|
Działanie karty rozwinięć "Ciężkie działo laserowe" |
| Autor |
Wiadomość |
sajmonowaty [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 21 Sie, 2014 Działanie karty rozwinięć "Ciężkie działo laserowe"
|
|
|
Bardzo proszę o wyjaśnienie jednej rzeczy bo nie ma tego w faq do gry.
Jak mam rozumieć:
Atak: Zaatakuj 1 statek
Proszę o szybką odpowiedź. |
|
|
|
 |
Breed9000 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 21 Sie, 2014
|
|
|
A jak rozumiesz?
Bo wydaje mi się to dość jasno napisane? |
|
|
|
 |
sajmonowaty [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 21 Sie, 2014
|
|
|
| Ja to rozumiem tak żę mam zaatakować jeden statek kiedy atakuję tą bronią, ale to jest wg. mnie bez sensu bo i tak mogę atakować jeden statek i wydawało mi się ze to ma jakieś głębsze znaczenie. Chyba, żę to oznacza że muszę atakować statek jak mogę. Czy tak ? |
|
|
|
 |
Crane [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 21 Sie, 2014
|
|
|
| sajmonowaty napisał/a: | | Ja to rozumiem tak żę muszę zaatakować jeden statek, ale to jest wg. mnie bez sensu bo i tak mogę atakować jeden statek i wydawało mi się ze to jakieś głębsze znaczenie. |
Sens jest następujący, być może w przyszłości pojawi się jakaś karta rozszerzeń pozwalająca atakować większą liczbę statków i wtedy CDL nie będzie z taką kartą współpracowało. |
|
|
|
 |
sajmonowaty [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 21 Sie, 2014
|
|
|
| Teraz rozumiem dziękuje bardzo. |
|
|
|
 |
ext.lex [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Lut, 2016
|
|
|
| strzelam z HLC zamieniam crt na hit, ale broniący się jest w polu rażenia Etahna A'bahta, rozumiem że zamieniam jednego hita na krytyka ? |
|
|
|
 |
Shantruin [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 24 Lut, 2016
|
|
|
| Tak. |
|
|
|
 |
|
|