galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #10 - Pole gry
Autor Wiadomość
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Aktualizacja (mapa):

Czekamy na:
 
     
toszt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

A niech tam, dwóch rycerzy na Dornish Marches, machina na Prince's Pass, nie zostawiam żetonu. Dowódca na PRV.
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Bitwa na Dornish Marches

Atakujący Martell toszt ma [9]:

    2x rycerz [4]
    Marsz +1* [1]
    dowódca: Quentyn Martell [1] For each House card in your discard pile, this card gains +1 combat strength. (na PW)

      3 karty odrzucone, zatem + [3]

    przewaga w Lennictwach


Obrońca Tyrell Shutt ma [7]:

    piechota [1]
    Wsparcie z Highgarden (Tyrell Shutt) [4] (domniemuję)
    dowódca: Willas Tyrell [2] [fort]


Neutralne Wsparcia

    brak


Atakujący Martell toszt wygrywa. Obrońca Tyrell Shutt wycofuje się na Oldtown.
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Czw 25 Paź, 2012, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Tyrell chłopiec do bicia. Willas [wieża]
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Czekamy aż Tyrell Shutt wycofa się po bitwie.
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Seagard»marsz-1»rycerz na moat cailin
piechur na greywater watch
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

generał posłany
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Bitwa na Graywater Watch

Atakujący Stark gamaliel ma [0]:

    piechota [1]
    Marsz -1 [-1]
    dowódca: Reek [0] If your "Ramsay Bolton" House card is in your discard pile, immediately return it to your hand. If you lose this combat, you may return Reek to your hand.


Obrońca Greyjoy Mortyr ma [2]:

    piechota [1]
    Wsparcie z Ironman's Bay (Greyjoy Mortyr) [1] (domniemuję)
    dowódca: Aeron Damphair [0] You may discard any number of your available Power tokens to increase the combat strength of this card by the number of Power tokens discarded.

      odrzuca 0 Żetonów Władzy (domniemuję)

    Miecz: nie używa (domniemuję)
    przewaga w Lennictwach


Neutralne Wsparcia

    brak


Obrońca Greyjoy Mortyr wygrywa. Atakujący Stark gamaliel wraca na Seagard. Ramsay Bolton wraca na rękę. Reek wraca na rękę (na PW).
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Pią 26 Paź, 2012, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Piechur do Oldtown.
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Myślę Tyrellu, że mógłbyś napisać na pw co robisz z koronką na KL, reszta tylko zbiera (choć na portach się przejechali), a jak tylko grey zdecyduje co do karty, to zaczniemy następną turę, wszystko jest na już na pw u admina.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

co to znaczy ze na portach sie przejechali?
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

jak masz statek w porcie z koronką ale morze zajęte jest przez wrogi statek, to koronka nie daje powerków. Sprawdziłem w instrukcji 2 ed :mrgreen: i utrzymano tę zasadę.

problem dot. Lannistera i Starka, stąd mój komentarz.
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Gog napisał/a:
co to znaczy ze na portach sie przejechali?


Ani Stark, ani Lannister nie dostaną Żetonu Władzy za Umacnianie Władzy w portach, bo odpowiednie terytoria morskie są zajęte wrogimi jednostkami. (Tylko Tyrell dostanie Żeton Władzy za Umacnianie Władzy w porcie.)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

haha rzeczywiscie:D czyli w 1 edycji jest inaczej bo w pbf 7 byla argumentacja że dopoki nie zostanie spalony jest rozpatrywany normalnie wiec myslalem ze to z FAQu wzieli teraz doczytalem ze jednak rozstrzygenli zgodnie z instrukcja ;x ale w instrukcji 2ed jest jasno napisane ze nie dostaniemy :)
Ostatnio zmieniony przez Gog Czw 25 Paź, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

w 1 ed. też tak było - instrukcja do portów dodatek clash of kings
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 12