galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania i odpowiedzi
Autor Wiadomość
loix1

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 2
Wysłany: Czw 23 Lis, 2017   AHLCG

Im using english version, but sometimes the english words you can not translate directly and thats the reason why I want your version. Im talking about favor texts not the game play texts.
 
     
BlessPL


Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 15
Wysłany: Pon 12 Lut, 2018   

SPOILER:
Nokturn napisał/a:


Ad4. Możesz albo wykonać akcje opisana na kartach kultystów, albo ich po prostu pokonać.



Jesteś pewien? Czy zdolność wymuszona na ich kartach nie wymaga od nas, żebyśmy musieli pertraktować? Fabularnie pokonanie niektórych kultystów w drugim scenariuszu nie ma sensu bo zakończenie informuje nas o ich dalszych losach, a część z nich wraca i dopiero wtedy z nami walczy. Moja interpretacja wygląda tak: najpierw musimy z nimi pertraktować, żeby przekonać do naszej sprawy. W drugiej części nie możemy negocjować, liczy się tylko walka.

Druga sprawa:

Marx napisał/a:
W sumie to mam pytanie czy ja dobrze to wszystko rozumiem.

Druga postać nei ma kart pozwalających się na wyczerpanie wrogów. wiec jeśli wchodzi do lokacji ścieżka gzie jest 3 wyczerpanych wrogów może przez nią po prostu przejść.
A jeśli dojdzie do nich w kolejnej turze kiedy wrogowie są już przygotowani to oni rzucą się na nią i musi albo wymykać się po kolei wszystkim albo z nimi walczyć i ubijać. Wymknąc się nie da rady bo wymykanie pochłania akcje. Czyli jak jest ich 3 to Badacz nie ma szans "prześliznąć się" koło strażników.

Zgadza się czy coś pomyliłem?


Uważam, że dobrze interpretujesz, jak są wyczerpani można się przemknąć, jak są przygotowani to przez 3 z nich nie przejdziesz (chyba, że masz odpowiednie karty).
 
     
Krzysiek


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 138
Wysłany: Pon 12 Lut, 2018   

BlessPL napisał/a:
Nokturn napisał/a:
Możesz albo wykonać akcje opisana na kartach kultystów, albo ich po prostu pokonać.
Jesteś pewien? Czy zdolność wymuszona na ich kartach nie wymaga od nas, żebyśmy musieli pertraktować?
O jakiej zdolności wymuszonej mówimy? Sprawdziłem przed chwilą te karty i nic takiego nie dostrzegłem.
 
     
BlessPL


Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 15
Wysłany: Pon 12 Lut, 2018   

Krzysiek napisał/a:
O jakiej zdolności wymuszonej mówimy? Sprawdziłem przed chwilą te karty i nic takiego nie dostrzegłem.


Niestety nie mam teraz kart przy sobie, ale sprawdziłem np tej:
https://arkhamdb.com/card/01141

EDIT: sam sobie odpowiedziałem, bo w faq pod kartą jest napisane, że pokonanie jej w walce również przenosi ją do puli zwycięstwa.
 
     
Krzysiek


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 138
Wysłany: Pon 12 Lut, 2018   

BlessPL napisał/a:
EDIT: sam sobie odpowiedziałem, bo w faq pod kartą jest napisane, że pokonanie jej w walce również przenosi ją do puli zwycięstwa.
Gdyby tak nie było to musiałoby to być napisane na karcie.
 
     
Nokturn


Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 145
Wysłany: Sro 14 Lut, 2018   

Jeśli chodzi o kontekst fabularny to rzeczywiście pokonywanie kultystów w walce jakoś się nie klei. Zwłaszcza jak się przeczyta opis po drugiej stronie aktu. Niemniej jednak zawsze mamy dwie opcje ich "przesłuchania". Ja sobie to tłumacze nie walką tylko np zastraszeniem kultysty, który zaczyna mówić widząc wycelowaną 45ke. Udane strzały ostrzegawcze zmuszają ich do współpracy:)
 
     
BlessPL


Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 15
Wysłany: Sro 14 Lut, 2018   

Nokturn napisał/a:
Jeśli chodzi o kontekst fabularny to rzeczywiście pokonywanie kultystów w walce jakoś się nie klei. Zwłaszcza jak się przeczyta opis po drugiej stronie aktu. Niemniej jednak zawsze mamy dwie opcje ich "przesłuchania". Ja sobie to tłumacze nie walką tylko np zastraszeniem kultysty, który zaczyna mówić widząc wycelowaną 45ke. Udane strzały ostrzegawcze zmuszają ich do współpracy:)


I to jest bardzo sensowna interpretacja, dzięki!
 
     
Madziar666

Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 5
Wysłany: Sro 07 Mar, 2018   

Zastanawiam się nad kupnem, ale mam pytanie. Żeby grać w 4 trzeba mieć 2x podstawowy zestaw, ale dodatki też po 2szt.?
 
     
Marx


Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 18
Wysłany: Sro 07 Mar, 2018   

Nie dodatki już raczej nie, choć ludzie mogą się "bić" o co lepsze karty z dodatków.
 
     
braciak8

Dołączył: 20 Mar 2018
Posty: 1
Wysłany: Wto 20 Mar, 2018   

Jaki jest maksymalny limit graczy?
_________________
https://e-hurtownia-opakowan.pl/
 
     
Marx


Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 18
Wysłany: Czw 22 Mar, 2018   

W sumie pisze na pudełku że do 4 jak masz dwi podstawki, zasady działaja ze trudność jak i wskazówki w większości są przemnażane przez ilość graczy więc teoretycznie nawet w piątke czy 6 można grać, ale pewnie ucierpi na tym grywalność.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13