| Przesunięty przez: admin Sro 08 Wrz, 2010
 | Rozwinięcia | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Werne [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 19 Sie, 2010   Rozwinięcia |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie karty mogą posłużyć jako rozwinięcia? Ile one wtedy kosztują czy bierze się pod uwagę pkt lojalności kiedy je się rzuca i kiedy jest zagrywana karta po niej to czy rozwinięcie daje pkt lojalności.
 Czy rozwinięcia można odkrywać na drugą stronę i grać nimi normalnie.
 Czy można dodawać rozwinięcia do stref już podpalonych?
 Czy jest jakieś ograniczenie rzucania stref na turę?
 
 Z góry dzięki za odpowiedzi na te pytania.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DaRealOdi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 19 Sie, 2010 |   
 |  
               | 
 |  
               | A czytałeś instrukcję? Tam jest wszystko wyjasnione... 
 Każda karta
 Zagrywasz zakrytą, nic nie kosztuje, nie daje pkt lojalności
 Nie
 Tak
 Jedno rozwinięcie w turze aktywnego gracza
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ajgor [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 22 Sie, 2010   Re: Rozwinięcia |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Werne napisał/a: |  	  | Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie karty mogą posłużyć jako rozwinięcia? Ile one wtedy kosztują czy bierze się pod uwagę pkt lojalności kiedy je się rzuca i kiedy jest zagrywana karta po niej to czy rozwinięcie daje pkt lojalności.
 Czy rozwinięcia można odkrywać na drugą stronę i grać nimi normalnie.
 Czy można dodawać rozwinięcia do stref już podpalonych?
 Czy jest jakieś ograniczenie rzucania stref na turę?
 
 Z góry dzięki za odpowiedzi na te pytania.
 | 
 
 Werne - Często staram się bronić tych co mają wątpliwości odnośnie zasad i nawet ostatnio prosiłem mądrzejszych o wyrozumiałość w udzielaniu odpowiedzi, ale w takich przypadkach niestety mają rację. (po co tworzyć osobny wątek dla rozwinięć?)
 
 Odpowiedzi na te pytania są w instrukcji i na forum, mógłbyś skorzystać z tych pomocy w pierwszej kolejności.
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez Ajgor Nie 22 Sie, 2010, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mordeczka [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 22 Sie, 2010   Re: Rozwinięcia |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Ajgor napisał/a: |  	  | Odpowiedzi na te pytania są w instrukcji i na forum, mógłbyś skorzystać z tych pomocy w pierwszej kolejności.   | 
 Niestety, ale większość z ludzi woli odpalić komputer, wejść na forum, stworzyć konto i zadać pytanie o banalne rzeczy niż przeczytać dokładnie instrukcję czy też forum. Nic nie pomoże przypominanie o tym, że w pudełku oprócz kart jest i instrukcja
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Anirier [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 28 Sie, 2010 |   
 |  
               | 
 |  
               | Być może pytanie jest lamerskie ale co właściwie znaczy "zagranie" kartą rozwinięcia? Czy należy rozumieć to tak że dodaje 1 punkt do wytrzymałości danej strefy po czym odkładam tą kartę? Bo zakładam że to co jest na karcie ma drugorzędne znaczenie  bo w zasadzie się nią nie gra.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Syndelis [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 29 Sie, 2010 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kladziesz odwrocona karte obok innych kart, bo dla niektorych kart (u ktorych jest to w opisie) rozwiniecie daje rozne bonusy. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Anirier [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 29 Sie, 2010 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy to oznacza że nie mogę jej położyć jeżeli w danej strefie nie ma żadnej innej karty? Bo w instrukcji na rysunku  2 zakryte karty leżą w strefie samodzielnie. Czy to oznacza że strefa ma wówczas 10 punktów wytrzymałości zamiast 8?
 I czy te karty wykładam na stół z ręki czy z puli kart na stole?
 I czy wyłożenie karty koszulką do góry jest równoznaczne z jej "zagraniem" i dodaniem punktu wytrzymałości?.
 
 Wybaczcie, może odpowiedzi na te pytania są oczywiste ale instrukcja tego nie precyzuje a jest to moja pierwsza karcianka i podczas wczorajszej pierwszej gry pogubiłem się z tymi rozwinięciami.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bryndzollo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 29 Sie, 2010 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Anirier napisał/a: |  	  | Czy to oznacza że nie mogę jej położyć jeżeli w danej strefie nie ma żadnej innej karty? Bo w instrukcji na rysunku  2 zakryte karty leżą w strefie samodzielnie. | 
 
 Możesz kiedy zechcesz (raz w swojej turze) i do jakiej strefy masz ochotę.
 
 
  	  | Anirier napisał/a: |  	  | Czy to oznacza że strefa ma wówczas 10 punktów wytrzymałości zamiast 8? | 
 
 Jeżeli są w niej 2 rozwinięcia, to właśnie to oznacza.
 
 
 
  	  | Anirier napisał/a: |  	  | I czy te karty wykładam na stół z ręki czy z puli kart na stole? | 
 
 Karty wykładasz z ręki.
 
 
 
  	  | Anirier napisał/a: |  	  | I czy wyłożenie karty koszulką do góry jest równoznaczne z jej "zagraniem" i dodaniem punktu wytrzymałości?. | 
 
 Tak
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ajgor [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 29 Sie, 2010 |   
 |  
               | 
 |  
               | Anirier - Zapoznaj się z działem "Instrukcja" oraz "Interpretacja kart", znajdziesz tam sporo odpowiedzi, a także masę informacji, które pomogą Ci rozwinąć pewien specyficzny tok myślenia.  Na 14 str. instrukcji w punkcie 3, masz informację która odpowiada na twoje pytanie. Na str. 11 masz napisane: "Zagranie karty Jednostki, Wsparcia lub Misji z ręki (lub zagranie zakrytej karty jako rozwinięcia) uważa się za wykonywanie akcji w trakcie fazy Stolicy." Z czasem będzie łatwiej, przeczytaj spokojnie instrukcję 2-3 razy.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pajhi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 29 Sie, 2010 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Ajgor napisał/a: |  	  | Anirier - Zapoznaj się z działem "Instrukcja" oraz "Interpretacja kart", znajdziesz tam sporo odpowiedzi, a także masę informacji, które pomogą Ci rozwinąć pewien specyficzny tok myślenia.  Na 14 str. instrukcji w punkcie 3, masz informację która odpowiada na twoje pytanie. Na str. 11 masz napisane: "Zagranie karty Jednostki, Wsparcia lub Misji z ręki (lub zagranie zakrytej karty jako rozwinięcia) uważa się za wykonywanie akcji w trakcie fazy Stolicy." Z czasem będzie łatwiej, przeczytaj spokojnie instrukcję 2-3 razy.   | 
 
 Ajgor pamietasz jak pisałem o TYM kiedyś??To niektórzy PSY na Mnie wieszali.A teraz jakie banalne pytania tylko komuś sie instrukcji nie chce dokładnie przeczytać
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ajgor [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 29 Sie, 2010 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pajhi - Właśnie z tego powodu staram się dbać o twoje zdrowie psychiczne i zastępuję Cię kiedy jesteś nieobecny.  Może troszkę łagodniej, choć są pytania na które bezwzględnie Ci co znają zasady powinni odsyłać pytających do lektury, dla zasady! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ttrotyl [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 29 Sie, 2010 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co do rozwinięć jeszcze jedno pytanie: czy jeśli strefa jest spalona można tam nadal umieszczać rozwinięcia - bo jednak czasami i taki ruch jest zasadny. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SeeM [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 29 Sie, 2010 |   
 |  
               | 
 |  
               | Można w spalonej. Strefa spalona nie różni się niczym od niespalonej poza tym, że daje zwycięstwo przeciwnikowi. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Brolu [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pon 07 Mar, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich! Rozwinięcia. Niby wszystko zostało wyjaśnione a jednak... Mam pytanie do zacnego grona, myślę że pytanie nie głupie i ciekawe. Otóż, skoro w FAQ (przy pozycji opisu karty Oderżnijta ich łby  jest napisane że Jeśli odkrytą kartą rozwinięcia jest karta jednostki, nie uważa się, aby „weszła
 ona do gry” (karta była już w grze jako
 rozwinięcie).
 No więc skoro była już w grze jako rozwinięcie, to w przypadku zniszczenia rozwinięcia analogicznie do w/w mogę wykorzystać zdolności kart które je posiadają w przypadku opuszczenia gry, np. Kryptowe Ghuoule  czyli niszczę rozwinięcie, Ghoul spada, ja dostaję 2 żetony. Inny przykład: Krasnoludzcy Łowcy(czy jakoś tak) - jest niszczone rozwinięcie, tym rozwinięciem była jednostka krasnoludów, więc Łowcy zadają 1 DMG.
 Czekam na odzew
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DaRKeR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pon 07 Mar, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | w przypadku ghuli jest że kiedy jednostka opuszcza grę to ta akcja działa, a grę opuszcza rozwinięcie, po czym na stos kart odrzuconych wchodzi jednostka. - więc nie nie działa.
 
 To samo z rangerem, tam jest jak jednostka opuszcza grę, a grę opuszcza rozwinięcie, a na discard wchodzi jednostka.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |