Przesunięty przez: admin Sro 08 Wrz, 2010		 | 
	
			Rozwinięcia | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Werne [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 19 Sie, 2010   Rozwinięcia
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie karty mogą posłużyć jako rozwinięcia? 
 
Ile one wtedy kosztują czy bierze się pod uwagę pkt lojalności kiedy je się rzuca i kiedy jest zagrywana karta po niej to czy rozwinięcie daje pkt lojalności.
 
Czy rozwinięcia można odkrywać na drugą stronę i grać nimi normalnie.
 
Czy można dodawać rozwinięcia do stref już podpalonych?
 
Czy jest jakieś ograniczenie rzucania stref na turę?
 
 
Z góry dzięki za odpowiedzi na te pytania. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRealOdi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 19 Sie, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A czytałeś instrukcję? Tam jest wszystko wyjasnione...
 
 
Każda karta 
 
Zagrywasz zakrytą, nic nie kosztuje, nie daje pkt lojalności
 
Nie
 
Tak
 
Jedno rozwinięcie w turze aktywnego gracza | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ajgor [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 22 Sie, 2010   Re: Rozwinięcia
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Werne napisał/a: | 	 		  Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie karty mogą posłużyć jako rozwinięcia? 
 
Ile one wtedy kosztują czy bierze się pod uwagę pkt lojalności kiedy je się rzuca i kiedy jest zagrywana karta po niej to czy rozwinięcie daje pkt lojalności.
 
Czy rozwinięcia można odkrywać na drugą stronę i grać nimi normalnie.
 
Czy można dodawać rozwinięcia do stref już podpalonych?
 
Czy jest jakieś ograniczenie rzucania stref na turę?
 
 
Z góry dzięki za odpowiedzi na te pytania. | 	  
 
 
Werne - Często staram się bronić tych co mają wątpliwości odnośnie zasad i nawet ostatnio prosiłem mądrzejszych o wyrozumiałość w udzielaniu odpowiedzi, ale w takich przypadkach niestety mają rację. (po co tworzyć osobny wątek dla rozwinięć?)
 
 
Odpowiedzi na te pytania są w instrukcji i na forum, mógłbyś skorzystać z tych pomocy w pierwszej kolejności.     | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Ajgor Nie 22 Sie, 2010, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mordeczka [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 22 Sie, 2010   Re: Rozwinięcia
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Ajgor napisał/a: | 	 		  Odpowiedzi na te pytania są w instrukcji i na forum, mógłbyś skorzystać z tych pomocy w pierwszej kolejności.     | 	  
 
Niestety, ale większość z ludzi woli odpalić komputer, wejść na forum, stworzyć konto i zadać pytanie o banalne rzeczy niż przeczytać dokładnie instrukcję czy też forum. Nic nie pomoże przypominanie o tym, że w pudełku oprócz kart jest i instrukcja     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Anirier [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 28 Sie, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Być może pytanie jest lamerskie ale co właściwie znaczy "zagranie" kartą rozwinięcia?
 
Czy należy rozumieć to tak że dodaje 1 punkt do wytrzymałości danej strefy po czym odkładam tą kartę? Bo zakładam że to co jest na karcie ma drugorzędne znaczenie  bo w zasadzie się nią nie gra. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Syndelis [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 29 Sie, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kladziesz odwrocona karte obok innych kart, bo dla niektorych kart (u ktorych jest to w opisie) rozwiniecie daje rozne bonusy. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Anirier [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 29 Sie, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy to oznacza że nie mogę jej położyć jeżeli w danej strefie nie ma żadnej innej karty? Bo w instrukcji na rysunku  2 zakryte karty leżą w strefie samodzielnie.
 
Czy to oznacza że strefa ma wówczas 10 punktów wytrzymałości zamiast 8?
 
I czy te karty wykładam na stół z ręki czy z puli kart na stole? 
 
I czy wyłożenie karty koszulką do góry jest równoznaczne z jej "zagraniem" i dodaniem punktu wytrzymałości?.
 
 
Wybaczcie, może odpowiedzi na te pytania są oczywiste ale instrukcja tego nie precyzuje a jest to moja pierwsza karcianka i podczas wczorajszej pierwszej gry pogubiłem się z tymi rozwinięciami. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bryndzollo [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 29 Sie, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Anirier napisał/a: | 	 		  | Czy to oznacza że nie mogę jej położyć jeżeli w danej strefie nie ma żadnej innej karty? Bo w instrukcji na rysunku  2 zakryte karty leżą w strefie samodzielnie. | 	  
 
 
Możesz kiedy zechcesz (raz w swojej turze) i do jakiej strefy masz ochotę.
 
 
 
 	  | Anirier napisał/a: | 	 		  | Czy to oznacza że strefa ma wówczas 10 punktów wytrzymałości zamiast 8? | 	  
 
 
Jeżeli są w niej 2 rozwinięcia, to właśnie to oznacza.
 
 
 
 	  | Anirier napisał/a: | 	 		  | I czy te karty wykładam na stół z ręki czy z puli kart na stole? | 	  
 
 
Karty wykładasz z ręki.
 
 
 
 	  | Anirier napisał/a: | 	 		  | I czy wyłożenie karty koszulką do góry jest równoznaczne z jej "zagraniem" i dodaniem punktu wytrzymałości?. | 	  
 
 
Tak | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ajgor [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 29 Sie, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Anirier - Zapoznaj się z działem "Instrukcja" oraz "Interpretacja kart", znajdziesz tam sporo odpowiedzi, a także masę informacji, które pomogą Ci rozwinąć pewien specyficzny tok myślenia.     Na 14 str. instrukcji w punkcie 3, masz informację która odpowiada na twoje pytanie. Na str. 11 masz napisane: "Zagranie karty Jednostki, Wsparcia lub Misji z ręki (lub zagranie zakrytej karty jako rozwinięcia) uważa się za wykonywanie akcji w trakcie fazy Stolicy." Z czasem będzie łatwiej, przeczytaj spokojnie instrukcję 2-3 razy.    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pajhi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 29 Sie, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Ajgor napisał/a: | 	 		  Anirier - Zapoznaj się z działem "Instrukcja" oraz "Interpretacja kart", znajdziesz tam sporo odpowiedzi, a także masę informacji, które pomogą Ci rozwinąć pewien specyficzny tok myślenia.     Na 14 str. instrukcji w punkcie 3, masz informację która odpowiada na twoje pytanie. Na str. 11 masz napisane: "Zagranie karty Jednostki, Wsparcia lub Misji z ręki (lub zagranie zakrytej karty jako rozwinięcia) uważa się za wykonywanie akcji w trakcie fazy Stolicy." Z czasem będzie łatwiej, przeczytaj spokojnie instrukcję 2-3 razy.    | 	  
 
 
Ajgor pamietasz jak pisałem o TYM kiedyś??To niektórzy PSY na Mnie wieszali.A teraz jakie banalne pytania tylko komuś sie instrukcji nie chce dokładnie przeczytać    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ajgor [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 29 Sie, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pajhi - Właśnie z tego powodu staram się dbać o twoje zdrowie psychiczne i zastępuję Cię kiedy jesteś nieobecny.      Może troszkę łagodniej, choć są pytania na które bezwzględnie Ci co znają zasady powinni odsyłać pytających do lektury, dla zasady! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ttrotyl [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 29 Sie, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Co do rozwinięć jeszcze jedno pytanie: czy jeśli strefa jest spalona można tam nadal umieszczać rozwinięcia - bo jednak czasami i taki ruch jest zasadny. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SeeM [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 29 Sie, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Można w spalonej. Strefa spalona nie różni się niczym od niespalonej poza tym, że daje zwycięstwo przeciwnikowi. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Brolu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 07 Mar, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich! Rozwinięcia. Niby wszystko zostało wyjaśnione a jednak... Mam pytanie do zacnego grona, myślę że pytanie nie głupie i ciekawe. Otóż, skoro w FAQ (przy pozycji opisu karty Oderżnijta ich łby  jest napisane że Jeśli odkrytą kartą rozwinięcia jest karta
 
jednostki, nie uważa się, aby „weszła
 
ona do gry” (karta była już w grze jako
 
rozwinięcie).
 
No więc skoro była już w grze jako rozwinięcie, to w przypadku zniszczenia rozwinięcia analogicznie do w/w mogę wykorzystać zdolności kart które je posiadają w przypadku opuszczenia gry, np. Kryptowe Ghuoule  czyli niszczę rozwinięcie, Ghoul spada, ja dostaję 2 żetony. Inny przykład: Krasnoludzcy Łowcy(czy jakoś tak) - jest niszczone rozwinięcie, tym rozwinięciem była jednostka krasnoludów, więc Łowcy zadają 1 DMG.
 
Czekam na odzew    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 07 Mar, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               w przypadku ghuli jest że kiedy jednostka opuszcza grę to ta akcja działa, a grę opuszcza rozwinięcie, po czym na stos kart odrzuconych wchodzi jednostka. 
 
- więc nie nie działa.
 
 
To samo z rangerem, tam jest jak jednostka opuszcza grę, a grę opuszcza rozwinięcie, a na discard wchodzi jednostka. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |