannis Baratheon: Jeśli wygrasz, możesz zwiększyć swoją pozycję na torze Żelaznego Tronu o liczbę pokonanych jednostek przeciwnika.
[3] Davos Seaworth: [miecz]
[2] Axel Florent: [wieża][wieża]
[2] Salladhor Saan: Jeśli wygrasz, po bitwie możesz na terenie jednego zamku lub jednej twierdzy zmobilizować statki (jeśli reguły pozwalają). Za każdy zmobilizowany statek zapłać 1 Żeton Władzy.
[1] Tycho Nestoris: Jeśli wygrasz, zdobywasz taką liczbę Żetonów Władzy, jaką posiadasz pozycję na torze zwycięstwa.
[1] Selyse Baratheon: Możesz natychmiast wybrać i odrzucić z ręki inna Kartę Rodu z wyjątkiem karty "Stannis Baratheon". Siła wybranej karty jest dodana do Selyse Baratheon
[0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy

Tyrell
[4] Renly Baratheon: Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz na obszarze ogarniętym bitwą dodać Piechura lub ulepszyć jedną jednostkę Piechura w jednostkę Rycerza (jeśli przepisy pozwalają)
[3] Randyl Tarly: [miecz][miecz]
[2] Ser Loras Tyrell: Wszystkie atakujące (nie wspierające) jednostki Rycerzy zapewniają premię +3, a nie +2.
[2] Brienne of Tarth: Jeśli karta "Renly Baratheon" znajduje się na Twojej dłoni otrzymujesz [wieża]. Jeśli została odrzucona otrzymujesz [miecz]
[1] Mace Tyrell: [wieża]
[1] Queen of Thorns: Możesz przesunąć się o jedną pozycję w dół na wybranym przez Ciebie torze wpływów otrzymując
Żelazny Tron - [wieża][wieża]
Lennicy - [miecz][miecz]
Królewski Dwór +2 do siły

[0] Margaery Tyrell: Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi siła Karty Rodu przeciwnika.

Martell
[4] The Red Viper: [czaszka][miecz]
[3] Gerold Dayne: [miecz]
[2] Obara Sand: [miecz]
[2] Quentyn Martell: [wieża]
[1] Arianne Martell: Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
[1] Areo Hotah: Jeśli przegrasz tą bitwę, musisz się wycofać (jeśli to możliwe), Twoje jednostki nie zostają rozbite.
[0] Doran Martell: Jeśli przegrasz, przesuń przeciwnika na wybranym przez Ciebie torze wpływów o liczbę siły bojowej dzięki której wygrał bitwę.

Karty Dzikich:

Kolejną kartę Dzikich oglądał: Stark

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.


NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.


ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Karty Westeros:

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Ostatnio zmieniony przez guzu Pon 02 Lut, 2015, w całości zmieniany 244 razy  
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Sie, 2014   

Historia Gry


Tura 1 - Faza Akcji




Kruk
Lannister The Golden Sound (marsz +1) -> obrona +2

Najazdy
brak

Marsze
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz +0) -> statek na Blackwater Bay, statek na The Narrow Sea
Stark White Harbor (marsz +0) -> piechur na Moat Cailin
Martell Sea of Dorne (marsz +1) -> statek na East Summer Sea
Greyjoy Pyke (marsz -1) -> piechur na Riverrun, rycerz na Seagard
Tyrell Redwyne Straights (marsz -1) -> statek na East Summer Sea

Stark The Shivering Sea (marsz +1) -> statek na The Narrow Sea - bitwa z Baratheonem!
Martell Salt Shore (marsz +0) -> piechur na Yronwood, zostawia żw
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Tyrell Highgarden (marsz +0) -> piechur na Oldtown, rycerz na The Reach

Umocnienia władzy
Baratheon Dragonstone* - statek na Shipbreaker Bay oraz piechur up do machiny oblężniczej, Kingswood (+2ŻW)
Lannister Lannisport* - statek, statek na Golden Sound, Stoney Sept (+2ŻW)
Stark Winterfell* - piechur i statek na The Shivering Sea
Martell Sunspear* - statek do portu, statek na West Summer Sea
Greyjoy Pyke port, Greywater Watch
Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)

Tura 2 - Faza Westeros




Talia I
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Zaopatrzenie
Baratheon 2 --> 2
Lannister 2 --> 2
Stark 1 --> 1
Martell 2 --> 2
Greyjoy 2 --> 4
Tyrell 2 --> 2

Talia II
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Żelazny Tron
Baratheon
Lannister
Tyrell
Stark
Greyjoy
Martell

Lennicy
Stark
Greyjoy
Tyrell
Baratheon
Lannister
Martell

Królewski Dwór
Lannister
Baratheon
Martell
Tyrell
Greyjoy
Stark

Żetony Władzy
Baratheon 0
Lannister 1
Stark 0
Martell 3
Greyjoy 2
Tyrell 4

Talia III
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.

Tura 2 - Faza Akcji




Kruk
Lannister Stoney Sept (umocnienie władzy) -> marsz -1

Najazdy
Baratheon Blackwater Bay -> bez efektu
Stark Moat Cailin -> bez efektu
Greyjoy Riverrun -> bez efektu

Marsze
Baratheon Kingswood (marsz +0) -> piechur na Dragonstone
Lannister Stoney Sept (marsz -1) -> piechur na Harrenhal
Tyrell The Reach (marsz +0) -> rycerz na Blackwater, zostawia żw
Stark Winterfell (marsz -1) -> piechur na Karhold, piechur na Castle Black, rycerz na White Harbor
Greyjoy Greywater Watch (marsz -1) -> piechur na Riverrun
Martell East Summer Sea (marsz +0) -> statek na Sea of Dorne

*Aktualizacja mapy*

Baratheon Dragonstone (marsz +1) -> piechur na Kingswood, rycerz na Crackclaw Point, machina oblężnicza na King's Landing
Lannister The Golden Sound (marsz +0) -> statek na Sunset Sea, statek na Ironman's Bay - bitwa z Greyjoyem!
Stark The Narrow Sea (marsz +0) -> statek na Shipbreaker Bay - bitwa ze Starkiem!
Greyjoy Pyke port (marsz +0) -> statek na Ironman's Bay - bitwa z Lannisterem!
Martell Sunspear (marsz +1) -> piechur na Starfall, rycerz na The Boneway

Lannister Lannisport (marsz +1) -> rycerz na Riverrun - bitwa z Greyjoyem!

Umocnienia władzy
Tyrell Oldtown* - statek do portu, statek na Redwyne Straights, Dornish Marches (+2ŻW)
Martell Yronwood (+1ŻW), Sunspear port (+1ŻW)

Tura 3 - Faza Westeros




Talia I
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Baratheon wybiera: b) wszyscy werbują jednostki

Mobilizacja
Baratheon King's Landing - rycerz; Crackclaw Point - statek na Blackwater Bay; Dragonstone - statek do portu, statek na Shipbreaker Bay
Lannister Lannisport - statek do portu i piechur; Riverrun - rycerz; Harrenhal - piechur up w rycerza
Tyrell Highgarden - piechur i statek na West Summer Sea; Oldtown - piechur, piechur; The Reach - piechur
Stark Winterfell - statek na Bay of Ice, statek do portu; White Harbor - statek na The Narrow Sea; Moat Cailin - statek na The Narrow Sea
Greyjoy Pyke - machina oblężnicza; Seagard - statek, statek na Ironman's Bay
Martell Sunspear - statek na Sea of Dorne, piechur; Yronwood - piechur; Starfall - piechur up w rycerza

Talia II
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Lannister wybiera: b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują

Żetony Władzy
Baratheon 0 --> 5
Lannister 1 --> 5
Tyrell 5 --> 7
Stark 0 --> 4
Greyjoy 2 --> 5
Martell 5 --> 8

Talia III
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

Stark wybiera: b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1

Tura 3 - Faza Akcji




Kruk
Lannister Harrenhal (najazd) -> umocnienie władzy

Najazdy
Lannister Harrenhal -> bez efektu
Tyrell The Reach -> Kingswood umocnienie władzy Baratheona
Stark Winterfell port -> bez efektu
Martell East Summer Sea -> bez efektu

Marsze
Baratheon Cracklaw Point (marsz -1) -> rycerz na King's Landing
Lannister Riverrun (marsz +0) -> rycerz na Seagard - bitwa z Greyjoyem!
Tyrell Oldtown (marsz -1) -> piechur na The Arbor,
piechur na Searoad Marches

Stark White Harbor (marsz -1) -> rycerz na The Mountains of The Moon, zostawia żw
Greyjoy Pyke (marsz -1) -> piechur na Flint's Finger ; machina oblężnicza na Riverrun - bitwa z Lannisterem!
Martell Yronwood (marsz -1) -> piechur na Princes Pass, piechur na Starfall, zostawia żw

*Aktualizacja mapy*

Baratheon King's Landing (marsz +0) -> rycerz na Crackclaw Point, machina oblężnicza na Dragonstone
Tyrell Blackwater (marsz +0) -> rycerz na Stoney Sept, zostawia żw - bitwa z Lannisterem!
Stark The Narrow Sea (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0) -> statek na Sunset Sea - bitwa z Lannisterem!
Martell Starfall (marsz +0) -> rycerz na Storm's End

Umocnienia władzy
Baratheon Kingswood -> spalone przez Tyrella, Dragonstone port (+1ŻW)
Lannister Lannisport* - piechur up machinę oblężniczą, statek na The Golden Sound; Stoney Sept (+2ŻW), Harrenhal (+2ŻW)
Tyrell Oldtown* - piechur up do rycerza, statek na West Summer Sea; Highgarden port (+1ŻW), Dornish Marches (+2ŻW)
Stark Castle Black (+2ŻW), Karhold (+2ŻW)
Greyjoy Pyke port (+1ŻW)
Martell Sunspear* - piechur, statek na East Summer Sea; Sunspear port (+1ŻW)

Tura 4 - Faza Westeros




Talia I:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
-->
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Mobilizacja
Baratheon Dragonstone - rycerz; Crackclaw Point - statek na Blackwater Bay
Lannister Lannisport - rycerz
Tyrell Highgarden - rycerz; Oldtown - machina oblężnicza; The Reach - piechur up do rycerza
Stark Winterfell - machina oblężnicza; Moat Cailin - piechur up do rycerza, White Harbor - piechur
Greyjoy Pyke - machina oblężnicza; Riverrun - piechur i statek na Ironman' Bay; Seagard - rycerz; Flint's Finger - piechur up w rycerza
Martell Sunspear - piechur up do rycerza, piechur up do machiny oblężniczej; Storm's End - statek na East Summer Sea; Yronwood - piechur; Starfall - piechur up do rycerza

Talia II:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
-->
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Żelazny Tron
Tyrell
Lannister
Baratheon
Martell
Greyjoy
Stark

Lennicy
Tyrell
Baratheon
Martell
Lannister
Greyjoy
Stark

Królewski Dwór
Stark
Greyjoy
Martell
Lannister
Tyrell
Baratheon

Żetony Władzy
Baratheon 0
Lannister 2
Tyrell 1
Stark 0
Greyjoy 0
Martell 2

Talia III:
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.

Tura 4 - Faza Akcji




Kruk
Stark Podgląda kartę dzikich i zostawia ją na górze talii

Najazdy
Tyrell Blackwater -> Kingswood (wsparcie) Baratheona; The Reach -> bez efektu
Lannister Harrenhal -> bez efektu
Baratheon Shipbreaker Bay -> bez efektu; Kingswood -> bez efektu
Martell Storm's End -> bez efektu; Starfall -> bez efektu
Stark Winterfell port -> bez efektu; The Narrow Sea -> bez efektu

Marsze
Tyrell West Summer Sea (marsz +0) -> statek, statek na Redwyne Straights; statek na Sunset Sea - bitwa z Lannisterem!
Lannister The Golden Sound (marsz +1) -> statek na Ironman's Bay - bitwa z Greyjoyem!
Baratheon Dragonstone (marsz -1) -> rycerz na King's Landing
Martell Starfall (marsz +0) -> rycerz na The Boneway
Greyjoy Pyke port (marsz +0) -> statek na Ironman's Bay - bitwa z Lannisterem!
Stark Winterfell (marsz -1) -> machina oblężnicza na The Mountains of The Moon

Tyrell Redwyne Straights (marsz -1) -> statek, statek, statek na West Summer Sea
Lannister Lannisport (marsz +0) -> rycerz na Riverrun - bitwa z Lannisterem!
Baratheon King's Landing (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Martell East Summer Sea (marsz +1) -> statek na Shipbreaker Bay - bitwa z Baratheonem!
Greyjoy Seagard (marsz +1) -> rycerz, rycerz na Moat Cailin - bitwa ze Starkiem!
Stark The Mountains of the Moon (marsz +0) -> rycerz, machina oblężnicza na The Eyrie

Martell The Boneway (marsz -1) -> rycerz, rycerz na Kingswood - bitwa ze Starkiem!

Umocnienia władzy
Tyrell Oldtown port (+1ŻW), The Arbor (+2ŻW)
Lannister Lannisport port (+1ŻW)
Baratheon Dragonstone port (+1ŻW)
Martell Prince's Pass (+2ŻW)
Greyjoy Pyke* rycerz, Flint's Finger (+1ŻW)
Stark Castle Black (+2ŻW), Karhold (+2ŻW)

Tura 5 - Faza Westeros




Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Zaopatrzenie
Tyrell 2 --> 5
Lannister 2 --> 3
Baratheon 2 --> 2
Martell 2 --> 4
Greyjoy 4 --> 2
Stark 1 --> 3

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Żetony Władzy
Tyrell 4 --> 7
Lannister 5 --> 9
Baratheon 1 --> 6
Martell 4 --> 8
Greyjoy 2 --> 4
Stark 4 --> 9

Talia III:
Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.

Tura 5 - Faza Akcji




Kruk
Stark Bay of Ice (wsparcie) -> obrona +1

Najazdy
Tyrell The Reach -> Kingswood (najazd), Blackwater -> Harrenhal (wsparcie)
Lannister Ironman's Bay -> zdjęty bez efektu
Baratheon Shipbreaker Bay -> The Narrow Sea (wsparcie), Kingswood -> zdjęty bez efektu
Martell East Summer Sea -> zdjęty bez efektu
Greyjoy Flint's Finger -> Greywater Watch (najazd*)

Marsze
Tyrell West Summer Sea (marsz -1) -> statek na Redwyne Straights; statek, statek na Sunset Sea
Lannister Stoney Sept (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
*Aktualizacja mapy*
Baratheon Kings Landing (marsz +0) -> rycerz na Dragonstone
Martell Sunspear port (marsz -1) -> statek na East Summer Sea
Greyjoy Moat Cailin (marsz +0) -> rycerz na White Harbor - bitwa ze Starkiem!
Stark The Eyrie (marsz -1) -> rycerz na Crackclaw Point, machina oblężnicza na White Harbor - bitwa z Baratheonem!

Tyrell Sunset Sea (marsz +0) -> statek na West Summer Sea, statek na The Golden Sound - bitwa z Lannisterem!
Lannister Lannisport (marsz -1) -> machina oblężnicza na Stoney Sept
*Aktualizacja mapy*
Baratheon King's Landing (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Martell The Boneway (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Greyjoy Pyke port (marsz -1) -> statek, statek na Ironman's Bay - bitwa z Lannisterem!
Stark White Harbor (marsz +0) -> machina obleżnicza na Winterfell, piechur na Moat Cailin - bitwa z Greyjoyem!

Umocnienia Władzy
Tyrell Dorsnish Marches (+2ŻW), The Arbor (+2ŻW)
Lannister Riverrun* - rycerz, Lannisport port (+1ŻW)
Baratheon Dragonstone port (+1ŻW)
Martell Sunspear* - piechur i statek do portu, Princes Pass (+2ŻW)
Stark Winterfell port* (+1ŻW), Castle Black (+2ŻW), Karhold (+2ŻW)

Tura 6 - Faza Westeros




Talia I:
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Tyrell wybiera: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Żetony Władzy
Tyrell 11 --> 14
Lannister 10 --> 13
Baratheon 11 --> 16
Martell 10 --> 14
Greyjoy 4 --> 6
Stark 14 --> 19

Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 10!

Wsparcie Nocnej Straży
Tyrell 0
Lannister 1
Baratheon 2
Martell 2
Greyjoy 1
Stark 11

Łącznie - 17 - Zwycięstwo Nocnej Straży

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

Stark wybiera Tor Lenników.

Żetony Władzy
Tyrell 14
Lannister 13-1=>12
Baratheon 16-2=>14
Martell 14-2=>12
Greyjoy 6-1=>5
Stark 19-11=>8

Tura 6 - Faza Akcji




Kruk
Stark Podgląda kartę dzikich i zostawia ją na górze talii

Najazdy
Tyrell Blackwater --> Stoney Sept (wsparcie) Lannistera, The Golden Sound --> Riverrun (wsparcie +1) Lannistera
Baratheon Shipbreaker Bay --> zdjęty bez efektu
Greyjoy Flint's Finger --> Greywater Watch (najazd) Starka
Stark Greywater Watch --> bez efektu

Marsze
Tyrell Oldtown port (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Lannister Lannisport (marsz +0) -> statek na The Golden Sound - bitwa z Tyrellem!
Baratheon Dragonstone (marsz -1) -> rycerz na King's Landing
Martell Sunspear (marsz -1) -> piechur na The Boneway
Greyjoy Moat Cailin (marsz +1) -> rycerz na Seagard, rycerz na Grewater Watch - bitwa ze Starkiem!
Stark Winterfell port (marsz -1) -> statek na Bay of Ice

*Aktualizacja mapy*

Tyrell Searoad Marches (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Lannister Harrenhal (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Baratheon King's Landing (marsz +0) -> rycerz na Blackwater - bitwa z Tyrellem!
Martell East Summer Sea (marsz +1) -> statek, statek na West Summer Sea - bitwa z Tyrellem!
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0) -> statek, statek na Sunset Sea - bitwa z Tyrellem!
Stark Bay of Ice (marsz +1) -> statek na Sunset Sea - bitwa z Greyjoyem!

*Aktualizacja mapy*

Martell The Boneway (marsz +0) -> rycerz na Three Towers
Stark Winterfell (marsz +0) -> machina oblężnicza na Flint's Finger - bitwa z Greyjoyem!

Umocnienia Władzy
Tyrell Oldtown (+1ŻW), The Arbor (+2ŻW)
Lannister brak
Baratheon Dragonstone port (+1ŻW)
Martell Yronwood* (+1ŻW), Sunspear port (+1ŻW)
Greyjoy Pyke* - statek do portu, piechur up w rycerza
Stark The Eyrie* (+2ŻW), Castle Black (+2ŻW), Karhold (+2ŻW)

Tura 7 - Faza Westeros




Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Mobilizacja
Tyrell Highgarden - rycerz; Oldtown - statek, statek na Redwyne Straights
Lannister Lannisport - rycerz; Riverrun - piechur, statek na The Golden Sound
Baratheon Dragonstone - rycerz
Martell Starfall - piechur, piechur; Yronwood - piechur up do rycerza
Greyjoy Seagard - piechur up w rycerza
Stark Winterfell - machina oblężnicza, White Harbor - piechur, The Eyrie - piechur, Flint's Finger - piechur

Talia II
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Stark wybiera: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu

Talia III
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 2!

Kartę Dzikich oglądał: Stark

Żetony Władzy
Tyrell 17
Lannister 12
Baratheon 15
Martell 14
Greyjoy 2
Stark 14

Tura 7 - Faza Akcji




Kruk
Stark The Stony Shore (najazd) -> marsz +1

Najazdy
Tyrell The Reach -> King's Landing (wsparcie) Baratheona; Dornish Marches -> Princes Pass (wsparcie) Martella
Baratheon Kingswood -> bez efektu; Shipbreaker Bay -> bez efektu
Martell West Summer Sea -> Sunset Sea (najazd) Starka; The Boneway -> bez efektu

Marsze
Tyrell Highgarden (marsz +0) -> rycerz na The Reach, rycerz Three Tower - bitwa z Martellem!
Lannister Lannisport (marsz +1) -> rycerz na Searoad Marches - bitwa z Tyrellem!
Baratheon Dragonstone (marsz -1) -> machina oblężnicza na King's Landing
Martell East Summer Sea (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Greyjoy Pyke (marsz +0) -> rycerz na Seagard; machina oblężnicza na Greywater Watch; rycerz na Flint's Finger - bitwa ze Starkiem!
Stark The Stony Shore (marsz +1) -> rycerz na Greywater Watch - bitwa z Greyjoyem!

*Aktualizacja mapy*

Tyrell Oldtown (marsz -1) -> piechur na Highgarden
Lannister Riverrun (marsz -1) -> rycerz, rycerz na Harrenhal, piechur na Seagard - bitwa z Greyjoyem!
Baratheon Blackwater (marsz +0) -> rycerz na Stoney Sept - bitwa z Lannisterem!
Martell Sunspear (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +1) -> statek, statek na Sunset Sea - bitwa ze Starkiem!
Stark The Eyrie (marsz -1) -> piechur na The Mountains of The Moon, rycerz na Moat Caillin, zostawia żw

*Aktualizacja mapy*

Lannister Harrenhal (marsz +0) ->rycerz, rycerz na Blackwater, rycerz na Stoney Sept, zostawia żw - bitwa z Baratheonem!
Greyjoy Seagard (marsz -1) -> rycerz na The Twins; rycerz na Riverrun - Lannisterem!
Stark Winterfell (marsz +0) -> machina oblężnicza na Flint's Finger - Greyjoyem!

Umocnienia Władzy
Tyrell Oldtown port (+1ŻW), The Arbor (+2ŻW)
Lannister Lannisport port (+1ŻW)
Baratheon Dragonstone port (+1ŻW)
Martell Sunspear port (+1ŻW), Yronwood (+1ŻW)
Stark Castle Black (+2ŻW), Karhold (+2ŻW)

Tura 8 - Faza Westeros




Talia I
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Tyrell 5 --> 3 (jeden statek zniszczony z Redwyne Straights)
Lannister 3 --> 6
Baratheon 2 --> 2
Martell 4 --> 4
Greyjoy 2 --> 2
Stark 3 --> 3

Talia II
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Stark wybiera: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu

Talia III
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.

Tura 8 - Faza Akcji




Kruk
Stark Podgląda kartę dzikich i zostawia ją na górze talii

Najazdy
Tyrell The Reach -> Searoad Marches (wsparcie) Lannistera' Dornish Marches -> bez efektu
Lannister Lannisport port -> bez efektu
Baratheon Shipbreaker Bay -> The Narrow Sea (wsparcie) Starka
Martell West Summer Sea -> Highgarden (wsparcie) Tyrella; Princes's Pass
Greyjoy brak
Stark The Mountains of The Moon oraz Karhold -> bez efektu

Marsze
Tyrell Redwyne Straight's (marsz +0) -> statek, statek, statek na West Summer Sea - bitwa z Martellem!
Lannister Lannisport (marsz -1) -> piechur, rycerz na Stoney Sept
Baratheon Dragonstone port (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Martell Stony Shore (marsz -1) -> rycerz na The Boneway
Greyjoy Seagard (marsz +1) -> rycerz i rycerz na Greywater Watch - bitwa ze Starkiem!
Stark White Harbor (marsz -1) -> piechur na Winterfell, piechur na The Twins - bitwa z Greyjoyem!

Tyrell Oldtown (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
*Aktualizacja mapy*
Lannister Stoney Sept (marsz +0) -> rycerz, rycerz na Riverrun; piechur na Blackwater
Baratheon Dragonstone (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Martell The Boneway (marsz +1) -> piechur, rycerz, rycerz na Dornish Marches, zostawia żw - bitwa z Tyrellem!
Greyjoy Pyke port (marsz -1) -> statek na Ironman's Bay
*Aktualizacja mapy*
Stark Winterfell (marsz +0) -> piechur na Moat Cailin, piechur na Greywater Watch - bitwa z Greyjoyem!

Lannister Blackwater (marsz +1) -> piechur na Stoney Sept, rycerz na Harrenhal, rycerz na Cracklaw Point - bitwa z Baratheonem!
Martell Starfall (marsz +0) -> piechur na The Boneway, machina oblężnicza na Yronwood, piechur na The Arbor - bitwa z Tyrellem!
Stark Moat Cailin (marsz +1) -> rycerz na Seagard - bitwa z Greyjoyem!

Tura 9 - Faza Westeros




Talia I
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Mobilizacja
Tyrell Highgarden - piechur i statek na Redwyne Straights, Oldtown - piechur up do rycerza
Lannister Riverrun - machina oblężnicza; Lannisport - piechur, piechur; Harenhall - piechur
Baratheon brak możliwości
Martell Yronwood - piechur; Sunspear - piechur up do machiny oblężniczej
Greyjoy Pyke - machina oblężnicza
Stark Flint's Finter - statek na Bay of Ice; Winterfell - machina oblężnicza; Moat Cailin - piechur up do rycerza; White Harbor - piechur; The Eyrie - piechur; Seagard - rycerz

Talia II
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Stark wybrał c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

Talia III
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

Stark c) nie ma żadnych ograniczeń.

Tura 9 - Faza Akcji




Czekamy na marsze

Kruk
Stark Podgląda kartę dzikich i zostawia ją na górze

Najazdy
Tyrell The Reach -> Blackwater (wsparcie) Baratheona
Lannister The Golden Sound -> bez efektu
Baratheon Shipbreaker Bay -> East Summer Sea (wsparcie) Martella
Martell West Summer Sea -> Redwyne Straights (wsparcie) Tyrella; The Boneway, Princes Pass -> zdjęte bez efektu
Greyjoy brak
Stark The Narrow Sea, Seagard - zdjęte bez efektu

Marsze
Tyrell Highgarden (marsz +0) -> rycerz na Oldtown, piechur na Dornish Marches - bitwa z Martellem!
Lannister Lannisport (marsz -1) -> piechur na Searoad Marches
Baratheon King Landing (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Martell Yronwood (marsz -1) -> rycerz i machina oblężnicza na Starfall, piechur na The Arbor - bitwa z Tyrellem!

Ostatnio zmieniony przez guzu Pon 02 Lut, 2015, w całości zmieniany 18 razy  
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Sie, 2014   

Tura 1 - Faza Planowania




Czekam na rozkazy
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Sie, 2014   

Rozkazy wysłane :)
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Sie, 2014   

brakuje torna i lukiluka
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Sie, 2014   

Tura 1 - Faza Akcji




Kruk, a potem marsze
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Sie, 2014   

Jeden statek na The Narrow Sea i jeden na Blackwater Bay
 
     
Torn
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Sie, 2014   

Zmieniam marsz na obrone *
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Sie, 2014   

Płynę statkiem na ESS.
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Sie, 2014   

Pyke (marsz -1) -> piechur na Riverrun ; rycerz na Seagard
Ironman's Bay (marsz +0) -> schodzi bez efektu

Z umocnień władzy dostaję dwa żetony i tyle ode mnie w pierwszej turze :)
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Sie, 2014   

piechur z WH na moat Cailin, a potem statek atakuje Baratheona, dowódca na pw
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Sie, 2014   

Bitwa o The Narrow Sea

Atakujący Stark [4]
[1] Rozkaz: marsz +1
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: [2] Greatjon: [miecz][miecz]

Wyższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Baratheon [1]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: [0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy

Niższa pozycja na torze Lenników

Stark wygrywa.

Baratheon przegrywa. Statek zostaje zniszczony. Melisandre odrzuca 1 żw i wyrzuca z ręki Starka Catelyn Stark.
Ostatnio zmieniony przez guzu Pią 29 Sie, 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Sie, 2014   

statek na West Summer Sea
piechur na Oldtown
rycerz na The Reach
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Sie, 2014   

Jestem zdania że można już też zacząć mobilizację z UW*, prawda Guzu? ;)
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Sie, 2014   

kto może niech mobilizuje
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 13